Ik werd me toch opeens een partij emo... ik kon me opeens weer bewuster voorstellen hoe rot ik me voelde.. ik was zo moe en daardoor had ik nergens meer puf voor.. ik denk ook dat de moeheid een hele nega factor was in mijn zwangerschap.. ik lees bijna op alla pagina's dat ik niet kon slapen en als ik dan terugdenk, dan denk ik.. ik heb nachten op zwpagina gezeten en alle programma's op discovery en animal planet gevolgd dit is over 2,5 uur echt een jaar geleden: Goedemorgen! bijna middag nijn shop ze!!! geniet er maar lekker van nu het nog kan! (klinkt ook wel negatief he, haha, zo bedoel ik het dus niet, maar nu is het echt weer een stuk zwaarder en hopelijk kun je shoppen tot het einde, maar je weet het nooit natuurlijk) Hopelijk wordt je niet echt ziek marianne, bah, dat kun je toch echt niet gebruiken met 2 kleintjes om je heen! ik duim voor je dat het niet doorzet! Misschien dat je oma ook weet dat herstellen gewoon steeds moeilijker wordt en dat ze dat ook inziet. vandaar de zelfmedelijden? hopelijk knapt ze snel weer op.. Smokey, wat leuk dat je minismokey nu vaker voelt.. en echt dat is hem hoor! die twijfel heb ik ook lang gehad, maar uiteindelijk zul je zien dat de schopjes duidelijker en vaker worden! geniet er lekker van meid! eindelijk krijg je vanuit je buik wat bevestiging dat er echt een beebje inzit! samantha, wat fijn dat het weer een beetje gaat met je.. echt super fijn dat je vk meteen werk ervan gemaakt heeft gisteren.. doe het lekker rustig aan en denk vooral aan jezelf en de beeb! Yaraah, ik ben ook wel heeel benieuwd hoe jou mannetje gereageerd heeft en hoe de test vanmorgen was! Hier voel ik de beeb echt een stuk minder, ik voel hem wel, maar minder duidelijk en een stuk minder.. maar dat is toch normaal he? natuurlijk maak ik me zorgen, maar ikw eet ook dat ze zeggen dat het op het einde minder kan worden.. vooral nu hij nog steeds met zijn billen in mijn ribben ligt.. aan de linkerkant.. marleen en marianne, hadden jullie dat ook op het einde dat jullie de beeb minder voelde? het slapen gaat echt slechter, wat baal ik daar stiekem echt van.. op mijn linkerzij liggen doet zelfs nu pijn omdat de kont van de beeb dus daar uitsteekt! ferdorie! en op rechts hou ik het niet langer dan een uur vol ivm BI en ik kan dus niet wisselen van kant.. grrr.. en op mijn rug is al heel lang geen optie meer.. dus ik heb het gevoel dat ik de dag door sukkel, met af en toe een dutje op mijn rechterkant tot het pijn gaat doen ik dan weer opsta! gisteren met mijn moeder even naar de Prenatal geweest omdat ik een dekentje moest ruilen... toch maar een setje maat 50 gekocht.. stel de beeb is ietsje kleiner.. hebben we voornamelijk maat 56.. we hebben wel wat maatje 50 maar vond daar geen echt leuk setje bij voor als eerste setje te gebruiken.. toen ik thuiskwam had ik opeens een huilbui..?? omdat ik het zo speciaal vond dat die kleertjes DE kleertjes zullen worden en ik echt niet meer zo lang hoef te wachten.. bah en zelfs nu word ik weer emo! zal de moeheid ook wel zijn.. schaam schaam
ik weet het overigens zeker... de dag hiervoor draaide herbie zich heel hard en pijnlijk in mijn buik.. dat deed me zo'n pijn.. die pijn voel ik nu nog als ik eraan denk.. en sindsdien is het gevoel in mijn buik ook veranderd.. alsof er "spanning" opstpnd en de beeb ook spanning had.. ik voelde hem nauwelijks nog tot de bevalling.. ik denk dat het daar ook is misgegaan.. jullie weten wel.. de operatie.. werd daar dus ook zo emo van...
