sorry voor het onsamenhangende verhaal marleen.. ik hoop dat het leesbaar is.. ik wilde het eigenlijk netjes opschrijven. maar liet even mijn gevoel gaan.. ga het daarom ook niet veranderen.. als het iig niet duidelijk is.. probeer ik iig te zeggen tegen je.. dat je achter je beslissing moet staan die toen hebt gemaakt door het eerst op de natuurlijke weg te willen proberen.. daarom duurde het ook veel langer dan dat je gelijk naar de gyno zou zijn gegaan.. je had toch immers als cijfers dat het zaad heel slecht van kwaliteit zou zijn.. en ik zeg nou niet dat het je eigen schuld is dat je nog neit zwanger bent.. zekers niet! maar wel dat je de keuze maakte dat je het eerst zo wilde proberen, met het risico dat het misschien wel langer zou duren,. en dat is helaas ook zo gebleken.. en daarom goede hoop op de nieuwe hulp die je gaat krijgen.. maar ons niet van je afstoten.. probeer realistisch te zijn en weet dat wij het ook niet altijd makkelijk gehad hebben.. misschien is het bovenstaande iets duidelijker toch? iig een dikke knuffel voor jou... en ben zoo moe... pff..... maar mannetje wil niet uitslapen vandaag ( nooit niet maar iedere dag houd ik de hoop! )
Meiden, Ik sta helemaal te trillen!!!!!!!!!!!!!!! Jullie raden het nooit maar we zijn zwanger!!!!!!!!!! Een heel verhaal: 7 nov hebben we onze 3e IUI (laatste) gehad. Helaas op 15 nov toch ongi geworden. (dacht ik tenminste) Nu voelde ik me de laatste 2 weken wel vreemd. Misselijk met vlagen en had ik het ijs en ijskoud. En moe moe en nog eens moe... Maar verweet dit zelf aan een griepje dat dwars zat. Tot dat ik vanmorgen dacht na gisteren wat bruinverlies te hebben is normaal begin van ongi (ongi kjomt dan binnen 24 uur) maar die zette dus niet door en mijn ()() zijn nog mega gevoelig en dit verdwijnt normaal bij bruinverlies. dus dacht zal toch eens testen. Ging ervan uti dat hij omo wit zou zijn! Maar nee meteen 2 dikke strepen op de test. Ik dus toch maar even naar kruidvat een digitale test halen en daar kwam direct zwanger 3+ op te staan!! Ik daarna jeroen gebeld want die was gewoon aan het werk. Helemaal happy met dit nieuws. Daarna Radboud gebeld en die geven aan dat ik pas 21 dec terecht kan voor een echo. Ik geef aan dat ik dit te laat vind omdat ik dus al een week of 6 zou moeten zijn. Maar het kan niet anders ivm winterstop en drukte op de poli. Daarna dacht ik weet je wat ik bel de vk om te vragen of ik daar evt eerder terecht kan voor een echo! En ja ik mag meteen komen. Heb zojuist dus een hele mooie echo gehad! Ons wondertje is nu een week of 6 en ligt op schema in verhouding met data IUI. Daarnaast was er een mooie dooierzak te zien en een zwangerschapsring en het belangrijkste een heel mooi stevig kloppend hartje!! Meiden ik voel nu weer even wat jullie ele en nijn al even voelen! Wat een mooi onwerkelijk gebeuren. Nu maar hopen dat dit mooie cadeautje bij ons mag blijven en een heel mooi broertje of zusje mag worden voor Jens. Ik zal de foto's van de test plaatsen!
whhahaaaaahhhh, Marleen, super goed!! Die testen zijn echt overduidelijk! En je hebt nu geen getwijfel gehad, je bent gewoon al meteen 6 weken!! En jij maar denken dat deze laatste IUI niks uithaalde en je was zo aan het mopperen op de wachtlijst. Nu is die wachtlijst niet eens meer nodig! En nu een kloppend hartje, dat gaat helemaal goed komen!! Proficiat!! Ele, onze kindjes worden echt groot. en de verhuizing komt nu idd echt dichterbij, gelukkig. Esmee krijgt nu een echte meiden kamer en de baby een neutrale. Maar tzt zal ik wel foto's plaatsen. Jij neemt dus op tijd je rust, goed zeg! Ik merk dat ik dat toch wel lastiger vind. Mijn bekken gaat op zich wel goed nu. Moet wel van de fysio de hele dag mn bekkenband dragen, dus dat doe ik dan maar braaf (luister ik toch n keer, haha) Meiden, ik plof zo op de bank. Hebben eigenlijk twee feesten en morgen is mn broertje jarig en hebben we 's avonds 40-jarige bruiloft. Tussendoor nog vloerbedekking uitzoeken, dus tja, die rust nemen.... Zondag dan maar (al gaan we dan op kraamvisite....)
