Ik ben nu ruim een week overtijd, afgelopen donderdag kreeg ik onwijs veel kramp in mijn onderbuik wat helemaal doortrok links naar boven. onderweg in de auto werd ik ook spontaan misselijk en stond ik op het punt om te kunnen overgeven, ik ben snel gestopt en uit de auto gestapt en een beetje frisse lucht heeft gelukkig wonderen gedaan. vervolgens wel de hele avond in bed gelegen vanwege de hevige krampen. daarna is het gelukkig wel weer wat weg getrokken maar nog steeds voel ik lichte krampen in mijn onderbuik en ook heb ik erge last van mijn onderrug. ik zit niet aan de pil, maar we gebruiken wel altijd een condoom en ik kan me niet bedenken dat er iets fout is gegaan dus het lijkt mij erg onlogisch. maar ik ben normaal gesproken altijd op tijd! daarom dat ik me nu toch wel erge zorgen begin te maken. Ik ga voor de zekerheid morgen wel een test halen maar toch ben ik al erg benieuwd naar jullie antwoord.
Dit kan echt niemand je vertellen. Je zal toch echt een test moeten doen. Succes morgen! (zou een eventuele zwangerschap wel gewenst zijn?)
als het zo is dan is het zeker gewenst! dus als de test positief blijkt te zijn dan ben ik er zeker blij mee.
Nou, dan hoop ik voor je dat je zwanger bent!! Als je altijd heel regelmatig bent en nu een week over tijd dan is dat toch even spannend. Maar het kan net zo goed zijn dat je eisprong een keer later is geweest. Maar ik zal voor je duimen. Zet je het morgen hier even neer? Dan kom ik nog even kijken.
Oh wat spannend zeg! En....? Hoe was de test? Ik zit hier zelf in precies hetzelfde schuitje.... al een dikke week over tijd....
je lichaam kan je aardig vor de gek houden. De eerste 2 rondes waren mn kansen klein dat ik zwanger zou worden, maar voelde me elke keer 'zwanger'. Pas de derde ronde waarin ik had geklust op mn vruchtbare dagen was ik zwanger, en toen hield ik me er minder mee bezig, dus had ik meer t gevoel dat ik ongeteld moest worden. Veel mensen vragen hier of ze zwanger zijn, maar alleen een test geeft uitsluitsel. Wel spannend altijd dat wachten op de NOD! Ik testte pas 5 dagen na mn NOD heeeel licht positief, en nu alweer 3 maandjes zwanger
Na 12 dagen overtijd te zijn vandaag dan plotseling opeens toch ongesteld geworden.. Toch vals alarm (helaas ik had toch stiekem een beetje gehoopt) Iedereen bedankt voor de reacties!