zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Fijn Marleen dat alles weer in orde was.
    Leuk dat je de kleine nu ook voelt.

Hier vandaag intake van de kraamzorg gehad en controle bij de gyn. Alles was in orde, witte stipje in eht hartje verdwenen, alleen ligt de kleine nu weer 6 dagen achter met de groei. Ik ga steeds minder waarde hechten aan die metingen, lijkt me sterk dat de kleine 4 weken geleden nog 6 dagen voor lag en nu 6 dagen achter...

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Nijntje: inderdaad! ik hecht er ook geen waarde aan. Als de Gyn bij Jens gelijk had was op 8 dec dan was Jens dat jaar nog geboren geweest ivm grote voorsrpong op groei en hij kwam toch ook echt pas 24 januari. sindsdien geloof ik er ook weinig van! Fijn dat je ook goed gekeurd bent!

3. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Lieve dames, ik weet dat ik al heel lang niet meer meeklets door wat er vorig jaar gebeurd is, maar ik ben nu alleen thuis, kan niemand bellen om er over te praten en wil graag hier mijn verhaal vertellen.

Mijn oma heeft 3.5 week geleden 2 beroertes achter elkaar gekregen.
    Dit wisten we toen niet en ging samen met mijn zusje en esther naar haar toe om gezellig op visite te gaan.
    Daar aangekomen deed ze zo raar en zijn echt geschrokken, esther bang en huilen, dus op noodknop gedrukt zodat de verpleging kwam.
    het bleek dus dat ze een beroerte had gehad en dat ze nu verlamd was aan linkerkant.
    Wij zijn naar huis gegaan en een aantal familieleden gingen ervan uit dat ze direct al zou overlijden en waren al van alles aan het regelen, zelfs de spullen onderling aan verdelen voor als ze er niet meer zou zijn. echt verschrikkelijk.
    Wij zijn daarna wel 3 keer per week heengegaan en vorige week 1 keer.
    Zo zielig om je oma daar zo te zien liggen, ze zakt steeds iets verder weg.

Nu belde mijn oom naar mijn vader toe en de dokter heeft nu officieel vast gesteld dat ze op sterven ligt!!!
    Ze kan niet meer eten en drinken omdat alles zo stijf is?
    Ze zegt ook niets meer, ze kon al haast niets meer zeggen, maar nu komt er helemaal niets meer af.
    Zal ze er dan nog wat van meekrijgen denken jullie? dat ze niet meer eet en drinkt?
    Nu is het dus afwachten, maar vind het zo ongelooflijk moeilijk.
    het liefst ging ik erheen, maar het is ongeveer 50km verderop.

Voor haar is het beter zo, maar ik voel me zo verdrietig, het is toch je oma........

4. butterfly1984

Ze is gistermorgen overleden.......

5. Damyar

Damyar Niet meer actief

**Breek in**

wilde jullie even een update geven:

We zitten midden in een ivf procedure en vanmorgen heb ik de punctie gehad. Had maandag 20 follikels boven de 19 mm en mocht diezelfde avond pregnyl zetten. Ze hebben 17 eitjes gevonden en morgen krijgen we te horen of er bevruchting is ontstaan. Als alles goed gaat krijg ik zaterdag 2 emmys aan boord. Mannetjes zaad is nu bewerkt en heeft de proefontdooiing overleefd. Wat een grote opluchting is dat zeg.

Wij vinden het spannend, want onze wens is heel sterk nu, maar gelukkig kan ik genieten van wat ik al wel heb en dat zijn natuurlijk mijn twee mooie schatten en ook van mijn stiefzonen. We zijn er eigenlijk heel ontspannen eronder, al vind ik het nu ook toch wel heel spannend worden. Veel eitjes is mooi, maar er moet bevruchting onstaan en uiteindelijk goed innestellen.

Elegance, ik schrok toen ik net je banner zag. Je bent al bijna uitgerekend, wat is de tijd gevlogen zeg.

Nijntje: jij gaat ook al heel hard zeg.

Marleen: Ben echt super blij voor je dat je door de gevarenzone heen bent. Geniet ervan.

