Zo bang voor toekomst

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Casibus, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Goed dat je er over nadenkt.

Het komt echt allemaal goed. Een kindje hoeft niet zo duur te zijn.
    Een kind weghalen omdat de financiën het niet toelaten zal je voor eeuwig achtervolgen met spijtgevoelens.
    Ik ben helaas een ervaringsdeskundige.

Ik heb nog elke dag spijt en helaas moet ik er mee leven.
    Ik zou nu een kindje van 4 gehad kunnen hebben. Gehad ja...

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik kan me voorstellen dat het een spannende tijd is. Toen ik zwanger was van de eerste waren mijn man en ik 6 weken samen, woonde hij op een studentenkamer, ik had nog een huis met m'n ex, begin 20 en echt weinig geld. Boodschappen hebben we een tijdje voor 30 euro per week gedaan. We hebben veel hulp van onze omgeving gehad en uiteindelijk is het helemaal goedgekomen. Een baby'tje heeft niet zoveel nodig. Nu ze ouder worden , worden ook de kosten hoger, maar dat zijn zorgen voor later.
    Geniet van deze mooie tijd en echt, het komt goed!

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Gelukkig zijn jullie wat bekomen van de schrik en staat ook je vriend er voor 100 procent achter.

T komt goed meid, kijk naar wat voor dingen jullie op zouden kunnen besparen (boodschappen bij Aldi halen bijv) en auto, abonnementen ed.
    En via mp kun je werkelijk alles kopen en vaak voor n fractie van wat het je nieuw kost. Ook zwangerschapskleding hoor!

4. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een verrassing dat deze al komt.

Heel veel is op mp te koop, op fb zijn ook veel weggeefhoeken!
    Je kunt veel zo duur en goedkoop maken als je wilt. Als commode hebben wij bijv. Een Ikea ladenkast, dus ook later nog te gebruiken!

Financieel zou het fijn zijn als je het komende jaar nog iets zou kunnen werken, dan heb je ook recht op een zwangerschapsuitkering!

Deel Deze Pagina