16 dagen geleden is bij mij de miskraam opgewekt met cytotec. Daarna 5 dagen later nog een keer pillen gehad omdat ze dachten dat nog niet alles weg was. Maar nu heb ik dus elke keer dat ik een dag of anderhalve dag helemaal geen bloed heb en dan opeens weer heel erg veel... meer dan een verbandje zeg maar... Op dit moment word ik er een beetje galliesch van... Denk elke keer, nu is een een inlegkruisje wel genoeg... niet dus... weer een onderbroek die ik weg kan gooien. Is dit normaal?
Het wisselt nogal per vrouw EN per miskraam, hoe het verloopt. Het kan wel, lang navloeien, maar kan ook duiden op restweefsel. Heb je een controle-echo gehad? Dat zou ik iig even laten doen: je kunt dan zien of en hoeveel restweefsel er nog zit en aan de hand daarvan besluiten wat er verder moet. En je ondergoed: als je dat direct afspoelt met koud water en vervolgens in koud water te weken zet, krijg je het er meestal goed uit. Warm water zorgt dat bloed stolt en dan blijven de vlekken vervolgens eeuwig zitten....
a thnx voor de tip mbt ondergoed Nou vrijdag is het 3 weken geleden en ik bloed nog steeds. Als ik vrijdag nog bloed ga ik bellen. Moet eerlijk zeggen dat ik echt niet moet denken aan een curretage nog. Ik heb een controle echo gehad 5 dagen na de eerste keer. Toen kon ze geen duidelijk restweefsel zien maar dat kon goed omdat er ook nog veel bloedstolsels enzo waren en je ziet het verschil niet goed zei ze... Toen heb ik dus nog 2 keer die pillen ingenomen voor de zekerheid. En moet eerlijk zeggen dat het vruchtje er vrij compleet uitzag maar ja ik ben geen arts...
Ik heb bij beide miskramen een nacurettage moeten ondergaan, omdat ik veel restweefsel had. Beide keren het vruchtje compleet verloren, maar dus toch veel restweefsel. Dat kan dus gewoon. Maar 3 weken na een miskraam nog vloeien duidt over het algemeen wel op restweefsel. Curettage is niet echt fijn natuurlijk, maar misschien wel beter dan dat lange navloeien....
Ik heb 2 weken geleden een curretage gehad. Het stelt eigenlijk niks voor alleen je moet wel onder narcose enzo, maar ik was zo weer thuis, ik heb 2 dagen voor en nog 12 dagen na de curretage gevloeid. de 1e 2 dagen wel erg maar daarna was het minder, gewoon een ongesteldheid die weg trekt zeg maar. Ik vond dat al lang duren omdat je 1 tot 2 weken na een curretage mag bloeden, maar 3 weken vind ik ook wel lang. Zou idd even bellen over hoe of wat
ik wil ook even reageren, ik heb met een miskraam opgewekt met met cytotec, het vruchtje was er een paar uur later uit, een week later nadat het bloeden steeds minder werd ben ik s, avons enorm gaan bloeden het stroomde eruit, weer naar het ziekenhuis bleek heel veel restweefsel nog in tezitten, eindelijk eruit bloeden wordt steeds minder, maar gister weer wat restweefsel eruit. ik ben er helemaal klaar mee, ik vraa me af hoelang dat bloeden nog doorgaat en eindelijks stopt, ik ben nu al 2 weken onderweg, lijkt niet lang maar voor mijn duurt het eindig