Hahhaha... pff net is die vrouw geweest.. ze hebben de zaak 2 keer geopend, vandaar dat ze dus ook kwam kijken.. ze wist niet dat er al iemand anders ook mee bezig was.. over de hele situatie.. we moeten dus iemand laten komen die de geluidsoverlast meet.. ze zal me laten weten waar ik die vandaan kan halen, ik zou het nml niet weten!
nou dames, Daar ben ik dan weer een keer!! We hebben eindelijk een keuze gemaakt wat betreft GO. En we kiezen voor de GO waar we afgelopen zondag zijn geweest met dat dochtertje! Morgen even nog een keer daar langs met Jens en dan wo gaat hij daar naartoe voor zijn eerste dagje! Spannend dus! Ik ga zo even bijlezen en dan reageren! Vandaag ben ik trouwens ongi geworden! Dus op naar de volgende ronde!
hey meiden, Marleen, toch ongi... een lange cyclus of niet? Maar wat goed dat jullie toch de beslissing genomen hebben om voor de GO van afgelopen zondag te kiezen. Spannend zeg, maar het zal vast helemaal goed komen! Ele, er zit dus schot in de zaak, dat is fijn. Maar heeft die vrouw niks gezegd. Vond zij het geen herrie?? Doortje, vandaag al weer 13 weken, trimester 2 is aangebroken! Anouk, waar ben je?? All, vanmorgen de brochure van de makelaar goedgekeurd. Nu kunnen de brochures gedrukt worden. Als ons huis op funda staat zal ik het laten weten! Verder kletst Esmee zo veel, zo leuk en zo gezellig! En staan, dat wil ze het liefst de hele dag... Alleen het poepen... nog steeds zo vaak, maar ze lijkt er echt geen last van te hebben... Haar billen zijn ook weer bijna normaal, dus wat het is (geweest)? Dadelijk wat uitproberen met cupcakes, dus vanmiddag ben ik er niet. Morgen samen met een vriendin een taart bekleden en dan aan het einde vand e week weer werken.... Druk weekend voor de boeg, dus nu ook nog even flink poetsen...
gezellig nijn! ik heb al een tijdje geen taarten meer gemaakt.. ik bereid me geestelijk voor, voor over 2 weken.. slik... we zijn net bij het cb geweest... wat een mutsen.. legt u hem maar even snel op de meetplank.. snel? heeft u haast ofzo? ik dacht al gelijk bij mezelf.. waarom zegt ze nu snel? dus ik leg mannetje erop.. brullen! gillen.. schreeuwen... alle geluiden die hard waren die maakte hij hij natuurlijk zijn benen optrekken en rugkrommen.. zo zegt ze binnen 2 seconde 77 cm.. ik denk niet dat hij 77 cm is mevrouw.. hij was 2 maanden geleden al 76,5.. in het zh 1,5 maand geleden was hij al langer dan 77.. en zijn kleren maat 80 zijn bijna allemaal te klein.. nee hoor ik zag 77.. ik zei letterlijk, ok als jij dat wilt.. toen ik bij die andere vrouw binnen was, kwam ze tot de conclusie dat hij niet meer gegroeid was sinds vorige keer.. dus ik reageerde maar heel bleut, jawel hoor, als u wilt dat hij groter is dan leggen we hem even op de meetplank, dan zult u zien dat hij groter is, hij werd net gemeten met opgetrokken beentjes en een gebogen rug toen hij zo aan het krijsen was.. dus ze nam het toen maar voor haar collega op en zei dat het bij kleintjes nogal eens verschilt etc etc etc.. het ging echt nergens over.. ik dacht stik erin, maar val mij niet lastig met het feit dat hij te klein zou zijn.. gaat echt nergens over dan.. verder moest ik alweer zo doorgaan, alles goed, super dat hij alles eet.. ze vroeg aan me hoe ik zijn ontwikkeling vond, nou super aangezien we zo'n slechte start hadden.. en dat hij nu een gemiddeld kind is die praat, staat, beetje loopt, kruipt, kruimels kan pakken, blokjes in een bakje doet en steeds beter leert zijn driftbuien te beheersen.. nou dat was allemaal goed dus.. toen kreeg hij zijn spuitjes en waren we natuurlijk terug bij af.. zo zielig.. toen hij zo klein was, ging het redelijk toen hij een spuitje kreeg, maar nu hij zo gilde en heel de tijd mamamamamaamamama zei.. en mama ook nog zo'n trut was die hem plat liet liggen in de houtgreep, ging er toch wel even een heel rot gevoel door me heen.. toen een blokje gaan wandelen en nu hangt hij de ondeugd uit overigens, het is dus normaal dat hij geen vooruitgang meer geboekt heeft met lopen. Ik vroeg of dat zou kunnen komen omdat hij nu kruipt.. dat beaamde ze. Hij komt nu waar hij komen wil en is voor hem dus een veel makkelijekre manier dat lopen.. dus kans dta het lopen nog even vooruigeschoven is, ondanks dat hij er al zo mee bezig was.. ik was blij dat het klopte wat ik dacht, maar stiekem maakte ik me ook wel zorgen, hij zou 3 maanden geleden al aan een hand lopen en nu nog steeds.. ik zie daar geen vooruitgang meer in.. overigens het kruipen gaat zo goed! en de hele dag hoor ik niks anders dan mamamamamamam...
