Marleen wat super gaaf! Jens krijgt er een broertje bij! Leuk leuk!! En wat een geweldige verassing van je man! Wel balen dat jens zo ziek is geworden.. Net nu jullie weekendje weg wilden gaan.. Hoe is t nu met hem? Je wordt een stoere boys mama helemaal leuk! Enne, sorry dat he me ontgaan is... Maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Nijn, wat lees ik allemaal voor nare berichten op fb? Hoe is het met je oma? En esmee vies gevallen? Gelukkig geen blauw gezichtje.. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen.. Maar denk ook aan jezelf he.. Je bent ook al bijna 33 weken zwanger! Hoe bevalt het nieuwe huis eigenlijk? En hoe gaat het met esmee en het grote bed? Dikke knuffel voor jou! *knuff* hier gaat alles zijn gangetje... Maar dan in slow motion.. Ik kan echt niks meer... Bukken.. Zitten.. Liggen.. Slapen.. Lopen.. Pffff.... Mijn mannetje merkt het ook, hij is super lief maar wil mij heel vaak slaan.. Ik dnk echt omdat hij me mist.. Mama die niet met hem speelt.. Niet optilt en zucht bij alles wat ze doet.. Ik probeer er zo veel mogelijk te zijn.. Maar dat lukt gewoon echt niet.. Zelfs als ik hem eten geef aan tafel staat de tafel op mijn buik afgebeeld... Dus zelfs gezellig aan tafel zitten is er niet bij.. En een luier verschonen vergt ale energie.. Erg he.. Zo heb ik me afgelopen weken en maanden gelukkig ook niet gevoeld.. En het wordt elke dag erger.. Maar elke dag is er een minder om af te tellen en zolang is het gelukkig niet meer.. Gisteren heelde dag ongi krampen gehad.. Best verwarrend wat je weet dan niet of het wat betekend of niet.. Zoals jullie weten heb ik dat bij mannetje niet gehad.. Na het had bleven ze ook aan.. Ze waren constant en ook niet zoals ik overal lees dat ze weggaan en komen.. En vannacht waren ze ineens weg.. Afgelopen woensdag bij de gyno even aan de ctg geweest ivm plotseling erg vochtvasthouden.. Ik stond di op en kreeg mijn ogen niet meer van elkaar.. En woensdag idem.. En ik voelde haar ook een stuk minder.. Dat heb ik nu nog.. Dus merk ook wel weer ineens mijn onzekerheid toeslaan.. Ik probeer er maar zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden en de laatste loodjes zo goed als door te komen.. Wel balen mijn mans vakantie is weer voorbij.. En moet het dus vanaf morgen weer alleen doen.. En wrs heeft hij dit keer ook maar 2 dagen bevallingsverlof.. Pfff... Pas over 8 weken heeft hij weer een weekje vrij...
Ele: joehoe!!! 38 weken alweer!!!! Nog even meid ik ben zo benieuwd naar jullie naam?? En heb je al foto's van het kamertje? Ben heel nieuwsgierig hihi Jens heeft hier helaas nog steeds ruim 40 graden koorts. Vanmorgen dus naar de dokter geweest longen, oren schoon. Alleen heel zijn holtes zitten vol met snot en alles is opgezet. Dus een andere neusspray gekregen en doorgaan met paracetamol zetpillen. Wo moet hij al wat beter zijn en vrijdag de koorts weg. Anders terugkomen... Wat voel je je machteloos als zo'n ukkie zich zo beroerd voelt. Hij wil alleen bij mama liggen heel de dga. Klamt zich om je heen en verder komt er helemaal niets uit. Alleen zo'n zeurend geluidje meer niet zo zielig. Hoop dat hij snel opknapt. Hij ligt nu lekker even tv te kijken. Dat is dan 2 uur na de zetpil dat hij zich even redelijk voelt en alleen kan zitten. Dit duurt ongeveer 1 uur en dan is hij weer slap en wil alleen bij je zitten pff. Ben benieuwd hoe de nacht hier zal gaan. Ele hoe gaat het nu met het vocht vasthouden?? Het word tijd dat de uk zich laat zien dan ben je van die kwaaltjes af en kun je eindelijk genieten van je meisje!!!! Nijn: hoe gaat het met jou?
hey meiden, ff snel via de foon, dus sorry voor de spelfouten. wow ele, je bent al38 weken geweest! weet je nog, herbie kwam bijna... jullie meisje mag ook wel snel komen als ik t zo lees. nog ff volhouden... marleen, wat leuk een broertje voor jens! ah jakkie zo ziek, je voelt je dan idd erg machteloos... all, gister is oma overleden. vrijdag gevallen, lage bloeddruk (40/20) die ze niet omhoog kregen. oma is rustig ingeslapen. esmee heeft oma vrijdag gelukkig nog wel n kusje gegeven.vrijdag wordt ze begraven. vandaag bij de gyn geweest, die heeft n mooie echo gemaakt voor in oma's kist. verder lag de beeb nog in n stuit en moest ik er niet meer vanuit gaan dat ie nog gaat draaien. verder alles ok.
Jaja, Ele, super gefeliciteerd!!!! Hopelijk is alles voorspoedig verlopen en mogen jullie snel naar huis. Geniet er van!!
