nijn: alvast heel veel plezier met jullie weekendje!! Ik zal ervoor zorgen dat je diertjes niets te kort komen. Kan natuurlijk maar 5 keer per dag maar zal mijn best doen! ZO ga lekker even op de bank secret story bekijken!
Hallo meiden! leuk om jullie te zien ondanks jullie drukke leventje! ik ben (nog) niet ziek geworden joepie! zo leek het echt gisteren en vanmorgen! hopelijk zet het niet toch nog ergens door.. wat het dan wel geweest is.. heel vaag.. ik wil eigenlijk op iedereen reageren, maar ben ook druk druk en het is al laat en ele wil naar bedje, wilde alleen even snel lezen.. wist ik veel dat jullie zo druk zijn geweest met typen hier! nijn, mocht ik jou niet meer spreken, een heel fijn weekend! geniet ervan en hopelijk houden de spuitluiers snel op... geniet van je gezinnetje! de hele dag al bezig met vanalles en nog wat en nog lijkt het neit op te schieten! nu blijkt dat mijn man smorgen moet werken de dag dat we de verjaardag vieren.. echt ik kon hem wel achter het behang plakken dat hij dat niet even gechecked heeft.. hij moet cursus geven en daar wordt een zaal voor afgehuurt en er komen dan heel veel cursisten.. kan hij dus nie zomaar afzeggen.. maar ik kan hem wel....... dan is hij met een beetje geluk om 13 uur thuis en het feestje begint om 14... zucht.... net het ikeakeukentje opgezet, wat ziet dat er leuk uit!!! zei ik vorige week nog dat ik me zorgen maakte dat hij toch niet meer alleen stond, vandaag deed hij het weer alsog hij het zelfs nooit niet gedaan had! was wel een opluchting.. ben benieuwd of hij het nu gaat voorzetten of het hierbij blijft. morgenvroeg probeer ik even te reageren. al moet ik naar de ha, ik heb een vreemde knobbel op mijn vinger die er al maanden zit en groter lijkt te worden.. daarna naar de kapper, verven heb ik 2 weken terug niet gedaan.. dan komt de man van de vaatwasser en dan is er de vrijdagavond waarbij ik waarschijnlijk alweer in slaap val voordat gtst is afgelopen tot morgen!
hey meiden, kijk zomaar 2 x in de week hahaha nee zonder grappen, ga echt mn best doen want blijf natuurlijk graag op de hoogte van het reil en zeilen van ons allen. Nijn, lekker op weekend. Goede keuze trouwens, weet niet of ik zoveel principes zou hebben, maar vind het dus heel stoer en netjes van je! Goed weekend heb je uitgekozen trouwens, heerlijk weer op komst, nu al zin in morgen. Ele, wat goed dat je niet ziek bent geworden, echt fijn! En die poort, echt een neverending story lijkt het te zijn, zo voelt het waarschijnlijk ook voor jou, maar ik hoop op een goed einde want dit lijkt me echt niet te doen. Ohh en dat keukentje wil ik ook! Zag hem bij een vriendin, zo leuk! Marleen, hoe is ie met jou, je drukke week een beetje goed kunnen afsluiten en hoe is het met de bekkenpijn? Goed K in ieder geval, als je zwanger bent dan doe je het tenminste nog ergens voor dan is het natuurlijk ook niet leuk, maar nu zonder goede reden is gewoon niet eerlijk! Zag gister (ben weer voor het eerst weze tennissen, viel wat tegen, conditie niet, die is echt stukken beter door Zumba) mijn droomhuis te koop staan, net gekeken op funda en het blijft bij dromen 1.1 miljoen vragen ze ervoor, niet normaal, gaan ze er niet voor krijgen maar dat het te duur is voor ons lijkt me duidelijk hihi.
