zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Uitje, 19 april prima! En de locatie, is dat te doen voor Anouk? We willen naar Overloon. Doortje de volgende keer ga jij gewoon mee!!

Marleen, gefeliciteerd met je opa!! Leuk feestje gehad in Maaskantje?? Toch leuk om te zeggen dat je daar vandaan komt, hebben mensen meteen zo'n vooroordeel, hihi Al die schorriemorrie in dat 073-gebied...
    Poetsen laten liggen om leuke dingen te doen, kan ik ook best wel (weet niet wat nog erger is dan de Franse slag, maar daar kan ik goed mee omgaan, hihi)

Ele, een lief klein indiaantje, leuk zeg!! Alleen is het net carnaval geweest ;) Maar wat balen dat Herbie vannacht weer zo moest huilen, maar misschien zat het wel in de lucht. Esmee was vannacht ook wakker en heeft bij ons in bed geslapen....
    En dan vandaag aan je scriptie... bleh schiet echt niet op... Moet je nog veel aanpassen?

Doortje, vind het zo leuk dat Sara een brusje krijgt! Gewoon de eerste van dit topic!
    Voe je je verder goed? Willen jullie trouwens weten wat het wordt?

Anouk, wat een leuke foto's en filmpjes op hyves!
    Hoe gaat het verder? Erin nog steeds zo tevreden op het kdv?
    Weer van de snotter af?

All, ik houd jullie op de hoogte van de link op funda. Verder was Esmee vannacht dus erg overstuur, denk dat ze vervelend gedroomd heeft. Verder nog maar 1 dagje werken en dan een lekker druk weekend voor de boeg (en sorry, dus weinig tijd voor jullie).

Fijne avond, vrijdag en weekend!!!

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Esmee vandaag trouwens precies 10 maanden!!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik stuur wel even een pb met het www adres op funda.
    Hier kwam adres, postcode en alles te staan...

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb weer even teruggelezen!
    nijn 1 jaar geleden... was je morgen 30w zwanger en wachtte je vandaag op de mensen van de bbdump die het kamertje in orde kwamen maken! :)

marleen toen was je al druk hahaha.. toevallig schreef je dat je geen tijd had om bij te lezen :)

Anouk je had het over op vakantie gaan in mei en of je teruggepakt werd met huilen in het vliegtuig hahaha.. achteraf helemaal goed gegaan toch?

En ik.. slik.. werd weer emo van het lezen hoe ik me vorig jaar voelde en wat ik deed.. ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren.. ik liet jullie vandaag het kamertje ziet, was naar bbyoga en zag voor het eerst tijdens de zw minibabies, die mij dus heel emo maakte.. en we hadden muffins gemaakt om te proberen! :D en ik moest naar de gyno die weer glucosse en eiwitten in urine constateerde maar niet zoveel als daarvoor.. zo'n idioot idee dat ik daar echt denk dat ik nog 6,5 week geduld moet hebben.. dat doet het dus nu allemala met me... die 1e verjaardag..
    een praktische vraag, hoelaat hebben jullie het eerste feestje gehouden? of hoelaat nijn ben jij van plan om die te houden?
    wij dachten aan 14 - 18 uur.. al si dat natuurlijk een risico.. maar dat is het toch iedere dag? :)

Wat een schitterend huis nijn! zou helemaal naar mijn smaak zijn! ook de tuin, lekker weinig onderhoud en toch genoeg speelruimte! ik miste wel de bbkamer op de foto's! :) sliep esmee toen de fotograaf er was :p:) :p
    Ben benieuwd en hoop voor jullie dat jullie het huis heel snel kwijt zijn, valt het nu mee in de kosten? ivm dubbele maandlasten? en schiet de bouw al op?

het wordt dus de 19e! thanx meiden! heb ik wat meer rust tussendoor, wist anders niet meer hoe of wat.. want we willen ook nog zoveel in huis doen om het af te krijgen voor de verjaardag.. en we hebben gewoon te weinig tijd.. daarom schiet het ook niet op.. door de week kunnen we niks doen en vind het verschrikkelijk om het hele weekend iedere keer te moeten klussen, dat trekt mijn man ook niet..

