zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn.buiten.mijn laptop had ik ook even.minder zin.om te reageren.. we zijn nig.maar met een paar over en zat of zit met mijn eigen gevoel te worstelen.. voor mijn gevoel zijn jullie allemaal belangrijk voor me geworden en hebben we toch heel wat met elkaar meegemaakt.. en net nu ik na veel ellende het gevoel heb dat het geluk met me is... (hoe eng ik dat ook vind) zijn er meiden waarmee het klote gaat.. en ik ben in mezelf een beetje teleurgesteld dat ik er zo van baal.. voor mijn gevoel hadden we allemaal al zoveel.meegemaakt dat er meer begrip zou.zijn naar elkaar.. daar moest ik afgeopen week even bij stilstaan.. misschien maar goed ook dat het reageren niet lukte.. dan was ik gewoon verder gegaan alsof er niks aan de hand was..
    maar mijn teleurstelling.. wat ook echt mijn probleem was.. heeft weer plaatsgemaakt voor nieuwsgierigheid en gemis hoe het.met jullie is?

smokey jij gaat dus keigoed met sporten.. maar de weegschaal staat nog steeds stil?
    hoe gaat het met het nieuwe huis? en.zijn.er al kijkers geweest voor het oude?
    hoe is het met het onderzoek van je dieet afgelopen?

nijn esmee weerziek... bah.. hoe komt t toch he..vooral na de ingreep.. hoe is t nu met haar?
    en op fb.las ik.dat het met jou minder gaat? vertel.....
    hoe is de bezichtiging afgelopen deze week?

doortje jullie wonen.nu.bij ouders in? pfff.zeg.. wat een gedoe! hoe gaat het met de kleine man? en sara? en de verhuizing? en met jou??

anouk lees je nog wel eens mee? press j for yess and nothing for no.. :p

hier gaat t zijn gangetje.. ik lig wakker door de rug en.buikpijn.. en.mevrouw trapt er inene op los! even was ik bang dat t begonnen was.. maar ben denk.ik echt te druk geweest.. de kinderkamer is voor de helft af... behang is besteld via inet.. en de plinten moeten nog.. haha jaja ook nog in de kamer.. plinten us niet echt.mijn man zjn ding geloof ik.. maar de nieuwe vloer op de bbkamer ligt ook al.. en de meubeltjes staan al..
    vandaag gordijnen naaien...
    verder een.groeispurt gehad.afgelopen.dagen.. en dat voelt mijn bekken ook.. moet dus meer rust nemen gaan

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik dacht ff snel posten.. voordat... ik was t bijna vergeten....
    met mannetje gaat t super.. het bewust ja zeggen vind ik echt genieten.. eindelijk kan hij iets beter aangeven.. de fase van slaan is er ook nog.. maar als hij slaat en ik zeg wat doe je nooi.. zegt hij aaai.. en aait dan.. en krijg ik er een kus bij... hihi.. hij vind boekjes voorlezen opeens helemaal leuk..

snachts lijkt het iets beter te gaan.. soms slaapt hij.door..

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    meiden vanavond nieuwe poging om te reageren het is me gisteren niet meer gelukt...

Ele: even kort ik begrijp wel dta je het niet leuk vind oa hoe ik me voel over jullie zw schap. Daarom kom ik hier ook maar heel weinig omdat ik me daar vervelend over voel. GUn het jullie zo ontzettend en wil blij voor jullie zijn. Maar kan het bijna niet opbrengen dit omdat ik het mezelf ook gun om eindelijk zwanger te zijn. En jullie je niet voor kunnen stellen in wat voor situatie wij zitten. (omdat jullie daar zelf nooit in hebben gezeten) Dat is precies hetzelfde dat wij elkaar destijds hebben opgezocht omdat we begrip hadden voor elkaars situatie en precies wisten wat de ander meemaakt en hoe die in zijn gevoel zit.

En dat is het geen wat ik hier nu ontzettend mis iemand die mijn verhaal/verdriet deelt....
    Hoop dat jullie dat begrijpen!!!!