hey grappig, hieronder wordt reclame gemaakt voor repeatcashmere, die webshop hebben wij (of mijn werk) gemaakt
hehe anouk, nu ben je er gezellig en is het hier zo rustig! Ik zit nu ook voor het eerst vandaag en pff.... waar was mijn hoofd ook alweer om dit alles te onthouden! ben echt alles kwijt wat ik gisteren gelezen heb! ik lijk wel zwanger! maar nee hoor, ik blijf erbij, vind het nog steeds eng, maar weet wel nog steeds zeker dat er geklust wordt binnenkort! pffff overmorgen. het komt nu toch wel ineens heel dichtbij.. het voelt een beetje alsof je op vakantie bent en morgen moet je naar huis... bah dit is zo weer niks voor mij zo'n emo dag.. een jaar geleden kregen we vandaag te horen dat ik zou worden ingeleidt.. en morgen breken dan s'avonds mijn vliezen.. voel me nu een saaie moedermuts! vandaag weer veel geklust in huis, een beetje de puntjes op de i zetten.. niet toegekomen aan de plinten, maar wel zoveel gedaan! we hebben het idee dat ons mannetje echt snel groeit fysiek atm, hij krijgt opeens echt veel mee.. en wordt zich zichtbaar bewust van de handelingen om ons na te doen.. zo leuk om te zien! dan doet hij weer verstoppertje achter een shirtje als hij op het aankleedkussen ligt.. of hij doet me na als ik door de keukenrol kijk.. zulke leuke vooruitgangen vind ik dat! ook geluiden en gekke gezichten trekken lijken steeds meer! oh en we hebben post gehad vandaag! koste me enige moeite om het niet open te maken hihihii... maar heb het niet gedaan! mijn man reageerde ook al spontaan van maak open! maar dat doen we dus maandagmorgen.. om 6 uur als hij ook zijn cadeautje krijgt, we willen hem niet laten wachten tot sávonds.. al komt mijn man een uurtje eerder naar huis... toch zielig wel krijgt hij pas tegen de avond zijn meptaartje sorry dat ik zo egoistisch praat overigens... en nog steeds niet op jullie gereageerd heb! ik ga echt proberen dat morgen te doen.. maar ik beloof niks, dat maakt schuld of zoiets ik ben wel blij te lezen dat het met iedereen goed ging de laatste keer.. al ben ik benieuwd nijn, hoe de bezichtiging is geweest vandaag.. en of jullie toch gewoon een weekendje weg zijn geweest of naar huis zijn gekomen ivm de bezichtiging tenminste ik las op hyves zoiets... en ik blijf natuurlijk nieuwsgierig naar die enveloppen die nu op de tafel liggen gericht aan levi.. ben ik dan te erg? ;P ben nu echt slapen! tot morgen meiden.. d-day dat de vliezen braken en dat lieve meisje me in die winkel toch echt heel dik vond!
hey meiden, Nijn is weer terug! Ele, een jaar geleden braken nu je vliezen ongeveer toch? Tijdens ik hou van Holland? En het gourmetten? Morgen is de grote dag, Herbie al 1 jaar!! Wow.... En je man... snap dat je dat he-le-maal niet leuk vindt. Maar volgend jaar zal hij het echt wel checken... Anouk, leuk, gezellig en dat 2x in de week, goed bezig!! En weer begonnen met tennissen. Ik baal een beetje nu ik de toernooi uitslagen vana fgelopen week zie, waar wij in de poule van moesten verliezen (omdat ik anders dit weekend zou moeten tennissen), hebben het toernooi gewonnen en dat terwijl wij er echt normaal niet van verloren zouden hebben. Daar ging onze toernooiwinst in de DD7... Marleen, en hoe is het met mn diertjes? Ik zal zo eens kijken... En hoe is het verder met jullie? En met je bekken? All, de spuitluiers van Esmee zijn over!! Sinds gister is ze echt opgeknapt, alleen nu voel ik precies wat zij voelde (alleen dan zonder luier, haha). Ben dit weekend denk ik behoorlijk afgevallen.... Verder wel zo veel mogelijk genoten met zn 3-en! HEt zwemmen was super leuk! En verer naar het kinderboerderijtje geweest en lekker gedronken op het terras en de plaza... De foto's komen wel op hyves... Maar het ergste/engste gebeurde op de heenweg. Bij Nijmegen (die rotende met die blokken er op richting de a73, marleen) rden wij op de linkerbaan. Rechts was file. Een vrachtwagen reed schuin voor ons (rechterbaan) en remde niet, en nog niet en reed 90 en kwam steeds dichter bij de file, maar remde niet... Totdat hij het zag. Hij wijkt uit richting linkerbaan, met 90km/u of zo. Mannetje had het gelukkig zien aankomen, maar de steentjes vlogen van het asfalt tegen onze auto. Denk dat er geen meter meer tussen de vrachtwagen en onze auto zat. Wat schrok me zeg.... Had de tranen in mn ogen. De chauffeur stopte nog wel even om te vragen hoe het met ons ging, maar o wat schrok ik.... Snappen jullie het verhaal? Poeh, voor hetzelfde geldt had hij ons tussen de vangrail en de vrachtwagen geplet.... Niet bij nadenken, maar.... Nu ga ik even bankhangen, want moet morgen werken, maar ben zo helemaal niet fit. Ele, super super super veel plezier morgen! En geniet drie dubbel van je mannetje!! Een echte dreumes!!