Smokey: mooie foto's van maud in haar skipakje. Ze wordt ook al een echte dame he. Heerlijk koppie zit erop.

Marianne: gecondoleerd.

**Breek weer uit**

6. butterfly1984

Samantha: Wat een ongelooflijke spannende tijden allemaal!
    Hopen dat alles goed gaat, dat hebben jullie zo verdiend na alles wat jullie hebben meegemaakt.
    Ik zal heel hard duimen voor je!!
    Heb je nog veel napijn gehad?
    En dank je voor je condoleren.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

Hier nog alles ok!
    Dik. Moe.. Misselijke.. Rond.. De laatste loodjes beginnen toch wel zwaar te worden.. Maar ik heb nog niet echt iets te klagen.. We zijn er zo goed als klaar voor.. Alleen de enveloppen nog schrijven en de vluchttas nog inpakken... Mannetje kwam al over 2,5 week... Al denk ik dat ik nu langer loop.. Haha.. Vergeten dat ik dat toen ook dacht!

Nijn, en jij hobbelt goed achter me aan Zeg! Jullie gaan dus dit weekend om! Wat spannend! Je leeft er al olang naartoe. Nog langr dan zw zijn.. En dan is het eindelijk zover!
    De kleine nog steeds in stuit? Jemig zeg.. Zou dat door je hartvormige bm kunnen komen?

Marleen, jij gaat ook snel richting 20w echo! Staat die al gepland? En wat fijn dat je nu niet zo misselijk bent. Wel balen van je bekken.. Ik heb het eenu stuk minder deze zw. Ik denk zelf omdat ik veel meer rust neem, oefeningen doe en rust neem.. Ben nu weleen stuk misselijker..

Damyar, jeetje waar moeten jullie allemaal doorheen? En jullie zijn echt allang bezig.. Hopelijk slaat de behandeling nu snel aan en mag je ook snel je banner veranderen. Vindt het echt erg voor jullie dat t zo moet lopen.. En dan zie je ons als een speer gaan.. Lijkt me helemaal frustrerend.. Maar jou tijd komt nog wel.. Gelukkig geniet je volop van je mannen..
    Heel veel succes deze maand!

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ele: ik schrik gewoon als ik je banner zie!! Wow nog even meid!!! Ik ben zo benieuwd naar je naam? En naar het kamertje heb je ook foto's? Hier hebben we 8 maart de 20 weken echo!

Nijn: jullie bijna over! Spannend dan kun je het echt rustiger aan gaan doen en je richten op de laatste loodjes!

Damyar: voor jullie dus ook een spannende tijd! Ik hoop dat je heel snel ook je banner kan aanpassen! Het is jullie ook erg gegund helemaal na de weg die jullie bewandeld hebben. Maar wie weet is 1 poging al genoeg en kan je ook lekker zwanger zijn. Al zal dat de eerste maanden ook weer erg onzeker worden. moet zeggen kan nu ook pas langzaam aan genieten hoor!

Hier gisteren een kijker gehad die het wil huren. Om 12 uur komen ze met ons kennis maken. ALs het doorgaat gaat de huurder er per 1 april in! Dus dat word verhuizen hier haha... nou nijn ik ga je achterna!! Dus een spannende tijd als alles doorgaat. Natuurlijk nog op zoek naar een ander huis. We gaan verlopig huren dus vanavond komen er nieuwe woningen op de site dus hopen dat er wat tussen zit... Die er nu op staan voldoen niet aan onze eisen. En we willen nu een huis waar we als nodig lang kunnen wonen. Ik houd jullie op de hoogte!!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Marleen, ik weet nog wel een huisje te koop ;)
    Maar wat fijn dat je misschien huurders hebt gevonden!
    8 maart de 20 weken echo, das al over een maand!?

Ele, ja ja, ik hobbel nog steeds achter je aan, haha
    Fijn dat je zwschap tot nu toe zo goed gaat, en acht, nog maar een maar weekjes, max 6,5...

Damyar, een heel trajec,t maar je weet waar je het voor doet, een prachtig kind.