Met afvallen ga ik nu afbouwen trek het even niet meer. Mag in 2 weken tijd afbouwen tot gewoon eten. BLijf wel onder controle elke week. ZOdra ik me weer voor de volle 100% kan inzetten ga ik weer starten voor de laatste 15 kilo.
    Ik ben er nu 32 kwijt en vind het al heel wat....

Met Jens gaat het super!! Hij kletst heel de dag en rent er op los. (wie had dat ooit gedacht hihi)
    Verder is hij helemaal gek van kabouter plop en kan de dvd wel 4 keer per dag bekijken als het aan hem ligt.
    Sinterklaas vind hij ook erg interessant zo ook de pieten en gaat ze graag handjes geven. Vanmiddag heeft hij sinterklaas op het kdv ben benieuwd hoe hij dit gaat vinden.

Verder ben ik met werken meer gaan werken. Heb er bij het gastouderbureau een regio bijgekregen (Eindhoven) zodat ik meer uren kan maken. Probeer dit zo nog ongeveer 6 maanden samen te doen met de winkel en dan ga ik stoppen daar en werk alleen nog maar thuis. Zoals het er nu uitziet krijg ik eind dit jaar iemand erbij en een eigen kantoorpandje dus erg leuke vooruitichten!! Maar nu dus even druk. Werk 20 uur voor gob en zo'n 10 in de winkel per week. Maar die 20 uur is wel gewoon veelal thuis werken dus dat scheelt heel veel!! En jeroen heeft vanaf januari op de maandag vrij(deelt uren anders in) zodat hij voor jens kan zorgen en ik buitenshuis afspraken kan plannen.

Nou dus toch nog even een update geschreven. Hoop dat jullie mijn gevoel begrijpen en zal hier nog wel lezen en af en toe posten.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi hoi,

Ele, ik ben dan nu eindelijk wel eens benieuwd naar je buik, dus ik zeg: FOTO!! Maar Herbie gaat dus super snel. Merk dat nu hier ook, dus zal wel een snelle fase zijn....
    En de babykamer schiet op (behalve de plinten, haha). hier nog helemaal niks aan de babykamer... snik...
    Laptop, stuk, maar je hebt ook geen tijd om te computeren, want je bent steeds onderweg met allerlei leuke dingen! Maar dus wel iets te veel gedaan... foei *denk aan je belastbaarheid ;)*

Marleen, ik vind 32kg echt super knap! En goed dat je aangeeft dat je het even niet trekt en op een ander moment weer verder gaat. Hoelang heb je dit nu volgehouden??
    En een eigen kantoorpandje, wow, super leuk!! Kan ik niet bij jou in dienst komen dan?? En de regio E'hoven er bij, das een flinke. Heb je onze regio dan ook of valt dat weer ergens anders onder?
    Dat wij niet weten hoe jouw/jullie situatie voelt, klopt, maar we kunnen er toch zijn om je te steunen? Of om je moed in te praten?? Ik vind het jammer dat je minder hier komt, al begrijp ik het wel. Ons leuke gezellige clubje wordt zo klein....

Smokey, jij gaat echt super met je sporten en dat buikje verdwijnt en er komt een strakke buik voor in de plaats, toch? En verder druk met je paardje en met Maud. Hoe gaat het nu met haar? Bereid je maar voor, over 3 maanden zit zij in die snelle fase waar Herbie en Esmee nu inzitten, haha

De bezichtiging vorige week, we hebben nog niks gehoord, dus ook neit dat ze het NIET doen... We proberen positief te denken, hihi.
    Verder loop ik bij de fysio vanwege mn bekken. Mn bekken, rug alles zit vast en wordt steeds losgeknakt. Ik doe netjes mn oefeningen, maar helpen... nope... Ik moet echt mn belastbaarheid in de gaten houden en fietsen is ook niet goed. Dus kortom, ik zit maar thuis te koekeloeren, bijna zonder lichaamsbeweging (en dat ben ik niet echt gewend). Ook het werken lukt ind e ochtend tot 11.30u ongeveer, dan doet het wel echt pijn. Verder gaat de middag nog goed.
    Verder ben ik nog steeds af en toe aan het overgeven en dus zit ik halverwege mn zwschap nog op -1,9kg.
    Esmeetje, doet het ondertussen super! Ze loopt/rent door het huis, klimt overal op, praat honderduit en was dus weer ziek... Maar ja, vandaag niks meer aan de hand, dus wat het geweest is... wederom geen idee...

