hallo meiden vorige week vrijdag bleek bij mijn echo dat het hartje niet meer klopte en dat het vruchtje maar gegroeid was tot 7w3d terwijl ik al 9w3d had moeten zijn. ik word nu morgen gecurreteerd maar weet nog niet of ik een ruggeprik of narcose wil, heb met geen van beide ervaring... dus ik zie graag jullie antwoorden tegemoet! liefsss
Ik heb narcose gehad bij mijn curettage en zou daar weer voor kiezen. Ik zou het emotioneel te zwaar vinden om alles mee te maken. De narcose is maar licht (de ingreep duurt normaliter 10 tot 15 minuutjes) en ik was daarna al snel weer bij. Wat triest voor je, heel veel sterkte!
Hey Anoniempje, Ik heb met beide ervaring. Ik heb een ruggenprik gehad bij mijn spatader operatie. Dit is mij toen goed bevallen. Geen pijn en snel weer op de been. Bij mijn curettage heb ik een narcose gehad. Dit was gezien de omstandigheden de beste oplossing. Het is namelijk echt niet fijn om veel te horen of te denken tijdens zo`n ingreep. Wat Natas al zegt, het is echt te emotioneel. Laat je onder zeil brengen en laat alles op je afkomen. Verder wens ik je ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Dikke knuffel Hope
Hoi Meid, Hier ook narcose gehad. Geen ervaring met ruggeprik maar lijkt me inderdaad niet fijn om het bewust mee te maken. Ik was ook doodmoe van de pijn.... Was blj dat ik mijn oogjes even kon sluiten zonder pijn! Heel veel sterkte morgen! knuff
hoi, he wat naar voor je, ik heb ook een curretage gehad en werd volledig onder narcose gebracht, ik vondt dit het prettigst, je bent zo weer bij en hoeft het niet allemaal mee te maken!\ Al moet ik zeggen ik heb bij mijn keizersnede een ruggeprik gehad en daar ook niets dan goede ervaringen mee, maar zou voor de emotionele kant denk ik toch voor volledige narcose kiezen! heel veel sterkte meis!
hey meiden bedankt voor jullie lieve berichten, nou ik denk dat ik idd voor de narcose ga, hoop alleen echt heel erg dat ik me daarna niet heel beroerd voel van de narcose, maar ja dat zie ik vanzelf. nogmaals bedankt, ontzettend lief! kussss
beetje laat voor een reactie en hoop ook dat het goed is gegaan. ik zou zelf voor narcose kiezen omdat het me ook akelig lijkt om het allemaal zo mee te maken...
Lees het nu pas Anoniempjuh, ik hoop dat de narcose/ingreep meegevallen zijn. Heel veel sterkte komende tijd. Neem er de tijd voor! Liefs, Antoinette
hey meiden allereerst allemaal bedankt voor jullie lieve berichten, echt super! nou naar omstandigheden gaat het goed met me. de narcose viel erg mee en ben er gelukkig ook helemaal niet beroerd van. Ook heb ik verder lichamelijk niet heel vel klachten, vloei niet veel echt maar een paar druppels... Tja en nu maar afw88 wanneer ik weer ongesteld ben, de gyn zei dat dat wel 6 tot 8 weken kan duren, nou mijn cyclus duurde altijd al 8 weken dus ben erg benieuwd, maar zodra ik ongesteld ben geweest,ga ik er weer helemaal voor! liefsss en jullie ook allemaal veel suc6/sterkte!
Hey Anoniempjuh, fijn om te lezen dat je lichamelijk goed door de curettage bent gekomen. Ik heb er vorige week helaas eentje moeten ondergaan, en ik kan wel zeggen dat het me lichamelijk ook reuze meeviel. Ik vond het fijn dat ik onder narcose mocht, dat ik er niets van mee hoefde te krijgen verder. Het is verdrietig genoeg. Ik hoop maar dat je er psychisch ook goed doorheen komt. Neem de tijd, meis, en laat je verdriet en je boosheid er maar gewoon zijn. En onthoud dat je niet alleen bent. Liefs, Belle.