ah jakkie, Ele, hoe is het nu met je? Weer zo'n buikpijn? Weten ze wel wat het is, of is dat een raadsel?
Hallo meiden, Vanaf mijn nieuwe iPad! Wat een gedoe deze week zeg.. Ze zijn er niet achter waar de buikpijn van was. Maar namen duidelijk geen risico.. Ik heb zoveel onderzoeken gehad.. Gelukkig scheen alles goed met de been te zijn.. Poeh zeg wat deed dat pijn.. Ik scheen echt bijna out te gaan en toen ik begin te raaskallen vond mijn man het wel welletjes voor een 2de avond op rij. Ik moest gelijk door naar de verloskamers en moest ook meteen blijven.. Ondertussen weer thuis met een dosis medicatie.. Maar het helpt.. Vandaag een klein rondje in de stad gemaakt.. Ik moest er ff uit.. E toen heb ik van mijn man dus deze iPad waar ik nu op type gekregen! En voor de rest nog de kerstinkopen gedaan.. Gelukkig bijna allemaal in dezelfde winkel waardoor we nu klaar zijn.. Lig nu hyper te zijn met een iPad naast mijn bed en een gevoel aan onrust.. Waren drukke en rare dagen.. Ik kan niet zeggen dat ik heel ongerust was.. Daar voelde ik me zelfs te slecht voor.. Maar nu achteraf wel even slikken.. Sorry voor mijn ego verhaal.. Hoe is het met jullie? Nijn nog maar een paar nachtjes slapen en je hebt er opeens een huis bij! Hoe is het met je bekken en rust nemen? Zorg je goed voor jezelf? smokey, hoe gaan de nachten? Op fb niks meer over gelezen, dus ik hoop dat het goed gaat En alle kerstkaarten geschreven, wat goed.. Ik moet nog beginnen! Maar dat zullen er niet zoveel zijn. Hoe is het eigenlijk met je dieet gegaan. Zijn die nieuwe testen afgelopen waar je voor werd uitgenodigd? En heb je de uitslag al binnen? Marleen, op en top zwanger dus.. En je misselijkheid is er ook weer. Die ben je snel zat hè.. Merk je ook weer dat Guus weer anders doet? Hoe doen jullie dat eigenlijk nu jullie huis nog niet verkocht is? Straks 2 kiss op 1 kamer? En ben je nu ook gestopt met je dieet nu je zwanger bent? Nog even wat bladeren en hopelijk val ik dan weer in slaap..
Hey meiden, Ele, een ipad gekregen van je mannetje, goed zeg! Ik wil er eigenlijk ook wel eentje... Dus niet te veel en te enthousiast zijn, want dan wil ik helemaal!! Maar wat een ellendige dag heb je achter de rug. Moet je nu de rest van de zwschap rustig aan doen of alleen nu even? Hopelijk blijft het met de medicatie goed gaan en dat jullie meisje sterk is, dat bewijst ze maar weer! Hoe is het met de andere meiden?? Marleen, woensdag weer een echo, spannend! Smokey, druk met van alles en nog wat, super! Doortje, lekker aan het genieten in het nieuwe huis met de kids! Anouk, hoe is het met jullie? En met je moeder? Zie op fb wel hele leuke foto's voorbij komen van Erin. All, idd nog 3 nachtjes en we hebben er een huis bij. Dus ik ga zo maar eens verder met inpakken. Vanmorgen op kraamvisite geweest en ik was erg benieuwd hoe Esmee zou reageren als ik een baby vast had. Nou ze vond het super! Ze lachte steeds naar de baby en aaide de baby ook. Zo lief. Het bgein is dus goed, maar ja, onze baby gaat niet meer weg.... Meiden, fijne zondag allemaal!