Sorry, het is een beetje lang geworden, maar had ook zoveel bij te praten hihi

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    daar ben ik weer even.. morgen krijg ik mijn laptop terug.. joehoe!! al lijkt het hier zo uitgestorven dat de laptop er niet meer toedoet.. :(

zal morgen weer reageren op bovenstaande posts.. nunog even wat lezen op zp en hopen dat mannetje zo slaapt..
    nijn ik las wel verontrustend berichtje op fb dat het even niet zo lekker met je gaat.. hoe is t vandawg met je?

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey Ele, nou niet zo lekker gaan... De fysio heeft vorige week weer twee wervels en mn bekken gekraakt, maar dat deed echt pijn. Nu leek de pijn in mijn rug minder te worden, maar na een dagje werken kan ik vandaag bijna niet meer lopen.
    Verder ben ik echt super moe... zucht. En raak ik echt niet bij geslapen. Deze zwschap is echt zooo anders dan bij Esmee. Gelukkig is het ziekzijn al bijna een week geleden...

Morgen de 20 weken echo, wel spannend weer...

Ik vind het trouwens ook erg jammer dat iedereen weg blijft uit dit topic... We zijn/waren zo'n gezellig groepje...

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ja jammer he! :(
    maar jeetje nijn het klinkt niet goed he.. je tennist ook niet meer toch? Ik merk zelf nu ik verkouden ben ik ook gelijk naar het dieptepunt zak.. terwijl ik me een week geleden nog ok voelde..
    en slapen.. ik slaap ook best veel.. maar blijf ook moe.. heel vervelend.. vooral voor jou omdat je weet hoe belangrijk het voor je is..
    maar super fijn dat je zo goed behandeld wordt door de fysio..
    en morgen de 20 weken echo!! spannend!!!! kun je extra lang kijkn naar jullie mini.. hopelijk stelt deze echo je ook gerust zodat je nog meer kunt gaan genieten.. en goed tussen de beentjes kijken he hihihihi.... je maakt het echt spannend nijn hahaha.. ik begin er nu wel echt aan te wennen dat het een meisje is.. ik vind het zooo leuk! ook spannend want nu weet ik hoe een jongetje is.. dus lijkt me een meisje weer heel nieuw!! het kamertje is bijna klaar! het is echt een kamerTJE hahah.. maar ja ik had nooit gedacht dat we er een echt kamerTJE van zouden kunnen maken.. de afwerking zal nog wel wat tijd in beslag nemen.. en dan zal ik zeker foto's plaatsten.. mits hier nog iemand komt of is! :)
    echt jammer dat er niemand meer is!!

Meiden, ANOUK! MARLEEN! DOORTJE! ESLI! SMOKEY! kom terug! ;)

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hier gaat het trouwens dus sinds vorige week ook minder.. de verkoudheid hakt erin en snachts slaap ik echt slecht.. ik hoest.. terwil ik incontinent ben ( sorry) moet weer naar de wc.. nieuwe tenalady! ;) en ga weer liggen.. en dat om het uur.. of vaker als ik hoest.. dus hoop snel van die stomme verkoudheid af te zijn..
    buiten dat geniet ik zoo van mijn mannetje.. ik val in herhalingen he? ;) maar jeetje wat een lief kereltje wordt is hij geworden.. (klop klop klop op hout) soms kijk ik naar hem en bedenk ik me hoeveel zorgen we om hem gehad hebben.. en als je hem nu ziet.. hij kan makkelijk een uur bij ons aan tafel zitten te eten.. dan vindt hij dat zo gezellig..

genoeg gezwijmel.. ik voel ons meisje dus steeds meer.. gelukkig.. heel soms voel ik een trapje als ik mijn hand op mijn buik leg.. maar helaas mijn man nog niet..

gaat iedereen sinterklaas vieren?