ik weet trouwens wat het is, je kunt instellen dat je niet met naam gezien wil worden als je een topic leest.. heel toevallig hebben we iemand die iedere keer ons topic leest maar niet zijn naam blootgeeft daarom staat er 2 leden maar 1 naam..
en omdat ik toch zo gezellig in mijn eentje aan de klets ben.. herbie heeft HET record!!! hij slaapt nog.. ja serieus, dit is nog nooit voorgekomen.. hij word elke morgen wakker als mijn man gaat werken en sinds de vakantie probeer ik hem niet gelijk op te pakken en soms sliep hij dan ook tot 7- half 8.. en nu had ik hem om 6 weer ingestopt.. toen leek het even alsof hij heel hard wilde gaan huilen.. tot het stil werd en nu is hij nog steeds aan het slapen! joepie!!!!!! *is nu heel trots op haar mannetje* Ik durf dus ook nog neit op te staan, zou hem echt niet willen wekken!
Hey meiden/Ele! Ele, ik zei gister nog tegen mannetje dat het afgelopen jaar zo snel gegaan is. En als je dan zo terug leest... wordt dat alleen maar bevestigd. Je hebt het echt niet gemakkelijk gehad tijdens je zwangerschap zeg... En tot hoelaat heeft Herbie geslapen? Super goed van hem. Kon jij ondertussen met je scriptie aan de slag! En naar een dierenparkje geweest, leuk. Ik ben nog niet bij de kinderboerderij geweest, ben wel benieuwd hoe Esmee er op zal reageren.... Vandaag idd nog een dagje vrij. Net lekker met Esmee buitengespeeld (nou ja, ik foot's gemaakt en Esmee gerend door de tuin). En er zijn al wat plantjes gesneuveld, haha Verder vanmorgen al flink gepoetst en gestreken. Nu een beetje rusten en dan om 18.00u weer een wedstrijdje enkelen... Morgen weer werken, bah bah, maar nog maar 3,5 dag en dan lekker een weekendje weg! Anouk, hoe is het nu met Erin?? Ben ook erg benieuwd.... Wat is het zonnetje toch fijn!! Ben helemaal blij en heb zo'n zin om te wandelen, buiten te zijn enz... Morgen nog zo'n dagje!! Ele, je kunt dus anoniem bij andere topics meelezen...
Ele, ja snel gegaan he allemaal en nu al bijna zijn 1e verjaardag! Leuk dat je zelf de taart gaat maken, ik heb daar het geduld niet voor gelukkig wel een zusje die er bedreven in is Nijn, loopt Esmee? Heb ik iets gemist?? rennen door de tuin en plantjes laten sneuvelen hihi, Erin zit ook altijd met grote ogen naar de viooltjes van de buren te kijken, maar gelukkig ze nog niet eruit getrokken (wij hebben beide geen groene vingers dus bij ons kan ze alleen maar onkruid eruit trekken haha, trouwens best een goed idee of is dat kinderarbeid ?) Marleen, hoe is ie met je mannetje en dan bedoel ik Jeroen, las dat ie ziek was? Hoe is jouw man als ie ziek is, mijne is echt net een kind, alsof ie dood gaat haha, maar hij is gelukkig niet vaak ziek maar als ie ziek is is ie ook echt zielig . Doortje, he nu ben ik nog steeds niet naar je foto gaan kijken, ga ik zo meteen doen want als ik nu aan jou denk dan zie ik dat schaap voor me, is wel een schattig schaapje natuurlijk maar niet representatief voor jou! Erin is nog steeds ziek, gister wel naar kdv gebracht met het idee ik zie het wel en ze ging sochtends heel goed, maar smiddags had ze alleen in een hoekje zitten duimen, dat vond ik zo zielig toen ik dat hoorde, vanochtend nog ff bij huisarts geweest, ze heeft luchtweginfectie, amandelen zijn dik, hij wil nog ff weekend afwachten en als het dan niet beter is moeten we plas opvangen, wordt een uitdaging opzich, maar dat gaf ie zelf ook wel aan, maar hoorde net van Jo (ik zit op mn werk) dat ze al bijna hele dag slaapt dus blijkbaar is de pijn minder waardoor ze nu kan slapen, want dat doet ze ook al vanaf zondag niet, dan huilt ze af en aan voor uren, zo zielig, en smiddags wil ze alleen maar op ons slapen dus het huis is een bende want we komen nergens meer aan toe, maar ja dat kan me niet zoveel schelen als zij maar snel opknapt, nachtrust zou wel weer fijn zijn.
