De dinsdagmarkt is in oss behoorlijk groot , al was hij vroeger groter. Kinderkleding winkels... we hebben de hema, v&d, c&a en dan houdt het wel een beetje op. Dus veel te weinig. Maar heel vaak binnenlopen en dan loop je meestla toch wel iets tegen het lijf (voor bij de v&d). Bij ons in het dorp zit wel een heel leuke kinderkleding winkel. Daar moet ik niet te vaak komen, hihi En tja, baby's... Ben de enige hier die nog een baby heeft... Oei, dat klinkt ook gek... Maar Ele, lekker veel stofjes en dingetjes gekocht! Leuk, ben benieuwd naar het resultaat. Je klinkt heel enthousiast, dus het komt vast goed! Vanmiddag wilde baby Esmee dus niet meer slapen. Ik haar op haar speelkleed gezet, zit ze ineens in de keuken. Ze is aan het billenschuiven, maar dan in de achteruit. Op een gegeven moment zat ze tegen de diepvries aan en kom ze niet meer verder achteruit. Dat vond zij niet leuk, maar wij wel... Dus onze meid verplaatst zichzelf ook!
Nijn, ik had nog niet gereageerd op de bezichtiging, balen dus.. maar jullie hadden wel al snel een kijker dat is zeer positief! hopelijk vogt er snel een potentiele koper! marleen dank je wel voor je lieve kaartje en hele mooie tekening! dat was niet zomaar een tekening zeg! die was wel heel mooi gemaakt! de post was weer heel laat vandaag, toen ik de voirge pb geschreven had, was hij er iig nog niet.. jullie zijn zo lief, dank jullie wel daarvoor!!! schaam me een beetje dat ik jullie nooit eerder kaartjes heb gestuurd.. zoals jullie ook weten, wilde ik in eerste instantie niet te diep ingaan op meiden van een forum.. want tja.. je weet maar nooit he.. ondertussen kennen we elkaar al bijna 2 jaar!!! en hebben echt veel meegemaakt! stoffen zijn echt leuk! kan er nu alleen nog even niks mee, ivm drukte verjaardag en klussen, maar we willden de steigerhouten stoelen die we voorheen binnen hadden staan nu naar buiten doen en dan kan daar heel mooi die nieuwe stof over de kussens heb er zin in! en ben benieuwd of ik wel kan naaien wij hebben ook een grote markt, vooral bekend ivm de stoffen.. (komt dat even goed uit) ik ben vandaag helemaal vergeten naar het cb te gaan wlde hem meten en wegen grrrrr nijn wat super dat esmee zichzelf nu kan verplaatsen! wacht maar als ze de smaak te pakken krijgt en maakt toch niet uit hoe he als ze er maar komen! zo hadden wij een lange tijd een buikschuiver! lijkt me wel helemaal leuk om te zien, op de billen in de achteruit! hoe vindt ze het zelf dat ze nu zichzelf verplaatst?
ele : graag gedaan!! Ik ga lekker naar mijn bedje dames.Morgen weer een dagje werken. Vandaag even naar mijn moeder geweest die vertrekt zaterdag voor 10 weken naar spanje!! Doet ze elk jaar. En verder heb ik deze week geen tijd meer om langs te gaan. Morgen en vrijdag werken en donderdag krijgt jens weer een inenting. Anouk: hoe heeft erin gereageerd op de 14 maanden prik? Zie er zo tegen op! Jens reageert altijd al behoorlijk op de inentingen en deze schijnt nog zwaarder te zijn. Ben er best bang voor als ik eerlijk ben en zie er als een berg tegenop.
jeetje zeg, of ik iets verkeerds gegeten heb gisteren ofzo.. maar heb de hele nacht op de wc gezeten.. of heb jij me aangestoken nijn? vanmorgen om 7 uur al mijn moeder gebeld of ze herbie zou willen komen ophalen.. Ik vind echt dat ik vaak ziek of kwallelig ben sinds de bevalling... iedere maand is er wel iets... bah
ele: bah zeg je hebt het inderdaad erg te pakken zeg de laatste tijd!! Moet zeggen merk ook wel dat ik sneller zwak ziek en misselijk ben sinds de bevalling. Hier zo Jens weg brengen en dan op naar mijn werk moet om 09.30 beginnen. Kom tussen de middag denk ik nog wel even langs in mijn pauze!
