Ik weet gewoon écht niet wat ik voor mijn vriend moet kopen. Bier heeft hij genoeg Luchtje heeft hij toevallig net gekocht Bioscoop gaan we toevallig volgende week en over 2 weken al naar toe ( echt alsof hij het ruikt allemaal ) Sieraden draagt hij niet. Ik weet dus écht niet wat ik moet kopen voor hem HELPPPP
Boek? Game? Gepersonaliseerde mok/koffiekop/sleutelhanger/fotolijstje/iets-in-die-trant? Zelf geknutseld boekje met "tegoed-bonnen"? Sjaal? (Mannen-) kookboek? Iets BBQ-achtigs? Kaartjes om zijn favo team te zien voetballen? Abbonement op tijdschrift/sportzender?
Mijn vriend krijgt van mij een tattoo onze baby wordt in maart geboren en hij wil Dirk de Draak met haar naam
Leuk boek Film of serie op dvd Een game als hij een console heeft Fles drank met mooie glazen bordspel tijdschrift abbo
Games komt hij helaas ook in om haha. Boeken leest hij niet. Fotolijstje heb ik al Die krijgt hij met een foto van hem en de kinderen. En hij heeft een seizoenskaart bij zn voetbalclub. Avondje uit is wel een goed idee overigens! Tijdschriften leest hij ook niet haha ( hij is niet lastig hoor lol ) Ohh en weekendje weg we gaan in december al een midweekje naar Antwerpen.
Heeft hij net gekocht incl outfit voor de kerst. We wonen overigens niet samen dus dat maakt het soms ook wat lastiger omdat ik niet altijd weet wat hij zelf koopt
Makkelijk toch.. helemaal niets Dan maar iets voor jezelf kopen grapje nouja alles was ik me kon bedenken is al genoemd.
Cod Welke console speelt hij? Er zijn ook bv nieuwe hoesjes voor over de ps4, of special Edition controller. Of een dvd serie of een s.e boek over een game?