Ergens vind ik mijn mannetje heel erg veranderen, hij wordt liever en softer en veeel begripvoller.. en ook ergens zie ik zijn knuffelige kant meer tevoorschijn komen.. als hij op bed zit komt hij soms zo heel lief tegen me aanzitten en dat doet hij steeds vaker.. hij legde nooit zijn hoofdje op onze schouder als hij moe was, zo stijfkoppig als hij was liet hij dat niet toe.. en nu heel af en toe doet hij dat.. gisteren gaf hij mijn moeder 2 kusjes op haar been.. begin moet er zijn? :D en nu net legde hij heel even zijn hoofd tegen me aan, alsof hij wilde zeggen, ik vind je lief.. het is echt een sprong die me deze week ook al opviel, maar nu wordt hij steeds duidelijker.. hij schreeuwde vanmorgen voor het eerst(echt waar voor het eerst) niet alles bij elkaar toen de fles niet gelijk klaar was toen hij in ons bed kwam.. hij pakte zelfs iets te spelen al bleef hij wel rondkijken waar die fles toch zou zijn! :)
    Ik ben dus zo trots op mijn mannetje dat hij het zo goed doet.. ik krijg iedere dag echt de kriebels van hem dat hij zo'n leuk mannetje aan het worden is.. hij komt dan aangekropen en gaat dan aan je been staan en wil dan opgetilt worden en zit hij ook nog even heel stil op mijn schoot.. wat hij ook nooit deed.. pfff kan uren doorgaan met typen...

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh oh oh net op tijd! :) bij de prenatal hebben ze een nieuwe lijn, de 1e verjaardagsspulletjes! :) die ook bij de geboortespulletjes staan.. en dat komt even goed uit! een leuke vlag en vlaggenslijn en balonnen! :) heb dus nu zo goed als alles, heb ook al vanalles bij de hema gekocht! :D
    Ook gelijk maar naar de cake house gegaan, allemaal nieuwe fondant erbij gekocht en nog meer uitstekertjes! ook voor letters en nummers, was wel even diep in de buidel tasten, maar ach hij wordt maar een keer een.. ofzoiets.. :)

Ik heb nog een leuke tip gekregen, misschien ook leuk voor de taartbaksters onder ons, alleen nijn toch? :) maar bij de ikea krijg je ik weet even niet hoe ze heten, maar schalen, die zijn niet duur en daarmee kun je heel makkelijk meptaartjes maken en ook de borsten maken ze daarmee, die vorm zeg maar..
    die zocht ik dus, en kon hem nergens vinden, geen wonder dat ik hem niet vond, had nooit bij de ikea gekeken :p ook leuke oranje muffin papuiertjes en voor de nijntje koekjes nieuwe sinasappel en banaansmaak fondant.. en naturlijk weer een boel kleuren.. ben helemaal happy! maar mannetje was zo moe dat ik het zielig vond om ook nog langs de winkel te gaan om boter te kopen.. dus ligt hij nu in bed en ik kan nog geen taart maken...
    over uurtje is mijn man er dus denk dat ik dan maar ga :p

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, wat leuk om terug te lezen, ik doe dat ook nog wel eens... En dat is dan allemaal al een jaar geleden.... wat gaat het toch snel, cliche, maar toch echt waar.
    En wat gezellig dat Herbie een knuffelkont aan het worden is! Ik kan ook zo genieten van het knuffelen....
    En lekker veel taart-bak-spulletjes gekocht. Kost altijd een hoop geld, maar het is wel leuk! En goed voor de lijn!! Ben sinds carnaval al weer 0,7kg afgevallen en dat ondanks carnaval, taart eten en snoepen...

Hoe is het met de andere meiden?

Hier vandaag een druk dagje... Over een uurtje een wedstrijd tennissen (enkelen) en dan vanmiddag op kraamvisite. Vanavond uiteten, dus ik denk dat ik weinig online ben...
    Maar het zonnetje schijnt en dus lekker naar buiten!!

Toedelssssss

7. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey meiden,
    Ik heb net even gekeken en het is 1,5 uur, maar het zal voor Ele niet veel minder zijn toch, en Erin slaapt meestal wel in de auto? Hoe laat was de bedoeling?