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey Ele,

We blazen er weer nieuw leven in hier, haha

Jij dus erg verkouden... Voglens mij iedereen (elk jaar rond deze tijd)...
    Ik ben echt super benieuwd naar het kamertje. Ik weet nog dat je zei dat jullie echt geen plek hadden en zie... waar een wil is....
    Hier heeft mannetje gister de kleine druktemaker gevoeld. Heel zacht, maar die kleine is zooooo druk, dat dat zeker goed komt. En tussen de beentjes kijken, hihi, Zeker weten!!

En Herbie gaat echt goed he? Super!!
    Hier ook echt een dametje... Ze weet precies wat ze wel/niet wil, zelfs qua kleding. Het is vechten om haar in een rokje te krijgen, haha
    En kletsen... hier zingt ze de hele dag het liedje van de teletubbies, haha

Sinterklaas, natuurlijk! Esmee is al flink verwend, en donderdag gaan we bij mannetjes werk op bezoek. Zaterdag bij ons thuis en dan maandag echt thuis. Bij souders hebben we het al gevierd.
    Jullie ook flinke Sint-plannen?? Ik vind het alleen zo jammer dat Esmee geen pietenmuts op wil....

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik blaas nog even door! :)

Het verkouden zijn.. ik zat er al een paar weken op te "wachten" iedereen om me heen was verkouden.. is het ondertussen ook weer kwijt.. en ik maar niet.. maar natuurlijk slaat het virus mij niet over! :)
    Het kamerTJE hahaha... 2 bij 3 geloof ik hahaha.. iig de hele babykamer past erin.. wel maar op 1 manier.. hahah.. omdat we ook nog een dakkapel hebben met een stukje aflopend dak..

wat leuk dat je man mini al gevoeld heeft! duidelijk een jongen hahaha.. nee grapje.. pff.. ik snap dat je gek wordt van alle vragen over wat het wordt.. maar even serieus.. hoe hou je het vol om het niet te weten? :):):)

is ze nu al in gevecht over kleding??? jeutje wat staat me te wachten met een meisje... mannetje wilde vorige week een vest niet aan.. en heb maar wat anders aangetrokken.. huilen dat hij deed.. maar toen nam ik het nog niet zo serieus eigenlijk.. dacht eerlijk gezegd dat het gewoon even drammen was.. misschien wilde hij het vest echt niet aan.. ahahaha..
    is ze zo gek van de teletubbies? ik kan er geen touw aanvast knopen wat hij zingt.. hahaha.. is ze nog ziek trouwens? of weer aan de betere hand? had dit ook met verkoudheid te maken?
    moet je nog terug naar het ziekenhuis?

julie vieren dus ook flink sinterklaas! wat leuk! hij begint nu sinterklaas te herkennen en noemt hem kraas.. en piet.. en... hij snapt wat cadeautjes zijn! :) ze gaan gelijk open! ;) hihi..
    zondag vieren wij hier sinterklaas.. zoals jullie weten komt svader dan op bezoek.. mijn broer met kids komen niet.. ik weet niet of ik het al gezegd had.. maar de kinderen hoeven niet meer naar de sint want.. ze hoeven geen rommel... OMG.. serieus.. een nintendo.. of een hele lego uitset compleet hebben is meer hun ding,.. omg.. en de oudste is vorige week 8 geworden en geloofd er dus nog in.. ik zei toch verwende kids...
    dus toen hebben we de kindjes van de yoga uitgenogigd.. ze zijn nog wat klein.. maar ach jong geleerd hahaha..

pietenmuts.. hier ook niet... hopelijk lukt het snel voor de foto haahahha.. af en toe laat hij de muts voor buiten op.. dan ben ik al helemaal blij...

nijn, heel veel succes bij de 20 weken echo zometeen.. nou ja succes.. heel veel plezier.. ik hoop dat je nu het restje zorgen kunt loslaten en meer kunt gaan genieten! laat je ons weten hoe het gegaan is?