Zo zeg, meneer slaapt nog, net moest hij een beetje huilen, maar donderde ook zo weer in slaap en ik wilde zo graag even naar buiten in dit weer! Het is ehct lente hier, ik was helemaal blij toen ik vanmorgen hoorde, in limburg is het vandaag echt lente en het kwik zal oplopen tot maar liefst 18 graden! Kom maar op lente! ik ben er klaar voor! enne... vandaag zou mijn ei zijn.. en ik durf weer niet...
Dames, Ik schaam me diep maar heb geen tijd meer gehad om hier te komen kletsen! Vanmorgen eerst foto's wezen maken op mijn werk in de winkel voor de nieuwe website. Daarna even op de koffie bij de nieuwe gastouder zodat jens wat kan wennen. En toen naar huis Jens slapen en ik werken voor go alle administratie bijwerken. En daarna bij mijn moeder op verjaardag. En nu net thuis jens zo lekker de fles geven en naar bed. Dan eten koken. En daarna probeer ik nog even hier echt bij te lezen. Want morgen ben ik werken en morgen avond met mijn werk uit eten dus dan ben ik er zowiezo niet.
Marleen, schandalig, haha Alleen maar goed dat je zo druk bent toch? Je bent lekker aan het genieten van je vakantie (toch? Lees nu alleen dat je morgen meto werken, is je vaakntie al weer voorbij?). Gefeliciteerd met je moeder! Ele, wat een mutsen bij het cb zeg... Ik had dat 2x geleden dat ze zeiden 'het valt op dat alle baby's vandaag minder goed egroeid zijn dan anders...' Herbie doet het goed en dat is het belangrijkste. Ah, Herbie prikjes gehad. Esmee de volgende keer weer. Ben benieuwd, ze schreeut altijd alles bij elkaar.... En ga je voor Herbie's verjaardag zelf een taart maken? Ik denk dat ik dat toch maar niet doe. Of het worden cupcakes of een bestelde, haha Vanmiddag even iets geprobeerd en morgen een taartje bekleden. Ach, zijn we weer bezig... All, ben super super super moe. Heb vandaag 40 minuten gewandeld in heerlijk weer. Korte mouwen, zonder jas, het was warm. Esmee wil de hele dag staan... Ze probeerde zichzelf aan de tafel omhoog te trekken, maar stootte haar hoofd 3x achter elkaar (hoezo ezel??) en begon toen te huilen. Poepen, nog maar 2x gedaan vandaag! Zal het dan echt over gaan?? vanavond bankhangen en heel vroeg naar bed. Tot morgenmiddag!
