aankomende miskraam? Test lichter, minder gevoelige borsten bruinverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by MvN, Nov 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo dames,

Wie herkend dit? Afgelopen maandag verloor ik bruin bloed.. later op de dag werd t geler en dinsdag was t over... tot gisteravond.. toen deden mn borsten in ene bijna geen pijn meer en verloor bruin bloed. Vanochtend nogsteeds en mn borsten waren wweer iets gevoeliger.. maar niet veel. Dus ik doe voor de zekerheid een test.. is deze iets lichter als 2 dagen geleden.. terwijl t gewoon met ochtendurine is.. ik maak me dus zorgen! Overigens is t bruinverlies nu weer weg...

Wie herkent dit?

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Kan van de innesteling komen, dat bruinverlies valt tot 10 weken onder innestelingsbloeding. Ik zou over een paar daagjes nog even een test doen, want als het een miskraam is dan zou die test steeds lichter moeten worden en uiteindelijk negatief moeten zijn. Zolang dat nog niet is en je nog geen helderrood bloed verliest zou ik me niet al te veel zorgen maken:) Heb je last van krampen? Want als het een miskraam is dan gaat dat dus komen met helderrood bloed en buikkrampen.
    Veel succes en houd je ons hier op de hoogte!:)
    Liefss Adorable

3. MvN

MvN Niet meer actief

Nee helemaal geen krampen... klein beetje ongi gevoel.. maar ook niet de hele tijd..

Wat die eikel van een huisarts ook nog van me zeid:

Ach, een keer een miskraam is ook geen ramp...

GRR

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

Feb 8, 2010
    1,829
    139
    63
    Female
    Zo lekkere reactie van je huisarts, onbegrijpelijk!!

Maar ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken, dat bruinverlies had ik ook in het begin. Misschien over een paar dagen nog een keer een test doen? Als die nog lichter wordt, de VK bellen?

Sterkte!

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Pardon? Nou wat een geweldige huisarts zeg! Niet echt profesioneel om dat te zeggen.

Maargoed. Even op je verhaal terug te komen. Bruinverlies kan idd van de innesteling zijn. Toch wil ik eerlijk zijn. Mijn derde miskraam. Geen krampen en dat begon met bruinverlies. Na een paar dagen rood. Maar niks geen krampen gehad. Terwijl mijn 1e en 2e miskraam enorm pijnlijk waren met veel krampen.

Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Soms in t begin van een zwangerschap kan je hcg schommelen. En ik had ook de ene dag wel dit en de andere dag weer niet......

Knuffel en sterkte.

6. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    of je kan proberen met de clearblue te testen hoeveel weken, en dan nog een keer over een aantal dagen, deze meet gewoon de hoeveelheid HCG in het bloed..

weet alleen niet zeker dat mocht het HCG lager zijn of dit meteen moet betekenen dat het misgaat...hiervoor moet je dan misschien weer vk bellen

7. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    oeps ik bedoelde urine, niet bloed

8. Megan82

Megan82 Actief lid

Jun 30, 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lekker je huisarts. Ik heb de zelfde onzekerheid gehad en zelfs later in mijn zwangerschap nog wel eens bruinverlies en zelfs bloedverlies gehad. Ik heb hiervoor ook miskramen gehad en werd er ook onzeker van.

Al zou ik niet steeds testen gaan doen, daar maak je je zelf helemaal gek mee. Misschien kun je beter bloed laten testen om je hcg gehalte te laten bepalen en heb je direct duidelijkheid. Over het wel/niet last hebben van kwaaltjes als bijv je borsten zegt niks. Die kunnen komen en gaan, zonder aanleiding.

Veel sterkte.....en misschien gaat alles gewoon goed!:)

9. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik heb dit gevraagd toen ik ongerust was in het begin, of de verloskundige mijn bloed wou testen voor het HCG gehalte. Ze keek me gek aan en zei; hcg testen? Wat idioot! Dat doen wij niet hoor.

Overigens had ik niet zo'n aardige vk en loop ik nu gelukkig via het ziekenhuis. Maar ik had dus het idee dat ze dit niet zomaar doen.

Share This Page