Net op babyvisite geweest, toch wel weer heel leuk hoor, maar ze vonden het ook wel pittig 2 kids, aandacht verdeling en haar man had maar 2 dagen vrij (onderwijs) en dan moet ze alles alleen doen, dat is pittig, maar schattig hoor zo alles iniminie kan me bijna niet meer voorstellen.

Nijn, mooi ruim licht huis, hoop dat je het snel verkoopt, moet toch lukken aan de inrichting en onderhoud ligt het niet.

Ele, wij hadden inloop op Erin's verjaardag van 10.00-22.00, we waren gesloopt haha, doen we niet meer, maar Jo heeft grote familie die niet allemaal mingelen met de rest dus die hadden we sochtends en dat was wel relaxt, en dan smiddags mijn fam en onze vrienden, maar afgemat waren we wel :)
    Ja dat vliegen vorig jaar is goed gegaan, we hebben gister ook weer geboekt voor in mei, lekker weekje Portugal, nu al zin in.

Marleen, hoe gaat het eigenlijk met de verkoop van jullie huis, nog een beetje kijkers gehad? Wij merken hier in de straat dat er een stijging inzit en ik hoorde het laatst ook van hypotheekadviseur dat het langzaam aan opklimt dus hopelijk geldt dat ook voor jullie.

Doortje, hoe is ie bij jou, jammer dat je er niet bij bent, want je profiel plaatje is denk ik niet representatief voor hoe je eruit ziet hihi. Voel je je goed nu je tweede trimester in bent gegaan?

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Vanmorgen verloren met tennissen... Maar wel heerlijk gespeeld en heel veel rally's.... Woensdag maar weer proberen.

het huis, Esmee was toen wel thuis, als je goed kijkt op de foto van de woonkamer richting keuken, zie je een heeeel klein stukje speelkleed. En foto's van de babykamer zijn wel gemaakt, maar niet geplaatst....

Verjaardag, denk dat wij het ook vanaf 14.00u vieren of zo. Dan hebben we 's ochtends nog wat tijd voor onszelf en dan 's middags feesten.

Ben er nu weer snel vandoor, lekker uiteten!!

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    We zijn lekker vanmiddag naar mijn vader gegaan blijven hier slapen en gaan morgen weer terug!

Verjaardag: wij hebben de opa's en oma's 's morgens om 10.30 uitgenodigd om samen met ons 3en de taart aan te snijden en dan hadden ze alle tijd voor jens met cadeautjes enzo! En vanaf 14.00 hebben we de rest gehad van vrienden en familie. iedereen was om 18.00 weg dus was een leuke dag. Volgend jaar doen we het weer zo! De ochtend lekker rustig met alleen opa's en oma's en in de middag de rest!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Verjaardag, wij willen lekker met zn 3-en 's ochtends de taart doen (souders komen waarschijnlijk pas 's middags terug van vakantie). En op Esmee haar echte verjaardag gaan we lekker iets met zn 3-en doen. Wat weten we nog niet.

Uitje, het staat nu op 19 april in Overloon. Hoelaat is voor Ele en Anouk te doen? Marleen zal ik dan langs jou komen om je op te pikken?

Marleen, ik heb je uitnodiging van het spelletje op hyves geaccepteerd, maar moet nog even uitvogelen hoe het werkt...

All, vanmiddag feest van de peettante van mannetje. Zij wordt 50. Mannetje moet eerst voetballen, dus in de ochtend nog lekker rustig.

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!