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    mijn banner gaat aadig hard.. al 25.1...
    en stiekem ben ik weet blij met de mijlpaal dat het levensvatbaar wordt.. stom he.. had ik de vorige zwangerschap ook..

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey hey,

Ele, Herbie dus ook ingevecht over de kleren... Esmee wilde haar rokje echt niet aan. En zondag hadden we een leuk tuniekje (vonden wij), maar mevrouw niet... Dus ik denk dat die fase ook aangebroken is. Oja, en schoenen, mevr bepaalt zelf wel welke schoenen ze die dag aan wil, anders wordt eht echt vechten en trekt ze ze weer uit, haha

Geen Sint omdat het dan te veel rommel wordt?!! Wat een onzin! Ze geloven al maar zo kort en dan vier je het niet eens...
    Wij gaan idd flink Sinterklazen "klaas" zoals Esmee Sint en Piet noemt, haha

Kun je een fotootje plaatsen van je kamerTJE? haha
    Laptop weer gemaakt?

En die banner van jou, gaat super hard (net zoals de mijne overigens). En die mijlpaal, volgens mij is iedereen blij dat die bereikt is. Maar bij 25+1, moeten ze iig al hun best doen om het beebje te redden.

De echo net was helemaal goed!! Alles er op en eraan, alles werkte, kleine was errug druk en ligt op schema (2 daagjes voor, Esmee destijds 9 dagen, dus dit is een kleintje, haha)
    De kleine heeft wel een bijzonderheidje. De spiertjes van de hartklepjes zijn gebundeld, dit kan helemaal geen kwaad, maar is op de echo dan te zien als een wit stipje in het hartje.
    Willen we bij het echocentrum wegrijden, start de auto weer niet... Dus een hoop gedoe, de man van de garage komt vanmiddag (want toen ik aan de auto vroeg of hij aub wilde starten, deed hij dat) en verder moet ik zo naar de fysio.

Maar daarna heb ik niks meer en morgen ook niet!!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    jeeeej, de oplevering van het nieuwe huis is 21 december!!!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nog maar eens een reactie van mij..

en ik denk dat alleen nijn hem leest :p

hier alles goed.. vrijdag naar de gyno en morgen bloedprikken.. het wordt aardig zwaarder nu.. het maagzuur komt weer om de hoek kijken ook de bekkenklachten ineens.. jammer maar helaas..
    mannetje plast sinds deze week vaker op het potje.. dus dat gaat ook super goed! hij gaf het zelf aan dus dacht ik probeer het eens.. en voila.. we genieten volop.. ook van de sint die zondagavond op bezoek was..

hopelijk gaat het met jullie allemaal goed.. ik mis jullie.. maar begrijp dat jullie steeds minder met zwanger worden of zijn hebben.. zo gaat het helaas.. ik ben wel blij dat we zo;n mooie en bijzondere tijd gedeeld hebben en het was me ook heel veel waard.. hopelijk verliezen we elkaar niet helemaal uit het oog!

15. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi hier ben ik weer eens ene keer!!

Ik vind het ook erg jammer dat er hier (mede door mezelf) minder gekletst word. Wil heel graag want mis jullie ook maar jullie zijn zo happy zwanger dat ik jullie niet met mijn ellende wil opzadelen. Omdat jullie het ook verdienen om zo gelukkig zwanger te zijn!

Nijn: super zeg al bijna de oplevering van jullie huis!! Heb je nog kijkers gehad in jullie huidige huis? Jullie zitten dan zo met 2 huizen ook pittig qua kosten met nog een ukkie op komst.

Ele: je gaat echt hard zeg die banner!! Wle balen dat je nu meer klachten krijgt. Maar ook wel weer geluk dat je ze nu pas krijgt en dat de zw verder erg goed is gegaan tot nu toe wat ik zo gelezen heb!

Hier nog geen nieuws helaas.... Hebben nog geen brief met de oproep voor de gezamelijke bijeenkomst gehad dus wachten wachten wachten...

