zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Doortje, jullie gaan ook jullie huis te koop zetten. Spannend hoor! Wij hebben niet mee gedaan aan de open huizen route. En terug naar Haarlem, kom je daar eigenlijk vandaan? Maar hoe beland je dan toch in Utrecht??
    En het geslacht, ik denk een meisje.. 4 mei zullen we (maar vooral jullie) het weten, leuk!!
    Knarsen, jep vanaf vandaag is het weer raak. We zijn het idd aan het negeren en het leek dus te helpen....
    En die waterpokken, ik denk er ook zo over, 'ze kan ze maar vast gehad hebben'.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zo zeg, had ik he gisteren even druk! :) nog geen pc gezien en dat is best uitzonderlijk voor mijn doen :)

maar nijn, ik dacht niet gelijk aan rotavirus, maar wel als ik het woord spuitluier hoor, denk ik aan die vieze vieze vieze geur! :)
    Is esmee nog ziek? en zijn het toch de waterpokken geworden?
    knarsen, heeft mannetje ook heel even gedaan, ook genegeerd al stonden soms mijn haren overeind, daarna ook niet meer gehoord.. gelukkig.. Ben benieuwd hoe het met je meisje is..

Doortje, je zei het idd vorig jaar al dat je waarschijnlijk terug wilt.. spannende tijd dus.. en zwanger en misschien verhuizen! :D Allemaal leuke dingen op de planning in 2011! :D

Anouk, hoe gaat het met je lieve meisje? is ze helemaal beter?

Gisteren naar mijn vriendinnetje geweest in breda, wat is dat toch een mooi gezicht om iemand die je goed kent zo zwanger en gelukkig te zien! ik vond haar ook dik uitzien, maar zo gelukkig! nog maar een paar weekjes, ben zo benieuwd naar haar beebje! :) haar zwangerschap gaat gelukkig goed al heeft ze nu last van hoge bloeddruk en een grote beeb.. en moet ze in het zh bevallen.. maar ze waggelt al goed rond! :)

Hier lijkt mannetje echt een groeispurt gehad te hebben laatste maand.. wat ik al eerder schreef, hij lijkt zoveel meer te begrijpen.. en ook in de auto slaapt hij eindelijk! :):) deze week voor het eerst nadat we uit het zh kwamen.. zijn helmpje is nu dus verleden tijd!!!! :) zo happy! :):) maar ook het uitslapen.. vanmorgen was het weer 8:20.. en gisteren was het 8:00! :)
    hij slaapt wel gek soms, dan gaat hij staan.. en meteen daarna weer liggen op zijn neus! :) en slaapt weer verder! :)

26 april zou mij ook goed uitkomen.. of is het dan vakantie? :S

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Wat een rust hier, iedereen lekker aan het genieten van de kleintjes (of aan het werk)..

Ele, wat leuk om je vriendinnetje zo zwanger, maar bovenal gelukkig te zien. Een grote baby, weten ze ook wat het wordt, of is dat een verrassing?
    En jippiiieee het helmpje is verleden tijd!! Zijn ze (en jullie) tevreden met het bereikte resultaat?
    En Herbie lekker aan het uitslapen, goed hoor!
    Ik bedacht me ineens waarom Esmee de laatste tijd zo vroeg wakker was, ze was gewoon al in de zomertijd, hihi Herbie dus ook!!

Anouk, hoe is het met Erin en met jullie?

Marleen, hard aan het werk?

Doortje, 15 weken al weer geweest, vanaf toen vond ik het zoooo snel gaan.

Uitje, 26 april doen dan? Dan is het nog geen vakantie bij ons. Bij ons krijgen ze de 29e vakantie (nog 5 weekjes).

All, Esmee had gister nog ruim 39,0 koorts en weer 2x haar kleren vol gepoept. Drinken deed ze wel erg goed, eten wat minder, maar wel wat. Waterpokken lijken het niet te zijn.
    Misschien toch ergens tandjes of zo, al kan ik niks vinden, want ze bijt overal op en dan steeds met dezelfde plek/kant. Slapen, gister 5 uur overdag, heeft ze nog nooit gedaan volgens mij...
    Vanmorgen geen koorts meer, maar vandaag wil ze niet eten. en drinken ook niet echt van harte. Ook niet geslapen vanmorgen, ze lijkt dus weer de oude te worden.
    Ik houd het dus even op tandjes of een buikgriepje....

Nu ga ik weer verder met de voorbereidingen op Esmee haar verjaardag! Net trouwens bij koffietijd cupcakes gezien en een 1-jarig feestje.... Leuk, maar o wat is het jaar snel gegaan....