All, gister een baaldag gehad en vandaag op het werk weer (het gaat dus niet zo lekker hier;cvs moe, bekken, te druk op het werk, verhuizing). Collega's wilden mannetje al bellen dat die me kwam halen en dat ik me ziek moest melden. Nu met de IB-er een schema opgesteld voor de dagen dat ik nog werk en doe niks meer. Dat geeft wel rust moet ik zeggen.. Maar kl#te is het wel....

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

Ik ben gisteren weer goedgekeurd door de gyno.. De volgende afspraak is over 2 weken en daarna om de week.. Help.... Het gaat zo snel!
    Ik snap t niet haha.. Waar was ik afgelopen 35 weken?;)
    Ze is nu ook helemaal ingedaald en ligt vast.. Verklaard meteen waarom ik sinds deze week zoveel pijn heb.. Van de ene op andere dag kan ik niks meer.. Slapen is nu zo pijnlijk en vermoeiend.. Duidelijk de laatste loodjes, maar toch.. Ik heb eigenlijk niks te klagen.. Ik vergelijk deze zw maar steeds met die van mannetje.. Zometeen maak als we allemaal wakker zijn maak ik het vluchtkoffer maar eens klaar.. Heb sinds 2 avonden menstruatiekrampen.. Kan me dat van toen ook niet meer herinneren en wordt er heel onrustig van.. Niet dat ik denk dat demhevalling begonnen is, maar vervelend is het wel..

Marleen, foto's zal ik dit weekend ook even plaatsen.. Shrik niet want het is echt een klein kamertje hihi.. Maar goed, 2 jaar geleden had ik niet eens gedacht dat we er een bbkamer van konden maken en kijk u eens..
    Balen dat je bekken weer zo'n pijn gaat doen. En alweer zo vroeg in je zwangerschap. En goed naar je lichaam luisteren he.. Moe is moe..
    En pas 0,5 kt nice! Ik was gisteren in totaal 10 kg bijgekomen. Niet heel weinig, maar voor mijn dikke buik wel hihi.. Best wel huge.. We maken zo foto's..
    Enhuurders voor jullie huis! Wat gaaf! Eindelijk actie! Komt dat door de nieuwe wetgevingen dat verhuren nu een stuk aantrekkelijker wordt? Spelen jullie dan elke maand zeg maar quite? Ik vraag dat omdat wij het wrs ook nog steeds niet verkocht zouden krijgen en ik toch graag weg wil.. Btw. Het gedoe met de poort is nog steeds, dee maand gaat de laatste brief de deur uit met daarin dat als er niks veranderd, de rechzaak offcieeel is..
    Gelukkig ben je iig niet zo misselijk als bij jens marleen, daar was ik wel een beetje bang voor..

Nijn, nog 6 keer werken! Heeeerlijk! En vandaag gaan jullie dus officieel verhuizen.. Ben benieuwd hoe jullie eerste nachtje zal zijn.. En ik hoop zo dat je adrenline afzwakt en je echt echt rustig aan gaat doen... Je moet niet vergeten dat de laatste weekjes zijn aangebroken he.. E je hebt het al niet makkelijk... Super fijn dat ze op je werk rekening met je gaan houden.. Nu moet je dat zelf ook echt gaan doen he!
    Overigens jullie huis is ook nog niet verkocht he? Trekken jullie dat nog een beetje met 2 hypotheken? Hebben jullie het ook wel eens overwogen om het te verhuren?
    Ik ben stiekem wel benieuwd naar het nieuwe kamertje van esmee en de nieuwe bbkamer hihi.. Heb je daar foto's van?

Ik ga maar eens wat eten.. Weer misselijk en mijn 2 mannen slapen nog...

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen!!!

Nou helaas de verhuur gaat hier niet door. Zijn vrouw vond het bedrag te hoog en wij gaan niet zakken omdat we er dan geld bij leggen dus dat schiet niet op...
    Nu maar hopen op een nieuwe huurder.

