Ik zou toch even contact opnemen met het ziekenhuis en aangeven dat je zoveel bloed hebt verloren bij je bevalling. Ik heb zelf bij een colposcopie twee weken na de ingreep een flinke aderlijke bloeding gehad en dit voor de curettage aangegeven en toen hebben ze van tevoren bloed geprikt om naar mijn stollingswaarden te kijken, zodat ze in konden schatten of ik weer zo lang en extreem zou nabloeden, gelukkig was dat niet het geval. Wellicht kunnen ze jou hier van tevoren ook op prikken. Dat zou wellicht wat angst wegnemen. En even off topic: curettage zonder algehele narcose, wat een barbaren.:x
Morgen is het dus zover.. En ik heb stiekem wel wat vraagjes... -Hoe lang duurt het ongeveer en hoe lang moet je daar blijven mits alles goed gaat? -Mag je de eerste paar dagen gewoon je 12 kilo zware (bijna) dreumes optillen etc of toch liever niet? -Wanneer mag je weer dingen doen op seksueel gebied? -Hoe lang bloeden is goed?
Ik ben nu 8weken zwanger met 11weken pas een echo. Heb nu een week lang last van bloedverlies maar geen buikpijn of krampen. Wel de hele tijd misselijk. Van de week de VK gebelt en als het morgen nog is moet ik terug bellen. Ik ben bang dat het toch mis is. Wie heeft hier nog meer last van gehad maar dat het toch goed was?