Hoi meiden, sorry voor mijn ego zijn afgelopen dagen.. we hebben het heel druk met de puntjes op de i en de voorbereidingen en daarnaast ben ik me een portie emo.. gatsiedarrie zeg! ik heb net uit het niks een potje zitten janken.. we brachten mannetje naar bed.. en hij weet het, hij weet dondersgoed dat er iets gaat gebeuren en vindt het allemaal reuze spannend dus hij was gezellig uitgelaten en wilde de hele tijd de high 5 doen, terwijl hij die eerst alleen maar deed door het handje omhoog te doen, vindt hij het nu helemaal leuk om tegen mijn hand te slaan.. en toen moest ik plots zo hard huilen.. echt erg... mijn man dacht nog even dat het een grapje was, alsof ik elke minuut van vorig jaar beleef.. niet dat ik weet wat ik precies allemaal deed.. maar het voelt als gisteren dat we dat meemaakten en het is dus echt 1 jaar geleden en voor het laatst bracht ik mijn baby naar bed! hadden jullie dat ook meiden zo emo? of ben ik gewoon echt een zielige moeder muts? nijn, wat een naar verhaal van de vrachtwagen..dan zit de schrik er dus helemaal in.. was dat op de heen of terugweg? gelukkig is esmee beter, maar ben jij dus flink ziek.. en jullie hebben gelukkig kunnen genieten! klinkt leuk zeg! zou er ook weer helemaal zin in hebben om een weekendje weg te gaan.. maar met al dat klussen.. we willen het zo graag af hebben.. ben heel benieuwd naar de foto's!! en nog heel veel beterschap! anouk, wat fijn dat het je bevalt op je nieuwe werk! hoe is het eigenlijk met de theathershow? doen jullie die ook nog? en altijd op dezelfde locatie of trekken jullie door het land? Nog steeds fanatiek aan de zumba dus.. mijn vriendin vroeg vorige week ook of ik mee wilde gaan.. en als ik jou nu zo hoor word ik wel gemotiveerd! klinkt leuk zo'n optrekje Gewoon een bod doen hoor! zonder gekheid, een oude vriend van mijn man hebben een jaar of 5 een bod gedaan op een boerderij die voor hun niet betaalbaar was, een bod gedaan, een beetje voor de gein, en was veel minder dan de vraagprijs.. een half jaar later hebben ze hem echt voor die prijs kunnen kopen ofzoiets.. ik weet niet precies, maar schijnt dus heel veel geluk te hebben gehad omdat die mensen echt van die boerderij afmoesten.. nu hebben ze er een winkel en een bed en breakfast in.. dus wie weet Doortje, ik ben zo benieuwd of jullie nu weer een meisje of jongen krijgen, al zei ik vanaf het begin een meisje en dat denk ik nog steeds... blijf je wel werken waar je nu werkt als jullie gaan verhuizen? marleen, heb jij een drukke week voor de boeg? hoe bevalt het jeroen nog op zijn werk? is hij nog blij met de keuze om te stoppen met zijn eigen rijschool? en je zit op het wachtbankje nu toch? Ik ga weer verder emo zijn.. vraag me af of ik kan slapen vanacht.. stom he.. volgende week denk ik, jemig waarom was ik er zoveel mee bezig en nu zit ik er weer middenin! en idd nijn, de vliezen waren nu gebroken en binnen no-time had ik een weenstorm en we gingen nu zo naar het zh.. We hebben vandaga taartjes gebakken, maar heb nog geen tijd gehad om ze te versieren, was wel al begonnen aan het meptaartje maar dat maak ik dan maar af als hij morgen in bed ligt.. voor de rest is alles versierd en staat het keukentje ingepakt op zijn plek, is zijn stoel versierd en hangt de vlag uit! bij prenatal echt leuke spullen gekocht met overal een 1 op! ik zal overal foto's van maken.. en ja ja ja.. het duurt altijd even hihihi.. maar ze komen eraan! ook zal hij morgen het zelf ontworpen t-shirt aankrijgen ik ga verder emo zijn.. dag lieve meiden!!! het is jammer dat ik nu niet alle meiden kan bedanken voor het mooie afgelopen jaar.. maar bij deze iedereen dus bedankt voor alle steun, tips. leuke, grappige en vooral bijzondere verhalen afgelopen jaar.. vooral in de eerste maanden zijn jullie mijn steun en toeverlaat geweest.. ik heb echt veel aan jullie gehad en daarom zijn jullie me allemaal heel dierbaar! bedankt daarvoor! nu ga ik echt! hihihihi tot morgen als mijn kleine mannetje een groot mannetje is!