Iedereen van het mooie weer aan het genieten? Sara wordt net wakker en wij gaan zo de hort op naar vrienden.
    Vind het ook heel jammer dat ik er niet bij kan zijn! Maar de volgende keer zeker, lijkt me heel leuk jullie allemaal in levende lijve te ontmoeten!
    @Anouk: hahaha, nee ik lijk niet op een schaap, dat klopt :) In mijn album staat een (niet zo recente) foto van mij en Sara.
    @marleen: was nog vergeten te zeggen dat ik het heel jammer voor je vind dat je ongie ben geworden!
    @Ele: onee, bang voor je ei?? Ik snap het hoor, is ook eng om er weer echt voor te gaan! En dan is het raak en dan komt weer die spanning... Maar ik moet zeggen: het was het me allemaal weer waard!
    @Nijn: jammer dat je verloren hebt met tennis! Maarja, het buiten zijn is al fijn, toch? Veel plezier met de verjaardag!
    @verjaardag: Is Herbie de eerstvolgende? Leuk, leuk, die eerste verjaardagen! Bij Sara's verjaardag was het glad en lag er veel sneeuw (zal helaas wel vaker gebeuren), dus veel mensen kwamen niet... Maar dat was achteraf best fijn. Niet te druk en Sara vond het prachtig! Wij hebben trouwens voor haar verjaardag een muziektafel gekocht (BabySale.eu - vind alles voor uw baby - Boikido Percusion Table)
    Sara vindt het geweldig!
    @hier: ik voel met goed moet ik zeggen! Nog steeds erg moe, maar de misselijkheid heeft plaats gemaakt voor hongerrrrr :) Voor de rest in mijn buik bezig met een behoorlijke groeispurt! Het klopt echt dat het bij een tweede sneller gaat!

Fijne zondag! xx

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Het weekend helaas weer voorbij....
    Iedereen een druk, leuk, gezellig weekend gehad?

Doortje, wat fijn dat je je zo goed voelt!
    En al weer bijna 14 weekjes!!

Marleen, ben nu ook begonnen met dat hyves spelletje, maar snap er niet zo veel van. Moet je echt die munten kopen? Ik kan nu nl steeds niet verder, want ik heb geen energie (goh, het ljikt wel werkelijkheid)....

Hier is het nu al 5 nachten feest... Esmee droomt denken we en steeds om 2.30u begint ze te huilen... Als we dan na 20-25 minuten komen kijken en weer gaan, wordt het nog erger. Wij leggen haar dan bij ons in bed en dan slaapt ze wel verder... Nadat ze eerst gelachen heeft... Wat een ding he?
    Verder vanmiddag een vriendinnetje op visite en dan verder helemaal niks vandaag...

13. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey meiden,

ff ego berichtje, maar mijn meisje is zo zielig, ze sliep alweer paar dagen iets minder, soms huilen snachts, maar gistermiddag begon ze in eens zo te huilen en te kwijlen, kiesjes dacht ik, maar na 16.00 was ze ontroostbaar, zetpillen hielpen niks, aanstippen met spul ook niet, huilen huilen huilen, soms viel ze op ons buik even in slaap omdat ze zich moe gehuild had maar dan na een kwartier begon het weer. Uiteindelijk om 20.30 bij huisartsenpost geweest, niks gevonden, luchtweginfectie dachten ze in combinatie met kiesjes misschien, ze heeft tot 4.00 bij Johan gelegen, steeds huilen/slapen/huilen (ik was tegen mijn moeder hart in op zolder gaan liggen omdat ik vandaag moest werken) en toen was ze eindelijk stil om 4.00 en heeft ie haar in bed gelegd, ik heb haar vanochtend om 7.45 wakker gemaakt omdat ik haar naar mijn vader moest brengen en toen begon ze meteen weer heel hard te huilen en hield niet op, Johan kon gelukkig thuisblijven vandaag, en nu is ze nog steeds zielig, snap echt niet wat er aan de hand is, ze huilt bijna nooit en nu is ze ontroostbaar.

14. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ben ik weer een keer dames!

Anouk: tjee zielig is dat he als zo zo huilen en je weet niet wat te doen. Lekker bij je pakken en je gevoel achterna gaan! Als je het niet vertrouwd gewoon weer de huisarts bellen hoor!!

Nijn: nee hoor je hoeft geen munten te kopen hoor! Doe ik ook niet. Je krijgt elke 5 minuten weer 1 nieuwe energie. Dus na 1 uur kun je weer volop spelen!
    Moet zeggen is best een verslavend spel! Haha
    Vind het wel leuk dat je telkens taken krijgt die je moet uitvoeren.
    Doen jullie aanstaande zaterdag ook mee met de landelijke open huizen dag??

Doortje: hoe gaat het daar? Ook lekker van het mooie weer aan het genieten?

Ele: hoe gaat het met jullie? Zijn de nachten weer wat rustiger. En heb je je ei nog benut deze maand of toch maar niet?

