Ik kan het bijna niet geloven, maar IK BEN ZWANGER!!!! Ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan (iets verkeerd gegeten, waardoor ik volgens m'n baas (dokter) een acute darminfectie had. Had de halve ochtend op de wc gezeten, maar vanmiddag ging het wel weer. Hoewel ik niet het idee had zwanger te zijn omdat ik dacht dat we m'n ei gemist hadden (laatste keer seks op dinsdag, ei op vrijdagmorgen), bleef ik toch een beetje hoop houden. Ik verveelde me een beetje, dus ik dacht: ik doe een testje, dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben, en hoef ik dus geen valse hoop te houden. Dus ik heb een test gedaan, en ben pas 10 minuten later weer gaan kijken (was toch wel bang voor de teleurstelling), maar toen stonden er gewoon 2 duidelijke strepen op!!!!! Ben gelijk naar het Kruidvat gerend om een digitale test te halen. Ben nu druk met thee drinken, zodat ik die test nog kan doen voordat m'n vriend zo thuiskomt samen met ons dochtertje. Die zal ook wel enorm verrast zijn! En dat nog met weer een enorm lange cyclus (ei op dag 56), ik wou de volgende cyclus maar eens naar de huisarts gaan om het na te laten kijken, ik heb namelijk altijd van die lange cyclussen. Oh, ik ben zo blij!
beep, gefeliciteerd!! Jouw verhaal stemt me enigzins gerust, met mijn lange cyclus. Vandaag alweer dag 71
gefeliciteerd wat een verrassing he wij hebben in januari ook mn ei ontweken en toch ben ik zwanger haha ik heb express nog ovu testen gedaan om NIET in januari zwanger te raken haha mijn cyclus duurde 51 dagen die daarvoor 45 dus ja ik was ook heel erg verrast