lieve, lieve Ele: heel veel plezier op de verjaardag van je mannetje! Vind het helemaal niet raar dat je zo emo bent, het is niet niks! Probeer vooral te genieten, dat zal Herbie ook zeker weten doen! kaartje is onderweg, maar komt maandag pas, sorry! xxx
Herbie hertelijk gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Maak er een hele mooie dag van! Ele en eleman haha het is zo'n speciaal en emo moment weet het nog als de dag van gisteren dat Jens 1 werd. Je beleeft heel de dag weer opnieuw en ziet dan pas hoe snel de ontwikkeling van je ukkie is gegaan in 1 jara tijd! Het belangrijkste is geniet ervan!! Als het goed is valt vandaag een envelop in de brievenbus! Doortje: hoe gaat het met jou? Nijn: jij bent de volgende met het 1 jaar partijtje!! Op zich een goed teken toch dat de mensen die jullie huis hebben bezocht zo positief zijn. En toch nog een lekker weekendje gehad! Wel balen dat jij nu niet lekker bent. Hier word Jens nu wakker dus ga hem zo eens uit bed halen en lekker samen eten. Meiden ik kom straks nog even kletsen en reageren!
2 violen en een trommel en een fluit en Herbie die is jarig en de vlaggen hangen uit! Ei, ei, ei, we zijn zo blij, want Herbie die is jarig en dat vieren we wij!!!
Bedankt voor alle felicitaties! hij is nu officeel 1... en ik was net de in winkel en toen zei iemand tegen zijn zoontje, kijk een baby.. ik helemaal verontwaardigd ik zeg nee hoor, hij is echt geen baby meer! kijk maar op zijn shirt, hij is vandaag jarig hihihihi ergens voel ik een opluchting.. het jaar is afgesloten.. poeh zeg.. en het voelt goed.. deze tijd is echt veel leuker, vanmorgen om kwart voor zus ( eejjww) was hij al wakker en mijn man en ik nog tegen elkaar, hij is nerveus voor zijn cadeautje hihi.. dus maar gaan zingen en met hem naar beneden naar zijn cadeau.. alsof hij het wist ging hij het uitpakken en tada staat er opeens een keuken voor zijn neus! gillen dat hij deed.. helemaal leuk! we hadden de glaasjes van de ikea erbij gekocht, de rest volgt vanmiddag van opa's en oma's.. maar meneer ging meteen aan de afwas ( goed opgevoed he) en natuurlijk.. kastje open... kastje dicht... kastje open.. kastje dicht en de ballonnen en slingers maakten ook indruk zeg! nu slaapt hij en heb ik even snel de tijd om zijn meptaartje af te maken, het is gisterenavond niet meer gelukt.. de vaatwasser die net gemaakt was, is weer stuk.. grrr gelukkig hebben we plastic bekertjes van nijntje voor zometeen hihihi bedankt voor de lieve kaart nijn! de post van vandaag is nog niet geweest, die komt ook altijd heel laat op maandag.. en als het weer een beetje droog blijft ( wat ik betwijfel) gaan we nog even naar de kinderboerderij.. en anders blijven we lekker thuis spelen vanmorgen was ik even naar de makro en toen hij alleen wilde lopen viel me weer heel erg op dat hij zijn rechtervoetje niet recht naar voren zet als hij rechte stukken loopt.. kleine afstandjes valt het niet zo op.. maar dan heb ik het over zo scheef dat zijn tenen letterlijk naar zijn andere been wijzen.. ik ga het straks nog eens bekijken anders bel ik morgen de ka.. het viel een tijdje minder op omdat hij niet losliep, nu hij weer pogingen doet lukt het hem ook niet omdat die voet zo scheef gezet wordt.. maar dan wel alleen als hij stapt, als hij zich optrekt staat hij recht.. en dat zei ik een paar weken geleden ook al, maar toen dachten we nog omdat hij zo jong was en al wilde staan dat het daardoor kwam.. beetje ongerust dus.. maar ga snel aan het taartje verder..