Hallo Meiden, Gefeliciteerd Ele, en wat een prachtig meisje zeg Ik las je berichtje op fb en moest meteen aan zp denken, zo schandalig lang ben ik hier niet geweest. Ik hoop zo dat je bevalling voorspoedig is gegaan. Hoop snel wat van je te lezen. Ik schaam me diep zo lang ben ik hier al niet geweest. Nijn nog gecondoleerd met je oma, wat vreselijk, sterkte de komende periode. En volgens mijn hoef jij ook niet zo lang meer of wel? Marleen wat geweldig om te lezen dat je zwanger bent, en wel weer van een jongen, geniet ervan meid. Doortje hoe gaat het met jou kindjes? Nou meiden een dikke knuffel van mij, ik mis jullie wel hoor.Ik moet meer tijd vrij maken om hier weer te kletsen. zal mijn best doen, als jullie nog willen dat ik mee klets. Liefs van mij en een klein bijdehand Maudje die al best veel woordjes kan zeggen!!
Ele: ik heb je al gefelicteerd op fc book! Maar nogmaals geniet ervan hoop dat je dat ook kan nu!! En dat je lekker op je roze wolk zit!!!! Ben benieuwd naar je verhaal! Nijn: gecondoleerd met je oma! Wat erg om die nu te moeten missen net voor je bevalling! En zie dat je al lekker verlof hebt! Heerlijk geniet ervan! Nog een paar weekjes en ja dan ben je al aan de beurt om te bevallen!!! Smokey: he wat leuk dat je weer eens langs komt!!!! Natuurlijk blijf je hier mee kletsen!!!! Kom maar op met al je verhalen haha Gezellig he zo'n kletsertje in huis!! Hier ook een die aan een stuk door blijft kletsen maar oh is dat leuk!
Wat zijn jullie toch lief, ik had echt vanaf half december niet meer gekeken, En jullie zijn mij niet vergeten las ik....zo lief en ik maar niet reageren Ik ben druk ja dat klopt maar ik vind het ook super druk zo met zon peuterjte, diep respect voor jullie allemaal!! Ik heb gewoon geen tijd om op de comp te zitten als Maud thuis is en anders werk ik. Ga echt mijn best doen om weer vaker te komen.
Marleen vind zeker gezellig maar ook reeete druk!!! Ze luisterd nergens naar momenteel en gaat met een grote grijns door waarmee ze bezig is We zijn heerlijk naar Oostenrijk geweest dat vond ze helemaal geweldig op de slee. Vrijdag gaan we met het werk nog een lang weekend naar Oostenrijk zonder Maud Souders passen dan op, mijn moeder kon niet ben daar niet zo blij mee maar komt vast goed, ze vinden het geweldig met Maud maar ik heb liever dat ze naar mijn eigen ouders gaat maar dat kon helaas niet. Verder niet veel gebeurt eigenlijk volgens mijn. Nu ff gtst kijken...
vanaf hier ook nog een van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Ze heeft 2 namen, welke is nu haar roepnaam? Heel erg veel plezier met jullie gezinnetje. Andere dames, heel veel succes met de rest van de zwangerschappen en voor de rest heel veel plezier met jullie kindje(s) Doeiiiiiiiiiiii
jeeejjj, er is weer wat meer leven in dit topic!! Ele, ik ben benieuwd hoe de eerste dag/nacht gegaan is. Maar wat genieten zeg!! Marleen, wow, jij bent morgen al 20 weken... Gaat snel zeg!! Smokey, zag op fb hele mooie sneeuw foto's voorbij komen. En weer een weekendje weg, lekker hoor. Ik heb ook altijd liever dat Esmee bij mijn ouders is dan bij souders.... All, idd verlof, heerlijk! En ook weer een eigenwijs kindje in een stuit. Deze neemt echt precies dezelfde houding aan als Esmee destijds, dus.... Vandaag even een lijstje maken wat er allemaal nog gedaan meot worden...
Hallo nijntje, marleen, smokey en damyar! Ik kom snel mijn verhaal doen! Alles is werkelijk super.. Ik geniet.. Geniet... Geniet.. Dit is zooo anders dan de start en bevalling van ons mannetje.. Zo fijn dit... En wat is ze mooi en lief.. Een pittig ding die nu al op haar buikje haar hoofd van links naar rechts tilt.. Ik ben natuurlijk mijn mannetje gewend met al zijn nek problemen dat ik hier zo van versteld sta.. Ik ben zooo verliefd!
Ele, leuk om te lezen dat je zo gniet!! En het is dus gelukkig heeeeel anders dan bij mannetje!! En een pittige tante... oei oei, succes!!! Het wordt overigens wel tijd dat je je banner verandert...
Ik schrijf hier weer even wat minder ivm meelezers. Als het weer wat rustiger is zal ik zeker weer meer van de partij zijn. Ben wel benieuwd naar jullie.. X
Het gaat trouwens super! Ik zit letterlijk vanaf de geboorte oo een roze wolk.. Natuurlijk nog wat sceptisch omdat ik weet hoe snel je er vanaf kunt donderen, maar voor alsnog is t genieten.. Ik ben zooo verliefd....