Jongen of meisje??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kimber, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimber

Kimber Lid

30 jul 2013
    23
    0
    0
    #1 Kimber, 4 sep 2013
    Laatst bewerkt: 4 sep 2013
    Hebben jullie voorkeur voor een jongen of meisje? En spreken jullie dit ook uit?

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wij hopen op een jongetje en spreken dit ook wel uit ja. Als het een meisje is zijn we er net zo blij mee! We hebben gewoon ons altijd een klein mannetje voorgesteld.

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Nee, nooit gehad ook.

4. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ja hoor
    en vind ook dat het moet kunnen.. uit eindelijk is het allebei goed als het maar gezond is maar hier toch graag een meid!!

5. Kimber

Kimber Lid

30 jul 2013
    23
    0
    0
    Ik heb altijd een meisje in mijn hoofd gehad en zelfs de naam! Ik heb het ook uitgesproken naar mensen toe dat ik een meisje wel leuk zou vinden. Jongetje natuurlijk ook maar meisje toch net iets leuker! Soms voel ik me wel een beetje schuldig. Straks is het een jongetje?? Je mag idd blij zijn als het helemaal gezond is? toch kan ik die kleine voorkeur in mijn hoofd niet helpen...Daarom wil ik ook graag een geslachtsecho zodra het kan. Ik ben super nieuwsgierig en dan weet ik het maar!

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Geen voorkeur mijn vriend denk dat het een jongetje word ik denk dat het een meisje word

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Geen voorkeur al denken we allebei dt het een jongetje wordt.

8. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier geen voorkeur als het maar gezond is, want bij de vierde hebben we gezien dat dat niet zo vanzelf sprekend is en we hebben al 2 om 2 dus ons maakt het niet uit.

Wil wel heel graag weten wat het wordt ben daar toch veel te nieuwsgierig voor om te wachten tot na de geboorte.

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja ik heb altijd gdaag n meisje gewild. en straks heb ik er twee!!

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja natuurlijk is gezonheid het belangrijkste. Maar voorkeur jazeker voor jongens!
    En ik ben gezegend om er nog 1te krijgen! Wij kunnen ons geluk niet op!

11. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Ik heb zelf 4 jongens en 1 dochter dus het maakt mij vrij weinig uit, hoofdzaak is dat het kindje gezond is maar áls ik de keus had, dan hoopte ik dit keer weer op een dochter, 't is ook weer eens leuk na 11 jaar om weer eens roze te mogen kopen :)

12. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb ook geen voorkeur als het maar gezond is. het lijkt me allebei reuze spannend en leuk!! ik denk dat we een jongen krijgen en me vriend een meid we gaan het zien hahahah

13. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Ik zou graag een meisje willen, maar ik heb zo'n gevoel dat t een jongen wordt. Over 5 weken dan weten we het!!

14. Onje

Onje Niet meer actief

Bij de eerste geen voorkeur.
    Bij de tweede zeker een voorkeur voor een meisje

15. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hier hetzelfde :D.
    Het was gewoon een wens om van allebei één te mogen krijgen!
    We kregen als eerste een jongen en daarna een meisje dus onze droom is uitgekomen :).

Hoe cliché ook, het geldt voor iedereen dat je blij mag zijn als je zwanger mag worden en dat je kindje gezond is....

16. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Hier geen voorkeur. Wel een voorgevoel maar of dat klopt zullen we zien:D

17. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hier nu bij de tweede lichte voorkeur voor weer een meisje. Dat geluk ook nog gehad ook :) ik weet niet wat ik bij een eventuele derde zou willen. Ik kom uit een gezin van 3 meiden en zou het zelf wel geweldig vinden om dat ook te hebben. Maar misschien ben ik tegen die tijd ook wel nieuwschierig naar een jongetje.

18. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Ik heb al een jongen en een meisje... Ik zou het leuk vinden als dit een jongetje zou zijn aangezien mijn verloofde nog geen kinderen heeft. Dit is zijn eerste(en zijn laatste haha!). Dus voor de naamopvolging zou een jongen leuk zijn. Zelfs mijn beide kinderen zouden graag een broertje willen.
    Maar uiteindelijk zou iedereen net zo blij zijn met een meisje uiteraard! Als het maar gezond is. Lekker cliche..maar zo is het natuurlijk wel :)
    A.s. maandag zullen we er achter komen ;)

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Voorkeur allebei, een paragnost heeft mijn voorgevoel bevestigd, ze had het tot zover bij alles juist.. Tot welke tp van de hoeveelste icsi aan toe.. Maar mocht er een gezond knulletje in me zitten, ben ik net zo blij! Als het maar blijft zitten en gezond is!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hoor...bij mijn eerste zwschap wilde ik graag een meisje...

Dat was dus ook zo :D mijn gevoel zei ook dat het een meisje was.

Daarna maakte het ons niets meer uit... deze zwschap had ik beide net zo leuk gevonden. Maar stiekem is het ontzettend leuk dat we nu een zoon verwachten.

Vindt dat je gewoon een wens mag hebben hoor.... en natuurlijk is gezondheid belangrijk....maar het meest belangrijk vindt ik nog dat onze kinderen gelukkige mensen worden ondanks wie ze zijn.

Deel Deze Pagina