werk ze marleen! jij dus ook wat zwakker, dat is het precieze woord inderdaad! alsof je vatbaarder en zwakker bent Ik voel me nu alweer een stuk beter gelukkig.. denk echt iets verkeerds gegeten... en ik denk dan ook meteen aan de chinees van maandagavond, want gisteren morgen had ik het al en had gisterenavond nog een restje gegeten.. Anouk, nu ben ik er ben jij er niet! Hoe is het met je meisje? ze gaat dus naar het kdv, gaat ze ook nog wel eens naar je ouders? ben namelijk beniewd hoe het nu met de hond en erin gaat.. en chronisch ziek zijn op kdv, bouwt ze wel goed antistoffen op! Doortje jij nog minder dan 4 weken en zit je al op de helft! gaat het voor jou nu ook sneller allemaal? lijkt me zo bijzonder nu zwanger zijn terwijl je weet wat je ongeveer te wachten staat! is het huis nu al officieel in de verkoop? nijn jij moet werken vandaag toch? wat zou dat geweldig zijn! als we de schoolvakanties zelf zouden kunnen gaan inplannen! geen belachelijk dure vakanties meer in het hoogseizoen! geen 6 weken lang, maar lekker opsplitsen wanneer het ons uitkomt! ik zie he al helemaal zitten! en jij nijn? zie jij daar ook meer voor dan nadelen in? al zou het nog 3 jaar duren, helemaal goed! dan is hij net leerplichtig
Marleen, Erin heeft de prik nog niet gehad, staat op de planning voor 24 april, zo uit mijn hoofd. Ze gaven aan dat ze een paar dagen later er last van kunnen krijgen, Erin heeft er soms wel soms geen last van, we zien het wel... wanneer moet Jens? Ele, ja Erin gaat op maandag altijd naar mijn ouders, met de hond gaat wel goed, we houden ze nog wel redelijk gescheiden maar mijn ouders worden er wel makkelijker in dat vind ik nog wel lastig, maar de hond lijkt wel relaxter nu ze gewoon loopt en een mensje is. Super leuke fotos trouwens, en gefeliciteerd met je dreumes, nu echt officieel baby af Nijn, idd ze weten niet wat ze missen, maar toch wel balen, want jullie kunnen nu niet verder, jullie hadden wel al een ander huis gekocht toch? In bouwproject? Nou nu weer verder aan het werk....tot later... Oja is het nou de 26e?? ons uitje
hey meiden, Ele, ik hoef vandaag niet te werken hoor. Morgen en vrijdag weer! En die vakantie opsplitsen.... ik zie het nog niet voor me, want hoe gaat dat in de praktijk werken als de één in juli vakantie heeft, de ander in november en weer een ander in januari. Ze moeten aan het einde allemaal hetzelfde af hebben, en hoe dat in te plannen? Geen idee.. Ik ben er dus nog niet zo'n voorstander van. Mannetje is met zijn vakanties gebonden aan de bouwvak, dus echt profijt hebben wij er niet van... Anouk, we hebben idd al een ander huis gekocht. De fundering is gestort, dus het duurt nog wel even voordat het af is. en dan moeten wij nog wat knutselen, dus al met al, hopen we er in februari in te zitten. Dus nog tijd genoeg voor de verkoop. Het uitje is inderdaad de 26e! Jij kunt dan ook? Al lees ik dat Erin dan vlak van te voren een prikje krijgt. Werk ze! Marleen, jij ook hard aan het werk... Hopelijk heeft Jens niet veel last van het prikje. Ik vind het altijd wel sneu hoor... Je kunt die kids tenslotte nog niet uitleggen waar het voor is.... Sorry Ele, als ik je aangestoken heb. Maar gelukkig lijkt het weer wat beter te gaan. Sneller ziek, hier ook. Ik ben in december ziek geweest, met de carnaval helemaal niet fit (nee, dat kwam niet door de carnaval) en nu weer.... Dadelijk wat poetsen en vanmiddag even naar het nieuwe huis wandelen om wat foto's te maken. Tenminste als het zonnetje gaat schijnen. Morgen en vrijdag weer werken en dan is er weer een week voorbij...
zeg meiden, heb nog niets bijgelezen, maar had ineens een ingeving! Hebben jullie de 19de afgesproken?? Ik ben dan vrij! Heb maandag de laatste dag van mijn opleiding en ben dan dus dinsdag vrij! Als jullie de date dan hebben gepland, dan kan ik mee, als jullie dat leuk vinden. Er staat me iets van bij dat jullie het verzet hadden, maar naar welke datum?