Goedemorgen, Oh mijn de iPad is echt niet leuk! Hifi.. Ik dacht dat onze telefoon niet te overtreffen zou zijn.... Nou hij is geweldig! Mannetje vindt hem ook super.. Woezel en pip.. Bumba.. Veel leuker dan mijn laptop.. Die we net hebben laten maken.. Terwijl die pas anderhalf jaar was.. Ben dus happy de peppy! Sorry hè.. gelukkig weer gewoon thuis geslapen.. Wat was dat akelig om in het zh te slapen met iemand anders Op je kamer.. Gelukkig een leuke meid.. Die met 32 w ween had en ontsluiting.. Ook een heel gedoe dus.. Maar dan nog kon ik niks slapen... Spannend hè mijn, hoe de kleintjes gaan reageren. Ik ben er ook heel benieuwd naar.. Mij ijken de momenten moeilijk als je bv flesje geeft.. Dan kun je moeilijk de aandacht verdelen op en relatief lange tijd.. Ik heb me wel al ingelezen in hoe je het het beste kunt aanpakken etc.. Bv dat als je je kindje voor het eerst voorsteld aan de baby is het het beste dat de mini in bedje ligt en niet wordt vastgehouden door vooral mama of papa.. Dat kan heel bedreigend overkomen, vooral als het kind daarna weer weggaat en de baby blijft.. Of dat je een pop met spulletjes klaar hebt staan voor als de baby voor het eerst meedraait in het gezin.. Zo heeft het kind de kans om mama te helpen etc etc.. En nog meer van die dingen.. Ik vind ze wel interessant om te weten.. Doortje, julie hebben dus de verjaardag van Sara flink gevierd las ik! Hoe gaat het nou met 2 kinds? Heb je tips? Hoe bevalt jullie nieuwe huis? Sara is pas morgen echt jarig toch? Marleen bijna weer een echo.. Spannend spannend.. Wat was ik blij toen die eerste weken weer voorbij waren.. Anouk, ook ik ben benieuwd hoe het met je is en je moeder? Esli, lees je hier nog wel eens mee? Ik zag nul dat je nooit meer een bericht op zo hebt gepost. Maar ben stiekem ook wel heel benieuwd hoe het met je gaat.. Zometeen moet ik voor mannetje naar het zh.. Er wordt dan weer gekeken naar zijn nekje... En dan eindelijk ook naar zijn naar binnendragende voetjes... En ik heb last opeens van Giga obstipatie... Wrs komt de buikpijn dus daarvandaan.. Ik had er eerder totaal geen last van.. Kon zelfs de hele zw Iedereen dag.. Heb daar ook medicatie voor, maar lijkt vooralsnog niet te helpen.. Pfffff....
Ele, hoe was het in het zh? Gaan ze iets doen aan Herbies voetjes? En nu is het genoeg over die ipad!! haha Maar lekker weer thuis, in je eigen bedje. Idd interessant om te info te lezen over een tweede kindje. Esmee heeft al een pop (gekregen met haar verjaardag) en die geeft ze heel soms de fles. Verder ligt die heel de dag in de kinderwagen, maar we zien wel hoe het gaat lopen. All, vannacht twee keer wakker geschopt door de kleine! Ik ken dat helemaal niet van Esmee en hij/zij was echt aan het feesten. En om mij 's nachts wakker te krijgen, moet je heel goed je best doen, dus die kleine weet al hoe het moet, haha
Marleen had je al gefeliciteerd, maar nogmaals mijn felicitaties. Wilde even aan jullie laten weten dat wij rond 10 janari gaan beginnen aan ivf. Uit mans zaadstalen blijkt dat er toch veel antistoffen in zitten en de morfologie was ook al niet denderend. iui 1 is mislukt en gisteren hebben we besproken om in de nieuwe cyclus te gaan starten met ivf omdat de kansen voor zwanger worden veel hoger liggen dan bij iui. We hebben afgesproken dat als er goede embryo's onstaan dat we dan er twee terug laten plaatsen. Wel is het zwaarder ivm dagelijkse injecteren en later in de cyclus twee keer daags. Maar samen bewandelen we deze pad en samen zijn we sterk en gaan wij vol positiviteit naar 2012 toe. Wens jullie allemaal een goed 2012 en heel veel genot van jullie zwangerschappen en kindjes. Liefs
Het Sam, Leuk van je te horen, maar niet leuk wat ik hoor.. Jeetje wat een traject moet je afleggen voor nog een kindje.. En ik zie ineens heel veel sterretjes in je onderschrift.. Antistoffen in het zaad? Ik heb er nooit eerder van gehoord.. Heeft dat te maken met zijn eerdere operatie? Bij damian werd je wel meteen goed zwanger toch? En iedere dag hormoon injecties.. Lijkt me behoorlijk heftig allemaal. Lief dat je ons nog eens opzoekt. Voor jullie natuurlijk ook fijne feestdagen en een vruchtbaar 2012. Nijn, jij ook obstipatie? Echt niet leuk! En.... Het is bijna bijna... D-day! Ben benieuwd of je vanacht iets slaapt vd opwinding! En wakker getrapt worden! Haha.. Dat beloofd nog wat! Hihihi.. Ik had zelf een topic geopend omdat ik juist zoveel minder voel dan de vorige zwangerschap. En dan met name dat ik het schoppen vooral onderin voel.. Hoe is het met de andere meiden?