Nijn: inderdaad ben helemaal overdonderd!! Maar wel super dat ik alsnog bij de vk terecht kon voor een echo!! En dan een mooi kloppend hartje gezien. Nu hopen dat het ukkie goed blijft plakken...
Marleen wat een super geweldig nieuws ben zo blij voor je, het is je gegund, Nu even nog door die spannende periode heen maar dat komt goed geniet!!!! En de testen kunnen niet duidelijker Doortje veel suc6 morgen met de verhuizing en weer lekker een eigen stekkie heerlijk toch! Ele rhesus spuit stelt niets voor heb ik ook gehad, echt waar maar kan me vaag iets van je vorige spuit ervaring herinneren Nijn is het gelukt met de pasfoto's maken? Leuk is dat he zon echte pasfoto. Doe jij wel een beetje rustig aan ook? Je hebt zon drukke planning, je moet toch je rust af en toe wel even pakken hoor. Sporten deze week niet geweest, slecht maar was zo moe kon echt niet anders. Maud is strontverkouden en heeft koorst morgen gaat ze uit logeren naar mijn broer, vind zo sneu dat ik haar dan moet achterlaten. Als ze echt beroerd is blijven mijn ouders thuis op haar passen en gaan we met zijn 2en naar Dusseldorf anders gezellig met mijn ouders. Vanavond lekker tv avondje, mijn huisje is gezellig in kerst sfeer dat is wel weer leuk. Oh mijn moeder belt net die gaat morgen op Maud passen dus we gaan met zijn 2en, wel jammer maar met zijn 2en is ook leuk.
Smokey, heel fijn weekend met zn 2-en! De reden is niet leuk, maar ff lekker van elkaar genieten is ook wel erg lekker. En nu lekker bankhangen, the voice of niet? Is echt helemaal niks op tv en the voice, sorry, maar ben een beetje uitgekeken op al die zang/talentenshows.... Oja, Doortje, jij gaat morgen echt over, heel veel succes en plezier in jullie nieuwe huis!!! En dan weer lekker met zn 4-en!! Marleen, snap dat je overdonderd bent. Nog even een paar spannende weekjes, maar komt goed!!
Gefeliciteerd marleen! geniet van het mooie nieuws. Hopelijk blijft de beeb zitten en kun je daarna genieten van een goede zwangerschap! een mooi kerstcadeau voor jullie dus.. Nijn, jullie zijn gisteren in jullie huis geweest las ik op fb! en en en?? spannend allemaal hoor! nog maar 9? dagen! wat gaan jullie het eerste doen als jullie de sleutel krijgen? hoe gaat het met rust nemen?hier weer een iets drukker weekend en merkte het meteen.. en gisteren rustig aangedaan en ook dat merk ik meteen voel me gelijk weer wat fitter en energieker.. ik slaap ook de nachten door.. wel vaak plassen zeg... heb jij daar ook zo'n last van? pff.. maar gelukkig val ik meteen weer in slaap bij mannetje lag ik nu al nachten wakker! wat een verschil voor mijn gevoel.. smokey! een drukke maand voor jou dus! ben al blij dat ik je naam ook voorbij zie komen Jullie in dusseldorf geweest las ik.. leuke shop stad he? wij wonen er nog geen uurtje vanaf en gaan dus wel vaker.. hmmzz gingen toch wel vaker.. al een jaar of 2 niet meer geweest.. je brengt me op ideeen! nog leuke dingen gekocht? doortje jullie zijn dus verhuisd! leuk leuk.. veel te druk om hier te lezen.. het is ook veel leuker om een heel huis in te richten! hoop dat alls goed met je is! en met de kids hahaha.. klinkt leuk he! en maud was dus te ziek.. hoe is het nu met haar?
