Het was ook te mooi om waar te zijn!

Discussie in 'Miskraam' gestart door DNM, 24 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Het was ook te mooi om waar te zijn! Meteen zwanger na het stoppen met de pil, geen symptonen gehad tot zover het mocht komen. En dan moet het vandaag na 5w2d zo eindigen. Ik had niet verwacht dat het zoveel pijn zou doen.. Het was zo welkom... Zullen de hormonen wel zijn die me nu een schuldgevoel geven. Had ik maar niet dit, had ik maar niet dat.... :(

2. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Oh wat erg meid :( Het spijt me enorm voor jullie. Natuurlijk doet het pijn. Dit zal altijd bij je blijven. Maar het slijt en je zal ooit een lief klein mensje in de handen sluiten en nooit meer hoeven los te laten. Voor nu, een hele dikke knuffel. X

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het doet inderdaad pijn, ik zit nu twee weken na mijn miskraam. Ik merk dat de pijn al iets minder word. Maar ik heb we twee verdrietig weken gehad. Sterkte ermee!

4. Montgommery

19 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte DNM. Ik herken het gevoel. Blijven hopen dat get ooit goed komt, naar eerst dit een plekje proberen te geven.

5. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    @Montgommery, Dankje.. Ik geloof graag dat je dit gevoel herkent. Als ik naar je handtekening kijk. :( Jij ook veel sterkte en ik hoop voor jou snel een plakbaby!

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Hey meis,

Jezelf geen schuldgevoel aanpraten hoor. Want je houd zoiets toch niet tegen. Ik hoop dat de volgende wel een plakbeeb voor je word. En dat je het snel wat kunt laten rusten. Veel liefs van hier

7. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ah shit :( Hier hetzelfde, meteen eerste ronde zwanger en met 6 weken ging het mis. eerst ben je zo verrast en moet je wennen aan het idee en dan is het ineens weer voorbij. Zo verdrietig. Heb je iemand wara je goed mee kunt praten? Gooi alles er uit en houd je niet groot, dit is gewoon echt even shit en je moet er doorheen :( sterkte!

8. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Thanks voor de lieve reacties! We zijn een beetje bekomen van de schrik en het verdriet. We beseffen ons dat alles gebeurd met een reden en dat er waarschijnlijk iets niet goed was. We kunnen het nu rustig een plekje gaan geven en ons focussen op wat komen gaat. Hopelijk is de bloeding snel voorbij en kunnen we op naar een plakbeeb! We geven natuurlijk niet op en gaan gewoon door. Al zei ik de dag van de miskraam dat ik er voorlopig wel klaar mee was.

9. Dandelion87

Dandelion87 Actief lid

30 aug 2014
    185
    7
    18
    He bah wat naar, ik herken het gevoel sterkte! Het is voor mij bijna een week geleden nu en had niet gedacht er nog zoveel verdriet van te hebben. Het ene moment ben ik sterk en het volgende moment weer een hoopje verdriet. Sterkte!

Deel Deze Pagina