Ele: het is allemaal erg ingewikkeld hoor dat verhuren met regels en wetten. Je kunt op 2 manieren verhuren en als verhuurder heb je de meeste rechten als je verhuurt via de leegstandswet maar dan moet je een vergunning hebben vanuit je gemeente. als wij gaan verhuren gaat het via de leegstandswet anders doen we het niet. Omdat als de huurder dan wil krijg je hem er niet uit ook niet als het contract is afgelopen. Dan kan die zich herroepen op de huurderswet en dat gaat boven alles. Behalve boven de leegstandswet.. Dan moet hij eruit! En dat lijkt ons toch wel handig ivm mogelijke verkoop enz.... Dus erg ingewikkeld laat je in ieder geval goed voorlichten!!!
    En bij jullie dus eindelijk meer actie met de poort! Ik ben benieuwd!
    Ach ele maakt toch niet uit een kleine kamer. Hier komt de uk bij ons op de kamer omdat we geen kamer erbij kunnen maken helaas...

Nijn: Nog maar 6 keer werken pff dat schiet op zeg!! Klinkt allemaal wel heel dichtbij!

Hier meiden gaat het even wat minder. Heb me gisteren ziek moeten melden. Dit ivm lage bloeddruk zodra ik ga staan of iets doe zie ik sterren en val bijna om. Dus dat lijkt me niet verstandig om in een winkel te werken... En ben zo moe moe moe komt allemaal door lage bloeddruk. Dus rustig aan doen en veel slapen. Gisteren overdga 2x 2,5 uur geslapen en vanacht ook het klokje rond en nog helemaal op. Gisteren is Jens dus ook gewoon heel de dag op het kdv geweest terwijl ik thuis was. voel me dan zo schuldig hem wegbrengen terwijl ik thuis ben maar was te slap om hem te verzorgen. Nu zit hij lekker tv te kijken op de bank. Jeroen is nu net werken tot 14.00 dus dan moet ik het even alleen doen. Daarna neemt jeroen het over en kan ik weer even lekker slapen...
    Wist niet dat je je van lage bloeddruk zo ellendig kan voelen. Gelukkig kan het geen kwaad voor de kleine en voor mij maar toch lastig is het wel..

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,
    Even een teken van leven vanuit onze nieuwe woning!!
    Internet werkt nog niet optimaal, maar ik kan weer af en toe wat meelezen en reageren.
    Verhuizing is goed gegaan, al ben ik wel echt doodop. Dus aan mn verlof toe!! Nog 5x werken... Bekken wordt een steeds groter drama, dus doe nu echt bijna niks meer...Wordt 's morgens al wakker met pijn, dus tja... De afspraken bij de fysio zijn al tot week 36 gepland (daarna mag ze niet meer kraken). Verder ligt de kleine nog heerlijk in een stuit en wordt hij/zij nog echt te groot voor mn buik, haha
    Esmee slaapt nu sinds zaterdag in het grote bed en dat gaat eigenlijk heel erg goed, alleen nu vindt mevrouw het volgens mij wel erg leuk op haar kamer...

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi meiden!

Hier gisteren middag gewerkt. En een goed gesprek gehad met mijn werkgever! Hij is zo meelevend en geeft duidelijk aan dat mijn zwangerschap en gezondheid veel belangrijker zijn dan het werk. Hij adviseert mij dan ook om voorlopig een week of 7 niet te werken maar echt thuis te zijn en uit te rusten en aan mijn gezondheid en ukkie te denken! Mijn werkgever geeft aan dat hij het niet goed vind als ik 's morgens moet slapen omdat ik anders 's middags niet kan werken omdat ik omval. Hij geeft aan dat ik thuis ook normaal moet kunnen functioneren en voor jens moet kunnen zorgen voordat hij het verstandig vind om aan werken te denken. Ik heb aangeven graag te willen werken maar merk aan mijn eigen lichaan dat het eigenlijk gewoon niet kan. Heb gisteren middag aangegeven na te denken over zijn voorstel.
    Gisteren mocht ik dan ook nog eerder weg van het werk zodat ik 's avonds ook mee zou kunnen met het etentje van het werk. (kon danvan te voren nog even slapen)
    Wat een super werkgever die zo met je meedenkt en het beste met je voor heeft!!!