Meiden: ik kom morgen even bijlezen en reageren. Ben zo ontzettend moe dat ik lekker naar mijn bedje ga! Morgen middag de echo in het ziekenhui. Ben zo benieuwd en hoop zo dat het allemaal goed zit! Ik houd jullie morgen eind van de middag zal het wel worden op de hoogte!
Sam, veel succes met het traject waarin jullie beland zijn! En ook voor jullie hele fijne kerstdagen een een heel vruchtbaar 2012! Ele, je voelt je meisje dus minder, dan zijn meiden misschien rustiger dan jongens en is dit overduidelijk een jongen!! Weet je hoe de kleine ligt? Misschien ligt de baby wel in een stuit of trapt ze wat meer naar binnen... Marleen, heel veel succes vanmiddag! En bedankt voor je kerstkaart! Esmee vindt hem prachtig en sleepte hem gisteren overal mee naar toe, haha All, WE HEBBEN DE SLEUTEL!! Vanmorgen om 3.45u wakker geworden van de honger, merk dat ik de laatste dagen echt meer honger heb (ben ook nog niks aangekomen sta nu op -0,3kg). Dus ik eet maar wat meer. Toen ik bijna weer in slaap viel, werd de kleine wakker... Nou ja, jullie raden het al, van slapen is niet veel meer terecht gekomen... Vanmorgen behang, vouwgordijnen en rolgordijnen besteld. Mannetje is nu druk aan het sjouwen, dus komt helemaal goed. Ben helemaal gelukkig!!
Hoi hoi, Hier zojuist een goede echo gehad!! Zijn zo blij!!! Alles ziet er goed uit. En ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger. Dus helemaal mooi. Terwijl volgens de vk ik nu uitkwam op 7,5 week zwanger. Zal straks nog even de echo foto plaatsen!
En ik kom weer uit het zh.. Pfffff... Word er gek van.. De pijn was vanacht weer niet te harden.. Vd pijn tot vanmorgen moeten spugen.. Terwijl ik me niet misselijk of ziek voel.. Krijg nu een afspraak bij de internist.. Mannetje weer bij souders.. De mijne waren niet te bereiken.. Mijn man is nu boodschappen doen en gaat hem dan Ophalen.. Mijn de sleutel ik moest vanacht nog zoo aan je denken! Hoe voelt het nu je gewoon naar het nieuwe huis kan? Zit de keuken en badkamer er al in? En foto's zou ik super vinden! Meer honger, ik ook vaker rond die tijd.. Eet meestal snel een appel.. En wat leuk dat je de beeb zo voelt trappen! Kan idd ook vervelend zijn, maar ik blijf het speciaal vinden! Jochie Marleen weer een goede echo! Helemaal te gek!! Wow zeg.. Ben je al een beetje aan het idee gewend? Heerlijk aan het genieten nu lijkt me zo! Wie had dat nou nog verwacht in 2011! Dus toch een goed jaar voor jullie! 30 Dec moet ik weer terug naar de Gyno ipv 4 Jan.. Krijg dan de groei echo en mijn eigen Gyno. Volgende week dus al.. Ze snappen zelf niet waarom ik iedere keer zon pijn heb.. En kunnen er niet veel mee.. Zo voelt t ook.. Maar gelukkig met mini alles goed!
