zo bang....

Discussion in 'Miskraam' started by vosje30, Apr 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vosje30

vosje30 Lid

Apr 18, 2015
    11
    0
    0
    Rijswijk ZH
    Hoi hoi,

Na een jaar proberen zwanger te raken van een 2de wonder had ik op 2 april een positief zwangerschapstest. ik had zo digitale gebruikt van clearblue en hij gaf aan 1-2 weken. dat klopte ook wel ongeveer. Ik zou nu ongeveer 6 weken zwanger zijn. afgelopen donderdag middag begon ik ineens te bloeden. helder rood bloed maar niet extreem veel. ik kreeg wat buikpijn maar liep niet krom van de pijn. volgende ochtend naar de gynaecoloog geweest ( ik moet daar onder behandeling ivm bloeddruk problemen die ik heb en ik bekend ben met zwangerschapsvergiftiging). De arts heeft een echo gemaakt en daar was alleen een vruchtzakje te zien geen vruchtje of dooierzakje. de arts kon hier nog weinig op uit maken of het een slechte zwangerschap was of dat het nog te vroeg in de zwangerschap was. 29 april moet ik terug komen dan zou ik ongeveer 7,5 week zwanger zijn en dan moet er wel iets te zien zijn. Het bloeden was al gestopt, het heeft maar een halve dag geduurd. Maar gisteravond begon het weer en deze ronde stukke heviger en zag ik dat ik een stolsel verloren was. Ik heb gelijk weer gebeld naar de gynaecoloog en ik mocht gelijk langs komen om te kijken of de miskraam door gezet had. Maar in het ziekenhuis aangekomen was de bloeding weer gestopt en de echo was precies het zelfde als de dag er voor. het vruchtzakje zit er nog steeds maar niets te zien verder. arts heeft zelfs naar mijn baarmoedermond gevoeld en die was ook nog gesloten. Nog altijd kan dit 2 kanten op gaan en moet ik verder wachten tot 29 april. Maar ik ben zo bang. bij mijn zoon 9 jaar geleden heb ik dit niet mee gemaakt dus ben erg ongerust. zijn er meerdere mensen die deze ervaring hebben gehad?

groetjes Bibi

2. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

Mar 22, 2015
    682
    155
    43
    Hoi Bibi, sorry heb niet hetzelfde meegemaakt maar wil je heel veel sterkte wensen, ik duim voor je dat het goedkomt xx

3. Roosje000

Roosje000 Actief lid

Mar 11, 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Sterkte Bibi! Ik kan je geen advies geven. Ik verlies ook al een paar dagen bloed en verkeer in onzekerheid... Wat is het moeilijk he. En zo zie je maar dat je ook met een echo niet altijd gelijk duidelijkheid krijgt.
    Nogmaals sterkte meid 😘

4. vosje30

vosje30 Lid

Apr 18, 2015
    11
    0
    0
    Rijswijk ZH
    Het is heel moeilijk inderdaad. vooral dat wachten en onzeker gevoel is zo naar. dank jullie wel!

5. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,613
    165
    63
    Wat naar die onzekerheid. Hier bloed verloren en er was niks te zien in de baarmoeder op de echo (miskraam gekregen) Veel sterkte hoop voor je dat het toch goed gaat.

6. vosje30

vosje30 Lid

Apr 18, 2015
    11
    0
    0
    Rijswijk ZH
    :( sorry bodien wat verschrikkelijk.

ja ik ben er ook erg bang voor maar probeer beetje de hoop te houden. mijn vriend zei ook al probeer positief te blijven maar dat is soms best moeilijk.

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Sterkte, ik duim voor je dat het toch goed zit.

8. vosje30

vosje30 Lid

Apr 18, 2015
    11
    0
    0
    Rijswijk ZH
    Dankjewel, overmorgen moet ik naar de gynaecoloog en krijg ik weer een echo en dan hopen dat het gegroeid is en goed zit. Na de 2 korte bloedingen heb ik niets meer gehad gelukkig. Maar ben toch erg nerveus nog.

9. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte vosje. Ik hoop met je mee. Ook al woensdag? Zijn we met n clubje. Allemaal zkh bezoeken :( spannend he! Hoe voel je je verder nu?

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Sterkte bibi,
    Ik ben wel bekend met miskramen maar kreeg pas echo 's om te kijken of alles weg was.
    Duim voor je!

11. vosje30

vosje30 Lid

Apr 18, 2015
    11
    0
    0
    Rijswijk ZH
    ik voel me redelijk, wel vaak misselijk en erg moe. en ik heb mijn goeie en slechte dagen, dat wil zeggen ene keer heb ik meer last van mijn buik dan de ander. ik ben vooral erg bezorgd en nerveus. ik hoop natuurlijk dat de echo goed is en dat het vruchtje gegroeid is en dat we een hart aktie zien. morgen middag om 14 uur is het zover en ik zit nu al mezelf in de weg merk ik. ik ben erg onrustig. hopelijk gaat vandaag snel voorbij en weet ik waar ik aan toe ben.

de rest ook sterkte!

12. Roosje000

Roosje000 Actief lid

Mar 11, 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Sterkte! Gelukkig is het bij die twee bloedingen gebleven, maar snap dat je nog ongerust bent. Ik ga voor je duimen meis!

13. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar. Vooral dat hopen dat je maar snel duidelijkheid hebt. Vreselijk de onzekerheid vond ik deze periode het frustrerendst.
    Dankje jij ook nogmaals. 14:00? Spannend! Ik weet niet of ik morgen in staat ben te reageren..anders de dag erna. Laat je wel iets weten??

Ik om 8; 00 melden.. eerst bloedprikken dan de opname :(
    Ik probeer vooral niét te denkrn.muur opgetrokken. Meer dsn dat kan ik niet doen voor mezelf nu.

14. vosje30

vosje30 Lid

Apr 18, 2015
    11
    0
    0
    Rijswijk ZH
    ik ben enorm opgelucht. de echo was goed. we zagen een klein frummeltje die nu ongeveer 1cm groot is en een mooie hartslag. voor nu schatten ze dat ik 7 weken zwanger ben ipv 7 weken en 5 dagen, maar tussen 10 en 12 weken word de definitieve echo gemaakt om de uitreken datum echt vast te stellen en dan kan het zijn dat frummeltje toch paar dagen ouder is. maar voor nu zag het er goed uit en ben ik dol blij!

ik ben erg benieuwd hoe het met de andere meiden is gegaan?

15. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Wat fijn meid, het is je gegund!

16. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je echo goed was!
    Ik heb het in het begin ook gehad, wat bloedverlies en zelfs een plas bloed met 7 weken. Nu al 20+1 zwanger, dus blijf positief en probeer te genieten!

X

17. vosje30

vosje30 Lid

Apr 18, 2015
    11
    0
    0
    Rijswijk ZH
    Oh ik geniet hoor.. ben zo blij. Arts was ook positief want hoef nu pas 27 mei terug te komen voor de definitieve termijn echo. Bloedingen heb ik niet meer gehad en heb af en toe last van mijn buik maar dat is vooral als ik net even iets teveel gedaan heb.

18. Fauna

Fauna Bekend lid

Sep 22, 2011
    661
    34
    28
    Female
    Kantoor
    Omg BoZ
    Wat fijn dat het toch nog goed zit! Een positieve afloop na bloedverlies is ook goed om te lezen. Wens je een goede zwangerschap

19. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben erg blij voor je vosje :)
    Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je termijn echo ook zo positief is. Geniet ervan! Xx

Ik gisteren mijn curretage gehad... zie mijn topic drie weken bloedverlies

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Wat super zeg. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.

Share This Page