Nou heb ik al maanden 'last' van lekkende borsten maar met pads is daar best me te leven. Was ik me net aan t omkleden en komen er ineens klodders (sorry)....kanariegeel vocht uit..anders dan normaal dus..... Kan dit iets betekenen ?...
Nee hoor dit is de eerste melk voor de baby, die bevat extra voedingstoffen. Heel gezond voor je kleintje!
Is dat niet wat vroeg ? Ik had voorheem 'doorzichtig/melkachtig'..... Vannacht wel veel krampen gehad en nu deze gele emulsie.....
Hier sinds enkele dagen af en toe iets uit mijn borsten, dan weer doorzichtig/oranje actig, dan weer wittig en dikker. 's Morgens zit het opgedroogd op mijn tepels en dan lijkt het ook gelig geweest te zijn. Kan allerhande kleuren hebben toch, ook adv hetgeen je gegeten hebt?
hier ook "lekkende"borsten, al een hele poos en idd de kleur is wisselend, ene keer doorzichtig/melkachtig dan weer geel, dus niks om je zorgen over te maken denk ik wat ik wel vervelend vind is dat ik nu maar met bh aan slaap ivm het lekken want smorgens of snachts al wakker worden met nat shirtje is niet erg prettig.. :S en ik vind het ook iets plakkerig.. dus naja.. hoe doe jij dat snachts eigenlijk? evt nog tips?
ik ben precies even lang zwanger als jou en zit nog steeds te wachten op 'lekkende borsten' wou dat het hier kwam dat ik wist dat het allemaal werkte hahah , volgens mij kunnen die 'klodders' geen kwaad , zou wel even voorleggen aan de verloskundige als je haar of hem weer ziet
Hier ook, er wordt door mn jopen flink geoefend En idd verschilt het per keer wat voor kleur of substantie het is. Ik laat me maar verrassen!
Ik heb vanaf 18 weken al lekkende borsten!! Grote natte plekken 'S morgens. Als ik druk, komen er verschillende kleuren druppels. 1 keer spoot het eruit toen ik drukte maar dat kwam omdat ik een kruik op me borst had onbewust. Meestal is de kleur doorzichtig en geelachtig. Vandaag ben ik op borstvoedingcursus geweest en ze zei dat er een kans is dat als ik de baby voedt dat ik dan met een bekertje onder mijn andere borst moet omdat het dan eruit kan lopen.
Heb ff teruggekeken....hier vanaf januari ongeveer na 3,5 mnd zwanger al een lekbak.hihi. maar goed, tot voor kort dus enkel helder.... Heb dinsdag mijn liggings echo....
Heb ff teruggekeken....hier vanaf januari ongeveer na 3,5 mnd zwanger al een lekbak.hihi. maar goed, tot voor kort dus enkel helder.... Heb dinsdag mijn liggings echo....
No worries! Ik heb de hele zwangerschap niks maar dan ook niks van mn borsten gevoeld, ze zijn niet gegroeid en lekte ook niks. En ik heb probleemloos 7 maanden borstvoeding gegeven!
haha hele gerust stelling toevallig over gehad met mijn man ik zei al, ik hoop dat het nu gaat werken , word een stuk blijer als ik jou verhaaltje lees (A)
Hier nu ook wat vocht uit tepels, ene keer wit, andere keer waterachtig. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje niet gehad. Borstvoeding kwam niet op gang toen. Misschien dat het dit keer wel lukt? Maar goed het schijnt dus niets te zeggen.
ja idd dat is hier ook zo de kleine hoef ik niet aan te leggen maar lkeg hem onder mijn borst en het spuit al in zijn mondje zelfsa de vk was versteld dat ik zoveel direct had echt een tweeling kon ik ook voeden.
Kleur kan ook liggen aan wat je gegeten hebt! kleurstoffen enz.. Dan verkleurd het. Bij mij lekken ze niet zomaar,.wel als ik erin knijp. Bij mijnvorige zwangerschap ook lekken rond week.30