Zo bang voor een nieuwe miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Helena1977, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Ik ben weer zwanger maar gisteravond had ik bij het afvegen wat rozig, bruin. Heel licht. Nu nog steeds. Ik heb vanaf voor NOD al rugpijn, buikpijn en last van mijn benen, dus kan niet goed voelen of er iets mis is.

Bah, wat zijn die eerste weken toch altijd naar....
    Ik vind het zo eng en dit kindje is gewoon heel erg gewenst.

2. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Helena,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me goed voorstellen dat je onzeker bent. Beetje roze/bruin zegt helemaal niets. Komt bij heel veel goede zwangerschappen voor. Ook die klachten horen er nu eenmaal bij. Hopelijk voel je je snel beter en kan je gaan genieten van je zwangerschap!!

Dikke knuffel,
    Sil

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Probeer ondanks de onzekerheid toch te genieten van je zwangerschap meis.. Ik ken je angst.. die had ik tot week 16.. pas daarna kon ik langzaam aan adem halen..

Geniet van je zwangerschap, althans, probeer het.

4. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0
    Dag meid,

Het kan niets betekenen, ik kan het me ook goed voorstellen. Het is gewoon vervelend dat je zo lang in onzekerheid moet blijven. Ik weet hoe jeje voelt. Ik heb pas een miskraam gehad en heb ook weken in de stress gezeten! Doe rustig aan en geniet van je zwangerschap.

Liefs,

Siham

5. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    ik ken het gevoel....heb drie miskramen gehad en 1 kindje met potter syndroom (met 21 wk geboren) Kan maar moeilijk genieten van de zwangerschap en blij zijn ben ik pas als het kindje geboren is.

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb na 2 miskramen en een vmk een gezonde zoon gehad, duurder erg lang voor ik er van kon genieten. Nu alweer een MA achter de rug... de eerste weken zijn helaas heel spannend :( hopelijk blijft je beeb goed plakken, in duim voor je!

liefs miek

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Heb zelf deze zwangerschap met NOD een bloeding gehad passend bij ongesteld maar dan korter. Toen met 7 wk nog een keer bloedverlies. Zie nu mijn banner.
    Helaas kan je het niet voorkomen als het niet goed zit.
    Probeer afleiding te zoeken, voor je het weet ben je weer een paar weken verder en kan je een echo laten maken...

Heel veel sterkte!

8. C78

C78 Niet meer actief

Wat spannend!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je na een echo wat geruster zal zijn...

Succes!

9. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Dank voor jullie reacties. Ondertussen is mijn afscheiding nog steeds heel lichtroze, maar ik heb geen krampen ofzo. Bij de zwangerschap van mijn zoons heb ik dit ook gehad, ook om en nabij de 6 weken zwangerschap. Ik probeer me er dus niet te veel zorgen om te maken. Afgelopen april heb ik met 11 weken een nare MK gehad waarbij ik 's nachts met de ambulance naar het ziekenhuis ben gebracht en uiteindelijk na een aantal uren ben gecurretteerd. Ik ben daarbij zo veel bloed ben verloren dat ik nog 3 weken in de ziektewet heb gezeten en een week niks kon. Het vruchtje was met 6 weken en 2 dagen gestopt met groeien. Dat zou ik toch heel graag willen voorkomen.

Deel Deze Pagina