Hallo dames, Zit nu in ronde 5 om zwanger te raken; een hele speciale en bijzondere tijd. Deze maand is het toch weer anders als anders wat kan je lichaam toch met je spelen. Ik zit nu 2 dagen voor mijn NOD en heb al kleine week echt pijnlijke en ook opgezette borsten. Ben sneller moe, normaal kan ik altijd doorgaan, maar merk nu dat het even minder is. Wat ik apart vind is dat ik de andere rondes zeg maar dat ik vrij snel na de eisprong al krampjes en menstruatie pijntjes voelde echt geregeld elke dag. Dacht dan iedere keer van nou dan is daar ook wel iets aan de gang zijnde ..............maar steeds was het toch niet zo helaas......... Deze maand is het extreem rustig voel wel eens wat maar totaal niet te vergelijken........... Ben nu 1,5 maand bezig met de tarwekiemolie tabletten van kv omdat ik daar hele positieve resultaten hoorde wat innesteling betreft, ben ze rustig aan gaan opbouwen zit nu op 2 per dag, om mijn lichaam eraan te laten wennen zeg maar. Wat me ook opvalt eigenlijk vandaag pas, misschien rare opmerking, sinds kleine week is mijn lieve hond heel graag echt dicht bij me in de buurt, komt bij of ons liggen waar hij normaal echt niet wilt liggen en nu wel...........kan hij iets aanvoelen, heb daar wel eens iets over gelezen......... Verder is het afwachten natuurlijk maar wilde dit even met jullie delen. Lieve dames, jullie veel succes met zwanger worden, bijzondere tijd en bijzondere gevoelens die we delen.........
spannend!!! merkte wel aan mijn hond voordat ik testte dat hij vaker tegen me aan kwam liggen ik testte ook 2 dgn voor nod positief dat herken ik wel .... vaak hoor je wel als je die ronde niks of juist rustiger bent dat het raak is duim voor je wannneer ga je testten?
Hoi Smiley, Ja apart hè, ik voel me echt heel rustig. Nou maar afwachten poeh valt niet mee hoor. Heb afgesproken met mijn vriend dat ik vrijdag ga testen. Hoe gaat het met jou en je zwangerschap?
spannend duim voor je!! gaat goed geen kwaaltjes die enorm hinderlijk zijn... en gelukkig geen last van de warmte
Nou......spannend zeg, zit nu 1 dag na mijn NOD en morgenvroeg ga ik testen. Dan zit ik op dag 34 van mijn cyclus, terwijl normaal ik zit tussen 28-32 dagen. Wat ik sinds gisteren erg heb is pijn in mijn rug, soort van trekkende pijn, midden en onderin. Mijn borsten zijn echt stuk voller, doen klein beetje pijn. En van die soort van rode kleine bultjes rond mijn tepel ontdekt Verder ben ik ook echt sneller moe. We hopen zo op ons wondertje.............zal het nu zover zijn...........
Oehh spannend! Ik duim voor je morgen! Ik heb de innesteling bij ons zoontje ook gevoeld, steekjes en daarna precies wat jij omschrijft. Ik hoop t voor je!
Oh wat spannend!!!! Klinkt best wel hoopvol allemaal! Wat jij schrijft over je hond had ik met mijn kat toen ik zwanger was! Ben heel benieuwd!!
Lieve dames, Vanmorgen hebben we een test gedaan maar helaas negatief....... Mijn vriendin zegt dat het echt te vroeg nog kan zijn om te testen, maar aangezien op de verpakking stond dat je zelf kon testen 4 dagen voor je NOD, dacht ik dat ik al geduld had gehad Wat denken jullie..............over paar dagen nog eens testen? Mijn pijn in de rug blijft ook maar aanhouden, trekkend naar de zijkant vanuit midden en beneden rug. En best een drukkend gevoel heb ik op mijn buik regelmatig. Borsten nog steeds opgezet, nu al 1,5 week. Nou we blijven hoop houden. Afwachten maar....... Liefs van mij en dank jullie wel hè
ahhh wat een tegenvaller.... Vond jouw verhaal best behoorlijk "zwanger" klinken... Nou is het bij mij bijvoorbeeld wel zo dat mijn borsten soms ook wel bijna twee weken voor mijn menstruatie al zwaar worden. Maar dat is wel persoonlijk, dus als het jou normaal niet bekend is dan kan het best op een zwangerschap duiden. Zelf heb ik altijd snel positief kunnen testen, maar mijn beste vriendinnetje teste pas een week na haar NOD positief. Spannend hoor! Duim voor je!
Wat jammer dat je test negatief is!! Van de tarwekiemolie tabletten kan je menstruatie langer wegblijven.. Toen ik daarmee ben gestopt en vitamine D en omega 3 ging slikken was ik zwanger. Succes meid!
@sammy88, ik lees je onderschrift! Wat geweldig dat je zwanger bent, en een tweeling nog wel! Gefeliciteerd!
Hoi dames, Dank jullie wel voor jullie reacties Hier nog steeds in spanning nu 4 dagen overtijd en heb nu af en toe ook menstruatie krampjes erbij...... Hmmm die onzekerheid lastig hoor, we hebben afgesproken dat we morgen weer een test gaan doen, hopelijk is deze positief. Wat denken jullie anders, bloedtest laten doen bij HA? Wat me opvalt is dat ik me ook zo rustig voel, heel apart. Nou dames ik hou jullie op de hoogte
Helaas vanmorgen weer negatief getest..........o wat een onzekerheid, wordt er niet vrolijker van.......... Zit nu op 4 dagen overtijd........... Zit denk ik niets anders op dan maar afwachten en dan over paar dagen weer testje wagen of HA gaan voor bloedtest. Tips iemand dames? Geniet van het prachtige weer!!!!
Oh wat balen zeg die onzekerheid... Als het je nog lukt toch nog even afwachten denk ik, of als je er erg over in zit toch even met de huisarts bespreken, wie weet dat een bloedonderzoek toch iets meer duidelijkheid geeft. Succes!!
Lieve dames, Dank jullie wel voor het duimen, maar helaas vanmorgen is de menstruatie begonnen.............. Teleurgesteld ben ik zeker, snap mijn cyclus en mijn lichaam even niet meer........maar van de andere kant weet ik nu waar ik aan toe ben. Klaar voor de volgende ronde die we super positief ingaan Dank jullie voor jullie lieve steun x