Nijn: ik zal aan je denken als we er iemand bij nodig hebben op het bureau ik denk ook wel dat het werk bij je past!! Het is zo leuk en zo makkelijk dat jezelf je uren bepaalt en indeeld.

Jens word groot. En kletst er heel de dag op los. Ook op het kdv doet hij het goed. en gaat met steeds meer plezier erheen!
    Jens is hier ook ontzettend verwend met sinterklaas. Gisteren avond de kerstboom gezet ook een kleine voor jens. Hij keek vanmorgen zijn ogen uit 2 bomen in huis haha

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey,

Vandaag twee reacties, wow, das lang geleden...

Ele, jouw banner... al weer over de 26 weken!!
    Wel balen dat het nu zwaarder wordt, maar het aftellen kan beginnen. Herbie kwam al over 12 weken....
    En Herbie flink verwend zag ik op fb, leuk!!
    En op het potje plassen, leuk zeg!

Marleen, we hebben 3 weken geleden een goede bezichtiging gehad, alleen hebben ze uiteindelijk toch een andere woning gekocht....
    Balen dat jij nog geen nieuws hebt... We blijven duimen!!

All, hier ook een meisje dat al graag op het potje zit. Ze heeft al geplast en gepoept op het potje!!
    Verder een zwaardere zwschap dan bij Esmee, das wel balen, maar ja....

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Schandalig maar ik heb gewoon geen tijd ben te druk.

Bah bah baal er zelf van sporten paardrijden mega druk op t werk te weinig slapen pff eindejaarsstress begint bij mij al.

Vanavond stiekem weer niet sporten en een frietje gehaald ben een slappeling.

Ele en Nijn goed dat jullie dit topic levendig houden:) Zie wel van alles op fb voorbij komen.

Wat fijn dat jullie kleine beepjes in spe zo goed groeien, het gaat echt snel zeg niet normaal.

Marleen ik ben er ook nog (alhoewel de laatste tijd wat minder) Maar ikke ben niet zwanger;), gewoon lekker mee blijven kletsen moet ik ook weer meer doen.

Wauw al kindjes op potjes wat goed, Maud loopt sinds zaterdag ook een mijlpaal:)

Sint is hier ook geweest Hello Kitty is goed vertegenwoordigd haha ze heeft erg veel gehad en is goed verwend.

Ele ik probeer hier weer te komen hoor;) maar misschien deze maan nog even wat minder,
    Van het weekend gaan we naar Dusseldorf met mijn ouders Maud gaat naar mijn broer ontzettend veel zin aan, we zitten in een super mooi hotel:)

Nou meiden ik hoop dat ik er snel weer ben morgen doe ik mijn best.

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve meiden!
    Weer even een teken van leven! Alles nog steeds gekkenhuis hier! Gaan zaterdag over, na 4 weken bij mij ouders gewoond te hebben (pfff, ze hebben ontzettend fijn geholpen, maar ik hoop dit nooooit meer te hoeven doen :):)). Huis wordt prachtig! Stan groeit als kool, lacht, kletst, slaat met zijn handjes tegen speeltjes en slaapt steeds beter! Sara blijft een droppie (ja ik ben bevooroordeeld, maar het is echt zo!) en gaat steeds meer in hele zinnen praten! ('mama komt zo terug', 'dat is leuk').

Hoe is het met de zwangere meisjes? Jullie gaan hard!!!
    @Ele: lees net dat je het zwaarder krijgt? Maagzuur is ook rot, ik werd er gek van! Antagel was het enige wat een soort van hielp. En wauw, Herbi op het potje??!! Hier nog nix.
    @Nijn: bij ook zwaarder...Balen! Klinkt bekent hoor. Je bent zo druk met Esmee en werk, terwijl je bij de eerste zwangerschap nog veel meer je rust kon pakken. Jammer van jullie huis!
    @Smokey: jaaa, Maud loopt! Wat goed! Wat kun je dan trots zijn he?
    @Marleen: jammer dat je nog geen nieuws hebt, wat rot het het zo lang moet duren! En je zadelt niemand op met je ellende, je kunt het hier gewoon kwijt!

ben weer weg!!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, wat lekker een weekendje weg!! Heerlijk van genieten!
    En een slappeling?? Ik vind juist dat je super goed bezig bent!! En dan een keertje smokkelen, is niet erg, haha
    Wauw, Maud loopt, nu kun je dus echt gaan vangen, hihi

Doortje, druk dus met de verhuizing, maar het einde is in zicht (terwijl het hier pas gaat beginnen...)
    En verder lekker aan het genieten van je twee kindjes, leuk!!