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Even in mijn pauze dacht nu zijn jullie aan de beurt haha

Erg je het zo druk hebt dat je gewoon geen tijd hebt voor zp.

Ele:super nieuws dat Herbie verlost is van zijn helmpje! Heeft het ook voldoende gewerkt??
    En jij al helemaal druk met de voorbereidingen voor zijn 1e verjaardag! Ik hoor allemaal leuke ideeen voorbij komen. Kom je die ook even spammen als het zover is??

Nijn: dus jullie hebben nog niet mee gedaan met de open huize route. Hier wel alleen zonder succes helaas geen een kijker. Is er al interesse geweest in jullie huis?

Doortje: je schiet echt op zeg alweer 15 weken! Hoe voel je je word de misselijkheid al minder? En spannend zeg de echo al in zicht. Heb je een voorgevoel wat het gaat worden?

Anouk: hoe gaat het bij jullie??

Uitje: zou heel fijn zijn als het 26 april zou kunnen. Heb er zin in!!

Zo ga nu even guus uitlaten en dan eten en dan zorgen dat ik om 13.40 weer terug op mijn werk ben.
    Hier gisteren lekker een dagje geshopt en op de koffie geweest bij mijn smoeder. Leuke dag gehad. Vandaag dus aan het werk in de winkel en vanavond voor GO bureau. En morgen lekker een dagje niets lekker thuis dan zal ik hier dus weer wat meer te vinden zijn!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ah wat zielig dat esmee toch niet helemaal de oude is en een beetje blijft kwakkelen.. en gelukkig drinkt ze wel wat.. wel vervelend dat het niet zo makkelijk gaat als anders.. komen gelijk weer alle zorgen om de hoek kijken.. maar misschien komen er nu wel weer tandjes bij en heb je die zorgen ook weer achter de rug.. snel he afgelopen jaar.. als ik zp teruglees zijn we met zulke andere dingen bezig.. en nu ben ik bezig met alle voorbereidingen voor het feestje.. zal zo even in een pb de uitnodigingen sturen die wij dus hadden verstuurd naar iedereen! :D
    en heb nog geen tijd gehad om de foto's te plaatsten van de laatste gemaakte taarten.. de cupcakes van vanmorgen heb ik een stukje van gezien, ze deed dat met glazuur he? ben er wel benieuwd naar! :)

wat gaat het stiekem toch weer kriebelen, ik wist het ook wel, als ik zo mijn vriendin zie.. en dan dat kamertje zo lief! ze hebben iedereen verteld dat het een meisje wordt! :) zo leuk! die kleertjes! zo innieminie.. ik geloof het bijna niet eens meer als iemand me zou zeggen dat herbie die maat vorig jaar ook had...

vandaag lijkt hij ook heel moe, of het door het weer komt.. en hij heeft een nieuwe fase.. afgelopen weekend was hij beetje eenkennig, voor het eerst.. ( ik was er stiekem blij mee) en nu zet hij het gigantisch op een brullen als hij zijn zin niet krijgt.. dat heeft hij paar weken geleden ook even gehad en dat waaide weer over.. maar nu.. ik besteed er zo min mogelijk aandacht aan en ga dat doen waarvan ik denk dat hij dat zou moeten doen toch :) en dat is niet met de stekker van de stofzuiger spelen ;)

hier regent het (nog) niet en zit te twijfelen om naar de stad te gaan.. of iig even eruit te gaan heb de hele morgen gepoetst.. was bijna klaar alleen nog even dweilen, maar zo geen zin meer ;)

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, druk druk druk dus....
    Maar morgen niet te veel kletsen he, want dan moet ik werken en mis ik te veel, haha
    Balen dat er niemand geweest is bij de open huizen route...
    Druk geklust de afgelopen dagen? Wij hebben ongeveer dezelfde cyclus en daardoor weet ik waar jij ongeveer zit, hihi

Ele, hier schijnt het zonnetje, dus ik zou zeggen, even buienradar checken en dan lekker naar de stad!
    Herbie weer in een nieuwe fase beland. En eenkennig, oei, dat lijkt me echt heel erg moeilijk, maar stiekem ook wel leuk, hihi En spelen met de stekker van de stofzuiger, hier steeds aan kabels trekken...

Gister heb ik heel veel gepoetst en was ik bijna klaar. Mevr besloot vanmorgen niet te slapen, dus ik ben nog net zo ver als gister... Nu hopen dat ze nu in slaap valt...

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ben trouwens benieuwd naar het kaartje, Ele...

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: zou je me misschien ook je adres willen pb en dan kan Jens iets moois maken voor herbies verjaardag!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, super mooi kaartje!!
    Ben echt jaloers....

