Dit is absoluut niet waar! Meid wat een verdrietig nieuws! 4-1 ben ik met 17 weken zwangerschap bevallen van onze zoon. Je krijgt wee opwekkend en ook gewoon weeën. vaak zijn deze erg heftig, omdat ze opgewekt worden. Alleen het persen zal niet veel inhouden. Maar verder is het gewoon als een voldragen bevalling Het is belangrijk dat je op tijd pijnstilling vraagt. Op dit termijn komt de placenta in 50% van de gevallen niet mee, waardoor je vaak nog naar ok moet. Zorg dat je foto's neemt. Kijk eens opstichtingstill.nl | Still Fotografie legt de herinnering vast, als je leven even stil staat Still Fotografie legt de herinnering vast, als je leven even stil staat zij maken kosteloos foto's van dit verdrietige moment. Wij hebben hier erg veel aan gehad! Neem de tijd om afscheid te nemen. Ondanks dat het een niet volgroeide baby is, is het wel jullie kindje. Heel veel sterkte en als je nog vragen hebt mag je me een berichtje sturen!
Wat enorm verdrietig en moeilijk zeg Heel veel sterkte voor jullie!! Neem de tijd om afscheid te nemen en te rouwen. Ook al is het nog zo klein, het is wel jullie kindje. Ongelofelijk veel sterkte in deze moeilijke tijd❤❤
Wat verschrikkelijk! Ik snap sat je bang bent, dat is heel normaal, het is zeker niet niets. Ik heb het zelf niet meegemaakt maar vrienden van ons wel. Die hebben ook mooie foto's kunnen maen en een mooi doosje met kleine dingen voor te bewaren. Dat heeft hen erg geholpen. Ik vind het echt heeel erg voor je en wens je heel veel sterkte met en de bevalling en de verwerking van het verlies. een dikke knuffel!
Ik weet eigenlijk niet of ik het kindje wil zien.... Iedereen zegt van wel maar mijn gevoel zegt iets anders...
Heel veel sterkte ! Heb het zelf ook meegemaakt op 18 weken en dat is inderdaad iets wat je niemand toewenst. Je krijgt inderdaad weeenopwekkers ( vaginale pilletjes )die wel hevig kunnen zijn. Mij zeiden ze dat ik meteen een ruggeprik mocht vragen omdat ze het emotioneel lijden al erg genoeg vonden. Omdat je kindje nog niet zo groot zal zijn zal de bevalling geen bevalling zijn zoals een voldragen kindje...echt hard persen ga je niet moeten doen. Of je je kindje wil zien is iets persoonlijks, maar ik raad het je ook echt aan ! Ik wou dit ook eerst niet, wou geen foto's trekken of dergerlijke, maar heb dit allemaal wel gedaan, en ik denk dat als ik dat niet gedaan had ik achteraf echt spijt zou gehad hebben. Het zien van je kindje helpt echt bij her verwerkingsproces, net zoals het terug bekijken van foto's,...maar zoals ik al zij is dit persoonlijk en hoef je niets te doen wat je niet wil. Ik wil je nog veel moed en sterkte wensen !! en een dikke knuffel ! X liefs
Ook hier een berichtje om je sterkte te wensen in deze moeilijke tijd. Heb ook gereageerd op je berichtje over het slikken van Mifepriston. Niet wetende dat dit je verhaal is. Wat super moeilijk om een zwangerschap te moeten beindigen die ongetwijfeld zo gewenst is.
Ik herken je angst wel. Ik moest bevallen na 23 weken zwangerschap en ik weet nog dat ik ook zo bang was. Het is mij uiteindelijk erg meegevallen. In het begin heb ik de weeen wel gewoon opgevangen tot ik er genoeg van had en toen vroeg ik om een ruggeprik, die kreeg ik meteen daar doen ze niet moeilijk over tijdens zo'n situatie. Ze had namelijk al 2 keer eerder aan me gevraagd of ik m al wilde, maar ik wilde het nog aankijken. Mijn eerste reactie was ook dat ik het kindje niet wilde zien, vond het eng, wist niet wat me te wachten stond etc. Uiteindelijk toch besloten het wel te doen en daar ben ik zo blij om. Ze heeft uren in mijn armen gelegen en we hebben ook erg veel foto's gemaakt. Het is nu 3 jaar geleden en ik bekijk nog regelmatig haar album. Als je toch besluit om je kindje niet te zien, laat een ander (ziekenhuispersoneel) dan toch foto's maken. Mocht je later spijt krijgen, dan kun je altijd nog naar de foto's grijpen. Heel erg veel sterkte!
Bedankt voor alle reacties! De bevalling is gister opgewekt. Gelukkig ging het goed en vrij snel. Kindje is in de vruchtzak geboren, heel bijzonder. Hebben het ook gezien en wat is dat een wonder zo'n minimensje! Ook hebben we voetafdrukjes en foto's. Heel waardevol. Nu bijkomen...
Fijn meis dat het verder goed is verlopen en zo te horen heb je ook wel mooi afscheid kunnen nemen van jullie wondertje. Lekker bijkomen en heel veel sterkte. Doe waar jij je goed bij voelt! Knuffel!