All, dadelijk een ID kaart laten maken voor Esmee. In 2012 worden die dingen zo veel duurder en aangezien Esmee er nog geen heeft.... Dus dadelijk eerst maar eens een foto laten maken. Verder is ze vandaag zoals gewoonlijk bij smoeder en heb ik een dagje voor mezelf. Ben al een beetje begonnen met inpakken/opruimen...

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaaaa!! wat leuk jullie waren er! :):)
    joepie joepie!! *ele maakt een dansje*

marleen je moet je niet bezwaard voelen hoor.. wij vinden het niet erg ls je hier je ervaringen en ergenissen met ons deelt.. jij gaf eerder aan het moeilijk te vinden om de confrontatie aan te gaan.. wat ik kan begrijpen.. MAAR... probeer ook te beseffen dat bij nijn en mij niet alles zomaar van een leiendakje is gegaan.. ik 2 mk's.. nijn asherman en 2ling verloren.. en ik met heel veel stress na de bevalling en erna.. toen jullie allemaal op een roze wolk zaten.. toen kon ik hier ook terecht.. en bleef ik ook niet weg.. mijn doel was toen.. ik kom ook op die roze wolk.. hoe dan ook.. en juist super fijn dat ik het met jullie kon en mocht delen! :) en ik verbaas me er ook tot nu toe over hoe deze zwangerschap verloopt.. maar dat wil nog niet zeggen dat alles goed blijft gaan en hoe zal het gaan na de bevalling.. ik ben keibang voor wat er komen gaat.. ik weet niet hoe ik erin zal staan als ik weer dat alles zal gaan meemaken... je kunt dus onze situatie verrozelijken( gras is groener aan de overkant) maar ook proberen te kijken naar alles wat wij, ik dan in deze situatie, heb meegemaakt.. ik dacht ook dat ik nooit mama zou worden na de 2de mk.. en vond het toen giga erg dat smokey haar 2de mk kreeg.. en ik bleef toen zwanger.. vond dat zo erg toen.. en kijk nu..... het is ook erg dat je nu nog niet zwanger bent.. maar ik kan het niet voor je invullen.. maar begrijp dan ook niet goed dat je pas na een jaar actie ondernemen hebt terwijl je wist dat je msschien het op de natuurlijke manier te proberen heel weinig succes zou boeken snap je.. en begrijp me niet verkeerd.. ik probeer je nu juist in te laten zien.. dat het ook een beslissing van jullie is geweest.. en je stond daar toen 100 % achter.. en blijkt achteraf geen succes te hebben gehad.. logisch dat het daarom nog langer duurt.. ik heb wel een heel goed gevoel bij de volgende stappen die jullie ondernemen.. ikzelf was daar denk ik al veel eerder mee begonnen als ik zo graag zwanger wilde worden..vooral met jullie voorgeschiedenis en de wetenschap dat het zaad gewoon heel slecht is..
    dus ik begrijp je volkomen, maar probeer wel realistisch te blijven.. op dit moment stoot je ook mensen van je af die heel veel om je zijn gaan geven.. en ik weet ook wat ik nu zeg.. het komt hard aan.. ik hoop alleen dat je het positieve eruit haalt en er iets mee kunt.. ik ben iig om je gaan geven en hoop je snel zwanger te zien.. januari is immers al heeel snel! :) en misschien is het lot wel zo gunstig gestemd dat je niet weet waar het goed voor is dat jullie zolang moesten wachten..
    klinkt ook vaag he.. ik denk soms.. ik heb de 2 mk's nodig gehad om echt goed te beseffen wat een zege het eigenlijk ook is om een kind te mogen krijgen.. van te voren was ik veel te veel bezig met werken.. studie.. en een kind zou ik wel even tussendoor doen.. mij heeft het zoveel opgeleverd.. dat ik de mk's daarom een heel mooi plekje heb kunnen geven..