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik zit trouwens een beetje in dubio...
    Zoals jullie weten gaan we a.s. vrijdag een weekendje weg. Maar moet ik 's ochtends werken.
    Nou is mijn opa (die ik al 20 jaar niet meer gezien heb) afgelopen maandag overleden. En vrijdag wordt hij begraven... Ik kan dus verlof aanvragen... Maar ja, dat voelt ook wel weer heel fout...

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn dat is idd een dubio.. kun je niet het kaartej van de dienst van je opa meenemen? weten hun toch niet of je je opa wel of niet gezien hebt in die 20 jaar.. er staat een dag vrij voor en daar heb je recht op..
    ik weet niet of je het nog herinnert? maar ik had ook een aantal dagen vrij voor de bruiloft.. en hoe stom was ik toen om die niet te nemen....
    dat is hoe ik erover denk.. maar ik kan me wel je gevoel voorstellen... al zullen ze toch weten dat je niet zomaar zult liegen?

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zo zeg, hyves ook weer up to date met foto's :)
    had zelfs die van de carnaval er nog niet opstaan ;)

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik heb mannetje net gemaild en die liet de keus aan mij.
    Eerder naar het weekendje gaat niet lukken, want we kunnen niet eerder in het huisje. Dus daar hoeft het niet voor. Maar het is dan in de ochtend wel een stuk rustiger voor me...
    Lastig, lastig, lastig....
    En idd die dag daar heb ik recht op, maar dan moet ik wel gaan... Zal er nog eens goed over nadenken...

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    je moet niet gaan toch? je kunt toch ook thuis rouwen? ;)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ja, dat is een goede, haha

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    maarik ga nu maar even stofzuigen.... even nadenken/rouwen, haha

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    mag ik even heel erg klagen?
    voelde me niet zo lekker gisterenavond, alsof ik de griep zou krijgen, alle spieren pijn en heel moe.. heel rottig geslapen omdat nog steeds alle spieren pijn deden, ik het koud/warm had en moe was.. verder voel ik me ok.. vanmorgen was mannetje aan het huilen, wij hem rechtleggen en wonder boven wonder valt hij weer in slaap :) ik kon dus nog even blijven liggen gelukkig.. val ik ook in slaap en ja hoor die poort maakt weer een herrie.. het is er iedere dag/nacht, maar nu was het weer alsof er opnieuw tegenaan gereden is.. en of dat niet genoeg was, bleef hij open en dicht gaan.. kon me dus ookniet meer omdraaien, langzaam voelde ik de adrenaline groeien... en heb er nu ook nog eens koppijn bij.. terwijl ik het niet meer warm/koud heb, wel alle spieren die pijn doen.. echt een heel gek gevoel.. als ik bv mijn been strek, voel ik elke spier die gebruikt wordt alsof ik spierpijn heb.. naja.. ik ben dus zoo irri over die klote poort deze morgen, jullie hebben me er een tijdje niet over gehoord omdat ik er ook niet mee bezig wil zijn, dat doet de advocaat al, dus waarom zou ik... maar die herrie, hij gaat door merg en been. zometeen ga ik het filmen en dat stukje sturen we ook op naar de advocaar.. dit kan ehct niet langer zo..

sorry moest even..

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey meiden, sorry sorry, ben gewoon zo druk met weinig slaap.
    Erin is weer hersteld, alhoewel ze nog wel steeds slecht slaapt, vannacht was het 2.30 en 5.00 huilen, dus wij lopen erbij als vaatdoeken. Maar ze is wel weer super vrolijk dus dat is wel fijn. Johan en ik kregen zaterdag in eens allebei witte blaasjes op onze tong, hetzelfde virusje als Erin dus had en idd niet prettig, dus begrijp nu wel waarom ze niet wilde eten. Dat is ze nu ruimschoots aan het inhalen, is ook wel nodig, want zette haar laatst met kleren op de weegschaal en ze woog iets meer dan 8 kilo.

Mijn werk bevalt super goed, het is hartstikke leuk, leuke groep jonge mensen en heel flexibel, iedereen loopt hier een beetje rond 9-9.30 binnen, maar er wordt wel hard gewerkt hoor.

Nijn, las dat Esmee ook flink ziek is (of geweest?) hoe gaat het daarmee? Tja ze zijn het eerste jaar weerstand aan het opbouwen dat je lang niet altijd weet wat er is, Erin heeft sinds ze op kdv komt chronisch een loopneus hihi. En die verlofdag, tja snap je twijfel, maar ik zeg gewoon doen, maar je moet natuurlijk doen waar jij je prettig bij voelt.

Doortje, ik heb gekeken en idd zie geen enkele overeenkomst met een schaap. leuke fotos! En 4 mei alweer 20 weken echo, spannend, wil je geslacht weten?