Herbie, hartelijk gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Laat je vandaag maar lekker verwennen door papa en mama (al zul je nu wel al richting bed gaan...) Ele, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met Herbie! En een baby, echt niet meer!! haha Maar wat leuk, Hebrie is nu echt 1!! En Esmee dus de volgende... En emo, maakt toch helemaal niks uit? Jullie hebben eerst een zware zwschap gehad, daarna een zware tijd en nu is dat jaar afgesloten. Maar nu jezelf zorgen maken om het voetje... slim om meteen actie te ondernemen. Want wat zeggen we altijd 'als je het niet vertrouwt? Bellen!' Doortje, jullie krijgen een meisje!! En 4 mei, dat is al over 4 weken... Voel je je goed? Anouk, hard aan het werk en super leuke foto's op je hyves!! Ga je deze week weer 2x halen? Marleen, je bent ons toch niet vergeten?? Je zult wel heerlijk gegeten hebben! Meiden, hebben jullie het weer gezien? Het wordt weer mooi weer!! Verder vandaag gewerkt en vanmorgen flink buikpijn gehad, maar nu lijkt het over. Af en toe nog wat buikpijn, maar ik zelfs gewoon gegeten. Ik ben trouwens in die paar dagen 1,5 kilo afgevallen... Verder morgenvroeg weer mn maandelijkse uitje met een vriendin. Dus weer een hoop leuke dingen te doen! Ele, wat heb ik vandaag toch aan jullie gedacht, leuk, leuk, leuk!
Oh meiden, nogmaals bedankt! Doortje je kaart is ook binnen, wat lief thanx!! marleen jens zijn tekening nog niet wat een dag! wat een dag! wat hebben we genoten! wat was hij lief, uitgelaten, maar toch heel lief! Het mooiste moment was toen hij de taart kreeg, we wilden de taart en kroon tegelijk doen.. (anders was de kroon al gesloopt voor hij de taart zou krijgen of andersom dus toen ik met de taart kwam en de kroon opzette vlogen de handen al de taart in! en toen ik de taart neerzette, gebruikte hij opeens geen handen meer en vond hij het een uitvinding om gewoon met zijn neus de taart in te duiken! en zo heeft hij dat halve meptaartje gegeten! dat zag er zo lief uit.. nouja hij zat erbij als een buddha hihihi.. daarna cadeautjes uitpakken en spelen! we hebben heel veel foto's gemaakt en we konden net nog niet kiezen welke we de mooiste vinden, denk dat we zelf nog euforisch zijn dus kiezen we er nu veel te veel zal ze zsp op hyves zetten anders staan ze op onze site, voor wie dat nog niet weet, even pb'en anouk, jij vroeg voor de uitnodiging toch? om deze te zien? ik had iedereen een pb gestuurd met dat adres had jij die niet gekregen? nijn wat lief dat je aan me gedacht hebt vandaag! esmee is inderdaad de volgende! en ze leren nu opeens nog meer meer bij vind ik.. alsof hij zoveel meer begrijpt ineens.. hele verhalen kunnen we nu vertellen.. Doortje, ik ben ook benieuwd hoe jij je voelt. en ook super bedankt voor je lieve kaartje! ben zo emo geweest van alles vandaag.. poeh zeg! van mijn man een hele mooie pot lente bloemen gekregen met daaraan 2 hele mooie vlindertjes en een heel lief kaartje dat ik de liefste mama ben etc etc.. zo lief.. *smelt* mijn emo buien zullen nu wel weer afnemen hihihi.. dus zal ik ook weer