Ja, Doortje, kun je mee de 26e?? Zou super leuk zijn!! Hoe is het met de andere meiden? Hier weer een dagje gewerkt, nog één te gaan en het is weer weekend!!! Jullie nog weekendplannen?? Wij weinig, ja een nieuwe mama fiets kopen!! En verder zondag even naar de kerk, de doopschelp ophalen... mannetje baalde want dan is hij later bij het voetballen. Dus ook nog maar even voetbal kijken....
Hoi Dames Wat is het rustig hier!! Nou Jens heeft vanmorgen de inentingen gehad. Hij moest even hard huilen maar het was gelukkig zo over. Nu dus maar afwachten of hij klachten krijgt volgens het CB is dat tussen de 7e en 12e dag. Vanmiddag zijn we lekker naar het dorp geweest en hebben we een nieuwe zomerjas (spijkerjasje) en shirts en nieuwe schoentjes voor jens gekocht! Dus hij heeft weer een nieuwe garderobe! Ook heeft hij vanmiddag nog in zijn nieuwe zandbak gespeeld en hij ligt nu al lekker te slapen. Hij slaapt tegenwoordig jog maar 1 keer per 1 a 1,5 uur en is verder lekker druk met spelen. Hij vermaakt zichelf prima! Voor ik het vergeet hier even de cijfers van het cb haha Jens is nu 86 cm lang en weegt 11620 gram Iedereen daar in de wachtkamer daar zo van nou die is lang haha En toen moesten hun kindjes meten er waren er 3 van 2 jaar 1 was er 86 cm en 2 85 cm haha dus Jens is inderdaad echt groot. Hoe gaat het met de andere meiden?? Doortje: zou leuk zijn als je 26 april ook mee kan naar het uitje!! Heb er zin in! Ele: heb even gekeken op google maps naar de poort. Tjee wat een poort zeg en jullie wonen er precies boven kan me indenken dat je gillend gek word. Nijn: jammer zeg dat die koper heeft afgehaakt. Wie weet komt er snel een nieuwe kijker. Wanneer starten ze met de bouw van jullie nieuwe huis?? Anouk: jij dus ook lekker druk op je werk. Was ook wel benieuwd hoe het nu gaat met de hond van je ouders en Erin? Erin krijgt de Bmr prik dus nog.
Marleen, wat is Jens goed gegroeid!! Super zeg! En nog maar één slaapje, fijn is dat he? Maar helemaal super dat hij zichzelf zo goed vermaakt. Dan kom jij ook toe aan je eigen dingetjes. Jens weer een heel neiuwe garderobe, leuk! Dat is dan weer het voordeel dat die kids zo goed groeien, steeds nieuwe dingen kopen!! Start van de bouw, hihi De fundering is al gestort, nu nog even wachten op de rekening, maar die zal morgen wel komen...
Goedemorgen meiden! Anouk, wat fijn dat het een stuk beter gaat tussen erin en de hond! Misschien dat de hond haar nu ook echt als minimensje herkent en niet als dat gekke schreeuwende ding! op de foto's van erin vraag ik het me vaker af, heeft ze donkerrood haar? of lichterrood? ik zou het echt geweldig vinden!!! een meisje met rood haar! ik had stiekem ook verwacht dat herbie rood haar zou krijgen.. ik heb overigens 3 beste vriendinnen gehad met alle 3 rood haar en nog steeds heb ik er met 2 contact en mijn man zou een rode baard krijgen als hij die zou laten staan dus wie weet bij een 2de spruit, komt die met rood haar eruit! Marleen, jens is idd groot! ik zie het al aan herbie en die is geeneens zo groot als jens! ben wel weer eens benieuwd naar nieuwe foto's van jens! Heeft hij goed geslapen ondanks de spuitjes? en pas na 7 dagen last van de spuit? bij de eerste spuiten was dat toch veel eerder he? :S hopelijk wordt hij er niet ziek van! Nijn, spannend de fundering, dan is het nu dus officieel! Ik hoop dat jullie snel jullie huis