Hallo meiden, Ik ben op zoek naar ideeën voor een cars kamer. Mijn zoontje is helemaal gek van cars en straks als we weer een eigen huisje hebben wil ik hem graag een cars kamer maken. Groetjes Ook
Dit zoek ik ook! Hij heeft nu nog zijn oude kamertje, maar wil heel graag iets met Cars doen. Hij is daar helemaal verzot op!
Zet liever geen foto van op internet, maar wij hebben cars behang aan één kant van de muur, cars gordijnen en cars dekbed. Verder hangt er nog een cars schilderij en cars klok. Lampen zijn niet van cars en boekenplanken ook niet. Bij leenbakker hebben wij de gordijnen gehaald en behang bij kwantum. Tis erg leuk en hij is er verzot op
aah wat leuk he! Onze man vind Cars ook erg leuk...al heeeft zn broer nu zijn kamer met Cars gordijnen en L heeft nu meer een zeekamer... Bootbed, Schilderij met haaien, piraat gordijnen... maar krijgt regelmatig iets van cars..erg leuk zo'n kamer!
Ja er staat inderdaad bij dat hij tot vijf jaar is.. Maar heb nog een zoontje haha.. Als die ook van cars houdt kan hij er daarna in
Patjuh leuke kamer Wij zijn bezig met de kamer van mijn zoontje en ik ben ook op zoek naar spullen van cars zoals een grote vloerkleed. Posters, stickers etc Wetne jullie toevallig waar deze te koop zijn?
Haha... Nou... Nu ff niet Dat deed hij wel, maar sinds zijn broertje is geboren, ligt hij er niet in. Hij wilde toen overal bij zijn en was op een gegeven moment bijna elke dag tot 23.30 wakker... Bleef uit bed komen en dat was een en al ellede... Boos en veel en heeel hard krijsen. (maar dat was in elk peuterbed gebeurt, ligt niet aan het cars bed ). Hebben hem toen in een campingbed gelwgd, want daar kon hij niet uit (zn ledikant was naar zn broertje). En nu wil hij niet meer uit het campingbed Maar binnenkort haal ik het campingbed gewoon weg en mag ie weer lekker in zn bliksem mcqueen bedje Voor die tijd ging het super haha