Hey meiden, Anouk, wat sneu voor Erin dat ze nog steeds niet opgeknapt is. Een luchtweginfectie die hadden wij hier ook een... En plas opvangen, daar hebben ze iets handigs voor (toevallig moest een vriendin dat bij haar kleine doen). Ze hebben van die zakjes met een plakrandje en die kun je dan vastplakken. Bij haar lukte dat toen. En wat fijn dat Erin nu iig wel wat slaapt... Nu jullie nog! Hele dikke knuffel! Nee, Esmee loopt niet, ze rende in haar loopkar. Ze zou het wel willen, maar helaas, ze moet nog even oefenen.... Marleen, wat jammer dat je mij het uitgenodigd voor foreststory... wat is het verslavend zeg.... Geef zelfs mannetje opdrachten (en hij voert ze uit) als ik naar bed ga en de laptop aan laat staan... Hoe is het verder met je? En met Jeroen? Ele en Doortje hoe is het met jullie? Uitje, 19 april, hoelaat spreken we af? Want dat hebben we nog niet gedaan. Heb er echt zin in zeg! Elkaar weer live spreken/zien. All, de werkweek is weer doormidden! Verder druk op school met een ouder die mijn duo en mij tegenelkaar uit wil spelen... Lastig, maar we hebben haar door, hihi Nu morgen tactisch het gesprek aan gaan. Gister verloren met tennis. Enkeltoernooi zit er nu op. Zaterdag start het volgende toernooi (en moeten we zondag weer) en speel ik zaterdagavond een toernooitje van de supportersvereniging van de voetbalclub. En dan zit het weekend er al weer op. Een leuk, druk tennisweekend dus... Maar eerst,... nog 1 dagje werken...
Hallo meiden, oh ik heb nu het hele verhaal teruggelezen van vorig jaar... ik moest zo huilen.. pff.. emokip.. ook moest ike ven lachen.. ik laat nml op 3 april smiddags het laatste bericht achter en ondertussen was ik al bevallen en misten jullie me (nog) niet.. tot smokey zoiets had van meldplicht ele? hihihi... vorig jaawas jij de dagen aan het aftellen nijn, nog 2x2 Anouk, wat sneu voor erin, je weet in iedergeval wel wat er is.. dat vond ik wel even schrikken in je vorige post.. (komt misschien door mijn ervaringen denk ik) en jullie kunnen jezelf dus opvegen neem ik aan? hopelijk kunnen jullie dit weekend een beetje bijtanken en gelukkig gaat het met erin weer de betere kant uit.. goed dat ze nu zoveel slaapt.. wat een gedoe als ze ziek zijn he.. je hele wereld staat dan even op de kop.. en toch gaat iedereen om je heen gewoon normaal door.. alsof ze niet zien dat je de wallen tot op je tenen hebt hangen.. Ik ben nog steeds benieuwd hoe je werk je bevalt doortje ons topic schaap! hoe gaat het met je groeiende buikje? willen jullie dit keer ook weer weten wat het wordt? vorige keer met de 20 weken echo toch? ben je al een beetje rond aan het kijken bij de minimaatjes kleertjes? Nijn, de loopkar is geweldig he! nu gebruiken we hem niet meer, omdat hij overal komt met kruipen en overal gaat staan. Maar jullie dus in de tuin! luleuk gezicht he, zo'n klein hummeltje op ontdekkingstocht buiten.. hier had meneer de steentjes ontdekt.. grrr ben zo bang dta hij ze in zijn mond steekt.. en om ze nou voor die paar maanden weg te doen vind ik ook weer onzin of jullie niet? Heel veel succes met het oudergesprek! dat vond ik de leukste gesprekken! de uitdaging was dan best groot! gaan jullie het laten weten dat jullie het gevoel hebben dat er uitgespeeld wordt? Ook even het goede nieuws vertellen dat herbie deze week elke dag tot ongeveer half 8 zoet geweest is in bed.. soms wordt hij wel eerder wakker, maar dan leg ik hem soms even goed en slaapt hij nog even.. goed he! wat een luxe! Verder maak ik me een beetje zorgen, herbie lijkt in de motorische ontwikkeling al heel lang stil te staan.. sinds hij kruipt, doet hij zelfs nog maar weinig pogingen om te gaan lopen, voorheen stapte hij van tafel naar bank en nu nooit meer, nu gaat