willen jullie mij alsjeblieft advies geven ben 34 weken zwanger van de week nog in het zkh geweest voor eventueel zwangerschaps vergiftiging ivm met symtonen behalve hoge bloeddruk er waren wel wat eiwitten 24 urine ogevangen en toen kwam er niks uit. Sinds vanochtend regelmatig lelijke pijn onderin mijn buik het komt en gaat maar gaat niet over. Verder veel druk op mijn bovenbuik daar is ie helemaal hard met vlagen. Beetje licht in mijn hoofd voel me niet echt lekker o ja gisteravond een keer aan de diaree geweest voel die kleine niet echt hij is erg rustig vanochtend heeft ie nog wel de hik gehad. Wat moet ik nu ?
ja maar voel me van lieverlee zo'n zeikert en dacht misschien hebben jullie zoiets van jo meid dat hoort er bij met dat warme weer
nee je bent geen zeikert.. bellen.. dit hoort er niet bij.. ja bij bevallen of zwangerschaps verg. daar hoort het bij! bellen dus NU
Klinkt als weeën! Zeker als je al bekend met hoge bloeddruk bent zou ik gelijk actie ondernemen! Succes!
bedankt voor jullie reactie. ben gister nog in het ziekenhuis geweest maar alles was goed bmm was nog gesloten en nog niet verstreken dus waarschijnlijk waren het oefen weeen. Ik werd aan de ctg gelegd en die kleine schopte bijna gelijk dus daar was ik al erg blij mee. groetjes kim
oo gelukkig dat alles weer goed is. dacht ook gelijk aan weeen toen ik het las. volgende keer (en ik hoop natuurlijk niet dat er een volgende keer is) niet twijfelen he maar gelijk bellen. hoop dat je de laatste paar weken een fijne zwangerschap heb.
Altijd bellen als je iets voelt wat je niet pluis vind... daar zijn ze voor!!!! laat ze je maar een zeikert vinden.. je bent dan in ieder geval wel gerust gesteld!