DUs gisteren lekker gaan eten met collega's en werkgever! En goed geslapen vanacht en natuurlijk veel gesproken met jeroen over de situatie. Vanmorgen toch maar de knoop doorgehakt dat ik voorlopig thuis blijf van het werken in de winkel. Dus mijn werkgever maar op de hoogte gebracht. Die reageerde zeer positief en gaf aan blij te zijn dat ik voor mezelf heb gekozen hij gaf aan te hopen dat ik me hier goed bij voel en nu eindelijk kan uitrusten en straks volop kan gaan genieten van de baby!!

Dus ik zal hier vast wat meer komen voorlopig. Want mag sowieso tot aan de 24 weken zwangerschap thuis blijven dan kijken we hoe het gaat of ik nog een paar weken werk of helemaal thuis blijf. Zou sowieso met 29 a 30 weken vakantie opnemen en aansluitend verlof. Vind het moeilijk om zolang thuis te zijn maar denk wel het beste op dit moment.

Verder heb ik natuurlijk mijn andere werk nog wat grotendeels thuiswerken is en wat ik helemaal zelf kan indelen. Dus werk als ik me redelijk voel en anders niet..

Zo dit was even een update..... Wat lage bloeddruk al niet teweeg kan brengen zef pfff

Ele: hoe gaat het met jou?? Ik denk dat we binnenkort maar weer eens de meldplicht gaan inroepen haha je kom al aardig dichtbij!!

Nijn: en hoe bevalt het in je nieuwe huis? Nog 5 x werken klinkt ook lekker dan eindelijk rust en genieten!!!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    iemand trouwend nog iets van Smokey of Anouk gehoord?

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

Marleen, idd fijn zo'n meelevende werkgever.
    Hier helaas ook last van een lage bloeddruk, lage suikerspiegel, laag hb en dus mn bekken...

Anouk is op vakantie en Smokey is veel te druk, haha

Het nieuwe huis bevalt prima! Morgen nog een dagje carnavallen op school en dan een weekje vakantie. Dan nog 3 dagen werken en ik heb herfstvakantie!!!

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Haha meldplicht.. Jeetje wat lijkt dat lang geleden ineens..
    En bijna 37w en ik voel me net als bij mannetje.. Alsof ik nog midden in de zwangerschap zit.. Heel gek idee dat ze vanaf maandag mag komen..

Marleen wat een geluk met zo'n werkgever! Maar de reden dat je miet kunt werken is minder leuk. Balen dat je deze zwangerschap weer zoveel last van kwaaltjes, nou ja kwalen hebt.
    Nu dus heerlijk gaan gemieten van je zwangerschap! En op naar de 20w echo! Willen jullie trouwens dit keer weten wat het wordt?
    Kunnen ze je trouwens geen medicatie geven voor de lage bloeddruk?

Oh nijn en jij ook Al zoveel last.. Wat vervelend.. Helemaal met de verhuizing en een dreumes in huis!
    En esmee ineen groot bed! Wauw wat goed! Wat knap van haar dat ze dat kan! Ben stiekem wel benieuwd naar een foto van haar en de babykamer hihihi.. Gaan jullie een beetje carnaval vieren?
    Je weet dus dat je weer een ks krijgt begrijp ik? Betekend met een beetje geluk dat we misschien maar 2 weken gaan schelen met beeb! Al hoop ik van niet hihihi..

Hier gaat het sinds vorige week dus ook niet echt lekker.. Sinds ze is ingedaald vorige week kan ik niet meer lopen, Zitten, liggen, staan.. Pfff.. Ik baal er echt van, vooral omdat ik niet meer kan slapen.. En ik wil niet weer zoals bij mannetje doodmoe beginnen aan de bevaling.. Vanavond dus een paracetamol voor het slapen gaan..
    Voor de rest ben ik dus moe en moe en moe haha.. Heel saai dus..
    Waarschijnlijk ben ik niet eens in staat op dezer dagen even bij een optocht te gaan kijken.. Vindt het wel zielig voor mannetje, volgens mij zou hij het super vinden. Ik heb zelfs geeneens een carnavalspakje voor m gekocht..
    De vluchttas moet ik nog pakken.. En nog wat puntjes op de i zetten.. Voor de rest zijn we klaar voor haar komst.. Denk ik..
    Hhihi