Hier zojuist lekker met Jens naar de kinderboerderij geweest en daarna nog lekker1 uurtje gewandeld. Het is zo'n lekker weer!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    meiden heel kort(check hoelang het geworden is :p), ben moe en wil wel even snel op jullie reageren :)

anouk, bah wat vervelend.. kon ze maar gewoon praten he.. ik herken de machteloosheid meteen weer van het begin en vooral omdat ze anders nooit zo huilt is het zielig.. en zoals je het omschrijft lijkt het geen fase maar dat er wel iets is, tenminste zo lees ik het.. Ik hoop dat het nu weer beter gaat en dat ze goed slaapt vanacht.. Misschien stom, maar toch hebben wij dat vorige maand ook gehad, niet zo heftig als jij het omschrijft, maar toen kreeg hij een paar dagen later toch zijn 2de voortand met meteen de hoektand erachteraan.. toen werd hij ook veel huilend wakker snachts..
    en dat heb jij dus ook nijn.. wat zielig, vooral omdat je er niks aan kunt doen als ze droomt.. ik vind het heel knsp van haar dat ze tussen jullie in kan slapen, dat kan meneer echt niet! dan gaat hij spoken en spoken en in onze gezichten friemelen etc etc en weer staan ;) dus wel fijn dat je zo en wat slaap kunt pakken en ze ook goed slaapt..
    maar jullie meisjes gaan dus even niet zo lekker.. knuffel ze maar goed en ik hoop echt op een goede nachtrust voor jullie, anders begin je de dag al ellendig..

Doortje, 14 weken, en je buikje begint al! ohh wat leuk.. je steekt wel aan hihihi..
    wat een leuk cadeau voor sara! hoe gaat het met haar? vandaag weer hele verhalen aan het vertellen geweest? :D
    Dit jaar was idd wel een heel sneeuwerige winter, wij willen het ook niet te druk, maar van de andere kant geniet meneer er ook heel erg van... ik kan me er sowieso niets bij voorstellen hoe het moet gaan.. en wat zijn nou 4 uurtjes.. het zal zo voorbij zijn.. en zijn verjaardag zelf.. ben ik helemaal alleen omdta mijn man moet werken.. daar zie ik me toch tegenop.. is het 9:25... en moet ik ons moment alleen herdenken.. tenminste zo emo voelt dat moment wel.. hadden jullie dat ook?
    en honger, je beebje eet dus goed hahaha.. :):) je zei het, en ik dacht gelijk oh ja dat had ik ook, maar was ik al helemaal vergeten! en gelukkig minder misselijk! lukt het genieten al een beetje? kun je het al een beetje geloven dat je er een minimensje bij krijgt?

Marleen, de kinderboerderie :) leuk leuk, had ik ook wel zin in gehad vandaag! is jens al bij de nieuwe GO geweest? wat zei de oude go omdat je jens daar niet meer naartoe wilde brengen? vond ze het niet raar dat je gelijk wilde stoppen?

Doen jullie mee aan de landelijke openhuizendag marleen? Ik had er nog nooit van gehoord..

spel, ik snap er niks van hahaha.. begin er dan ook maar liever niet aan.. ik ken mezelf.. :)vind spelletjes zo leuk! :)