marleen waar ben je toch? echt schandalig hoor! jullie krijgen de groetjes van anouk, ik had een reactie op hyves ze is ook druk, ziek etc etc.. gefeliciteerd doortje met het 2de trimester! heb je al buikfoto's? hoe gaat het met de kwaaltjes? Nijn, jij zo moe? hoe komt het? heb je teveel gedaan de laatste tijd? Wat goed dat esmee zo snel gaat ineens! ze doet dat sinds een week ongeveer toch? en nu ook al op andere plekken dan bed/bod willen optrekken! zo genieten dit he! Vind jij het ook niet anders genieten nu ze zelf aan de slag gaan? Ze is dus toch snel met grove motoriek ineens! En ik klink weer saai als ik zeg, geniet ervan he.. het gaat nu nog sneller dan een paar weken geleden.. ik wil het soms niet typen omdat ik denk kom ik weer hihihi.. maar echt.. hij begrijpt ineens zoveel! ik zei gisteren overigens bij het cb, ja hoor, hij klapt in de handjes en begrijpt ookd at als ik het ga zingen hij gaat klappen.. en toen zei ik, klap maar in de handjes! en meneer ging klappen! *smelt smelt* en gisteren na het eten, was hij nog steeds vrolijk (lente kriebels?) en kreeg hij een danoontje omdat we nog op en neer naar mijn ouders moesten rijden ivm fiets.. en hij wil altijd zelf de lepel vasthouden en steekt die dan in zijn mond.. dus ik geef hem de lepel en met als ik even niet meer kijk wil hij van veraf de lepel in het danoontje bakje stoppen.. dus ik hou dat bakje dichterbij en met een beetje hulp natuurlijk er wat opgedaan.. en dat brengt hij naar zijn mond likt het af en steekte de lepel weer naa het bakje.. dat dus een paar keer gedaan.. kon niet geloven dat hij al die handelingen achter elkaar begrijpt ineens.. alleen het mikken en het lepen in het bakje had hij dus hulp bij nodig.. goed he.. zat helemaal trots te zijn en natuurlijk traantjes te pinken.. mijn man vond deze sprong dan ook heel snel ineens.. de lepels in zijn mond gingen overigens echt heel goed, hij mag dan ook vaak al met de lepel spelen en werd daardoor ook nog niet zo'n kliederboel.. wat was ik trots... vandaag krijgt hij dus gewoon een danoontje omdat mama eht leuk vindt hihihihi.. en als het weer een beetje meezit ga ik een stukje fietsen.. nu het erop aankomt durf ik niet meer met mijn wondertje achterop.. we hadden nog geen helm, die is besteld, maar vanacht ( jaja rara tijd) viel me in, ik kan toch ook zijn helm van de therapie opzetten! sinds de vakantie slaapt hij nu ook iedere morgen tot een uur of 7.. een veel betere tijd dat de 5-6 uur.. en ook nu vermaakt hij zich nog in bedje.. nijn, wat betreft de taart, ik wil hem toch zelf maken. En naast de grote taart, maken we nog een meptaartje Ik heb nijntje eetpapier besteld, die kun je uitknippen en ook op koekjes ofzo vastmaken. Ook leuk voor de vlaai etc etc.. en we krijgen tompoucen met de foto van herbie en de tekst hoera herbie is een jaar! wat betreft het etem. ik denk hotdogs en pittige kip met een broodje of rijst ofzo.. ik word best nerveus als ik aan die dag denk, terwijl ik weet dat hij zo om is, niet veel mensen komen en mannetje echt niet anders die dag zal zijn dan anders maar het idee, alsof je 2 jaar afsluit.. met mk's zwangerschap en babytijd.. misschien dat ik daarna mijn ei beter durf te gebruiken marleen balen van je ongi, dit keer was het ook een lange cyclus toch? Ik vind het wel goed dat je zo positief bent Heel veel succes deze ronde! en wie weet ga je zwanger de lente in!
Hoi meiden, stiekem ff vanaf mijn werk, dus echt tijd om terug te lezen had ik niet, maar mijn baas heeft net mijn auto geleend dus vond ik dat ik wel ff op zp mocht Ele, ik kan die dinsdag hoor, staat in mijn agenda, was de 12e toch? Lijkt me gezellig. Herbies verjaardag komt eraan dus, spannend en leuk he! Ohja dat meten bij cb, als ik met Erin in het ziekenhuis ben geweest is ze standaard gekrompen bij het cb, muts kan niet meten daar, ik maak me er niet meer druk om. Nijn, Esmee dus haar woordenschat aan het verbreden, echt leuk he, Erin loopt ook de hele dag te babbelen, en echte woordjes komen er ook al uit, die, daar, op, leeg, muus (is moos de kat), papa, mama, het gaat zo hard. Marleen, goede keuze, je weet nooit hoe het gaat lopen, en ik hoop voor jou dat je zsm zwanger bent maar dan nog duurt het 9 maanden en dan ga je ook nog verhuizen, met dit soort dingen niet te ver voorruit denken, op je gevoel afgaan en dat heb je ook gedaan! Doortje, tweede trimester alweer, gaat het hard he en aan het einde lijkt er dan weer geen eind aan te komen, hihi. Hoe voel je je verder? Hier alles goed, chronisch verkouden maar dat is te danken aan kdv volgens mij, maar ze vindt het er hartstikke leuk dus dat nemen we dan maar voor lief. De ontwikkeling gaat weer super hard, we hebben een muziekspeeltje aan haar deurknop hangen, had ze laatst haar schommelstoeltje gepakt, er onder geschoven en daar stond ze op aan dat speeltje te trekken, onder tussen te lachen dat ze heen en weer schommelde, ik vond het iets minder, ik zag alleen maar hoe hard ze kon vallen. Oja en ze kan rennen, dan pakt ze iets waarvan ze weet dat het niet mag (ab bijv.) en dan zet ze het op een rennen, haha, ze is echt stout de laatste tijd. Fijne dag verder iedereen!