hij zitten, kruipt en gaat weer staan.. ook als ik hem aan de hand wil meenemen, lijkt hij te schrikken, gaat hij snel zitten en wil dan ook niet meer staan..mijn moeder zei dat mijn broer dat ook gedaan had, nadat hij een flinke smak gemaakt had, dat hij niet meer durfde.. die indruk krijg ik ook wel een beetje, alsof hij angst heeft.. hij heeft dan ook aardig wat smakken gemaakt destijds.. (zoals ik eerder al zei dat hij zich niet kon opvangen) Zou het dan volgens jullie ook kunnen zijn? ik maak me dan meteen weer zorgen omdat we ook zien dat hij heel erg met zijn rechtervoetje trekt, alsof hij die een beetje meesleept.. ik zit dus een beetje in dubio, van de andere kant denk ik., hij is bang en de andere kant komen ook die zorgen die we gehad hebben met zijn scheve nekje rug en nu voetje ook weer meteen om de hoek kijken.. dus ik gooi het hier maar even van me af, dan ben ik er even vanaf en ga ik nog even van het zonnetje genieten vandaag!
Hey meiden Ele, wat stiekem van jou om vorig jaar nadat je al bevallen was een berichtje te plaatsen... hihi Maar dat is het juist het leukste, ik met de stuitbevalling, hihi Oei, maar je maakt je zorgen om Herbie's motorische ontwikkeling.... dat is wel minder... Maar wanneer moet je weer naar het cb, anders kun je het dan misschien even aankaarten... Maar de ontwikkeling verloopt natuurlijk wel in fases, dus wie weet haalt hij het over een maand wel helemaal in en denk je dan waar heb ik me druk om gemaakt. Maar als je het echt niet vertrouwt toch misschien even naar de ha gaan? Of even langs de fysio (of even bellen). Succes met je beslissing, ik snap dat je je zorgen maakt, dat zou ik nl ook doen... Dus kom ik aan met mn tips, haha En de steentjes in de tuin... ik zou ze laten liggen... Want om alles weg te halen wat Herbie evt in zijn mond kan stoppen, dan is het einde natuurlijk zoek. Maar ik moet zeggen dat ik de haarspeldjes ook niet meer in Esmee haar haar doe, omdat ze het steeds in haar mond stopt, dus eigenlijk doe ik het precies hetzelfde... Snap je mn verhaal nog, volgens mij is het heel onduidelijk.... Hoe is het met de andere meiden? Marleen, thnx voor al je goede spullen op hyves! Hoorde van mannetje dat je heel veel cadeautjes gestuurd hebt!! Succes met de open huizen dag morgen!! Wij doen er nog niet aan mee, we willen het eerst zo een kans geven. Hier is het weer lekker weekend! Het oudergesprek is eigenlijk wel goed gegaan (maar dat is altijd met de gesprekken waar je het meest tegenop ziet). Ik heb me heel zakelijk opgesteld en eigenlijk alleen feiten benoemd (/herhaald). En heel duidelijk gemaakt dat we allemaal het beste met dat kind voor hebben. Moeder ging met een gerust gevoel weer weg, dus doel bereikt. Verder lekker tennissen morgen en overmorgen, tussendoor naar mannetjes voetbal kijken en nog even naar de stad. Druk dus... Fijn weekend allemaal!!
hoi meiden, Schaam schaam ik red het gewoon niet om hier te komen kletsen erg he! Zo druk met van alles en nog wat. Werk lig wat achter met administratie gastouderbureau en veel verjaardagen gehad en natuurlijk lekker met jens van het mooie weer genoten! Uitje: meiden zouden we het misschien nog 1 weekje kunnen opschuiven naar 26 april?? 19 april moet ik helaas onverwacht werken kan er niet onderuit. Is belangrijk ivm keuring van GGD op het hoofdkantoor en moet daar dan naar toe voor auditering. Dus kan er echt niet bij zijn 19 april. Ik probeer echt dit weekend bij te lezen en weer te reageren. Als het goed is ben ik de komende week wat rustiger met werken en heb dan weer eindelijk meer tijd voor jullie! Zo nu open huis hier dus even afwachten of er iemand komt kan ik mooi in de tussentijd wat administratie achterstand inlopen van go bureau!