hier alles dus zijn gangetje.. gisteren al 27 weken!!! waar gaat de tijd toch naartoe.. als ik me zo voel als nu vind ik het niet er om zwanger te zijn.. het idee het nooit meer mee te maken.. lijkt me ook raar.. juist omdat het nu zo goed bevalt.. gek he.. en ik wilde nooit een 2de.. zag het zwanger zijn echt niet meer zitten.. misschien piep ik over een paar weken anders hihihi.. ons meisje trapt af en toe wat harder.. vooral onderin nog steeds.. en niet pijnlijk ofzo.. maar wel tegen de blaas!! bij de gyno was ik helemaal goed gekeurd.. een hb van 8.6 otzoiets.. heel goed vond ze het.. gemiddelde buik 24 cm.. en 6,5 kg aangekomen.. allemaal netjes.. afgelopen weekend niet veel geklust.. wel de zolder helemaal onder handen genomen en naar het stort gegaan.. daar is gelukkig nu weer plek om nieuwe zooi te verzamelen en zondag gaan zwemmen met mannetje.. wat heeft hij genoten! hij was zo vrolijk en of hij nu onderwater ging of van de glijbaan.. nergens bang voor en straalde tot hij helemaal kapot was en zijn gegaan.. toen viel hij zo inslaap..
morgen meiden, Doorkomende hoektanden wat een hel, al 1,5 wk drama snachts elke nacht ik trek dit niet lang meer, vanmorgen alleen maar huilen zon pijn had ze ,net maar even paracetamol gegeven en ze slaapt nu weer hopelijk even goed. Wat een drama is dit zeg pff Hebben jullie kleintjes er ook zon last van gehad? Marleen hoe gaat het met je hoe voel je je? Nijn hoe is het in jullie nieuwe stulpje? Ele al 27 weken weer wat gaat het hard, en gelukkig heel anders als bij herbie. schiet straks allemaal al zo weer op. Heb eigenlijk niets gekocht in Dusseldorf manlief wel we hadden tijd te kort Mijn moeder komt zo oppassen kan ik even paardrijden dus snel omkleden.
Ele, jullie dus een druk weekend gehad, maar alleen maar leuke dingen (zoals wel vaker, haha). En nu een lege zolder, maar volgens mij heb je er al bestemmingen voor, haha En al weer 27 weken en belangrijker, goed gekeurd door de gyn en jezelf super voelen! Smokey, hier heeft Esmee van haar hoektandjes weinig last gehad, alleen die kiezen waren hier een drama... Ik snap dat je total loss bent na 1,5 week van die kl#te nachten. Maud anders een nachtje uit logeren brengen en zelf bij tanken. Vandaag paardrijden met dit weer? Let je op dat je niet wegwaait?? All, ik ben gister ook weer goedgekeurd door de gyn. Mijn hb is een stuk lager 7,0 (maar das voor mijn doen prima), mijn suiker is laag 4,0 en mijn onderdruk is ook niet echt hoog 60. Dus ben wel wat slap af en toe, maar ja... Verder de kleine weer ff gezien en de kleine ligt nu dwars. De gyn heeft niet veel vertrouwen in een gewone ligging volgens mij, want hij begon al over een ks. En dat na 3x een ks, geadviseerd wordt geen kindjes meer te krijgen... nou dat was ook niet het plan, haha Oja, het nieuwe huis, wat gaan we het eerste doen? De belangrijkste dingen overhuizen, bier, koffie, thee, tuintafel en stoelen. Dan woensdagavond een muurtje zetten en dan verder wat electra en dan kan het stucen beginnen. Dan de vloer en oja, ondertussen wordt ook de keuken gemonteerd, druk dus deze kerstvakantie...
