Ik ben 2 weken geleden bevallen van een tweeling middels een spoedkeizersnede. Hoelang duurde het bij jullie nadat je lichaam weer een beetje de oude was dus geen bloedingen etc meer... Ik heb het gevoel dat de huid tussen de snee en mn navel anders aan voelt... Alsof het slaapt, het tintelt een beetje als ik het aanraak, hebben meer vrouwen hier ook ervaring mee?
Ja dat dove gevoel blijft even maar gaat echt wel weg hoor! Ik heb niet veel bloedingen gehad max een paar dagen maar weet niet wat gebruikelijk is. Bij mij is het nu bijna vier jaar later en ik voel echt gewoon normaal op die plek waar het litteken zit. Ik denk dat dat was vanaf zo een jaar na de keizersnede.
Nog gefeliciteerd met je mannen, tweelingen zijn leuk!!! Dat gevoel kan wel een tijdje aanhouden, volgens mij heeft dat bij mij wel een maand of 8 geduurd. Ik heb ong 2.5 week bloedverlies gehad. Geniet van je kindjes
Bij dochter een week of 6 bloedverlies gehad, deze keer maar 3 weken. Dat gevoel wat je beschrijft heb ik bij dochter ook gehad, duurde toen een maand of 9 en nu heb ik het ook nog. Verder geniet van je kindjes en houd je de komende 4 weken nog zo rustig mogelijk wat betreft trap lopen, sjouwen en auto rijden. Niet te vaak de trap op en neer. En luister naar je lichaam!
Ik heb een week of 6 kleine beetjes gebloed. En dat dove gevoel is nu na 15 maanden wel een heel stuk minder maar ik voel het op bepaalde stukjes nog wel (of juist niet haha)....
Hoi Linda, grappig dat ik je hier nu tref Ik heb ongeveer 4 weken gevloeid, na 5,5 week had ik mijn eerste menstruatie al weer. Gister ben ik op controle geweest bij de gyn, het "dode" gevoel net boven de snee kon volgens haar wel tot een jaar aanhouden. Hierna wordt het weer normaal.
Hier is het dove gevoel (en een stuk juist heel naar branderig) nog niet bijgetrokken (S is nu ruim anderhalf), dus ik weet niet of het nog wel bijtrekt. Ach, geeft ook niet echt. Ik merk nu (>25w zwanger) dat het wel trekt soms, mijn litteken. Ook dat schijnt heel normaal te zijn. Helemaal strak ben ik nooit meer geworden, mijn huid is gewoon teveel uitgelubberd geweest, maar dat heeft denk ik niet met de keizersnede te maken.
Ik ben op 20 januari jl. bevallen dmv een geplande keizersnede ivm stuitligging. Ik heb nog ongeveer 2 weken gevloeid en daarna is er nog een aantal weken heel heldere afscheiding, en ook best veel, uitgekomen. De huid tussen navel en schaambot is zelfs nu nog wat ongevoelig; dat kan zelfs een jaar lang aanhouden, dus maak je daar alsjeblieft geen zorgen over. Ik heb in totaal zo'n 4 maanden een beurse plek gevoeld onderhuids. Ik was nad de keizersnede ook helemaal blauw van heup tot heup en van navel tot schaambot, het was echt gekneusd van binnen. Heb normaal best strakke buikspieren dus wellicht dat het daaraan gelegen heeft. Van mijn buikspieren heb ik dan ook heel lang last gehad, zeker een maand of drie. Het herstel vond ik de eerste vier weken behoorlijk pittig, maar na twee weken ben ik toch alweer heeeeeel voorzichtig stukjes gaan wandelen.... Eerst vijf minuten.... en toen ik na zes weken op nacontrole moest liep ik weer 20 minuten naar het ziekenhuis heen en 20 minuten terug. Maar ik denk dat als je een spoedks hebt gehad, je lichaam nog iets meer herstel nodig heeft.
Ik heb na de keizersnede maar 1 dag gevloeid (maar ben tijdens de ingreep ook gecuretteerd ivm vastzittende placenta). De tintelingen zijn bij mij na een aantal maanden minder geworden. het dove gevoel is gebleven (zoontje nu anderhalf). Mijn gyn zei dat een klein gebied waarschijnlijk permanent gevoelloos zal blijven
Blij om te horen dat het normaal is! Hoop wel dat het over gaat en anders is het echt een gevalletje jammer...
ik heb ong rhalf week gevloeid maar het was niet echt de moeite zeg maar. meer druppels hihi. het dove gevoel heb ik nu ook nog op sommige plekken. en na 4weken werd ik keurig ongesteld.