zo beroerd vanaf 7e maand zwangerschap.

Discussion in 'Gezondheid' started by LiittleOne, May 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    Pfff ik heb het echt even helemaal gehad
    zo een dip heb ik op dit moment, moet het gewoon even met jullie delen!

vanaf de 7e maand merk ik dat ik zo ontzettend (snel) moe ben, ik kan niet meer fatsoenlijk trappen lopen, ben kappot als ik naar de zolder gelopen heb, kan elke dag wel tussen 10 en 11 als een blok in slaap vallen..
    en het vervelendste van alles is dat ik NIKS meer binnen kan houden vandaag! ik heb zo een beroerd gevoel, heb alleen maar een paar kopjes thee binnen en anderhalf beschuit.

dit kan toch ook niet goed zijn voor de baby?
    pff het liefst is het vandaag nog voorbij allemaal..heb het he-le-maal gehad! wil de bevalling zo graag achter de rug hebben :)

iemand tips om me een beetje op te vrolijken? of wat betreft het eten?

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Dit is zo ongeveer het hoogste punt dat je baby bereikt in je lichaam. Je longen en maag komen in de verdrukking. Ik heb dat ook wel ervaren, al was het niet zo heftig als bij jou. Ik hoop dat je baby snel indaalt, dan eemt de druk op maag en longen af. En ik denk dat je vermoeidheid hier ook mee te maken heeft. Zonder lucht wordt alles immers zwaar.
    Ik weet niet zeker of er bij niets anders speelt, maar dit kan ik me zo voorstellen.

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik heb zelf een zwangerschap met de nodige kwaaltjes (extreme misselijkheid in het begin), maar zo tegen de 30 weken vind ik 1 van de zwaarste periodes. De baby ligt dan zo hoog dat ik niet fatsoenlijk kan zitten, en snel benauwd ben. Ik reageer dan ook heel heftig op huisdieren (ben al enigszins allergisch aangelegd) en kom dan ook nergens meer. En maagzuur.. Pff!!
    Nu inmiddels 37 weken zwanger, de baby is al behoorlijk gezakt, dus nu gaat het alweer een stuk beter en kan ik weer lekker voorui!

4. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    dankjulliewel meiden, ik hoop dat de baby snel naar beneden gaat liggen en ik me weer beter voel!
    ik kan niks fatsoenlijks eten omdat het zo vol voelt allemaal waardoor ik duizelig ben omdat ik te weinig voedingsstoffen binnen heb..
    heel frustrerend!

5. Babystew

Babystew Niet meer actief

Dat hoop ik toch echt niet voor je ;)

Maar vervelend zeg, dat je je zo voelt. Vaak gaat het na het indalen beter, krijg je weer wat meer ruimte om te eten en worden je longen niet zo verdrukt. Sterkte met de laatste loodjes!

6. zoe2008

zoe2008 Actief lid

Mar 11, 2008
    152
    0
    0
    op dit moment ben ik net zo ver als jij (29 juli uitgerekend) en voel me precies hetzelfde! Tot 17e week ook extreem misselijk geweest en sinds week 28 weer dat gevoel! Daarnaast moe, kortademig en gewoon niet lekker in mijn vel! Ben er helemaal klaar mee nu!

Het is mijn 3e en ik weet dat je je na het indalen vaak weer wat beter voelt.. is alleen de vraag wanneer dat gaat gebeuren.. op het moment zelf is het alleen niet leuk!

Veel succes!

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Ik doe mee! Ik voel me echt belabberd. Ik kan niet eens met mijn zoontje naar buiten want dan voel ik me alsof ik van mijn graat ga door de warmte. Simpelweg het aanrecht afruimen is al te veel en dan heb ik ook nog een jengelige dreumes rondlopen die ergens last van heeft maar ik weet nog niet wat..

Laat het maar lekker wat afkoelen!

Share This Page