Oh dat zou best eens kunnen, hebben veel mensen last van. Onthoud alleen dat een 2e pil nemen daarin niks voor je oplost. Denk om jezelf fijne verjaardag
What the ........ Ik vind het eigenlijk een beetje zorgelijk. Extra pilletje. In een dip waar ze niet uit kan. Typt alsof ze strondbezopen is. Elmo heb jij wel hulp?
Geen zorgen maken. Komt echt goed. Ja heb hulp als het echt nodig is. Zo ver is het nu niet. Weet hoe ik er uit moet komen. Dat ga ik vandaag doen maandag ventileerde gesprek hulp. Je hebt dip dip en dip. Sit is een dwup dip. Zo aanpakken en verder adem halen. Komt goed.
Ik kan je posts niet goed volgen, zou nooit meer een tweede tablet nemen als je daar zo dronken van gaat typen. En nu dus nog...
Zo over oorden van de dag ik ga nu aan het werk. Vanmiddag feest dus. Laat dit topic verder voor vandaag. Bedankt voor felicitaties.
Iedereen is alleen bezorgd over je. Ik vraag me wel af wat je slikt, dat je daar zo heftig op reageert. Pillen lossen niks op, dus misschien is het beter om wat constructievere hulp te zoeken... Fijne dag in ieder geval!
Hoort dit topic ook niet gewoon in de afdeling schoolgaande kinderen en pubers? Ik deel de mening van vele anderen hier, maar ok. Gefeliciteerd. En sterkte.
Oh lekker zeg! Dat moet je dus ook maar nooit meer doen, die extra tablet. Ik heb ooit ipv mijn eigen medicatie per ongeluk een hele (voorschrift was een halve) slaaptablet van mn moeder ingenomen.. dus ik weet een klein beetje hoe je je voelde gisteravond (en nu waarschijnlijk nog iets). Maar ik moest toen wel naar het ziekenhuis want het is heftig spul, niet iets om zelf mee te gaan experimenteren. Ik hoop dat het snel beter gaat en dat jullie samen een leuke dag hebben
Zinnig genoeg voor jou om te reageren... Ik denk dat ts nu wel snapt dat het nogal onverantwoord was wat ze deed.
Kunnen we alsjeblieft iedereen accepteren voor wie we zijn (met of zonder onze gekke maniertjes) en elkaar in de waarde laten? Gefeliciteerd met je zoon en fijn weekend iedereen!
Gefeliciteerd met je zoon! Goed dat je de foto verwijderd hebt, mijn zoon van 13 zou echt niet blij zijn als ik zoiets deed!
Ik plaats geen foto's van mijn kinderen hier dus snap de commotie wat dat betreft wel, maar was de foto zo erg dan? Was hij naakt ofzo of zat er modder in z'n haar, afgaande op de reacties? Gefeliciteerd Elmo! Ik hoop dat je, ondanks je ziekte (depressief oid?) toch aan je kinderen kunt denken en geen extra tabletje meer neemt (en erbij drinkt?) zeker op de verjaardag van een kind moet het om hem draaien en zo wordt het erg verwarrend, zeker als papa ook ineens blijft slapen. Allemaal niet rot bedoeld, maar ik maak me zorgen om jou en je kinderen als ik dit zo lees...