oja ga van de week op kraamvisite bij vriendinnetje, die is woensdag bevallen, in minder dan 2 uur (van wee tot bevalling), hoe oneerlijk kan het leven zijn hahaha, maar gun het haar wel hoor.
Hey meiden, Anouk, super leuk om weer iets van je te horen. Jij bent er dus ook bij de 12e! Gezellig! En je vriendinnetje bevallen, leuk! Wij gaan zaterdag op kraamvisite, wat zijn ze dan toch weer inieminie... En Erin stout? Ze is juist zo'n lieverd, haha Zie het al helemaal voor me... En kletsen van wie zou ze dat toch hebben? Mar echt super leuk! Ele, wow, jullie zorgen ook nog voor eten bij Herbie's verjaardag? Wij niet hoor... En super dat je toch de taart zelf wilt maken. Ik ga voor de cupcakes. En een meptaartje, dat hoort er natuurlijk bij! En snel... het gaat echt snel... en als ik dan de kleine van mn vriendin zie, die is 10 maanden ouder dan Esmee (en Esmee nu ook bijna 10 maanden), dan gaat het he-le-maal super snel! Fietsen, ben benieuwd hoe het bevalt. Hoor van iedereen dat het erg leuk is, dus mannetje en ik gaan ook maar eens op zoek naar een fiets... Wij wandelen super veel. Moe, waarschijnlijk door de carnaval, het slechte slapen en het vele wandelen... Dus idd te veel gedaan. En nu moet ik nog aan de poets, want van het weekend komt er waarschijnlijk weinig van... Verder is Esmee zoooooo vrolijk, leuk, gezellig. Echt super!! Geniet zo van mn meisje. Meiden, ik ga aan de poets, misschien tot straks en anders tot morgenavond!
lieve meiden, sorry sorry sorry, ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen de laatste tijd... Lees af en toe wel mee, en dan gebeurt en weer iets. Nouja, weet dat ik aan jullie denk! Laat de 12de lekker doorgaan, dan schuif ik graag een volgende keer aan (joepie Ele, dan gaan we elkaar eindelijk een keer zien!). Ik ben altijd op maandag en in het weekend vrij xx
Schandalig Doortje!! haha Grapje, natuurlijk maakt het niet uit, we hebben het allemaal druk en de ene keer zijn we er meer dan de andere keer. Als je ons maar niet vergeet O o, Esmee wil alleen nog maar staan/lopen... Ze heeft vanmorgen die kleine van mn vriendin zien rennen en nu wil ze dat ook. Ik heb haar dus achter haar loopauto gezet en ze zette wat stapjes. Natuurlijk hield ik haar nog wel vast, maar dat wil ze eigenlijk niet eens. Hoezo eigenwijs?!