smokey, wat balen dat ze er zo´n last van heeft! Ik kan me hier ook herinneren dat het een tijdje wat minder ging.. niet perce de nachten.. die gingen sowieso slecht.. maar ook overdag.. weinig willen eten.. kauwen op alles.. gewoon wat hangeriger.. minder gezellig.. nachtrust is zo vervelend als je die mist.. sinds een week of 2/3 gaat het hier echt beter met de nachten.. goede en 1 slechte ipv andersom.. en ik weet dus hoe slecht je je kunt voelen van zo weinig slaap.. maar echt.. het stopt.. probeer overdag even een dutje mee te doen als ze gaat slapen.. misschien beetje raar.. maar ik was er soms zo blij mee.. was het niet heel koud en vies en nat weer met paardrijden.. brr.. had er niet aan moeten denken vandaag.. nijn, ook weer goedgekeurd gelukkig.. een hb van 7 is toch ook goed toch? en kunnen ze dat nu al zeggen als een beeb dwars ligt? ik geloof dat mini hier ook nog niet op de plaats ligt toch? ik zou het nml niet eens weten hoe ze ligt.. daar voel ik haar te weinig voor.. alleen de trapjes van onderin waarbij ik vermoed dat ze dus zo om ligt.. of komt het door je bm? dat hij vermoedde dat de beeb niet anders kan liggen? zou je het erg vinden weer een ks? had je graag een gewone bevalling mee willen maken? hier een mega relax dat achter de rug.. tot 4 uur NIKS gedaan.. was zooo moe.. mannetje speelde heerlijk en ik kon heerlijk op de bank hangen.. heerlijk zeg.. voelde me echt lui.. om 4 uur toch maar de was gedaan en gaan koken.. en de 2de kerstboom opgezet.. nou ja half.. morgen de rest.. morgen toch maar weer een actiever dagje
hey meiden, Ele, een hb van 7,0 is volgens de gyn nog net binnen de marge, maar moe ben ik toch, haha Hier zei de echoscopiste tijdens de 20 weken echo dat de kleine in een stuit lag en nu 2 weken later ligt hij/zij dwars. De gyn zei na de ks van Esmee dat dat waarschijnlijk kwam door mijn vorm van de baarmoeder. Ik voel deze kleine op precies dezelfde plekken als Esmee destijds. Dus ik ga, en das misschien niet helemaal slim, toch wel een beetje uit van een ks. Of ik het jammer vind, van de ene kant wel, want het lijkt me toch ook wel heel speciaal om een kindje via de natuurlijke manier te krijgen. Maar van de andere kant, ik heb echt niks geleden met/van die ks. Dus tja... Maar ik lees op fb dat je ziek bent, balen zeg. Heel veel beterschap!! Gister wel een lekker luier dag gehad en die nemen ze je niet meer af. Wij hadden gister op school een heel heftige vergadering. En daarop gevolgd vanmiddag weer een met alleen het personeel/. Maar ga daar niet heen, want moet vanmiddag ook al naar de kno-arts met Esmee en merk dat het allemaal toch wel erg veel was deze week. En dan moet ik nog beginnen met werken... zucht....
Nijn fijn dat je weer bent goedgekeurd door de gyn, geeft weer een lekker gevoel en druk met je werk en huisje.Wel op tijd je rust pakken he? Hoe was het met Esmee bij de kno arts? Ele lekker een hangdag gehad klinkt geweldig heerlijk, ik doe vandaag niet veel straks even naar het paard en als het weer het toelaat vanmiddag even kerstshoppen doen. Fijn dat Herbie zo goed slaapt de laatste tijd heerlijk toch. Marleen hoe gaat het met je, wanneer mag je voor een echo? Hoektanden er zijn er 2 door nog 2 te gaan, ze is er nu niet meer heel erg ziek hangerig van gelukkig en weer 2 goeie nachten gedraaid maar die andere 2 zitten er ook aan te komen dus ik verwacht nog wel wat de komende dagen... Hier overal een babyboom iedereen is weer zwanger soms nog steeds wel eens raar dat ik denk hebben we het wel goed gedaan, maar dat is puur omdat ik er elke keer mee word geconfronteerd zeg maar. Weet echt wel dat we de juiste keus gemaakt hebben, en vind het heerlijk zo. Volgende week vrijdag een weekje naar Landal met souders, 2e kerstdag gaan we even naar mijn ouders om daar kerst te vieren mooie onderbreking Gaan jullie nog leuke dingen doen met kerst?
