Nijn: nogmaals gefelicteerd!! Erg leuk een jongetje! ik weet hoe leuk het is haha Hoop dat alles goed met jullie gaat! Ele ik ben echt heel nieuwsgierig naar je verhaal misschien via pb ivm meelezers? Lekker genieten op je roze wolk!!!
jullie weten t allemaal al, maar met 35+6 is L.evi geboren! hij was erg klein 2385gram en 44cm, maar doet t prima voor 36 weken. esmee snapt er niks van, maar we genieten super! hij is trouwens geboren dmv een ks.
Marleen, ik ga er zomdeteen eens voor zitten om het te typen.. Lief dat je ernaar vraagt.. Ik baal ook dat ik maar niet met rust gelaten wordt hier.. Ben er nu ook wel klaar mee.. Verhaal volgt dus.. Hoe gaat het met jou zwangerschap? Hoe was de 20w echo? En hoe gaat het met je bekken en misselijk zijn? Ben je nog thuis? Al die vragen ook hihi Nijn,wat fijn dat hij het zo goed doet! Hij ligt dus niet in de couveuse begrijp ik maar wel op die afdeling? Hoe erg ben jij wel niet geschrokken toen je vlieZen braken? En de ambulance hebben jullie moeten bellen omdat hij in een stuit lag? Lijkt me echt schrikken hoor.. Heb je veel pijn aan de wond? En je mag best spammen he
hoi ele! Wat een ellende dat je nog steeds niet met rust gelaten word hier!! Mag toch wel duidelijk zijn dat we er niet op zitten te wachten maar goed ik de pb wel verschijnen ben zo benieuwd hoe je alles nu ervaren hebt in vergelijking met de vorige keer! Ben ook zo blij voor je dat je nu heerlijk op die roze wolk zit en lekker blijven zitten meid!! Hoe is jullie eerste echte weekendje alleen met zijn vieren geweest? Lekker kunnen genieten? Hier nog steeds hetzelfde mijn bloeddruk wisselt erg maar over het algemeen erg laag. De BI is ook weer terug en heb er nu ook nog ischias bij dus kan mijn lol op zeg maar... Niet dus verga soms van de pijn en het andere moment lijk ik nergens last van te hebben dus we doen maar wat lukt en anders niet. De winkel blijf ik nog van thuis denk niet dat ik daar nog terug keer voor mijn verlof.... En het andere werk blijf ik wel nog doen kan ik lekker makkelijk zelf inplannen als ik me goed voel werk ik en anders even niet. En dat gaat tot nog toe goed hihi De 20 weken echo was super! De uk was erg dwars en ging elke keer expres verkeed liggen waardoor de echo meer dan 1 uur duurde haha maar we hebben wel lekker kunnen genieten van de uk! En alles was goed wat het allerbelangrijkste is natuurlijk!! Nijn: lekker aan het genieten meid! Je zal inderdaad wel geschrokken zijn met je gebroken vliezen voor de 36 weken pff. Maar goed dat alles goed is kun je toch lekker genieten!! Ik ben uiteraard ook benieuwd naar jou verhaal maar dat komt wel.. Ik realiseer me nu dat ik de volgende alweer ben die gaat bevallen hoop dat het wel nog een tijdje duurt haha maar toch de eerste in rij ben ik slik slik...
Marleen, wat super dat alles goed was! Zijn jullie al uit de naam? Zou leuk zijn nog een snaamgenoot erbij hihi.. Maar balen van de pijn... Ik weet niet precies wat ischias is.. Iets met reuma? Gewrichtspijn? Zo vervelend dat je dat nu weer zo vroeg in de zwangerschap moet krijgen.. Hoe gaat dat nu met jens tillen etc? Ik kon dat alleen op het laatste niet meer.. En tilde dan alleen in en uit bed.. En verschonen deed ik niet meer op de commode etc. En gelukkig kon hij toen al goed de trap op en af.. Maar pijn is verschrikkelijk.. En ik vind het. Gek, de zwangerschap is net. 2 weken geleden en nu al kan ik het me niet meer voorstellen... Hoe et getrappel voelde.. Of dat ik op vakAntie ging met een dikke buik.. Het lijkt wel een droom... Een vervaagde droom ook nog.. Ik mis het zwanger zijn wel.. Gezellig met mijn meisje zijn.. In bad, in de auto.. Etc etc. En nu gaat alles zo snel.. Ze is al 2 weken en een dag! Maar ze doet het super! Ik geef nog steeds bv.. Ze is wel heel moe na een borst.. Twee haalt ze nooit. Maar zou ze wel moeten doen om zeker te weten dat ze genoeg binnen krijgt en om mijn bv te stimuleren.. Dus moet veel nakolven.. Op zich goed te doen en ik vind het heel bijzonr om te doen.. Ook omdat het bij mannetje niet gelukt is.. Maar ik voor mij geld dan ook, bv of fv, Ze zijn beide ok.. Ik wilde het gewoon eens graag meemaken.. Ik ga eens beginnen met mijn bv verhaal..
hey meiden, ff n korte update... ik mag morgen naar huis, maar l.evi moet nog blijven. hij heeft net een sonde gekregen, want de speen snapt hij toch niet helemaal... l.evi en ik gaan naar n ander ziekenhuis, ik krijg n verplaatst kraambed. zarerdag ga ik echt naar huis. l.evi zal nog niet mee kunnen dan, denk ik... dat is wel ontzettend balen en ik heb r ook wel n traantje om gelaten.... liefs
Morgen mag ons mannetje naar huis!!! Eindelijk met zn 4en genieten!! Hij weegt vandaag 2290 gram en hij doet het dus super!! FF een klein spammetje, hihi
Ik schrijf nauwelijks nog op t forum op t moment.. Maar ben heel benieuwd hoe het met je gaat marleen?
Ele: hier gaat het goed! Ik ben lekker met Jens en mijn vader een weekje naar zee sinds afgelopen vrijdag! jeroen is vorige week dinsdag gestart bij een nieuwe werkgever. (zou 1 mei pas zijn maar kon eerder overstappen) Dus die kan helaas niet mee! Moet zeggen is wel wennen zonder Jeroen op vakantie. Maar hij is zaterdag laat in de middag gekomen tm afgelopen zondagavond. En nu komt hij misschien woensdagavond laat tm vrijdag ochtend. En anders vrijdag avond laat tm zondag nog langs. We zullen zien. Maar hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten? Ik ben nog steeds heel benieuwd naar je bevallingsverhaal... Nijn: jij ook lekker aan het genieten? Lijkt me wel want zie je hier ook niet meer haha. Smokey: hoe gaat het met jou? Hier alles goed dus alweer bijna 26 weken pff het gaat snel.
Hoi meiden, Wilde jullie even vertellen dat ik zwanger ben, van de 3e terugplaatsing van mijn eerste ivf behandeling. Heb 2 cryo's teruggeplaats gekregen, beide van erg goede kwaliteit. Teste al op 8 dpo heel licht positief en elke dag is het donkerder geworden. Onderstaande foto is van vandaag, nog 1 dag voor nod.
Damyar: Van harte gefeliciteerd lieverd, ik hoop en bid dat het nu goed mag gaan na alles wat jullie hebben moeten doorstaan. Dus het kan nu in principe ook een 2ling zijn? Heel erg spannend. Houd je me op de hoogte? Hele dikke knuffel. p.s Hoe gaat het voor de rest met jullie?