Hey meiden, Allemaal een leuk, lekker, zonnig (op zaterdag na) weekend gehad? Marleen, en en en, zijn er mensen geweest zaterdag? 26 april vind ik ook prima. Doortje, wanneer hebben jullie de 20 weken echo? En willen jullie het geslacht weten? Ele, opgeschoten met je scriptie? Zou je je adres nog even willen pb-en?? Anouk, Erin weer een beetje opgeknapt (en jullie bijgeslapen)? All, hier een heel sportief weekend gehad. Zaterdag gewonnen, zaterdagavond 3e geworden, gister 40 minuten gewandeld en 's avonds verloren (maar dat was niet erg, want de kwartfinale kon ik niet spelen, dus we waren een beetje laks, haha). Vanmiddag verjaardag en verder een rustig weekje (1,5 dag werken) en dan lekker weekendje weg met zn 3-en!!
Hier een druk weekend gehad, het parket ligt er eindelijk helemaal in! de gang moest nog.. en omdat we dus zo'n oud huis hebben, is er altijd weer iets anders wat je tegenkomt.. de deur paste niet meer, toen was de gang zo scheef dat ze het een beetje rechter hebben moeten leggen de parket, met toch maar een plint van deur naar gang.. het rek op het balkon is nu helemaal geverfd.. etc etc.. nu nog de plinten.. pf... krijg er zo schoon genoeg van dat ik mijn man gisteren meegesleurd heb naar de stad en hebben we heerlijk gewandeld en geshopt en nu is hij weer werken snif snif.. vanmiddag naar het ziekenhuis naar deplastisch chirurg voor het helmpje.. het zal de laatste keer zijn.. en dan kan het helmpje officieel verbannen worden! en in diezelfde tijd komt er iemand naar de vaatwasser kijken.. dan komt mijn moeder hierheen.. dus best druk.. marleen ik ben ook benieiuwd hoe het zaterdag geweest is! en schaam je niet hoor, het is ook druk als je werkt, gezin en man hebt leuk toch dat je af en toe even komt kletsen! anouk hoe is het met erin? is ze helemaal opgeknapt en jullie kunnen bijslapen dit weekend? wanneer komen jullie weer naar het zuiden? doortje, ik zit iedere keer weer even naar je banner te kijken en dan vraag ik me af hoe het zo snel kan gaan allemaal! nijn heerlijk een weekendje weg, waar gaan jullie naartoe? wordt waarschijnlijk ook heel mooi weer! en maar 1,5 dag werken wat een heerlijk vooruitzicht! hoe gaat het met je racemeisje? herbie volgende week 1... ik merk dat ik steeds meer emo wordt.. gisteren heb ik een heel leuk t-shirt gemaakt.. had niet gedacht dat het zo goed zou lukken! maar we krijgen dus een speelhoek in de kamer waar het keukentje komt.. en boven het keukentje krijgen we de naam van herbie in hele mooie letters in hout.. en daaronder in het klein met strakke letters speelt hier.. dat is ook van het thema van de verjaardag.. de uitnodigingen waren met dezelfde letters en daar stond dus ipv speelt hier, viert feest! en we hebben 2 van die doeken laten maken hetzelfde als de uitnodigingen.. en op zijn t-shirt hetzelfde als het kaartje en dan met de tekst is jarig.. en alles is gerelateerd naar het geboortekaartje toen hadden we nijntje met die trein.. nu hebben we van die nijntje een piraat gemaakt met een bootje snappen jullie het nog? maar dat heb ik dus op het t-shirt gestreken.. en dat is leuk!!!! op zijn mouw nog een kleintje en achterom op zijn heup staat een piratennijntje met daaronder de streepjescode met de nummers 04 04 2010 en daaronder made in holland.. hihihi misschien moer ik er gewoon een foto maken, volgens mij zou dat makkelijker en duidelijker zijn! en omdat ik het zo leuk vindt, ga ik nog 2 shirts maken! zal wel niet houden met de was, maar ach mama is even van de straat overigens dezelfde letters komen (als het lukt) op de taart met ook de piratennijntje, die hadden we vorige week al geoefend en dat was ook allemaal goed gelukt! maar nu liep ik in de cakeshop.. en toen zag ik een bakvorm van een kever.. kever->herbie... omdat ik hem toen niet in het thema vond passen dacht ik, niet doen.. en nu denk ik,. lijkt me helemaal leuk.. dan maak ik toch een nijn alsof hij in de auto zit? ik ben druk he.. zo vol ben ik van die verjaardag.. heb er zo'n zin in!