Ele, bijna is het zover, het grote 1 jaar feest, ben nieuwsgierig naar je kaartje na alle reacties, staat ie op hyves? Hoe voel je je nu? toch niet ziek aan het worden, het wordt zaterdag 20 graden dus dan moet je niet ziek in je bedje liggen, hopelijk kan je vandaag wat slapen zodat je je snel beter voelt! Beterschap.

Marleen, oh jammer keek uit naar de 19e maar volgens mij kan ik de 26e ook wel, zal het vanavond ff nakijken en jullie reactie geven. Jij ook dus druk druk druk, hoe gaat ie verder met jou en met Jens natuurlijk?

Ik zit nu ook op mn werk dus ff vluchtige reactie en heb dus ook niet alles goed nakunnen lezen maar beloof beterschap (belofte maakt schuld :p) dus ga mn best doen dit weekend! Fijne dag allen!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ZO ben ik weer even!

Nijn: weet je al wat je doet met die verlofdag? Als ik jou was zou ik hem gewoon nemen je hebt er recht op!
    Heb je lekker gewerkt vandaag? En is Esmee weer een beetje fitter voor het weekendje weg? Waar gaan jullie ook alweer naartoe?

Ele: je voelt je dus ook al niet lekker! Bah en wat een ellende nog steeds die poort.

Anouk: leuk je hier ook weer te zien! Dus jij ook druk druk druk. Je weet soms gewoon niet waar je de tijd vandaan moet halen he!

Hier dus lekker druk zoals ik al een tijdje roep haha
    Jens is lekker aan het spelen heeft geen zin om te slapen vanmiddag. Net nu ik niet helemaal fit lijk te zijn met vlagen erg misselijk en mega hoofdpijn. Had gehoopt dat hij nog even zou gaan slapen dan was ik ook even gaan liggen. Misschien zo nog even en anders vanavond vroeg in mijn bedje.

Ik heb volgens mij ook nog niet verteld dat ik de laatste week ontzettend veel pijn heb in mijn bekken. Echt voel me alsofik 30 weken zwanger ben. Zo'n ontzettende pijn scheuten zo vreemd heb er sinds de bevalling geen last meer van gehad en nu dit. Jeroen hoort zelfs mijn bekken weer kraken als ik opsta en loop. Dus baal als een stekker. Zei gisteren nog tegen jeroen dat is dus een punt waar ik tegenop zie als ik weer zwanger raak die ontzettend pijn die ik heb gehad. Moet zeggen als ik dit weer voel dnek ik nooit meer haha.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, wat ellendig dat je niet lekker bent. En dan die stomme, kl#te poort. Nu heb ik er echt een beeld bij, grrrr. Slim om het te filmen en het ook naar de advocaat te sturen. Weer meer bewijs, dat het echt niet langer kan!
    Hoe is het met de voorbereidingen? Maandag moet je mannetje gewoon werken, toch?

Anouk, jeeej, je belooft beterschap! Ben benieuwd ;)
    Wat fijn dat Erin weer opgeknapt is, alleen jullie nu nog... O nee, jullie nu het virusje te pakken...
    Maar wat super dat je werk goed bevalt! En allemaal leuke collega's, en dat is wel heeel belangrijk!
    Erin een chronische loopneus, hier ook een... En is ie weg, dan is ie ook binnen 3 dagen weer terug...

Marleen, ook al niet lekker.... En druk druk druk...
    Wel netjes dat je niet te veel gekletst hebt vandaag en ik dus niet zo veel hoef bij te lezen.
    Maar weer zo'n last van je bekken.... balen zeg... Heb je misschien iets te veel gedaan??

All, morgen lekker weekendje weg. Ik ga 's morgens toch maar werken, verlof aanvragen voelde niet goed. Net alles ingepakt, dus Lommerbergen (Landal, Reuver, ja ik kom dus richting Ele, maar langs Marleen, zal even zwaaien).
    Ben dit weekend dus niet online en maandag moet ik werken. Misschien tot zondagavond anders tot maandagavond.
    Marleen, wil jij mijn diertjes een beetje verzorgen dit weekend?
    Oja, Esmee spuit nog steeds haar luiers vol... O o, nee maar heeel veel kleren mee. Ze is een echte ster, 3x per dag andere kleren aan, haha De koorts is wel weg, gelukkig, alleen wil het eten en drinken niet zo.... Mannetje en ik denken aan tandjes, want tandenpoetsen wil ze helemaal niet, terwijl ze dat normaal helemaal niet erg vindt....

Doeiiii en een heel fijn weekend, met een heeeeerlijke zaterdag!!

Deel Deze Pagina