zwangerschapaankondiging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MISStletoe, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MISStletoe

16 sep 2015
    51
    0
    6
    Hallo Allemaal,

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen hoe jullie je partner en de familie/vrienden over jullie zwangerschap hebben verteld.

Zelf ben ik helaas nog niet zover, maar dromen mag :)

2. zolay

zolay Lid

2 jul 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een fotoshoot gedaan.:D

Waarbij we allebei een krijtbordje vast hadden een met maart en de ander 2016. Tussen ons in stond een knuffeltje.
    In een andere foto hadden we dan weer klompjes vast ;)

Een foto hebben we ingelijst en ingepakt en gegeven aan onze eigen ouders en onze opa en oma's. Voor onze ouders hadden we de rest van de shoot ook laten afdrukken. :)

3. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Ik vertelde het mijn ouders dmv een rijstkorreltje.
    Mijn ouders kwamen eten en ik had een rijstgerecht. Daarom heen praatte ik over rijst en dat het al wel een tijdje in de kast stond en toen stelde ik ze de vraag of de rijst nog goed was en ik gaf ze allebei een korrel. Mijn vader brak de korrel en die zei ik denk het wel mijn moeder zei dat het wel goed was.
    Daarop meldde ik van dan hoop ik dat die rijstkorrel in mij ook goed is en blijft zitten!
    Het duurde even voordat het kwartje viel, maar o wat waren ze blij.

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.480
    3.935
    113
    Vrouw
    Tegen ouders: jullie worden (weer) opa en oma.
    Tegen vrienden: we verwachten xxx een kindje.

Maar op zo'n reactie zat je vast niet te wachten :D

5. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Wij hebben net een nieuwe 7 zitter gekocht, mijn vader woont ver weg, daar rij ik dus over 2 weken heen, en als ze dan vragen waarom ik zo'n grote auto nodig heb... Tsjaa 😜
    Zo ook bij mijn broers! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren haha!

6. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    wij hadden het zo laten zien op facebook :D

10959312_583605185108477_4885163769539356262_n.jpg

7. mammietammy

1 sep 2015
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben nu voor deze zwangerschap shirtjes besteld:

Geef me een kus ik word grote zus

&

Ik ben stoer ik word grote broer :))

Ben erg zenuwachtig en benieuwd hoe ze reageren allemaal.

8. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Niks bijzonders gedaan, gewoon gezegd: 'ik ben zwanger'

9. MISStletoe

16 sep 2015
    51
    0
    6
    Zolay: foto's zijn altijd leuk. Mijn vriend wil graag een foto maken van bepaalde songteksten "ice ice baby" enzo.. :D Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Rietje: Leuk idee! Die had ik nog niet eerder gehoord :)

Feye: Niet bepaald :D Maar voor sommige werkt dat juist wel. Mijn verdere familie en vrienden ga ik het wel gewoon zeggen. Maar voor opa en oma en de ooms en tantes wil ik ze toch op een creatieve manier verassen. Ik heb zo ook al mijn ideeën maar vriendlief en ik liggen hierin niet op één lijn.

mamavannikhil: Leuk!! Ik zal ook op zoek gaan naar zo'n grote auto ;) haha.. hou me op de hoogte over de reacties! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Chiaraa: bedankt voor de links. De tompoezen ken ik inderdaad :) en ik hoop toch niet dat ik tot sinterklaas moet wachten om het nieuws te brengen. Dan val ik in de herhaling.. dat heeft mijn zus vorig jaar al gedaan :D jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Naomirebecca: blijft ook leuk, shirtjes, schoentjes... zeker als je daarin een grote broer of zus kunt betrekken!

Mammietammie: Erg leuk! Hoe reageren broer en zus op hun nieuwe broertje/zusje? Hebben ze enig idee wat er gaat gebeuren? Gefeliciteerd met je zwangerschap!

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb een trui besteld met daarop best brother in the world en dan zo'n loading balkje eronder. Ouders geef ik denk ik iets met 'weer' opa en oma en schoonouders opa en oma slofjes zo'n pakketje ofzo.

11. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Wij hadden zelfgemaakte pakketjes voor mijn vader, mijn schoonouders en mijn broer en schoonzus.

Mijn schoonzus begreep 'm eerst niet en moest echt twee keer kijken voordat het kwartje viel.

12. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Zo dus :)

13. MISStletoe

16 sep 2015
    51
    0
    6
    Heel erg leuk women21!!

14. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Ik ben niet zo van de bijzondere aankondigingen maar deze is erg leuk!

15. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh die aankondiging is echt heel leuk Woman21! :D

Wij hebben een foto gemaakt met onze schoenen, hond en kleine babyschoentjes met onze geboortejaartallen eronder en dan 2016 onder de babyschoentjes zeg maar.

Is inmiddels een extreme trend dus heel erg origineel kun je het bijna niet meer noemen maar de reacties waren heel erg leuk ;)

16. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik had bij onze tweede mijn beste vriendinnen (die verder weg wonen) een kaartje gestuurd met "groetjes I. R. J. & ?" Uiteraard met de namen uitgeschreven ;)

Bij mijn ouders had ik bovenin de luiertas van de oudste minikleertjes en luier gestopt. Toen ik bij hen mijn oudste de luier ging verschonen zei ik tegen m'n moeder: "O mam, ik ben een luier en romper vergeten. Kun jij die even aangeven". Mijn moeder deed de tas open en gaf de gevraagde spullen (niks in de gaten...). Ik: "mam, deze zijn veel te klein voor J." En toen langzaam... heel langzaam... hadden ze het door :D

17. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik ben een beetje creatief geweest.
    Niet het mooiste maar toch iets persoonlijk.
    Ik had het daarna ook ingepakt en zo afgegeven.

Hopelijk is het me gelukt de foto te uploaden.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,9 KB
      Weergaven:
      15
  18. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Dank jullie wel! Kwam hem toendertijd zelf op google tegen, maar dan weer heel anders... Vind hem zelf ook nog steeds erg leuk. Kan ook op krijtbord ofzo :) of met stoepkrijt buiten...

19. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo leuk! Deze had ik ook in gedachte. Had m in het Engels op pinterest (sowieso veel leuke ideeën ) gevonden! Leuk om zo de Nederlandse variant te zien 😄wordt er helemaal enthousiast van haha 👍
    Wij wilden hem dan idd op een schoolbord doen maar we wachten eerst nog even de termijnecho af...

Deel Deze Pagina