verkocht krijgen! wij zouden dat echt neit kunnen dragen 2 hypotheken.. Ik ben al best geirriteerd dat ze nu de hypotheken willen gaan aanpassen zodat je straks niks meer terug krijgt! niet normaal toch! dat zou voor ons betekenen dat we echt zoveel verlies gaan leiden op dit huis als we iets terug zouden krijgen, zou dat ons weer een beetje opvangen zeg maar.. Uitje 26 april, doortje zou zo te gek zijn als je ook zou kunnen! ik zit duimendraaiend te wachten op je antwoord! ben overigens zo nieuwsgierig naar sara! Vandaag een drukke dag voro de boeg, morgen verjaardagsfeestje dus. als mijn slimme man smorgens moet gaan werken :S moeten dus vandaag alles afkrijgen en we moeten ook nog eens om 4 uur naar de gyno.. ben er strontnerveus voor.. dat ivm de incontinentie.. de ha stuurde me door naar de gyno en heb ook meteen mijn eigen gyno gevraagd.. zal wel gelijk vragen of het zin heeft om er nu iets aan te doen als je weer zwanger wil worden.. gisteren naar de kinderboerderij geweest, hij vond het echt fantastisch, een paar weken geleden ging hij er nog niet zo op in als nu. nu is het echt gillen, wijzen en ernaartoe willen net de was al weggevouwen.. zo geen zin om te strijken
Ele, morgen het grote feest, leuk, spannend, helemaal super!! Geniet er van!!! Hoe was het bij de gyn?? Ben benieuwd... En de kinderboerderij, leuk dat Herbie zo reageerde. Geeft me meteen hoop, vorige week reageerde Esmee helemaal niet op de dieren. Over die dubbele hypotheek, tja gemakkelijk is anders, maar gelukkig hebben we veel gespaard. Al hebben we de spaarrekening nog niet aan hoeven spreken. Volgende maand vakantie geld, die maand daarop weer en belastingteruggave, dus het komt wel goed. Maar we gaan dus niet op vakantie. Maar ja, die regering. Toevallig gister met collega's over die zelf-te-plannen-vakantie gehad. Nou, dat heeft dus heel veel haken en ogen. En ook het voordeel van de vele vakanties gaat er voor ons dan waarschijnlijk vanaf. We zullen dan meer dagen, maar wel kortere dagen gaan werken. Schooldag gaan dan bestaan uit 4 lesuuur of zo... Dus die ideeën van de regering... En die hypotheek, daar hebben ze het a lzo lang/vaak over. Als dat er doorkomt, komen er heeeeeeel veel huizen te koop, dus dat zullen ze niet zo maar doen. *oeps, beetje lang verhaal* Marleen, thnx voor de spulletjes! En hoe is het vandaag met Jens gegaan? Hopelijk krijgt hij over een week niet alsnog last van het spuitje. Doortje, weet je al of je mee kan de 26e?? Hoop het echt, zou geweldig zijn! Hoe gaat het verder met Sara en je zwschap? En Anouk, how are you? Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het nu met SMAK gaat. Nieuwe voorstelling in de maak? All, WEEKEND!! Morgen een nieuwe mamafiets kopen en morgenavond krijgen we visite. Zondag even naar de kerk (schelpje van de doop ophalen) en voetbal kijken. Verder lekker genieten van het zonnetje!! Ele, nogmaals super veel plezier morgen!!!
Haarkleur, bij ons kon het ook alle kanten op. Ik ben donker, mannetje nu ook, maar die was ook rood en wit. En heeft in zijn baard ook nog rood zitten. Ik was dus ook erg benieuwd. Esmee is wel behoorlijk ligt, maar dat vind ik alleen maar leuk!
oneeee, wat ontzettend jammer...dan moet ik gewoon werken... Maken jullie veel foto's? De volgende keer ben ik er zeker bij! @Ele: geniet van morgen! Heel veel plezier en een dikke kus voor herbie!
