Hoi Sjarlottuh, Ik vraag me af waarom dat niet zou kunnen? Ik verwacht ook niet gelijk een dikke streep, het kan toch zo zijn dat je vandaag niets ziet en morgen een hele lichte streep. (hoop ik) Ik denk ook niet dat ik morgen iets zal zien hoor maar ik heb wel gelezen dat er dames zijn die de volgende dat toch een lichte streep hadden. (ben zooo ongeduldig) gr. bahar
Nou de duivels zijn hier toch nog doorgezet helaas. Maar goed tis iig precies optijd weer dus zit nog in de juiste cyclus das wel prettig. En ja t was ook pas de derde ronde dus ik mag nog helemaal nie klagen! Op naar de volgende ronde
Dag Lauwtje, We lopen zeker aardig gelijk, ik heb ook elke dag het idee van we gaan weer testen maar ik wil eigenlijk wachten tot zaterdag. Heb je stiekum al getest?
Was vanochtend ook bij de HA. Alles is goed. Moet alleen nu nog een afspaak maken bij Gyn. Maar dit was voor ons ronde 2. Moet nu gewoon hopen dat het goed blijven gaan.!
jah ik wil ook zo graag testen! maar ik heb me voorgenomen om toch echt te wachten,, ben zo bang voor een teleurstelling.. hoe vaak je wel niet hoor dat die kwaaltjes niks hoeft te betekenen! maar we zullen zien. ik hoop voor je dat t raak is en voor iedereen hier natuurlijk!
nou morgen weet ik ook meer fppp kan niet wachten heb zo veel buikpijn maar heb echt hoop hoor na de lichte posi test ! Stomme is ik heb echt veel last van alles wat je hier leest maar gisteravond had ik de slappe lach en het was zo flauw maar ik kon niet meer ophouden mijn man kreeg het ook helemaal te pakken ik heb gewoon keelpijn pff zou dit ook onder emoties kunnen vallen want dat janken ken ik al wel maar dit was eens leuk.....
super hard gefeliciteert! voor al de andere zal ik duimen dat hun niet doorkomen... mijn NOD is er over 12 dagen , komt steeds dichter bij , en ga dan ook op reis dus... dan ga ik snle over 12 dagen wat mer weten