Jeeeejjj, Marleen, een goede echo en ook nog eens wat dagen vooruit gezet, super! Ben nu wel benieuwd naar de echo... Ele, jakkie weer naar het zh geweest. Ze weten dus eigenlijk niet waar het vandaan komt, maar hebben ze een idee? Dit kan zo toch niet verder gaan? Foto's van het nieuwe huis, zal er vrijdag wat maken en dan op fb zetten, das wat gemakkelijker. Esmee is iig een echt bouwvrouw, die met een rolmaat op pad gaat! Verder rolt ze door het stof en is ze vies.... haha Maar ik ga nu snel afwassen en dan nog ff wat voor het nieuwe huis doen en dan naar bed. Morgen één dagje werken en dan VAKANTIE!!! * al hoewel, vakantie met een net opgeleverd huis....*
Hallo meiden, Sjees wat een drukke week achter de boeg.. Ook nog steeds ziek geweest en ondertussen een Abbo op het zh.. Vandaag had ik afspraak bij internist. Eten doe ik nauwelijks.. Ik durf niet goed... Nijn wat een mooi huis!! Geweldige foto's.. En wat een mooie keuken! Leuk als je ons zo laat meekijken met foto's. Wordt het voor mijn gevoel een stuk realistischer omdat ik het kan visualiseren.. Ik heb honger en lig in bed. Durf dus niet echt iets te eten.. En Heb serious request maar opgezet.. We hebben 2 weken vakantie.. En ik heb er zin in! Smokey ben jij al op vakantie? Hele fijne vakantie! Geniet van je Gezinnetje! Voor iedereen hele fijne feestdagen.. Geniet van jullie mooie gezinnetjes.. Een mooi moment om eens stil te staan wat we wel hebben in plaats van niet..
Hey meiden, Ele, balen van je abbo... Heel veel beterschap!! Nu genieten van je mannen! Allemaal hele fijne kerstdagen met jullie gezinnetjes!! Liefs, Nijn, Nijn-man en Esmee
*breekin* Hallo dames, Het is heel goed om te lezen dat het met jullie nog steeds goed gaat. Maar wel heftig die buikpijnen van jou Ele!! Ik hoop dat ze snel iets kunnen vinden en je kunnen helpen. Je slaat je er knap doorheen zeg. Ook jij bent lekker aan het genieten nijn. Lekker wakker geschopt! Gefeliciteerd Marleen, zelfs vooruit gezet. Je echo's zien er mooi uit! Super hoor. Nu lekker genieten. Damyar. Heel veel sterkte met je ivf pad. Wat lijkt me dat zwaar. En die sterretjes..wat zwaar Smokey, ik kan me voorstellen dat je door je babyboom om je heen soms weer twijfels krijgt. Maar weet je. Die gaan denk ik nooit meer weg. Ik denk zelf ook dat als mijn kinderwens compleet is (2) dat ik altijd naar een zwangerschap of baby zal blijven verlangen. Hier gaat het wel langzaam steeds beter. De laatste miskraam heeft er flink in gehakt. Omdat het leek dat het in één keer goed ging na mijn dochter was het een perfecte pleister op alle wonden. Toen hij er grof afgetrokken werd gingen alle wonden weer open. Ik heb echt in een mega dip gezeten. Alsof alle pijn er weer was. Ik ben wel echt blij met mijn dochter. Maar wat een verdriet om de vier miskramen. Ook werkte mijn lichaam niet mee. Ik was in juni zwanger. Ik ben denk ik pas 2x normaal ongesteld geworden. Het duurde allemaal zo lang. En nu lijkt het zwanger worden niet te lukken. Maar ik begin er langzaam vrede mee te hebben en alle stukjes weer bij elkaar te kunnen rapen. Geniet steeds meer van mijn gezinnetje. Zeker zo met kerst Ik heb het verlangen naar een tweede even los gelaten. Misschien lukt het niet. Het is even goed zo.. Ik heb ook je bericht gelezen Ele die je voor Marleen schreef over afstand doen van het forum. Ik voel me ook aangesproken. Maar ik vind dat als er nou eenmaal afstand nodig is juist de beste vrienden dit moeten respecteren en weer zonder problemen er weer zijn waar het kan. Zeker in forum wereld. Het was voor mij erg confronterend om al die mooie zwangerschapsverhalen te lezen terwijl ik zelf bijna depressief aan het worden was. Natuurlijk is jullie zwangerschap