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, als deze beeb goed ligt, gaat het een normale bevalling worden, maar bijft hij/zij in een stuit liggen dan idd een ks. De gyn zei "ik denk dat jij gewoon zo draagt", dus of de beeb nog zal draaien...
    Foto vn Esmee haar kamer zal ik plaatsen als de kamer helemaal af is, incl opgehangen plankjes. De babykamer, tja daar staat het bedje en de commode. Morgenmisschien de kast in elkaar zetten, nog een plankje ophangen, dus die is nog niet af, haha

Hier vandaag carnaval gehad op school. De de optocht heb ik niet meegelopen, maar toch bekaf. Morgenmiddag, maandagmiddag en dinsdagmiddag gaan we even carnavallen (ik heb wel een pakje voor Esmee, maar ze wil het niet aan....). 's Avonds ga ik denk ik niet op pad. Heb ik helemaal geen puf voor...

Meiden, het is weer weekend!!
    Heel fijn weekend allemaal en die meldplicht, vanaf maandag Ele!! ;)

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Joehoe 37 weken!!!

Help!

Gisteren kreeg ik voor het eérst het besef wat meer.. Dat ze er bijna is.. Pfff... Het wordt wel heel spannend allemaal.. Al denk ik dat deze beeb nog even op zich laat wachten. Niks noppes nada 38.2... En er is ook nog niet over inleiden gesproken..

Nijn, zo leik dat esmee in een groot bed slaapt. Hoe is het weekend gegaan? En ben echt benieuwwd naar de fotos!
    Hoenishet metncarnavallen? Lukt het je om jezelf af te remmen voordat de pijn weer erger wordt? De verleiding om lekker mee te dansen lijkt me erg groot als je tussen de meute staat..
    En nog 3 keer werken? Jeetje, dat is ook zo voorbij!
    En als je beeb in stuit blijft liggen vraag ik me echt af wie van ons de beeb eerder krijgt.mof wil je een gewone bevalling proberen?

Zometeen de vluchttas maar eens gaan pakken...

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, volgens mij had je bij Herbie ook niet het idee dat hij eerder zou komen. Al was je toen al wel gepland om in te leiden....
    Wie weet verrast deze meid jullie nog... ;)

Carnavallen, ben drie keer een middagje weggeweest. Esmee vond het super!!! 's Morgens wilde ze al gaan en zei ze "carnaval, leuk, hoeraaa, jasje aan". Alleen was er toen nog niks open. Esmee in het grote bed gaat goed, alleen overdag niet. Dus mevrouw is nu gesloopt (na 4 dagen carnaval, waarvan zondag de verlichte optocht kijken) na een week overdag niet meer slapen. Nu is ze ook erg moe, maar ligt in bed te kletsen/te spelen. We dachten, we leggen haar toch maar ff op bed, misschien slaapt ze een uurtje.... Dus niet...
    Mn bekken na 4 dagen carnaval... tja... weinig over te zeggen... Ben nu ook wel echt aan het aftellen... Voel me echt zwanger nu en dat heb ik bij Esmee toch eigenlijk niet gehad...

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi Meiden,

Ik heb vandaag een super cadeau gekregen op mijn verjaardag!

Een geslachtsbepaling!! Joehoe eindelijk Jeroen overstag haha.
    Om 1 uur vertelde Jeroen het en om 13.30 lag ik al bij de echo! En ja hoor Jens krijgt een broertje!!! Helemaal happy! Hij zei meteen dat we ons geen zorgen hoefde te maken voor de 20 weken echo want het zag er allemaal netjes uit! En mijn placenta ligt weer voor net zoals met Jens!

Daarna zouden we lekker een weekendje met zijn 2 en weg gaan! De eerste keer zonder Jens. Maar vanmorgen had hij al wat verhoging. We zijn toch gegaan hij was immers bij opa en oma. We waren om 17.30 in het hotel. Na het etentje even gebeld hoe het ging. Nou Jens had boven de 40 graden koorts. Nou ik met mijn hormonen had het niet meer. Dus lekker naar huis gereden. En nu net thuis. En morgenvroeg als Jens wakker word snel ophalen en lekker mijn ukkie thuis verwennen

Deel Deze Pagina