Ik vroeg me dat zo af. tussen 9 en 15 weken heb ik dat even gehad, maar nu helemaal niet meer, ik slaap gewoon door, dus wanneer begint die ellende?
Bij mij begon het in de 25ste week, toen moest ik maar 1x per nacht naar de wc. Vanaf ongeveer week 33 ging ik zo'n 2x of vaker naar de wc. En nu moet ik 2x per nacht voeden.....dus ik ben al "gehard" s'nachts
Volgens mij echt per persoon verschillend, ik heb het even gehad, maar nu word ik eigenlijk niet meer wakker, om 6 uur word ik wel altijd standaart wakker dan moet ik wel even een plasje plegen
Nou sinds een week moet ik gemiddeld 5x per nacht eruit om naar de wc te gaan. Ik word er doodziek van! 😰 maar het is nog even doorbijten...
Vorige zwangerschap vanaf een week of 25 1 of 2 keer per nacht. Nu ga ik richting de 38 wk en hoef er nog steeds niet uit in de nacht. Terwijl ik in de avond juist het meest drink.
Vanaf een week of 30 niet overdreven zo'n 8x per nacht.. Veel komt er dan niet uit, maar de beeb ligt zo heerlijk op me blaas sindsdien en ik kan niet.slapen als ik aandrang heb om te plassen. Geniet nog maar van je goede nachtrust
Sinds een week of twee iedere nacht 1 keer. Terwijl ik voorheen prima door kon slapen met een volle blaas. Irritant is dat ik dan niet meer goed in slaap kom en meteen 2-3 uur half wakker lig.
Bij mij begon t ook al heel vroeg. Ben nu 22 weken en heb er al een aantal weken last van Ik heb heb geen blaas ontsteking, want dit is ge test. Ik ga vaak de eerste keer plassen, en daarna poets ik mn tanden en ga ik vaak nog een keer. Dan lig ik heel eventjes en als ik bijvoorbeeld draai moet ik weer piesen, best veel ook wat er dan uit komt. Ik heb t eens geteld en was er toen 10x uit geweest, daarna ben ik maar gestopt met tellen Zo gaat t bij mij dus iedere nacht, slaap echt heel slecht daar door.
Ik ga al, denk ik, vanaf meer dan een maand geleden, elke nacht 4x naar de wc. Ik drink overdag namelijk heel veel.
bij mij begon het ook al vroeg hoor maar ik moet zeggen als ik 2 uurtjes voordat ik ga slapen niks meer drink dan kan ik lekker doorslapen maar als ik dan wakker word ben ik al eerste beneden denk dat het ook per persoon verschilt de een heeft een grotere blaas als de ander dus zolang je er geen last van hebt geniet ervan dat word straks wel anders
Ik hoef er nog steeds niet uit in de nacht... Soms als ik toch wakker wordt, maar dat is dan van mijn zoontje en niet van het plassen! Geluk denk ik
Ik drink 's avonds expres niet zoveel (dat haal ik dan 's ochtends ruimschoots in, dus overdag moet ik heel vaak plassen ) want ik ben juist zo blij dat onze oudste nu weer aardige nachten maakt. Meestal moet ik er 1x per nacht uit en dat is dan bijna altijd pas na 3.00u, dus dan heb ik in elk geval een mooi blokje slaap gepakt. Ik geniet er nog maar even van totdat onze uk zich aandient en de echt fragmentarische nachtjes weer gaan komen
Hier ook af en toe (sinds een week) dat ik er 's nachts 1 keer uit moet om te plassen maar dat is nog niet iedere nacht.
Lucky you! Hier vanaf dag 1 om het uur wakker om te plassen. Ik kan zelfs niet eens even boodschappen doen of ik moet alweer plassen. Gek word ik ervan.
Hier heb ik heel lang er geen last van gehad, maar ik denk vanaf een week of 25 dat ik ook twee keer per nacht eruit kan. Beter maar gelijk doen dan ook, want ik kan me honderd keer omdraaien, maar daarvoor moet ik een soort acrobatische fratsen voor uithalen en dan ben ik helemaal wakker en die uk blijft toch wel op mijn baas kloppen.
Bij mij vanaf ongeveer 32 weken. Moet nu zo'n 2-3 keer per nacht. Vind het nog wel meevallen en ik had vanaf 32 weken vakantie en aansluitend verlof, dus genoeg tijd om bij te slapen op andere momenten ...
Zie mijn onderschrift; `s nachts hoef ik gelukkig (nog) niet, maar voor ik naar bed ga plas ik nog een paar keer. Maar zodra ik op bed lig heb ik altijd hele koude voeten. Dus het duurt dan even voor ik slaap. Als ik bijna slaap te pakken heb voel ik dat ik alweer moet plassen en kan ik soms nog wel 3 á 4 keer gaan vóór ik daadwerkelijk slaap. NU al vervelend haha! Wie weet wordt het komende weken wel minder