zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoe gaat het met iedereen??

Het is hier zo stil?

2. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Jammer dat hier helemaal niemand meer leest en schrijft...

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Het is hier zo stil geweest, al een hele tijd, dat ik er niet meer kom.. Echt jammer..

Hier gaat het in iedergeval goed.. Alweer 32 weken... Deze week nog een echo gehad, ze ligt niet meer in stuit en er is weer genoeg vruchtwater..
    Haar kamertje is klaar en nu nog wat laatste klusjes in huis..

Mannetje slaapt momenteel met zijn bdje op haar kamer en eindelijk slaapt hij door.. Dit weekend gaat hij terug naar zijn eigen kamertje..ben benieuwd hoe het dan gaat..

Zaterdag gaat de kat luca naar zijn nieuwe huisje.. Moeilijk moeilijk, maar ik weet dat het beter is..
    Voor de rest dus doorwaggelen en genieten van de laatste loodjes..

Hoe is het met Iedereen? Als hier nog iemand leest?

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi hoi,

Ik lees hier nog wel, maar daar heb je het ook mee gehad...

Marleen, wat ga je snel!! En Jens al bijna 2 jaar! Gaan jullie het groot vieren?

Ele, al 32 weken, over 6 weken... tja, je weet het zelf. En Herbie doorslapen, wow, wat een luxe! En afscheid nemen van de kat...

All, hier een drama met mn bekken, zoals de fysio het noemt. Ben benieuwd of ik de 6 weken werken volhoud. Verder een heel druk kind in mn buik, super leuk, maar soms ff niet, haha

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Meiden leuk om van jullie te horen!!

ELe jij gaat echt snel zeg!! Pfff alweer 32 weken. Ben je niet meer in het ziekenhuis opgenomen geweest tussentijds?
    Spannend Herbie weer terug naar zijn kamertje!
    En Luca weg. Heb ik denk ik even gemist. Maar kan me voorstellen dat het zwaar valt!

Ben je helemaal klaar met het kamertje enz of moet je nog wat dingen regelen?

Nijn: jij dus ook aan het kwakkelen... Helaas weet ik hoe je je voelt met je bekken. Het is echt doorbikkelen en veel pijn hebben! Hoe gaat het in jullie nieuwe huis?

Hier inderdaad alweer de 13 weken gepasseerd. En moet zeggen het gaat goed. Nou ja ben ontzettend moe lijk met de dag meer vermoeid te zijn.. En mijn bekken begin ik alweer te voelen. Volgende week dus maar eens bellen voor een afspraak bij de fysio.

Meiden leuk dat jullie hier weer iets van jullie hebben laten horen! Voelde me zo alleen hih
    Hoop dat we het weer een beetje kunnen oppakken mis het eerlijk gezegd best wel!!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

Jeetje nijn, kamp jij met zoveel bekkenpijn? Wat naar zeg.. Zo erg heb jij het bij esmee niet gehad toch? Hoe gaat het nu?
    En al 28w! Als ik naar je banner kijk, schrik ik ervan hoever je bent.. En realiseer me dan pas dat ik zelfs een paar weekjes voorloop... Slik..
    Hoe gaat het in het nieuwe huis? Ik heb geen update foto meer gezien ;) al een idee wanneer jullie definitief omgaan? En nog kijkers gehad voor jullie oude huis?
    Dikke knuffel.. En nog even volhouden he.. Je begint ook bijna aan de laatste loodjes!

Marleen jij gaat al richting 14w.. Dat schiet ook ineens op zeg!
    We zijn helemaal klaar met het kamertje! Moet nu de kleertjes gaan wassen etc.. En de kasten etjes gaan inrichten.. Daar staan nu nog alle dozen met spullen en kleertjes in.. De kamer van mannetje is ok zo goed als af. Vandaag de letters ophalen voor aan zijn muur.. Deze week wordt het banke opgeknapt dat de opa van mijn man vroeger gemaakt heeft.. We aen deze ook in oude look.. Net als de letters.. Zodat hij dus een stoere kamer krijgt.. Nijntje wordt dus langzaam verdrongen.. Eng is de bbkamer geen bbkamer meer.. In het voorjaar/zomer maken we van steigerhout een bedhut.. Nu is hij er dus zeker nog niet aantoe om in een ander bed te slapen... Hij slaapt vanacht voor t eerst weer op zijn kamer.. En om 5 uur begon hij weer met huilen.. Pfff..

Marleen jij dus ontzettend moe.. Dat eb ik de hele zw gehad.. Eel vervelend.. Pas sinds een gweek of 2-3 lijkt de moeheid plaats te hebben gemaakt voor adrenaline.. Hoe is het met je misselijkheid? Je bekken rammelt dus weer.. Echt vervelend.. Ik heb er dese zw veel minder last van.. Ik denk nog steeds omdat ik veel meer rust genomen heb. De laatste weken vooral afgelopen week merk ik at alles veel zwaarder wordt.. Maar door adrealine, zo lijkt het, heb ik ook minder rust genomen...
    Hoe is het metjullie verkoop vh huis? Zijn er nog kijkers geweest? Hoe willen jullie dat gaan doen straks? De baby bij jens op zijn kamer?
    En hoe gaat het met jens?