Hallo! tuurlijk is het een goede keuze smokey! ik kan me jullie keuze dan ook goed voorstellen! en zou er ook zo achter kunnen staan.. alleen nu ik weet dat er een meisje in mijn buik zit.. ben ik verliefd en ziet de toekomst er anders uit! Heel soms denk ik misschien als de eerste een meisje was geweest hd ik het ook bij 1 gehouden.. ik weet het ik mag het niet zeggen.. maar mijn gevoel kan ik niet veranderen.. bij een jongen ben en blijf je toch schoonmoeder.. en daar wil ik zo nog wel even op ingaan.. op schoonmoeder.. het is weer zover fijn dat maud weer wat minder last heeft van de tandjes.. maar idd nog 2 te gaan.. het duurde hier een week of 2 tot ze alle 4 doorwaren.. kun je wel even nieuwe energie opdoen.. en misschien valt het nu wel mee.. ik hoop het voor je.. niks is vervelender dan geen goede nachtrust en toch moeten presteren overdag.. en paardje rijden.. wat heerlijk.. nog steeds geen mooi weer.. maar lekker buiten zijn met een leuk doel heeft wel wat lekker naar landal! heerlijk! dat is voor jullie toch een van de redenen waarom jullie ook maar 1 kindje wilden? om al die leuke dingen te kunnen blijven doen! naar welke landal gaan jullie? nijn, ikben ook benieuwd hoe het met esmee gegaan is. en wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen en meer rust hebt genomen.. zal vanaf volgende week wel wat moeilijker worden lijkt me.. met de adrenaline van een nieuw huis! waarom zou t niet slim zijn als je van een ks uitgaat.. het is bij jou dus een reeel grote kans dat het ook zo is.. misschien maar goed dat je het van te voren weet en je je daarop kunt voorbereiden.. ik geloof sowieso dat jij altijd mag kiezen voor een ks omdat je er een gehad hebt toch? en wie weet krijg je wel de keuze gewoon bevallen of niet.. dat zie je dan wel.. voor nu.. een goed vooruitzicht met minder pijn.. en een muts die altijd intact blijft! kom nu maar weer terug op souders.. ik zal bij het begin beginnen.. ik was inderdaad ziek.. giga buikpijn.. de hele nacht wakker en gisteren overdag ging het weer een beetje.. ik had niet het idee dat het de zwangerschap was.. maar mijn maag.. dus ik was er niet echt ongerust op.. in de avond kwam het terug.. heel heftig.. ik lag echt krom.. begon te zweten.. zonder koorts.. en mijn man zei dat ik aan het raaskallen was dus die belde de nightcare.. ik moest gelijk langskomen.. mijn ouders waren neit thuis. naar een kerstfeest van mijn vaders werk.. en svader haalde mannetje gelijk op.. eenmaal bij de nightccare meosten we gelijk door naar de 1e hulp en daar gelijk door naar de verloskamers.. poeh zeg.. ik had zo'n pijn dat ik echt rare dingen ging denken.. dalijk wordt ze wel met 27 weken geboren.. en ik zag flashbacks van de vorige bevallen.. het was nml de kamer ernaast.. we hoorden een baby geboren worden en ik merkte dat ik meer ansgt kreeg.. iedereen was zo bezorgd om mijn zwangerschap terwijl ik nog dacht dat was het niet.. na de ctg, plasje en echo.. bleek het idd mijn maag te zijn.. we moesten daarop wel 3 uur wachten en was het ondertussen half 3 snachts.. toen mocht ik van de gyno mijn eigen medicatie toch slikken omdat ik dat dus soms heb die pijn in mijn buik.. om t anderhallf jaar ofzo.. na 10 min was de pijn gelijk weg... op de bijslutier stond niet bij zwangerschap maar de gyno zou het vaker voorschrijven.. dus ik helemaal opgelucht.. en wilde echt graag weg uit die kamer.. we hoorden dat het zusje/broerte binnenkwam van mijn buurvrouw.. de minibabyhuilen en dat alles maakte me nog emo ook.. maar we konden gaan na nog een echo.. om half 4 waren we thuis.. nu het dillemma met souders.. ik weet neit wat ik er al van verteld heb.. maar vorig jaar was er al een discusie over dat hun niet in de kerst geloven.. maar wel voor de sint gaan.. en er toen al de hele maand dec cadeaus onder de boom lagen.. toen was hij nog zo klein.. maar nu begrijpt hij het al wat beter en wilden we dus niet dat ze weer die cadeaus onder de boom zou leggen..wij willen wel dat hij in de kerstman geloofd.. daar reageerde ze heel fel op.. het was haar husi etc etc .. dus toen besloten mijn man en ik gewoon niet meer langs te gaan in dec.. tot de kerst.. ook geen discussies meer.. maar gisteren was dus spoedgeval... pf... hij heeft daar geslapen.. en.. de cadeaus liggen gewoon onder de boom.. ik kan me er echt boos om maken.. tuurlijk ben ik blij dat hij daar trecht kon.. meer 0 respect voor onze mening en hoe wij graag kerst willen gaan vieren... om hem wel in de sint te laten geloven.. ik moet hem zo daar ophalen.. en zie er zo tegenop.. moet ik er wel of niet iets van zeggen.... ze is sowieso op haar tegen getrapt.. maar omdat ze juist weet hoe wij erover denken.. pik ik t niet.. ze zou t gewoon kunnen respecteren.. en niet haar zin willen doordrijven.. toch?
