ik ben ook zo bang van de tandarts... lange tijd ook niet geweest. Nadien moest er een hoop gebeuren. Eén kies was niet meer te redden (was voorheen al mee aan getobt) en die moest dus getrokken worden. Ik was bijna ziek van angst . Maar soooo al die anderen behandelen van vullen enzo (met verdoving) waren erger dan dit. Vooral ook omdat het gewoon zo gebeurd is . Verdoving erin, trekken en klaar...
komt goed joh. heb er in korte tijd noodgedwongen 3 moeten laten trekken en was gewoon hoe snel en pijnloos dat ging was ook zo bang maar als k het had geweten had ik het echt veel eerder laten doen. succes!
Ik heb er 2 rechtsboven laten trekken (2 jaar na elkaar en op dezelfde plek dus ) Had er echt geen last van. Veel succes morgen!
Ik heb een positieve ervaring en een horrorervaring, maar die ga ik je besparen😉 Komt vast goed! Succes!
Boven is wel wat tricky omdat je daar wat meer kans heb om iets te beschadigen, maar im de praktijk stelt het geen flikker voor. Het voelt effe raar maar je moet maar zo denken: als ze hem willen trekken zal hij wel mooi behapbaar zijn met een wortel die geen gekke dingen doet. Echt pijn heb je er slechts bij hoge uitzondering van.
Hier 2 weken terug 1 links boven. Het inwerken van de verdoving duurde 5 minuten. Het trekken ongeveer 1.. ging zo snel.. Die dag pijnstillers gebruikt. En toen niet meer. Heb nog 4 dagen een beurs gevoel in mn kaak gehad maar dat was prima te doen. Succes!
Hier zijn ze er ook al een aantal jaren uit. Alle 4 zijn ze er uit, 2 tegelijk. Vond het echt reuze meevallen, ondanks dat ik panische angst heb voor ziekenhuizen! Je krijgt een verdoving, en voordat je het weet is je verstandskies er uit. Als de verdoving is uitgewerkt kan het zijn dat het wat raar voelt, maar over het algemeen is dat geen pijn! Je krijgt ook een recept voor sterkte paracetamol mee voor het geval je pijn krijgt (had paracetamol wel gehaald, maar niet nodig gehad). Succes vandaag, komt allemaal wel goed
Hier zijn ze er ook allemaal uit. 2 per keer gedaan. Eerste keer ging het prima. Tweede keer veel napijn omdat bleek dat er nog een stukje achtergebleven was. Maar toen dat verwijderd was ging het snel weer beter. Heel veel succes zo!
Bij mij zijn ook vier verstandskiezen getrokken. Viel me reuze mee! (Ik kan me er niet zo veel meer van herinneren, dus erg veel indruk heeft het niet gemaakt...) Succes straks!
Nog een paar minuten en dan ben je er vanaf. Even de spuit erin en je voelt daarna niks! Ik had daarna wel een paar dagen een vieze smaak in mijn mond, that's all!
Ik heb er een trauma van.. wortel zat relatief schuin en tandarts had nekpijn.. geen goede combi.. na een half uur proberen (en een halve verstandskies minder rijk) doorverwezen naar de kaakchirurg. Nog heel veel last van gehad, hoop dat het bij jou is meegevallen TS!
Ik moet ook!! Maar ik durf niet ! Ik heb al 3 x een afspraak gemaakt en ook al 3 x afgebelt.. Ben zo een mietje in dat soort dingen.. Volgende week vrijdag ene gaatje vullen en daar zie ik zo erg tegen op Succes morgen meid!