hallo allemaal, even van mij afschrijven hier ik ben vandaga precies 6 weken zwanger heb al wel 3 weken een grieperig gevoel (neus dicht verkouden). in het begin was ik heel soms misselijk nu heb ik dit alleen bij het ruiken van bepaalde dingen. mijn borsten waren in week 4 de ene keer wel de andere keer niet gevoelig. afgelopen dagen waren ze super gevoelig en nu sinds vanmorgen zijn ze minder gevoelig...ik voel me wel erg suf(ook al weken) nu nog. ik heb afgelopen 6 maanden 2 zeer prille miskramen gehad rond de 5e week. ik weet dat ik de echo af moet wachten (a.s vrijdag) en toch word ik hier helemaal nerveus van....sterker nog ik word niet goed van mezelf heb nog nooit zo op kwaaltjes lopen letten (bij me vorige kids niet op gelet). zucht....wie herkent dit??? ik wou dat die 13 weken al om waren sterker nog ik hoop dat ik die 13 weken red! he bah die angst waarom nou!
hihi gefeliciteerd meid de laatste loodjes zie ik! ja lullige is ik kom net thuis van me oudste naar school brengen ik ruik op de gang beneden een of andere bara lucht (we hebben surinaamse buren die altijd heerlijk koken) normaal ben ik dol op bara's maar zonet even niet misselijk gelijk haha. ik vind die eerste 13 weken altijd maar een ramp...haal me soms echt van alles in mijn hoofd dat ik bij me eigen denk van....zucht...doe even normaal!!! hahah ik heb 2 prille miskramen gehad de afgelopen 6 maanden en was zeer teleurgesteld ik zit zo te hopen op een plakkertje nu! vrijdag echo en dan hopelijk kloppend hartje vorige week een echo gehad maar daar was slechts een zakje op te zienmet dooiertje omdat het ook nog zo vroeg was natuurlijk.