Hoe gaat t met de andere meiden?

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, hartelijk gefeliciteerd met Jens zijn tweede verjaardag!!
    Vieren jullie het ook vandaag?
    Verder dus veel moe, tja, ook dat is herkenbaar hier....

Ele, jij gaat echt als een speer...
    Herbie dus moeite met slapen op zijn eigen kamertje, het is niet zo'n slapert 's nachts, he?
    Nieuwe huis gaat goed. Laminaat beneden ligt er bijna in, dan de plinten beneden nog en dan kunnen we de beneden verdieping gaan poetsen. Verder zijn we al flink aan het overhuizen. Maar overal waar ik 'we' typ, moet je lezen 'anderen'. Ik doe dus helemaal niks en daar heb ik het best lastig mee....
    Als het af is, zal ik wel weer een fotootje plaatsen.

All, vanavond rapportgesprekken. Gelukkig maar de helft (17.00u-19.30u), morgen lekker niks en dan donderdag en vrijdag weer werken. Maar nog maar 10x (als mn verhuisverlof tenminste is goedgekeurd).

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi hoi,

Dank je wel voor de felicitaties! Jens zijn verjaardag hebben we zondag gevierd. Vandaag lekker met zijn drieen naar burgers zoo geweest! Erg gezellig geweest zo lekker frietjes eten. En morgen trakteren op het kdv. Dus een en al feest!

Ben nu helemaal op dus kom morgen even op jullie persoonlijk reageren!!!!

Moet zeggen vind het wel weer gezellig dat jullie hier weer mee kletsen!!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nog maar 10 keer werken nijn? Jeetje! Dat gaat snel!
    Balen datbhet zo slecht métije bekken gaat en dan ook nog zo beel te doen mbt de verhuizing. Moeilijk hoor om dan je rust te nemen. Goed dat je iedereen aan het werk zet! ;)
    Weet je al een definitieve datum wanneer jullie overgaan?
    Hoe gaat het met de verkoudheid van esmee? Merk je al verschil sinds de amandelen gekipt zijn?

Marleen waar blijft je update? ;)
    Al 14 weken en nauwelijks misselijkmgeweest dus.. Wat een verschil met de andere zwangerschap.. Hoe was de 12 w echo eigenlijk heb je de nekplooi meting laen doen?

Hier is het alweeeeer mis met de nachtrust... De 4e nacht op rij.. Om kwart voor 1 begon het non stop huilen weer.. Iedere nacht he.. En overdag is er niks aan de hand.. We hebben nu zelfs het matras van souders in bed gelegd.. Ja weten wij veel waar we het nog in moeten zoeken.. Eruit halen doen we iig niet... Heeft totaal geen zin.. Als hij dan weer 5 minin bed ligt begint hij weer. Dus na de eerste nacht drie keer de 5 min gel toegepast te hebben.. Hebben we hem we hem er niet meer uitgehaald.. En je zou toch denken dat de slaap hem moet inhalen.. Op dat moment wachten mijn man en ik ook...
    Zit ikmdan.. Weer eens kotsmisselijk op bed omdat ik weer veel te weinig slaap.. Morgen ook nog eens een drukke dag..

Een rotweek is het ook.. Eerst mijn oudes die op vakantie gaan voor 3 weken.. Dan luca wegbrengen en al dat gemis eromheen.. Dan levi die geen nacht slaapt... Gisteren was hij wakker van 2 tot smorgens.. Toen he ik hem van ellende bij souders gedropt.. Hij was keimoe en ikmhad een drukke dag waarbij ik mezelf getrakteerd heb op een voetmassage.. Jimmy die weer wat zieker lijkt te worden, spuugt veel.. Al voorlica weg was. Dus Morgen naar de da. Mijn rug en bekken die denk ik door alle stress helemaal vastzitten.. Morgen fysio.. En dan door naar de gyno.. Oh heerlijk hoor.. Heb er nu al zin in.. En had me zo voorgenomen om deze zw zo min mogelijk te klagen... Pfff..

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    zo meiden een heel stuk getypt en zie dat het niet geplaatst is dus nieuwe poging grrr.

Hier ontzettend moe waardoor ik s avonds om 20.00 in bed lig. En als ik gewerkt heb kom ik thuis en plof ik op de bank.

