Nou als ik had geweten dat haar hartslag zo zou kelderen had ik t nooit gedaan. Maar zowiezo vind ik 1x genoeg was blij dat t gelukt was op dat koment maar nu...
Vanmorgen weer aan de ctg gelegen en onze draaikont is weer helemaal bijgekomen gelukkig. Ze heb vannacht al me ribben gebroken haha dus had niet anders verwacht dat de ctg goed zou wezen haha ben wel blij want maakte me best wel zorgen. Moet wel elke week op controle komen bij d gyn. En verrassing wanneer ze zich aandient
Lol, ik had donderdag op vrijdag voorweeen. Eerst regelmatige harde buiken en daarna echt weeen, werden niet krachtiger, maar ik dacht wel even van Neeeeeeee nog even wachten ,over 2 weekjes zou wel fijn zijn. Dan is mama helemaal klaar en de kleine meid wat sterker.
Precies nu zou nog net beetje te vroeg zijn maar vanaf volgende week mag ze van mij hoor Ik heb dus gewoon geen idee hoe ik weeën ga herkennen?
Die herken je wel hoor , maar de pijn komt als een soort golf beweging opzetten. Het wordt steeds pijnlijker en zakt daarna weer gelijdelijk af.
Klinkt leuk haha ik hoop dat t nog ff weg blijft dan. Morgen weer naar ziekenhuis, kan wel een abbo nemen