een heel verhaal.. van een topicdinnetje :)

nijn, 12 weken.. sstttt.. het gaat me echt te snel! en potje plassen.. goed he.. hij geeft echt vaak aan als hij bv moet poepen.. ik ben er niet altijd op tijd bij... maar vind het wel super goed dat hij het aangeeft..
    Balen dat jullie huis nog niet verkocht is.. dat hadden jullie toch ook niet verwacht he? jullie hebben zo;n mooi huis! krijgen jullie het financieel nog getrokken?
    wat super goed dat esmee ook op het potje doet! ze worden groot he.. onze kleintjes.. 2 jaar geleden hadden marleen, butterfly en anouk en over de laatste loodjes en marleen jij hoopte nog voor de kerst te bevallen toch? en kijk nu eens..
    anouk.. hoe gaat het eigenlijk met je?? lees je nog wel eens hier?

marleen wat super fijn dat het jens het zo goed doet! ik vroeg me trouwens af, had hij niet al maat 26 in de schoenen? hoe groot is hij nu? hij was altijd net iets groter dan mannetje.. ik wil mannetje straks ook nog eens proberen op te meten..
    staat jullie app nog te koop? nog kijkers gehad?

smokey,.. ik ben nog altijd benieuwd welke motivatie je hebt voor het sporten.. je was nml nooit een sportmens toch? zoiets herinner ik me ;)
    ik vind het zoooo goed van je!! als je hier in de buurt zou wonen zou jij mijn inspiratie zijn om met je mee te gaan! ;) na de bevalling dan ;)
    en maud loopt!! WAT GOED!! super he.. wat een heerlijke mijlpaal.. hun wereldje wordt nu zoveel ruimer! :) onze meisjes benjamin is een grote meid geworden! ben nog wel eens benieuwd naar een foto van haar! :)
    Hello kitty is zoo leuk!! ik ben zoo blij dat we een meisje krijgen!!! eindelijk stop ik ook bij het zien van kitty hihihi...
    smokey ik vind het al super dat je ondanks de drukte ook blijft meekletsen!! :) 8knuf*

doortje, meid, wat zul jij het druk hebben!!! ik zie je op fb soms voorbij vliegen.. en vraag me echt af.. hoe gaat het echt met doortje? geniet je ondanks alles een beetje van stan? en nu al druk met handjes.. waar gaat de tijd naartoe.. het is ook zo'n mooi mannetje.. kan me voorstellen dat je na 4 weken weer meer privacy wilt.. wanneer gaan jullie definitief om? en hoe is het met de kat gegaan? gelukkig kun je die straks ook weer lekker kroelen.. ben wel benieuwd naar jullie huis!!! mogen we foto's zien? en ook voor jou geld dat ik het super fijn vindt dat je ondanks de drukte toch even tijd maakt om even te zwaaien!!! *knuf* zorg goed voor jezelf he! dikke knuffel voor sara en stan! :)

nijn, dus langzaam begint de verhuizing echt vorm te krijgen.. nog maar 12 dagen tot de sleuten toch? spannend hoor.. ben je er al uit wat je met de bbkamer en sara haar kamer doet?
    hoe is het met je bekken? stabiliseert het een beetje nu je vaker naar de fysio gaat?

zo een heel verhaal!

vanmiddag naar de gyno.. lijkt zolang geleden ineens.. krijg ook de uitslag vh bloed onderzoek.. rhesus spuit of niet.. brr...
    verder probeer ik zoveel mogelijk rust te nemen.. en merk ik echt dat het heel erg helpt mbt mijn lichaam.. heb me er maar bij neergelegd.. en het voelt ook goed.. nu kan ik toch leuke dingen doen met minder pijn.. al kan ik niet alle leuke dingen meer doen.. (de stomme dingen stel ik een beetje uit hihihi..)

Deel Deze Pagina