Ele: Klinkt erg leuk allemaal hoe je herbie zijn kamer wil gaan veranderen!! Heb je voor de uk ook weer een thema voor haar kamertje? Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien!
    Hier komt de uk voorlopig bij ons op de kamer willen een hangwiegje kopen voor boven ons voeteneinde (beslaat weinig ruimte) en daarna in een ledikantje op onze kamer. En op een uiteindelijk gaat de uk bij jens op de kamer. Hier helaas geen kijkers meer gehad... Gaan de de optie verhuren bekijken. Misselijkheid gaat goed heb er weinig last van een enkele keer 's morgens maar meer ook niet. De bekken beginnen wel steeds meer op te spelen. we zullen zien....

We hebben geen nekplooimeting laten doen bij Jens destijds ook niet. Want het is en blijft een kansberekening en stel dat.... wat doe je dan??
    En wat een ellende als je amper nachtrust hebt he! Meid ik hoop dat Herbie weer wat meer nachtrust krijgt binnen kort. En snap dat je alle trucken al geprobeerd hebt. En wat moeilijk zeg met Luca weg en Jimmy weer ziek. en dan oom je souders nog weg. kan me voorstellen dat het allemaal wel zwaar word! Nog een paar weken en dan is je kleine meisje er eindelijk!!!
    Heb je trouwens nog een pretecho laten maken??

Nijn: jij dus lekker druk met andere aan het werk zetten in je nieuwe huis!! Groot gelijk aan jezelf denken. Ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat!! Weet je al wanneer je over gaat?En wat een lekker vooruitzicht nog maar 10 keer werken kun je echt lekker gaan aftellen naar je verlof!

Meiden ik ga proberen eerder de volgende update te plaatsen...

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, wat kl#te dat Herbie zo slecht slaapt. Stom idee misschien, maar heb je al eens met de ha overlegd? Misschien heeft die nog tips? Want zo kan het toch eigenlijk niet? En als er dadelijk nog een kleintje komt, worden de nachten nog onregelmatiger....
    Luca weggebracht. Ging het niet meer? Wel sneu, maar je hebt er goed over nagedacht!
    Hoe was het bij de fysio en de gyn?

Marleen, wat fijn dat je bijnan iet misselijk geweest bent! En je bekken, das wel balen. Ik had er deze zwschap al met 8 weken last van, dus wat dat betreft ;)
    En Jens izjn verjaardag super goed gevierd dus, leuk!!

Inmiddels nog maar 9x werken... Gaat opschieten!
    Nieuwe huis, wanneer we over gaan, hoop volgende week, maar ja, heb niet zo veel zelf in de hand, omdat ik dus niks kan. Je bent afhankelijk van andere mensen... En mannetje heeft niet zo'n haast als ik, haha
    Oja, we zijn waarschijnlijk uit de namen voor de baby!!

12. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

even inbreken voor een belangrijke mededeling aan marleen:

Marleen, jij kent wendy en mykeda toch ook wel van de januari mama's?
    Hun man/papa is zaterdag op zondag overleden, hier heet ze uniqua.
    Misschien dat je ook nog een berichtje voor haar achter wil laten.

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Butterfly: heb haar al een pb gestuurd! Maar wat een drama!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: spannend bijna over!! En leuk dat jullie de namen al hebben! Het komt dan ook allemaal erg dicht bij!

Hier zijn we het sinds het weekend ook eens over de namen! Dus dat moet goed komen. Jens heeft al geoefend en kan beide namen duidelijk zeggen hihi

15. butterfly1984

Marleen: echt een drama, heb haar hele blog gelezen, de tranen stroomden over mijn wangen, zo snel en zo onwerkelijk!

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nou zeg dat wel ja!! Echt hartverscheurend en knap hoe ze het geschreven heeft allemaal en hoe ze er met Mykeda mee omgaan! Diep respect maar het is wel je allergrootste nachtmerrie!

17. butterfly1984

Zeker diep respect, ze lijkt me zo'n ongelooflijke sterke vrouw.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Uniqua, schreef ook mee bij de temp kaartjes waar ik 'vroeger' mee schreef... Poeh poeh, wat een drama zeg....

Marlee, wat goed dat Jens beide namen al kan zeggen!
    Willen jullie het geslacht nu weer weten?

19. butterfly1984

Nijntje: Vroeger heette ze ook anders toch hier op het forum?

Zie dat het hier heel erg rustig is en dat terwijl jullie alle 3 weer zwanger zijn!

Heel veel geluk met jullie zwangerschap en kindjes :D

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier zojuist op controle geweest bij de vk. Alles goed! We hebben het hartje gehoord zo bijzonder helemaal omdat de uk lekker druk was en flink aan het schoppen was op het apparaatje van de vk. Dat ik dus duidelijk van alles voelde in mijn buik. Dacht al wel dat ik de uk verschillende keren gevoeld had maar nu dus bevestiging!
    Daarnaast in totaal nu 0,5 kilo aangekomen dus erg netjes.
    Heb alleen een erg lage bloeddruk dat verklaard mijn vermoeid heid. Moet dus op tijd rust nemen en naar mijn lichaam luisteren. Verder vandaag even de fysio bellen voor mijn bekken want krijg steeds meer pijn.

Deel Deze Pagina