meer gezellig met jullie bezig zijn dan alleen maar met mezelf nijntje jullie hebben dus misschien een positief resultaat van de kijkers van zaterdag? ik hoop het voor jullie! zou wel heel geweldig zijn zo snel.. ik duim voor jullie! marleen, jij was er ook al vroeg bij vandaag! hoe is het met met jou? wanneer is je nod dag? Over het voetje, het baart me best zorgen, ik ga morgenvroeg nog een keer oefenen kijken of ik het zie anders bel ik in de middag, het is nml zo dat bij korte stukjes het niet zo opvalt, maar bij lange stukjes wel.. dan wordt het echt erg.. mijn moeder en man valt het ook steeds meer op.. dat zijn zorgen voor morgen, vandaag even niet helemaal gesloopt, maar voldaan!
zo zeg, de foto´s staan op hyves! ik vind ze echt leuk om terug te zien! ziet er niet heel lekker uit het weer, wilde eigenlijk naar de markt lopen voor leuke stof voor de stoelen buiten.. heb gisteren allemaal verschillende kleueren kaarshouders gekocht voor buiten en vogelhuisje.. wil er een bonte bedoeling van maken lijkt me wel gezellig voor een kleine tuin jullie nog leuke plannen voor vandaag? tenminste buiten het werken? nijn jij gaat ook naar de markt toch? ik zal hier een foto spammen.. kan het gewoon niet laten
Whaaah, Ele, wat leuk!! En Herbie is nu een echte dreumes.... Ga zo snel even op hyves kijken en mezelf dan fatsoeneren voor de markt idd. Burgerlijk he? Maar wat geweldig dat het gister zo'n leuke dag geweest is. Dat het voetje vooral opvalt op de langere stukken heeft misschien te maken dat hij dan vermoeider is. Geen idee, ik noem maar iets. Maar als ik het zo hoor, zou ik (al is het maar voor de zekerheid) de ka even bellen.... Meiden, ben er vandoor. Tot vanmiddag/vanavond!
Net een telefoontje gahad van de makelaar en de vrouw ziet af van ons huis... Jammer, maar ze weet niet wat ze mist, haha Verder flink gewinkeld (voor Esmee) en nu dus moe... Esmee op bed gelegd, maar die wil niet... Dus die ga ik er maar weer uithalen...
dat heb je met baby's nijn hihihihi (weet nog als de dag van gisteren hoe het voelt om een baby naar bed te brengen die niet wilt ) hihihihi gemeen he! maar snap het, das niet leuk, hopelijk is ze niet al te moe dat ze toch nog lekker gezellig is.. hier slaapt meneer al sinds we terug van de markt zijn.. heb me toch lappen stof gekocht! allemaal kleuren, ruitjes, stippen, bloemen, allemaal voor buiten! en we hebben hier een outlet van de kruidvat, helemaal leuk om frutsels te kopen, tenminste voor buiten leuke bordjes, bekertjes, slingers gekocht! ze hebben er ook het speelgoed dat over is van het kruidvat zelf voor een prikje wilde al een stofzuiger meenemen voor mannetje, maar vond dat wat te ver gaan, keuken, stofzuiger.. :S :S :S ben jij geslaagd voor kleertjes voor esmee? zijn er bij jullie veel kinderkledingwinkeltjes? ik ga zo eens spagethi maken!
ele: heb je ondertussen al een envelop van ons ontvangen?? Leuk he op de markt koopjes doen! Hier is het op dinsdag ook markt maar heel klein meer een groenteboer, slager, visboer en brood en dan nog een stuk of 6 andere en dat was het haha