Ele, wat ben je enthousiast! Super leuk!! En die verjaardag komt helemaal goed. Maar een foto van het tshirt is misschien wel duidelijker.... Al heb ik wel een idee.. Maar sowieso veel foto's maken, want wij zijn benieuwd (of iig ik...). En vanmiddag voor he laatst naar het zh voor het helmpje, goed gedaan! En met klussen ook super veel gedaan!! Fijn he, het zonnetje?? Ik heb net volgens mij mijn eerste echte, hele echte, spuitluier gehad. Gaf Esmee haar fruit, ze begint te poepen... Nou ja, niks aan de hand, dacht ik. Totdat ik haar uit de stoel haal om een schone luier aan te doen en tot op haar borst zat poep... En stinken.... bah bah... Heb haar meteen in bad gedaan en de vieze kleren (als ze nog schoon worden) in de was gedaan.... lekker begin van de dag,....
joehoe meiden! Blijf het zeggen, maar heb gewoon te weinig tijd... Sorry! Ik kom vanmiddag even bijlezen! Heb net een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt! 4 mei is de dag!!
Super leuk Doortje!! 4 mei, dat is al over een maand.... Leuk!! Esmee is denk ik gewoon ziek. Ze heeft nu koorts (38,0) en wil bijna geen eten of drinken. Ze hing net ook tegen me aan, dus ik heb haar nu op bed liggen.... Hopelijk wordt ze niet echt ziek... Denk nu ook meteen aan de waterpokken, want bij het kdv waren in haar groep 6 kindjes met waterpokken.... Maar ik heb nog geen vlekjes gezien, dus....
Whoeeeaaaa door 4 mei!!!! dat lijkt al zo dichtbij! en voor jou denk ik nog ver af en duurt allemaal veel te lang en voor mij mag deze week heel langzaam gaan.. mijn laatste week dat ik kan zeggen dat ik een baby heb.. esmee ziek, bah, al hoor ik van veel mensen dat er weer griep heerst.. (had het nog niet gehoord en dacht dat het in januari/februari wel gedaan was daarmee) maar niet dus.. wat zielig.. en zo zien spuitluiers er iid uit.. tot aan de nek/oksel en die stank van dat rotavirus(schijnt dat ze daaraan het virus al herkennen) gaat ook nooit meer uit mijn neus weg.. dus niet teveel inademen nijn! en waterpokken, beginnen die niet ook met bultjes? ik hoop het want het is echt zielig als ze dat zou krijgen.. en dan kan ze het ook nog eens 2 x krijgen omdat ze het onder haar 1e levensjaar al gehad heeft.. dus ik ga hopen voor je van niet,. zo zielig.. hou je ons op de hoogte? en mocht je ors moeten halen in deapotheek, vergeet niet die te vragen met een smaakje ( voel me gelijk weer de kenner op spuitluier gebied :S) het t-shirt, ben er zo blij mee, net even bij hem aangedaan, het ziet er zoooow leuk uit! net was ook de man van de vaatwasser al langsgeweest.. pff.. woensdag horen we meer.. hij gaat nu dat aparaatje doormeten.. ben benieuwd.. en heb zo geen zin om naar het zh te gaan, weer de hele middag naar de knoppen... maaaar!! morgen misschien naar mijn vriendinnetje in breda! weten jullie nog vorig jaar dat ik zei dat ze een mk had gehad en daarna opnieuw zwanger is.. ze is nu bijna 35w!!! zo leuk!! moet ook zeggen met dit mooi weer, herbie die 1 wordt en de tijd die we nu aan het genieten zijn begint het toch meer te kriebelen.. hihihi