ook niet te romantiseren maar jullie hebben wat ik juist zo graag wil. Het heeft niets met niet gunnen te maken. Ik kon het gewoon even niet meer aan. Ik denk dat de afstand aan jullie maar ook aan heel de website van zwangerschapspagina goed voor mij was. Ik moest het even loslaten. En nog steeds. Ik hoop vooral dat jullie nu weer ruimte maken voor Marleen en haar weer laten aansluiten in jullie groepje. Zodat jullie weer samen van de zwangerschap kunnen genieten. Daar gaat het uiteindelijk om. Fijne dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.. Liefs, Esli *breek uit*
Meiden allereerst de beste wensen voor 2012!!! Wat is het hier stil? Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat? Esli: hebben elkaar laatst nog pb gesproken maar leuk dat je nog even iets plaatst hier in het topic! We houden elkaar op de hoogte! Nijn: hoe gaat het met jullie? Lekker druk in het nieuwe huis? En met Esmee alles goed? Ele: hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je geen ziekenhuis bezoekjes meer hebt gehad! Want wat is dat telkens een stress zoals ik lees van je! Smokey: jou ook al een tijdje niet meer gezien hier! Lekker vakantie gehad? Anouk: hoe gaat het met jou meid? En natuurlijk met Erin die word alweer bijna 2 jaar!!! Hier erg moe maar verder voel ik me 10 keer beter dan tijdens de zw van Jens. Wel wat misselijk maar niet ziek en dat scheelt een hele hoop! En geen bloedverlies zoals bij Jens dus dat scheelt een hoop stress! Nooit gedacht dat een 2e zw zo anders zou kunnen zijn. Mijn bekken voel ik helaas wel regelmatig evenals mijn banden. Maar dat nemen we gewoon voor lief! Morgen intake vk en een echo! Spannend en heb er zin in!
Hey meiden, Natuurlijk ook vanuit hier allemaal de aller beste wensen voor 2012! Het jaar waarin minimaal drie topic beebjes geboren gaan worden!! Ele, ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat... Is je buikpijn onder controle? Marleen, morgen weer naar de vk, leuk! Mag je nu gewoon naar de vk of moet je onder controle bij de gyn blijven? Smokey, jij bent toch wel echt druk zeg... Maar wel leuk. ben benieuwd hoe het met de kijkers vandaga is afgelopen... All, Esmee is het jaar geëindigd zoals ze het begonnen is, hoestend en met koorts. Vanmorgen naar de ha geweest en ze heeft een keelonsteking en vergrote keelamandelen (tja, die zaten er nog). Verder druk, druk, druk in het huis, maar eigenlijk doe ik niks, want mijn bekken wil niet meer. Vandaag weer bij de fysio geweest en mijn bekken zit steeds elke twee weken vast. Ze zegt dat ik echt toe moet geven aan het 'niks' doen, maar ja, dat kan Nijntje niet zo goed... Zeker niet met twee huizen... Maar als ik het niet doe, tja, dan heb ik er alleen mezelf, Esmee en mannetje mee. Dus Esmee de trap op en af tillen doe ik alleen als mannetje er niet is, goed he? Ga ik nu nog ff snel naar het einde van gtst... hihi
Meiden hier zojuist een echo gehad en de intake bij de vk! Wow wat een plaatje en heel bijzonder om het verschil te zien. 2 weken geleden inwendige echo gehad in het ziekenhuis was toen 8,3 weken. Toen was het nog een hompje. En zojuist uitwendig en er was gewoon echt een mensje te zien met armen, benen en zelfs het neusbotje was al zichtbaar. De kleine sprong en duikelde er lekker op los! Dus erg levendig en baarmoeder, hartje enz zagen er allemaal erg goed uit! Zo leuk om te zien te uk zwaaide zelfs even en zat continu met zijn/haar handjes bij de mond. Dat deed Jens ook altijd tijdens een echo haha Ben weer 3 dagen vooruit gezet. Zou nu 10,5 weken zwanger zijn. En dus 26 juli uitgerekend ipv 29 juli. dit was meteen de termijn echo! Moeten nu 6 feb weer terug op controle en kan morgen al bellen voor de 20 weken echo!!