Hallo meiden Ik heb 16 januari 2015 een miskraam gehad.. ik heb het daar zo moeilijk mee gehad (en nog steeds) dat ik nog ff geen kindje wou.. Nu slik ik de pil (vandaag was me laatste pil voor de stopweek) ben 3,5 week geleden nog ongesteld geweest. Maar omdat ik toch dezelfde klachten had als met me vorige zwangerschap dacht ik ik ga voor de zekerheid testen. *veel plassen *duizelig *misselijk *bloedverlies na sex Dus net een test gedaan en volgens mij is het positief maar dat kan toch niet? Wat verklaard dat bloed na de sex en dat ik 3,5 week geleden nog ongesteld was. Als het zo is is het kindje meer dan welkom hoor maar ben een beetje overdonderd..
Ik zie wel duidelijk een streep. Wanneer ben je met de pil begonnen? Eerste maand is deze nog niet betrouwbaar.
Ik ben in februari weer begonnen met de pil.. ik heb wel vorige maand antibiotica gehad voor blaasontsteking heb eerst antibiotica gehad waar ik een zware allergiereactie op kreeg en .. zelf na het zh moest.. en toen anderhalf week niets omdat ik verder geen last had en anderhalfweek daarna wel weer een kuur gekregen (in die tijd geen sex gehad ma na de kuur wel ) heb een duidelijkere foto bij gezet.
Gefeliciteerd ga het maar geloven want je bent echt zwanger ik ga voor je duimen. Dit wondertje wil wel erg graag komen
Als ik de test zo zie ben je echt wel zwanger! Ik was al meer dan 3 jaar aan de pil en zie mijn banner! (en dan heb ik geen antibiotica of iets dergelijks gehad!!) Gefeliciteerd!
Dank je wel minimuis ja ik hoop ook dat het dit keer goed blijft gaan ondanks dat het nog niet doordringt maar dat komt wel. Het is super welkom!!
Dus je hebt een kuur gebruikt in deze maand? Denk zeker dat dit invloed heeft gehad op de werking hiervan . Dit kleintje wil graag bij jullie zij! Gefeliciteerd
Proficiat! Pas wel even op met seksueel contact. Ik heb ook al van voor dat ik wist dat ik zwanger was bloedingen. En dokter heeft seks totaal verboden! Misschien was het enkel de innesteling maar zou op zeker spelen tot je een controle hebt gehad! Heel veel succes hoor. Xxx
Hoe leuk is dit?! Gefeliciteerd! En ik herken het... na verdriet van een miskraam er echt even niet aan toe zijn. Maar dit is overduidelijk gewoon de bedoeling! Tof voor jullie!
Overduidelijk zwanger. Gefeliciteerd! En je hebt nog even de tijd om aan het idee te wennen. Komt vast wel goed.