vandaag geen leuke dag gehad.. gisteren ging de vaatwasser stuk.. en herbie zijn kamer onder handen genomen, alle winterspul en spul dat te klein werd weggedaan.. dat was opeens heel veel.. alsof hij een groeispurt heeft gehad.. dus het klopt echt niet dat hij niet gegroeid is.. mijn man zei nog, eerst stootte hij zijn hoofd niet, dat was met de kerst, toen hij uit het zh kwam stootte hij zijn hoofd aan de stoel en nu is hij nu zou hij al op een veel lagere plek zijn hoofd stoten.. en dat meisje van de yoga had hem opgemeten, ze had zo'n meetding.. en ze kwam op 79-80 cm uit.. (en om precies nee te zijn 79.5323 nee grapje :p)
    Ben dus op inet voor herbie aan het shoppen gegaan! veel te leuk allemaal ;)
    en we hebben de nieuwe woonkamer stoelen zaterdag gekregen..
    en ik had bij het kruitvat een buggy van 17,50 besteld.. jaja zon cheapding :) maar ideaal voor aan de fiets.. we hadden eigenlijk de quinny zapp voor aan de fiets, ook via inet besteld, maar toen hij er was is was hij veeeeeeel te zwaar.. die ligt nu in de kleine auto zodat ik de grote kinderwagen niet altijd uit elkaar hoef te schroeven.. dus eigenlijk allemaal zonder van het geld..
    we hebben weer heel veel taarten gemaakt dit weekend.. oefenen.. en nijn had ik je de tip al gegeven van de tiettaarten? :)
    we hebben foto's gemaakt.. als ik tijd heb.. al weet ik niet wanneer.. dan zal ik..
    we hebben bericht van de advocaat.. de makelaar had een brief daarheen gestuurd.. hij liegt zoveel.. er is nooooit tegen de poort aangereden.. wij hebben helemaal geen overlast, de poort maakt helemaal geen lawaai.. etc etc.. zoveel dingen, ook over die ene keer dat we de poort hebben gebruikt, toen zijn we handtastelijk geworden? of dat we de schutting op zijn terrein hebben gezet?? zoals jullei weten overal hebben we foto's van genomen.. en dat derden hebben gezien( dat kan helemaal niet) dat wij(wij? ik opeens ook of wat?) de poort vaker uitrekken.. en dat hij daarom ontregelt wordt en gaat zoemen?? en dat hebben we dus volkomen aan onszelf te danken als we overlast hebben..
    de regenpijp dat hij al jaren gedoogd heeft dat hij boven zijn grond hangt.. dat terwijl die vorig jaar verhangen is en svader hem gebeld heeft dat hij moest komen kijken of het goed zo was en toen zei hij dat het goed zo was.. en nu ineens is dat niet waar.. en dat wij het moeten veranderen? en dit is nog maar de helft.. meiden toen ik het las, kwam ik even in een hele slechte nachtmerrie.. ongelooflijk zoiets toch? ik denk dat als iemnad mij dit allemaal zou vertellen ik zou twijfelen aan de waarheid ervan.. serieus.. het is te zot voor woorden waar het over gaat.. en dan sluit hij af met er is helemaal geen overlast! en als wij deze in en opstelling blijven hanteren is hij genoodzaakt juridische stappen te moeten ondernemen.. precies zoals verspelt.. is dit voor meneer de makelaar een groot spel..
    maar goed, we zullen zien.. al dat geziek van die gast.. wij hebben ook nog heel wat achter de hand want ele is zo slim geweest om tijdens de reperatie die er vorige maand plaatsvond de camera in de gang te leggen.. ondanks dat er vaker auto's voorbij rijden hoor je ons tussentijds praten en zeggen ze iets van de poort is stuk door aanrijding etc etc.. :) en buiten dat dat is de 2de aanrijding.. de eerste hebben wij dus die schade van en daar is een heel schaderapport van geweest etc etc en een aangifte dus dat staat zwart op wit..
    genoeg over die poort..

ik zou maar even typen.. en nu denk ik time flies.. :)
    wilde even mijn weekend en belevenissen met jullie delen :p

anouk, nogmaals succes, beterschap met je meisje wat het ook is en ik hoop dat je goed slaapt vanacht..
    en jij ook nijn!

toedels!

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ps ik weerhoud me van elk commentaar mbt spelfouten.. ben echt moe :p

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

Geniet allemaal van het mooie weer! :D

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Anouk, hoe is het nou met Erin? Het zit ook niet mee... En wat Ele zegt, je voelt je echt machteloos als je niet weet wat er is...
    Hoe bevalt je 'nieuwe' baan trouwens? Want daar heb ik je nog maar weinig over gehoord...

Ele, wat een gedoe met die somme makelaar.... Maar goed dat je de camera in de gang hebt laten liggen, is weer bewijs! Maar je wordt er echt gek van, volgens mij....
    En flink aan het oefenen met taarten bakken, leuk! Ja de tip van de tieten heb je gegeven. En ik ben benieuwd naar de foto's!!
    En wil je je adres even naar mij pb-en?
    En trouwens heel slim om niet aan het spel te beginnen, want het is echt verslavend. Zelfs mannetje was gisteravond aan het oogsten, hihi

Marleen, hoe is het met Jeroen? Las op je hyves dat ie ziek was...
    En ik ben ook wel benieuwd hoe de 'oude' GO reageerde.