Wow, Ele, leuke kriebels... Ik kriebel met je mee (en dan alleen kriebelen, haha) Het 'echte' kriebelen gaat in juni denk ik van start. Al gaan ze deze week de fudnering storten... Maar het gaat echt zoooo snel. Herbie al weer bijna 1 en dan is Esmee de volgende. Gister hebben we foto's gemaakt voor op het kaartje, maar ben niet tevreden, dat moet dus over... Dadelijk verjaardag, denk het maar niet... En stinken, bah bah.. Net rook ik het nog steeds... maar jij denkt dus aan dat Rota virus? Waterpokken, ze zit op de grens. Bij het kdv zeiden ze dat het heel goed kan dat als Esmee ze nu krijgt ze ze niet meer krijgt. Maar ja, we zullen zien, is toch niet anders... En leuk morgen lekker naar Breda. T is toch altijd leuk in dat Brabantse land, haha Rijd jij dan via E'hoven of via Belgiƫ? anders kom je nog bijna hierlangs.... En wow, je vriendinnetje al weer 35 weken, gaat echt zo snel (en zeker bij een ander). Bij ons in de vriendengroep komt er ook weer een kleintje aan. Alleen dat brusje zit wel heel kort op de vorige. Die is nl tijdens de wk finale geboren en nu is ze weer zwanger. Geen vast contract enz... O o o, niemand snapt het eigenlijk zo'n situatie is het.... Maar dan merk ik wel dat ik ook flinke kriebels voor een brusje.... Maar nu even ons meisje knuffelen. Vandaag trouwens 45 weken oud... nog maar 7 weken....
Nou Esmee is echt ziek... Ze heeft nu 39,1 en spuitluier n2 is ook een feit. Ze is vandaag dus al 2x in bad geweest. Sorry, voor mn ego berichtjes vandaag hoor.... Maar vind het zo zielig en het weekendje weg komt er aan en het zou wat zijn als ze dan echt ziek is....
@anouk: Is Erin weer opgeknapt sinds vorige week? Hahaha, heb je mijn album nu bekeken? Ik lijk in de verste verte niet op een schaap (al zeg ik het zelf) @Ele: volgende week Herbie 1??!! He, waar blijft de tijd!!?? Lees dat je een leuk t-shirt hebt laten maken? Ben heeeel benieuwd! Vind je het lastig dat hij 1 wordt? Ik vond het wel een emotioneel moment, hoor! Je baby is dan geen baby meer, je denkt terug aan de bevalling, hoeveel je van je kind houdt, enz.. Ik vond het een hele emotionele mijlpaal, om het zo maar te zeggen! Alle voorbereidingen al klaar? En lekker aan de klus, maar dan in huis Wordt een paleisje zo te lezen! @nijn: agossie, wat zielig voor Esmee! Sara heeft het laatst ook gehad met spugen erbij... Veel ORS gegeven en de koorts was gelukkig na 3 dagen weg! Hopelijk bij Esmee ook! Knarst ze nog steeds met haar tanden? Schijnt dat als je er geen aandacht aan geeft, de lol er snel vanaf is. Is zeker een irritant geluid!! Deden jullie mee aan de openhuizendag? @marleen: heel herkenbaar, dat druk hebben Hoe was de openhuizendag? Nog kijkers gehad? @waterpokken: grote kans dat Sara 1 dezer dagen onder zit. 2 kindjes bij mijn gastouder hebben het te pakken. Achja, dan hebben we het maar gehad! @hier: jullie vroegen of we het geslacht willen weten, maar natuuuuurlijk! En iedereen mag het weten! Verder zijn we druk bezig om de laatste dingen op orde te krijgen voordat we ons huis te koop zetten... Hebben maar 2 slaapkamers, dus zullen wel moeten. Mooie kans om eindelijk weer terug naar Haarlem te gaan! Hebben al verschillende huizen bekeken en zijn verliefd geworden... Eerst maar eens kijken wat ons huis gaat doen!