Zo ben ik. Jarig zoonlief

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoon Elmo! Wat is hij al groot zeg. Ik zag de foto afgelopen nacht en heb hem eerder op een foto gezien :). Zo te lezen hebben jullie een fijne dag gehad!

Erg jammer dat er weer zo flauw gedaan moet worden in je topic... Is helaas niet de eerste keer. Laat vandaag er niet door verpesten hoor!

2. Logan

Logan Niet meer actief

En jij denkt écht dat je niet geliefd bent vanwege het akkefietje met de duplotrein? Misschien moet je jezelf een spiegel cadeau doen met Sinterklaas. ;)

3. mumija

mumija Niet meer actief

Whahahaa...jij weet niet eens waar het over gaat?
    Wat een grap..:D
    Ik dacht al dat je geheimen voor me had..:$

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Was het een duidelijke foto nee. Juist niet. en ja die foto die had ik beter niet kunnen plaatsten daar ben ik het achter af ook mee eens. Deze is vanmorgen meteen weg gehaald. Na dat ik wakker was.:(

En slecht typen ja het klopt het ene moment gaat het beter en het ander moment gaat het slechter. ( NU TIK IK VIA mijn laptop) tikt in elk geval een stuk prettiger.

Ja ik weet dat mijn Nederlands te wensen overlaat maar alles nog beter dan toen ik 18 was. Toen was het helemaal drama. En als ik een niet na denk dag heb zoals vandaag dan gaat het slechter denk ik meer na dan gaat het beter. Hoe sneller ik typ hoe fouter het gaat.

Op mobiel gaat het helemaal niet fijn. Misschien te dikke vingers ik druk te snel op de verzend knopt zal er op letten. Maar na al die jaren hier tikken tik over het al gemeen genomen het zelfde. Taal blijft het zelfde zin.s op bouw blijft soms warrig niet altijd!

Wel mijn diploma gehaald. Maar in mijn tijd was het nog niet zo bekent dyslexie en zo. Vermoed dat ik daar toch ergens wel last van heb. Je hebt verschillende gradaties. Ik heb het volgens mij deels in mijn zin opbouwen?? Vast wel iemand hier die er echt verstand van heeft. Er zijn woorden die ik nooit gespeld zal krijgen hoe ik ook puzzel.

En wil je mij niet lezen lees dan niet. Maar begin niet met pesten want zolang ik hier mee schrijf heb ik niet eens een lid gepest. Wel kan ik ook vel zijn of kritisch mij eigen uit laten. Dat mag ook maar echt pesten op de man of nee niet. Niet gedaan en als dat wel zo is en je mocht dit herkennen van in het verleden zeg het mij er zal dan vast ergens nog tekst zijn onder een van mijn oude namen.

En mijn namen voor de laatste keer heb ik alleen deze laatste keer veranderd om dat het noodzakelijk was. De andere keren alleen omdat ik dat zelf leuk vind. En dat mag.

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Heb ik iets over het plaatsen van de foto gezegd? Overigens of ze dat plaats of niet kan ze wel met respect behandeld worden ongeacht wat de mening is. Dat is wat hier gebeurd in dit topic. Je kan er een mening over hebben en dat ook zeggen maar wel op een respectvolle manier en velen zie ik dat hier niet doen begrijp je? Gebeurd echt in zoveel topics tegenwoordig waar is het respect gebleven voor elkaar?

6. Islah

Islah Niet meer actief

Daar gaan een aantal "negatieve" reacties over dus ik ging er vanuit dat je het o.a daar over had.

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik weet waar 'het' over gaat, maar in mijn beleving gaat 'het' feitelijk nergens over. Ik vraag me dus af hoe 'Springmuis' het beleeft, aangezien 'het' haar blijkbaar hoger zit dan mijzelf...

8. mumija

mumija Niet meer actief

Hee Elmo, ik hoop toch wel dat je vandaag een beetje de bloemetjes buiten gezet hebt he??
    Je zoon wordt maar 1 keer 15 en dat verdient een feestje!

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Verdedig jezelf niet tegen over deze mensen Elmo!

Laat ze lekker oordelen, pesten en janken, jij weet waarom je bent zoals je bent en als een ander daar problemen mee heeft is dat haar zaak.
    Gewoon overheen lezen 😊

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten!

Deel Deze Pagina