Zo ben ik. Jarig zoonlief

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou inderdaad!
    Dat iemand zo vaak een ander account aanneemt zegt vaak al genoeg.

2. Tooss

Tooss Actief lid

11 apr 2015
    163
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zoon.

En idd wat anderen al zeggen, het is niet de meest charmante foto van je zoon. Hoop niet dat hij herkent wordt. Je moet ook een beetje om zijn privacy denken! Maar goed, Elmo staat hier niet bekend om de meest snuggere acties. Sorry!

3. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Wat een harde reacties allemaal. Zo he?!

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    valt steeds meer op je kan bijna niks meer zeggen of er word al aangevallen.. ts is gewoon happy dat dr zoon jarig is en trots op dr zoon nou en? als zij een foto neer wil zetten moet ze dat toch helemaal zelf weten?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gefeliciteerd!

En de harde reacties, tsjah, soms gaan mensen na jaaaaaren dezelfde 'bijzondere' posts lezen het irritant vinden. En dat begrijp ik wel.
    Ik vind het nog niet irritant genoeg voor de negeerlijst, want dat is ook een goede oplossing 👍🏻

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bedankt allemaal.

Voor de felicitaties. Mijn slaaptablet voel verkeerd daarna gelijk gaan slapen. Zoon had ik al bezongen. Direcht om 0.0.

Was best goede foto maar heb hem er toch afgehaald.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee ben zeker niet snugger.

Dat is zo.

8. Tooss

Tooss Actief lid

11 apr 2015
    163
    2
    18
    NULL
    NULL
    Lieve Elmo, ik bedoel niet dat jij niet snugger bent! Je acties zijn soms niet zo handig van je. Beetje "eerst doen, dan denken" ;)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jammer dat je er zo over denkt. Ik ben wie ik ben niets meer niets minder. En wat betreft aandacht kan zijn in jouw ogen. Jammer dat is niet zo. Wel dat ik vanachter een tablet verkeerd is gevallen. Sorry.

10. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Gefeliciteerd met je zoon, Elmo!

11. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    Volgens mij niet de bedoeling dit soort topics
    straks opent iedereen een verjaardag topic voor zijn kind

12. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Gefeliciteerd Elmo!

Voorzichtig zijn met medicatie meid, je hebt ook nog een kleine meid daar rondlopen!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vier keer drie keer voor de leuk. Laatste keer was noodzakelijk en als het eenmaal open is zeg ik zelf val wel wíe ook was ben.

Vind ook deels leuk en andere naam nemen. Dat is de hoofdreden.

14. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Van harte met je zoon 🎈

15. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik vind dit soort topics ook een schreeuw om aandacht. Als iedereen een topic opende in de lounge met de verjaardag van zichzelf of hun kind stonden er nog weinig andere topics ;)

Dat zelfde vind ik ook van telkens andere namen terwijl je weet dat je na 2 berichten herkend word. Ik zie dat meer als een rare behoefte om aandacht te krijgen.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Omdat zoon jarig is hun vader nu ook hier gaat vanavond weer weg. Gisteren verse appeltaart gebakken hem uit genodigd voor de thee. Hij is idd dus blijven slapen. Dus kleine meid was in goede hsnden. Maar ik neem nooit met een tablet extra. Viel echt verkeer.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou misschien dan idee om verjaardag topic vaart tree cm a ken voor ieder zijn kind partner. Wat ik deed het van uit trots. En willen misschien meer mensen het kiem baar maken.zonder speciaal aandacht er op te vragen trekken?

Dus een verjaardag.s topic algemeen???

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nog niet helmaal wakker... mobiel tikken.

Bedoel een vast onderdeel. Om een verjaardag te melden algemeen. Oma opa pappa mamma kinderen partner. En dan fijne dag gefeliciteerd.

Zo iets leuk?

19. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Zo gaat het wel? Je praat nog steeds zo onduidelijk als gisteren :) vraag me wel af waarom je ineens 2 pillen zou slikken terwijl je dat nooit doet :)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja dank je gaat wel. En ja eerlijk deze week een moeilijke week alles gaat wel goed. Maar ik zit in een.soort dip. Beetje moeite om er uit te klimmen. Niks om je c zorgen over te maken zullen bladeren van de bomen wel zijn.

En nee ben niet v zielig. Nu zo feest vieren en door gaan.

Deel Deze Pagina