Net als vele meiden heb ik mijn trouwdag in gedachten al helemaal gepland.... Het lijkt me zo leuk om te beginnen met een brunch of lunch bij ons thuis, maar dan opgezet als high tea. Maar dat zou ik dan natuurlijk niet zelf maken, neehee, ik zou het laten bezorgen. Het is helaas nog niet zover, maar ik hou oooooooooook van hig tea-en met vriendinnen En heb ik geen trouwjurk voor nodig Ik heb al wat gegoogled, maar kan niet echt iets vinden in de buurt. Ik woon in Etten-Leur. Heeft iemand uit die omgeving ervaring met een bezorgde en verzorgde hig-tea, die je zou willen delen? Thanks!
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zag wel dat ze van de kinderboerderij in Rijsbergen, www.leijhoeve.nl, ook high tea's verzorgen voor thuis. Ik vond trouwens ook nog deze CATERING PARTYSERVICE TRAITEUR ROBIN\'SMAAK sint willbrord rucphen noord brabant.
Dank je wel voor je reactie! Ik had deze twee met googlen zelf niet gevonden.... zien er allebei op het eerste gezicht goed uit!!!
Bij charelli op het van cooth plein verzorgen ze ook high tea's maar of ze het ook thuis doen weet ik niet zeker.
Heb je al eens geinformeerd bij de restaurantjes die high tea aanbieden of ze het thuis willen bezorgen? Het Ogenblikske bijvoorbeeld? Wie weet wat er allemaal mogelijk is..
@de rest van de dames die hebben gereageerd: ook jullie erg bedankt! Ik ken beide gelegenheden in Breda, maar niet heel goed. Misschien moet ik er eerst maar eens hoogstpersoonlijk gaan testen Het laatste idee is ook super. Ik ken het Ogenblikske niet; ik zal eens kijken of er een website is. Ik ben trouwens wel zo'n muts die dat best "eng" vindt om zoiets te vragen, of nou ja... eng is een groot woord maar krijg dan meteen het idee dat men vindt dat ik moeilijk doe ofzo.... Maar ik vind het wel een goed idee, dus da's even door de (waarschijnlijk achteraf totaal niet) zure appel heen. En als het zo dichtbij is kan ik het natuurlijk ook gewoon zelf ophalen!
Tante Thee | De lekkerste high tea bij je thuis! | Tante thee Die zitten in Eindhoven, weet niet of ze ook omgeving Breda bezorgen?...
Wow dames, bedankt zeg, dat ziet er goed uit allemaal.... Alleen die kookado is wel een hele slechte link voor mij.... die is zo uitgebreid (en inclusief workshops!) dat die me hoe dan ook geld gaat kosten