Goedemorgen! jammer doortje dat je niet meekunt! maar ik vraag me af, of het handig is als erin een paar dagen ervoor spuitjes krijgt of dat ok is? anouk? Leuk nijn, een nieuwe mamafiets! ik moet zeggen, ik heb al een paar keer gefietst nu, maar mannetje vindt het echt niet leuk! zie er dus steeds meer tegenop om de fiets te pakken al vind ik het zelf heerlijk! ben nu al heel benieuwd hoe esmee het gaat vinden! En wat je zegt oever reageren op de kinderboerderij, ik vind sowieso dat de laatste 2 weken ongeveer voor zijn verjaardag, de mentale ontwikkeling heel snel gaat.. veel meer contact met hem, voorheen waren dat handelingen die erop leken, nu is het heel duidelijk.. esmee zal ook ergens die sprong gaan maken en dan wordt het NOG veel leuker, ook de dingen zoals de kinderboerderij.. Hij weet nu zeg maar, dat hij door iets te doen, een reactie bij ons kan oproepen en nu is hij aan het utivinden hoe en wat (zoals dat wijzen) dus verheug je maar op de volgende sprong! al zijn alle sprongen leuk! deze week vond ik het voetje meevallen al viel het gisteren middag weer heel erg op.we liepen naar het zh en hij wilde perce lopen. toen liep hij tussen mijn man en mij in en allebei hadden we een handje vast. en nu hij weer rechtdoor liep zag je de voet weer trekken. dus dan toch maandag bellen. nu weet ik het zeker. bij de gyno was raar.. even een terugblik over de zwangerschap gehad. ze vond me echt heel erg zei ze, iedere week werd het stiller in de wachtkamer als ze onze naam riep.. omdat ik niet meer vooruit kwam maar daarnaast zei ze ook dat ze zich zoals ze toen al zei, toch best zorgen maakte om te eiwitten en glucose.. ik heb dus nog steeds een verzakking, aa de achterkant van de bm toe.. omdat we nog een kindje willen, alleen de oefeningen blijven doen en meer kun je nu niet doen. na de 2de zwangerschap als ik geen kinderen meer zou willen, kun je er iets aan laten doen. ook mag ik weer bij haar blijven als ik zwanger ben. nee zegt ze, die stress die je had moeten we echt in de gaten houden, misschien iemand die je daarbij helpt, verteld van de psycho.. ook vroeg ik of het wel normaal is dat ik nog zoveel klachten had en nu nog moeite met bepaalde dingen heb. Ze vond dat ik daar niet over na moest denken omdat ze vond dat ik het jist niet makkelijk gehad heb, ook niet na de bevalling. Er zijn meer vrouwen die niet op de roze wolk zitten alleen is het nog steeds taboe, ondanks men weet al jaren uitspreekt dat het taboe is. Ze zegt het zijn vooral de moeders die ook last hebben, maar niet zoveel, die vinden dat anderen er ook niet zo'n punt van moeten maken. en geloof me, zei ze, die moeders zijn er heel veel! ik was heel blij met dit gesprek. ergens voelde ik weer een stukje afsluiten maar ook openstaan voor het nieuwe. Hoe krijg ik die angst weg die er nog zit. verteld dat ik dat ding van mijn man nog steeds niet zie als voor de zwangerschap een heel verhaal is het geworden. maar voel me opgelucht en ergens heb ik de antwoorden die ik al een tijdje zocht.. ik ben dus echt niet gek ook de psych zegt dat ik geen aansteller ben en juist meer naar het probleem mag kijken ipv iedere keer te roepen dat er vrouwen zijn die er veel erger aantoe zijn dan ik.. dat mag ik niet meer doen! vandaag zijn feestje, heb er zin in, al moet er nog veel gebeuren nu.. pff... we hebben gisterenavod een herbie auto gemaakt.. ik had een bakvorm gekocht van een kever! en hij is gelukt!!! natuurlijk volgen foto's op hyves! maar voor nu ben ik er vandoor!
Ele, HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG!!! En wat fijn dat het bezoek bij de gyn zo geruststellend, goed verlopen is. Ze heeft echt alle tijd voor je en gaat je bij een 2e zwschap echt goed in de gaten houden. Super toch? Esmee heeft van de week al gefietst met smoeder en dat vond ze leuk, aldus smoeder, maar ja, ik ben niet zo'n fietskoninging, dus wie weet.... Ik kan de komende tijd dus nog wel het één en ander verwachten, hihi. Maar het is wel echt leuk/handig dat Herbie en Esmee niet zo veel schelen. Kan ik lezen wat me te wachten staat de komende weken. Esmee geeft nu trouwens ook een teken.... een volle luier, hihi Marleen, gister leuke avond gehad met de visite?
Ele, ben zo benieuwd hoe het vandaag geweest is. Herbie zal wel flink verwend zijn! En jullie doodop, hihi All, deze fiets heb ik vanmiddag gezien. Woensdag even terug, kletsen over een mooier prijsje. Heb hem sowieso al veel goedkoper op internet gezien, dus komt wel goed denk ik. Verder is Esmee echt op ontdekkingstocht. De dvd's lagen al door de kamer en lades en kastjes gaan open en dicht, open en dicht, open en dicht, open en dicht.... Fijne avond allemaal!!