Half augustus een kast en bed voor zoon besteld, de levertijd was 8-12 weken. Lang, maar oké. Half oktober maar eens gebeld of ze al een schatting konden maken van de levering, ja mevrouw het is al binnen in ons magazijn zie ik en het staat voor volgende week op de planning. Vervolgens wordt ik de op dag van de levering gebeld, sorry maar het blijkt dat er iets niet goed is gegaan en de kast is er niet maar het bed wordt wel geleverd. Vervolgens gevraagd hoe nu verder, kreeg als antwoord dat ze erachter aan zou gaan en uiterlijk maandag het zou laten weten (dat gesprek was afgelopen donderdag). Maandagmiddag zelf maar gebeld, kreeg ik iemand anders aan de lijn want betreffende collega was vrij. Eerst werd ik afgescheept met dat collega als ze er weer was zou bellen. Niet mee akkoord gegaan, ik wilde duidelijkheid. Toen was het dat ze het na zou vragen in het magazijn. Leuk, maar hij is er niet dus wat wil je navragen daar. Oh toen zag ze dat ook ineens staan. Naja dat zou ze het vragen bij inkoop, maar ze waren onderbezet dus ze kon niet beloven dat ze dezelfde dag terug zou bellen. Uiteindelijk belde ze om half 6, ja de kast moet opnieuw besteld worden u krijgt dat 10% van de kast vergoed. Oja maar dan wel weer een levertijd van 12 weken!!! Ik vind dit dus belachelijk, dan ben ik een half jaar aan het wachten op een kast! Gewoon een simpele kast, wat je als bouwpakket geleverd krijgt. Wat zouden jullie doen in deze situatie??
Ik zou duidelijk maken dat ik er niet blij mee ben. En bedenken hoe graag ik de kast (en eventueel het bed) zou willen hebben en afhankelijk daarvan ergens anders wat kopen of alsnog wachten.
Als je echt per see die kast wilt, dan zou ik extra korting eisen en als de kast er eindelijk is een review op hun site schrijven. En anders de gehele bestelling annuleren. Mocht de kast en het bed 1 set zijn, dan kunnen ze het bed alsnog op komen halen en dan het geld terug storten. Alhoewel bij zo'n bedrijf zou ik denk ik eisen dat ze eerst het geld terug storten voordat ze het bed komen halen.
Wij hebben zoiets gehad met een badkamermeubel. Uiteindelijk de hele bende geannuleerd.. was er zo klaar mee.
Ligt eraan denk ik, mocht de service goed zijn (wat hier dus niet is) en ze geven hun fout toe dan zou ik omdat het een combinatie van bed en kast is best willen wachten. Als het dan ook kwalitatief goed spul is, niet iets van de kwantum/Ikea. Mocht het zoals hier boven bagger service zijn en dan ook nog van het kastje naar de muur gestuurd worden enz. dan zou ik de hele order annuleren en mogen ze het andere spul ook weer ophalen.
Ik had al niet eens op 12 weken gewacht, max 4 weken denk ik. Ik had de boel al lang geannuleerd. Is toch niet leuk voor een kind zo lang te moeten wachten.
Ik zou ook annuleren. Ik heb hier echt te weinig geduld voor. Bovendien is het vertrouwen ook gewoon weg dan.
Nou dat is het vooral, de combinatie van slechte service en de teleurstelling voor zoon. Ook al bij 2 webshops gehad dat hij een mooi overtrek mocht uitzoeken, op voorraad op de site, daarna een mail niet meer leverbaar. Dus dit is echt een beetje de druppel. Maar idd ze komen het maar ophalen en geld terug. Is het raar om ook de bezorgkosten a 30 euro terug te eisen?
Ligt er aan hoe speciaal het is. Als het gewoon een heel basic kast is die je overal kunt kopen, zou ik er uberhaupt al geen 12 weken op willen wachten, en nu de order alsnog annuleren en vanavond naar de Ikea rijden Als het one of a kind/maatwerk is en ze bieden excuses aan, zou ik het er wel voor over hebben.
Als ze een leen kast regelen tot de kast er is zou ik nog wel willen wachten als het bestelde echt mooi is. Maar 12wk zonder kast zou ik niet doen, dan zou ik annuleren.