Doortje, proficiat met je 14 weken!! Nog even en je gaat al weer richting de 20 weken echo....
    En wat een leuk cadeau! Alleen als wij dat aan Esmee geven, worden we gek. Ze timmert nu al overal op en mee, haha

All, whhaaaaahhh wordt helemaal gek. Esmee knarst sinds gister de hele dag super hard. En ik krijg er gewoon kippenvel van..
    Vannacht was ze om 23.45u al wakker van het huilen. Mannetje is er een uur bij geweest en toen sliep ze. En Ele, Esmee speelt ook veel hoor bij ons in bed, maar tegenwoordig laten we het helemaal donker en na 15 minuutjes geeft ze dan toe aan haar slaap.
    Vanmiddag vergadering, helemaal geen zin, maar ben benieuwd. Vorige week is de inspectie geweest en de kids moeten nu 3 vrijdagen wel naar school (terwijl ze dan teveel uren maken), maar in één of andere wet van ouders staat dat er niet meer dan 7 weken in een schooljaar mogen zitten van 4 dagen. En wij hebben er dus 10... Maar 1 april is de 1e vrijdag de kids dus wel naar school moeten, ouders geloven dat natuurlijk niet want dat is een grapje. Daarnaast gaan wij dan een weekendje weg en ben ik er dus niet... Ben dus benieuwd hoe dat opgelost gaat worden....

Ben nu weer even oogsten, haha

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O ja, en gister zijn we lekker naar het speeltuintje geweest, Esmee vond het erg leuk en heeft zelfs op een soort 'wipkip' gezeten, haha
    Het is echt lekker weer en helemaal geen weer om de was weg te werken...

En Herbie trouwens 79,53cm, goed opgemeten zeg ;)

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!
    poeh zeg wat word ik toch emo als ik iedere keer een jaar teruglees.. mijn man zei gisteren opeens, wat had jij het zwaar.. jij lag met de bankkussens onder je benen in bed dat terwijl je op je zij lag.. dat was ik helemaal vergeten.. gelukkig maar hahaha.. maar ik ging nu ook richting 37w! :) en kocht zijn eerste pakje een dezer dagen, omdat ik dacht stel je voor hij is toch een kleine baby, heb ik helemaal geen kleren voor hem! :)
    en zelfs dat pakje was nog groot! :D

Nijn wat leuk in de speeltuin! vind ze het al leuk op atracties? de kindjes van de yoga wel.. dat jongetje glijt al alleen van de glijbaan.. die zit bovenaan en doet zijn kontje dan zo hup en glijt.. natuurlijk staat mama onderaan.. en ook de (baby)schommel vindt hij geweldig.. Herbie vindt daar helemaal niks aan!
    ook zijn we gisteren naar de diertjes geweest.. ik kom er voor het eerst achter dat wij een dierenpark in de stad hebben waar ik naartoe kan lopen vanaf hier.. ( ja erg he) maar de dieren zitten allemaal achter een hek en is zeker niet zo leuk als de kinderboerderij.. :)

vanmiddag weer lekker van het zonnetje gaan genieten! :D ook aan de scriptie werken maar ook naar buiten.. het is zulk lekker weer..

Ik wil echt de scriptie af, ik heb gisteren voor mezelf besloten.. ik kan nu wel moeilijk doen over het ei.. het zit me gewoon nog niet lekker dat ik nog steeds met dei scriptie bezig ben.. die moet nu echt af en dan is mijn ei helemaal voor mij! goed idee toch? :D
    dus hup hup ele aan de slag!

is jeroen weer beter marleen? hoe gaat het bij de GO?

anouk, hoe is het met erin, maak me stiekem wel zorgen zeg.. hoop dat alles goed is bij jullie en dat de zorgen voor niks zijn..
    ben ook benieuwd hoe het op je nieuwe werk bevalt..

doortje, heb je het al aan je werkgever verteld dat je zwanger bent? hoe reageerde hij eigenlijk of zij :D

Nijn, jij vandaag vrij toch? ga je nog iets leuks doen? :D

Deel Deze Pagina