mag ik iets vragen dames, met een prille zwangerschap van 4 weken. Ik heb al 2 weken pijnlijke borsten. Maar dit trekt soms weg, en later op de dag zijn ze weer heel gevoelig. En dit gaat soms om de paar dagen, en soms om de dag. Herkent iemand dit?
Niets om je zorgen over te maken. Dit is heel normaal... In mijn (korte) zwangerschap had ik dit ook.. 's morgens viel het wel mee, maar 's middags/'s avonds kwam de pijn en trekkering gevoel weer terug. Er gebeurt zoveel met je lichaam. Hoort er allemaal bij. Ik heb altijd pijnlijke borsten na mijn eisprong. De maand dat ik zwanger bleek, hield dit gewoon aan...
Jep! Ik heb ook niet de hele dag zere of gevoelige borsten. Nouja... ze doen wel constand zeer als ik ze aanraak. Savonds (en vanmorgen) voel ik me net Lolo Ferrari dan zijn ze helemaal strak gespannen
ok....thanks meiden, ik heb dus nooit gevoelige borsten vanaf mijn eisprong. Altijd een paar dagen voor nod, soms misschien een week ervoor. Maar dit keer (en ik temperatuur) had ik don en vr. mijn ei, en zaterdag ging mijn temp omhoog, en meteen hele pijnlijke borsten. En een paar dagen later, was het veel minder, en de volgende dag weer heel gevoelige...snapte er echt niks van, maar thanks voor jullie uitleg..
Ik heb het ook hoor. Ben nu ook net zwanger. Vannacht voor t eerst niet eruit geweest om te plassen. Dit de hele week eigenlijk wel. Ook minder pijnlijke borsten nu. Ik heb eigenlijk liever wel deze klachten, ga toch twijfelen of alles goed is. Deze zwangerschap heb ik dat helemaal! Ben niet misselijk. Zei vanmorgen tegen manlief dat ik liever wel misselijk zou willen zijn, dan weet ik dat het goed zit... Herkenbaar? Hebben jullie ook momenten dat jullie geen klachten hebben? In de avond gaan mn borsten ook pijnlijker worden. Geniet ervan meiden!!!
Oja... helemaal! Ik heb verder ook weinig kwaaltjes. Met name savonds begint het circus hier. Dan voel ik mn bm en liezen en mijn boobies. Afgelopen dagen wel een paar x een vlaag misselijk... maar gisteren al niet meer. Wel erge honger bijna de hele dag.
gefeliciteerd claire! heel herkenbaar. ik heb een zware mk achter de rug. En ik durf zo niet blij te zijn, omdat je bang bent dat het mis gaat, en dan heb je liever al die klachten, dan weet je tenminste dat al die hormonen bezig zijn. maar meid, maak je niet druk, elk lichaam is dus anders. Probeer afleiding te zoeken. Stress is niet goed voor je vruchtje... same here hoor...
Het is inderdaad moeilijk om al te genieten als je een of meerdere mk hebt meegemaakt. Ik heb ook van die momenten. En speuren op het internet is dan ook niet altijd geruststellend. Vandaag heb ik een goeie dag... vanmorgen getest en streepje is weer donkerder. Dan zijn toch de hormonen aan het vermeerderen, niet?
absoluut goed teken! geniet ervan meid! soms is internet ook echt verslaving, en soms doe ik echt mijn best om af te kicken, en dat lukt ook voor een paar dgen, en daarna merk je toch weer iets raars aan je lichaam, dan ga je het toch weer opzoeken op internet, en dan blijf je ook maar leven...wat soms niet zo positiefs uitpakt..
Hoi Cyntje! Ja, met een donkerdere streep is er meer HCG opgespoord in je urine. Ik begin daar maar niet aan, want ik maak mezelf zelfs dan nog helemaal gek... raar wezen ben ik ook Bij mn dochter had ik geen internet en ging ik meer op mn lichaam af. Nu google ik veel en lees e.e.a. op forum's en dat maakt me onzeker. Ja ja, ik weet t: dan doe je dat niet! Alleen blijft t aantrekkelijk. Ik heb iets meer kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Bij ieder steekje dacht ik dat t vruchtje in mn eileider zat! Nu heb ik lichte krampjes in mn bm gevoeld en ben daar meer gerust over nu... nu ben ik weer meer bang voor een mk. We hebben 26 februari de echo, voor de plaatsbepaling. Tijd lijkt zo langzaam te gaan. Manlief geloofd wel dat het allemaal goed zit en dat als ik een dag geen symptomen heb dat het dan ook nog steeds goed zit. Ik wil zo graag bevestiging... Zo, daar gaat dit topic helemaal niet over, maar wil af en toe mn 'ei' kwijt. Dikke knuf, Claire
je mag je ei kwijt hoor. maar ik lees veel dat klachtje beginnen ongeveer rond de 6/7 week. ikzelf had dat ook met mijn vorige zw.
Hier ong. vanaf NOD klachten die de ene dag erger zijn dan de andere: boobies, misselijk!, weeïg gevoel en moeoeoeoeo....dat laatste is gewoon constant sinds 1 week, de rest is de ene dag erger dan de andere. groetjes
echt in mijn 6de week was ik misselijk, alleen 's ochtends. Voor de rest echt vervelende buien. Geur van vlees stonk etc...
pijnlijke borsten, ik wou er ook al bijna een topic over plaatsen, ik ben nu rond de 7 weken zanger, en wordt er gek van, kan geen bh verdragen, en jeuken, voel me net een puber. gelukkig heb ik deze zw.schap geen last van misselijkheid, in tegenstelling tot mn vorige zw.schap. Ik vraag me af hoe lang die gevoelige borsten blijven. Weet iemand dit?
Nou en of ik dat heb, pfff ik wordt er gek van haha. Maar het hoort er zeker bij en ik neem het allemaal voor lief. Voor onze kleine heb ik alles over.
Bij komt en gaat de pijn in mn boobies Maar savonds dan weet ik wel hoe Lolo Ferrari zich gevoeld moet hebben! Sjeu!!! Strak dat ze naar mijn gevoel staan joh! En owee als iemand (lees: mn vriend) er perongeluk tegen aan komt! Dus savonds op bed smeer ik VOORZICHTIG met boobies creme
bij mij hoeft die er maar naar te kijken en ze doen al pijn en wat voor creme smeer jij? er schijnt dus speciaal cremetjes hiervoor te zijn toch?
hallo ik heb even een vraagje ik heb een apart gevoel in mijn onderbuik prikkeltjes bubbeltjes kan het niet echt thuis brengen ook heb ik pijnlijke borsten soms voel ik ze gewoon in mijn beha steken ook heb ik een beetje bruinig roze afscheiding al 2dagen en hoef nog niet ongesteld teworden verder slik ik wel de pil maar omdat iik zoveel verhalen hoor die door de pil heen zwanger raken en toch gewoon ongesteld zijn wou ik vragen herkent iemand dit? groetjes