Hallo allemaal. Ik heb een vraagje, Ik heb deze week 2bloedneuzen gehad helemaal uit het niets. Ik ben (denk ik) zo 5 weken zwanger. Heb dinsdag een afspraakmbij de dokter. Hebben meer van jullie dit.? Groetjess
Ik heb al de hele zwangerschap geregeld een bloedneus, komt met name na het snuiten van mijn neus. Daarbij ook bloedend tandvlees, ben een bloederig type denk ik haha. Schijnt vaker voor te komen tijdens een zwangerschap en schijnt normaal te zijn.
Ja ook gehad, vooral in het begin maar dan meestal alleen na het snuiten. Mijn bloeddruk is verder altijd oke geweest dus ik denk gewoon een kwaaltje
Ja dat had ik ook een aantal keer tijdens de zwangerschap. Mijn bloeddruk etc was allemaal goed. Het schijnt vaker voor te komen bij vrouwen die zwanger zijn
Ik heb het ook wel als ik mijn neus snuit, dat er iets bloed in de zakdoek zit. Als ik mijn neus bekijk van binnen, dan zie ik aan het begin heel goed die kleine adertjes lopen. Dat is volgens mij ook echt een zwangerschapssymptoom. Volgens mij zijn niet alleen de slijmvliezen in je baarmoeder/ vagina etc... goed doorbloed, maar ook de slijmvliezen in je neus. Dus daarom knapt er ook snel een adertje open in je neus. Dat is volgens mij de reden. Volgens mij heeft het niks met je bloeddruk te maken, maar ik kan me vergissen.
heb ook vaak/regelmatig een bloedneus uit niets, komt door de doorbloeding bij de andere 2zwangerschappen niet gehad verder is alles goed (hb/bloeddruk etc)
Ik had t in t begin veel, maar nu komt het weer terug. s'nachts als ik lig te slapen wordt ik wakker en ja hoor bloedneus, uit het niets. Met mijn bloeddruk is niet mis, ik ben er normaal niet gevoellig voor en het schijnt ook zo te zijn dat je er meer last van kan hebben. Ik heb het wel tegen mijn gyn gezegt, ook zij beaamt dat het er een beetje bij hoort. Maar je moet het wel in de gaten houden.
Oké dankjewel allemaal. Vanochtend schrok ik me een hoedje. Ik had een beetje bloed na het afdoen. Misschien 1 drupje Ben 80x naar de wc gegaan vandaag en niets meer gehad gelukkig. Hebben meerdere van jullie dit misschien ook gehad.???
Bledneuzen heb ik vrij snel n vandaag ook weer zomar uit het niets hoort erbij. Ik ben bij de eerste met 8 wkn ineens wat bloed verloren, waarschijnlijk ook gesprongen adertje, alles s nu eenmal beter doorbloed bij een zwangerschap.
Ook ik heb een aantal keren een bloedneus gehad. Heb wel gelezen dat alles beter doorbloed is en dat het daardoor komt. Niks om je zorgen over te maken dus
ik heb er in het begin ook wel eens last van gehad ook als ik nodig moest spugen sorry voor de vieze praat hihi het schijnt er allemaal bij te horen je moet alleen opletten dat je niet teveel bloed verliest
ik had ook in het begin toen ik net overtijd was een spontane bloedneus. Ben nu ongeveer 6 weken en heb er geen last meer van gehad gelukkig
bij mij precies hetzelfde, rond de 5weken had ik ze. nu ben ik 6 weken 4dagen en sinds week 6 geen last er meer van gehad toevallig