oh zoet Nijn, wat een meid ook alweer, soms vergeet ik dat Erin niet de enige is die gewoon door groeit haha. Ik heb trouwens ook weer wat fotos en videos op hyves gezet, eindelijk beeld van erin op haar hobbelpaard
Hallo meiden, leuk om van jullie te horen doortje en anouk! Anouk aangezien jij niet helemaal had teruggelezen, vroeg ik of jij niet ook bv een week later zou kunnen, we houden de verjaardag 2 dagen voor we zouden afspreken en zelf lijkt me dat zo kortdag.. :S vind het rot om te vragen trouwens maar doe het toch, want ik ken mezelf en dan zit ik met een schreeuwend oververmoeid kind (misschien) Doortje, doe je het een beetje rustig aan! ook aan jezelf en minidoor denken he! En al 13 weken zwanger! heb je tussentijds nog een echo voor de 20w? Nijntje, precies wat anouk zegt, in het begin leken de 6 weken verschil zo groot tussen esmee en herbie, maar die worden echt steeds minder! Ze gaat opeens als een speer he! Ze heeft het dus ontdekt en is er ook helemaal vol van! leuk leuk, hou je hart maar vast ook hier wil hij niet dat we hem vasthielden, daardoor heeft hij wel aardige smakken gemaakt :S Wij hebben die loopauto van nijn, en ook herbie trok hem zo omver en lopen erachter doet hij, hij moet nu alleen nog leren bochten te maken marleen hoe is het bij jullie? Hoe was het gisteren bij de go? had jens het naar zijn zin? Vanacht was het nog eens prijs na een paar weken dat het weer super goed ging.. huilen huilen huilen.. ook in zijn slaap.. vond het zo zielig dat ikhem een flesje gemaakt hebt.. ik denk door de spuitjes.. ben wel weer brak zeg, wat vergeet je dat toch snel als je niet moe bent overdag hoe moe zijn voelt.. met mij is niet veel te beleven vandaag had ik al gezegd dat hij sinds dit weekend een indiaantje nadoet? eerst deden wij zijn handje voor zijn mond kloppen en dan zei hij aaaaa... en dat vond hij zo grappig dat hij iedere keer als we met de hand komen hij aa zegt, toen pakte hij ook onze hand en duwde hij die voor zijn mond en nu heeft hij door dat hij dat ook met zijn handje kan... dat is zo lief! hij is nu even bij mijn moeder, ik wilde aan de scriptie werken, die ook niet afkomt.. en voel me alweer kei moe! maar niet opgeven.... zucht
Meelezers: dat zie ik ook vaak staan. Wel leden maar dan geen namen erbij?? Vreemd toch!! Wie zou het zijn word nu wel nieuwsgierig! Misschien wel een goede vriendin van iemand haha Nijn: Je vroeg hoelang mijn cyclus nu was. Ik zat op 36 dagen dus echt mega lang voor mijn doen dan normaal ongeveer 31 dagen. Leuk he zon brochure van je eigen huis. Vreemd om te zien he! Ben heel benieuwd houd ons op de hoogte dan kunnen we ook even spieken op funda! Ja nijn had maar een kleine week vakantie. Ben gisteren dus weer begonnen met werken. Denk je wel een beetje aan jezelf lees dat je zo moe bent. Misschien toch maar even aan toe geven en de poets laten liggen. Moet zeggen merk dat ik er wel steeds makkelijk in word hoor om de poets te laten liggen vind het veel te leuk om lekker met jens leuke dingen te gaan doen. Leuke fotos weer zeg! Knap dat ze al zo vooruit wil! Ele: heb je al iemand gevonden die geluidsoverlast kan meten? Zou eerlijk gezegd niet weten waar je zou moeten zoeken. Haha die cb ook altijd he. Lekker fout gemeten dus. En dan die reacties. Hier ook zon mega muts die meet en weegt. Vorige keer was heel het cb in rep en roer want mevrouw was haar sleutels kwijt. Alle medewerkers zoeken en heel de wachtkamer vol met ouders en kinderen ze liepen al mega uit en nu dus helemaal. Dan denk ik lekker belangrijk dat jij je sleutels kwijt bent hoeft toch niet iedereen zijn hokje uit om te komen zoeken. Gezellig he dat heel de dag mammamammamammaaaa roepen. Zo lief! Ik had er ook zon moeite mee dat jens 1 jaar werd. Pff heb heel wat tranen gelaten. Je sluit voor je gevoel zon bijzondere tijd af! Dus herken je gevoel helemaal. Ben ook wel nieuwsgierig naar jullie taart dus tegen die tijd willen we spam zien haha Anouk: dus jij nog steeds aan de snotter. Lijkt ook niet op te houden bij jou he! Ben je nog druk met je voorstellingen of zit dat er al helemaal op? Tjee en die Erin dus lekker aan de klauter. Hier blijft jens tot nu toe nog lekker op de grond gelukkig haha Nou voor zon bevalling van je vriendin wil iedereen wel tekenen zeg 2 uur. Kom ik aan met mijn 17 uur. Doortje: die banner van jou vliegt ook vooruit zeg! Hoe voel je je nu? De volgende keer ga je gewoon gezellig mee op uitje!! Uitje: maakt mij niet uit ik kan 12 en 19 april allebei! En ik dacht dat we er al overuit waren waar naartoe? Toch naar dierenpark? Zo hoop dat ik niets heb overgeslagen! Vandaag is mijn opa jarig hij word 80. Jens slaapt nu nog lekker en als hij wakker is en gegeten heeft gaan we even naar mijn opa toe. Mijn opa en oma wonen in het Maaskantje (van new kids) haha Dus op naar het maaskantje! (kom daar zelf ook vandaan)