Hoi meiden, Ik ga zo even bijlezen!! Hier lekker misselijk en af en toe overgeven. Mijn ()() zijn gevoelig en voel vanalles in mijn buik gebeuren dus op en top zwanger haha. Wie had dat gedacht!!! Ben nog helemaal beduusd ervan.... Moet zeggen heb er zelf wel een goed gevoel bij dat het goed zit. Nu hopen dat mijn gevoel helemaal goed zit. Woensdag middag weer een echo in het radboud. Dus spannend!! Hier ook ontzettend moe ga elke middag even liggen en slaap dan zo 1,5 a 2 uur tegelijk met Jens. Heb het dan ook echt nodig om even bij te tanken! Nu even lezen en probeer nog even te reageren daarna even lekker liggen..
Nijn: gefeliciteerd met de goedkeuring van de gyn!! En een dwarse mini nijn haha dan staat je nog heel wat te wachten! Jullie willen niet weten wat het het word toch?? smokey: jij nog een lekker vakantie voor de boeg!! Heerlijk! En heeft Maud nog steeds last van haar tanden? Hier krijgen we woensdag een echo en afgelopen vrijdag op de testdag heb ik een echo gehad bij de vk. Ele: meid wat zul je een heftige nacht gehad hebben!! Ik zou er ook emo van worden hoor zo de kamer naast warr je bevallen bent! En dan nog een minimensje horen. En misschien dan toch dat je zelf al zou gaan bevallen met 27 weken in je achterhoofd. gelukkig zit mini ele nog lekker warm binnen en die blijft ook nog wel een aantal weken lekker warm bij haar moeder zitten! En tja je s ouders denk dat ze gewoon een heel ander waarde en normen patroon hebben dan jullie en ben bang dat je hun niet kunt veranderen hierin en je hier regelmatig tegen aan blijft lopen. Denk ik hoor.... Meiden ik ga even mijn bedje opzoeken!
hey meiden, Smokey, lekker een weekje naar Landal!! Jullie genieten echt he? En jullie overweging om het alleen bij maud te laten, daar hebben jullie zo goed over na gedacht.... Jullie hebben echt wel de goede keus gemaakt, al zal het wel confronterend zijn. Maar jullie gaan lekker weg, hebben een nieuw huis gekocht enz... Ele, wat een nacht... Maar uiteindelijk alles goed en dat is het belangrijkste! Maar het zal best wel even schrikken geweest zijn toen je naar de verloskamers moest.... Over een week of 13 lig je er weer en dan wordt jullie meisje geboren! Zijn jullie al uit de naam?? Marleen, super dat je je zo zwanger voelt! En volgende week de echo, de 21e, leuke dag, krijgen wij de sleutel!! Gister bij de kno arts is Esmee helemaal goedgekeurd. Het zag er allemaal perfect uit en we hoeven pas over een jaar terug. Verer scoorde ze punten, want ze ruimde eerst het speelgoed in de wachtkamer op, voordat ze bij de dokter naar binnen ging, haha Verder is ze hier echt in de "als-ik-mijn-zin-niet-krijg-word-ik-boos-en-ga-ik-heel-hard-huilen"-fase.... Heel lachwekkend, maar soms ben ik dat dan wel beu hoor.... En waarom ik me niet te veel op een ks in moet stellen. Dan ga ik er vanuit dat de baby rond de 38e week komt en als het dan 41 weken wordt, valt het zo tegen.... Of ik sowieso mag kiezen voor een ks, geen idee, maar ja, zo ver zijn we nog laaaaaang niet.
niet leuk.. ben weer in het zh... en moest nu een nachtje blijven... met beeb is alles goed.. met mij ondertussen ook weer.. leeggeprikt.. aan t infuus... en.noem maar op... pfff mag morgen weer naar huis...