Hallo lezers, Ik zit met duizenden vraagtekens boven mijn hoofd. Ik ben nu 5 dagen overtijd, je zou denken ik ben zwanger. Maar afgelopen maandag heb ik test gedaan daar was een erg licht streepje zichtbaar, dus ik dacht laat ik over 2 dagen nog eens testen misschien wordt het duidelijker. Vanmorgen heb ik weer getest met ochtendurine maar er kwam geen enkel streepje! vanmiddag nog een test gedaan daar kwam een nauwelijks zichtbare streep maar pas na ongeveer een kwartier tja... dan is die test niet meer geldig. Ik weet het niet meer wat ik moet denken. ik ga morgen de HA bellen om te vragen naar een bloedtest wat ik ind het maar vreemd allemaal. Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt? Ik hoor het graag Groetjes.... : : :
hoi heb je wel het zelfde merk testen steeds gebruikt? want de eene test heeft meer hcg nodig als de ander. Of heb je die dag meschien meer gedronken? want ja ik zou denken een streepje is een streepje en een test mag je pas na een half uur niet meer aflezen dacht ik...
Ik heb verschillende gebruikt de eerte was van de appotheek, de ander die ik normaal altijd neem van kruidvat, en 1 van da en ik heb niet meer gedronken dan normaal...
heb je met ochtend urine getest ? anders moet je over 3 dagen nog eens met een digitale gaan testen .... L.sybje
vanmorgen heb ik met ochtendurine getest, ik heb net gelezen dat het misschien kan komen doordat je minder dan 8weken geleden miskraam hebt gehad maarja het is voor mij zo'n 9 weken geleden en daar komt ook nog eens bij dat ik na mijn mk heb getest omdat ik wilde weten of de hcg al uit mijn bloed was en dat was ook het geval de test was zo negatief als het maar kan. mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar ik durf niet te hopen ben bang dat ik binnen kort bezoek krijg van ...
ja meid , er zit nu even niks anders op dan afwachten , al hoe moeilijk dat ook is .... gooi er over 3 dagen nog eens een testje tegen aan , laat je het dan weten ? ben benieuwd L.sybje
heej, ik had je nog een mailtje gestuurd, maar die heb je volgens mij nog niet binnen gekregen, hij staat bij mij nog in de wachtrij... lekker vaag allemaal zeg, das irritant. Misschien toch in het weekend nog maar een testje doen en anders idd naar ha, de bloedtest geeft natuurlijk eerder aan of je zwanger bent dan een urinetestje. Nou, afwachten maar weer, ben benieuwd... Liefs
fl3xgirl.... gek is dat he.. wachten.. en geen test die iets aan geeft... leef met je mee en hoop voor twee streepjes voor je
Ik ben nog steeds overtijd, Krijg al wel wat krampen mssn toch de geen is ik wacht het maar weer af iets anders kan ik toch niet doen woensdag of donderdag als ik de nog niet heb gezien ga ik weer testen. hoop dat hij dan positief is...
ik heb mijn eerste test in mijn album gezet misschien zien jullie ook een vaag streepje? laat het me weten Ik wacht het af
@flexgirl ik zie een heeeeeel vaag streepje ... wacht het nog even af ik kan me voorstelen dat je het graag wil weten maar als je misschien nog even wacht maak je als je zwanger bent wat meer hcg aan .... ik weet precies hoe je je voelt meis , succes ! L.sybje
Dankje wel ik ga woensdag of donderdag ochtend nog een test doen dat wordt dan al de 4de hoop dat het dan een duidelijke streep wordt de syptomen heb ik wel iig
vind zelf de test van cb digitaal fijn, hoef je niet te kijken naar streepjes, kruisjes, lijntjes die vaag zijn maar verschijnt er gewoon met duidelijke letters zwanger of niet zwanger. succes
hey, Vanmorgen werdt ik wakker met hele rare soort van onderrug en onderbuik pijn. Voelde precies zoals mijn vorige zwangerschap. dus wie weet. Ik heb idd die cb digitaal ook gezien lijkt me wel wat maar mijn vriend had daar ook alweer slechte verhalen over gelezen. en hoeveel kost zo'n test ongeveer?
Ik heb net een test gekocht. Ik ga zometeen als ik moet plassen testen. Ik ben hard aan het duimen voor een positief resultaat. [-o<