Mooie fiets nijn! Ben benieuwd of je deze zal nemen! ziet er iig heel leuk uit! en over het feestje! helemaal te gek! echt serieus, ik had er zin in, maar wist niet wat ik kon verwachten en dit was meer dan leuk! we hadden echt veel eten en alles was op!!! dat vond ik iig wel fijn dat iedereen het lekker vond en dat erook veel gedronken is! herbie heeft de hele middag gespeeld, van de een naar de ander balenbak in en uit.. en hij is zo verwend met cadeautjes! Natuurlijk volgen de foto's op hyves, ben er nu een beetje te moe voor, want we zijn echt doodop!! ook het shirt was helemaal geslaagd.. een herbie shirt met nummer 1! (zelfgemaakt ) zullen jullie ook wel op de foto's zien! Meiden nogmaals bedankt voor alle lieve feliciatities deze week! en het meeleven! ik ga nu even voor de tv hangen, even bijkomen
Ele, de foto's zien er super leuk en gezellig uit! Super dat je zo'n leuke dag gehad hebt. Geeft mij weer moed voor over 5 weekjes... of zijn het er 4.... Gister visite gehad en die gingen om 1.30u weg. Was wel erg gezellig. Gelukkig sliep Esmee voor de 2e dag op rij uit tot 8.00u! Ben er weer vandoor... fijne zondag!!
Wat een lekker weertje vandaag. Ben lekker veel buiten geweest en dus ook lekker verkleurd... Al zal dat morgen wel weer weg zijn. Oja, vorige week was Esmee toch zo ziek? Denk dat het het Rota virus geweest is. Dat heerste nl op het kdv en Esmee had wel erg veel verschijnselen... Marleen, als je me een cadeautje geeft, wil je dan Lint geven? Thnx. Fijne zondagavond!
hoi meiden!! Hoe gaat het met iedereen?? Ele een leuke verjaardag gehad vam Herbie?? SOrry heb nog niets terug gelezen. Zijn heel de dag bij vrienden geweest en daar vanavond lekker bbq! Dus net pas thuis. Even iets vreemds zit vandaag op dag 28 de laatste tijd heb ik een lange cyclus van ongeveer 34 dagen. EN vanmorgen had ik bruin verlies (oud bloed) en nu helemaal niets meer heb ook nog geen vermoeden van ongi of zw. Normaal volgt er na bruinvelies eigenlijk binnen 2 uur ongi maar nu helemaal niets. Weet iemand wat dit kan zijn?? Morgen vroeg probeer ik even te reageren op iedereen. Morgen middag moet ik werken ipv vrijdag! Wo werken en dan 1 week vrij tot volgende week wo ivm evt ziek worden van jens na de inenting van vorige week.
nijn: je hebt 3 linten gekregen!! Als je nog een cadeau weg mag geven krijg ik graag appelschijfjes of buskruit!
Hallo meiden, marleen ik was toen zwanger toen ik voor het eerst bruinverlies had schijnbaar de innesteling geweest.. doet de hond al anders? breekt voor jou dus weer een spannende week aan! zal deze week weer voor je duimen! jullie dus ook lekker genoten van het warme weer! lekker he, en bbq, de buren waren aan het bbq en hadden nog vanalles over... we hadden vanavond zo'n uitwisselingsproject ;D Nijn, jij ook al heerlijk genoten! jij wordt volgens mij ook snel bruin toch? tenminste zoiets staat me bij dat je dat ooit zei? :S en het rota virus? gatsie.. ze zeiden toen wel tegen ons dat het wel 3 weken kon duren, en dat duurde het toen ook precies... Je herkent het echt aan de vieze vieze vieze pentrante geur van de luiers.. aleer ruik ik hem als ik eraan denk.. gatver... in het zh is dat samen met het rs virus ook het enige virus waar ze op testen.. dus ik denk dat als ze dat gehad heeft ze er nog goed vanaf gekomen is.. zoals wij dan weten vanuit het zh.. en dan krijgt ze het wrs ook niet meer! dus dat is mooi jij hebt het ook gehad he? ik toen ook! vlak na herbie.. omdat het superbesmettelijk is.. bah ik wil er ook niet meer over praten ga je morgen ook lekker van het weer genieten? anouk, jij ook lekker genoten dit weekend? als je er bent, heb je nog vanalles om bij te lezen doortje, ook al ben je heel druk een dikke knuffel vanaf hier! ook voor sara! wij hebben ook heerlijk genoten van het weekend! vanmorgen naar het gayapark, en hebben gelijk een jaarabbonnement genomen.. ze weten wel wat ze zich vragen zeg.. 50 euro p.p. maar dan kan ik nu wel lekker met mooi weer er even tussenuit en naar de diertjes gaan kijken! daarna heerlijk op balkon gezeten en herbie gegeten die was nog beetje over en daarna gaan fietsen met z'n 3en! in het begin was het nog huilen huilen, maar met een beetje zing en belkunsten onderweg werd hij wat relaxter.. het lijkt erop dat het helmpje zijn hoofdje een beetje omlaag duwt en dat vindt hij niet prettig, naast het vastzitten, de hobbels in de weg, de wind volgens mij ook de angst.. Uiteindelijk vond hij het wel leuk dat papa naast ons fietste net nog even heerlijk op balkon gechilled en gegeten.. en mannetje zijn toetje zelf laten eten.. dat ging goed zeg! zag het namelijk helemaal voor me dat alles weer onder zou zitten, maar dat viel reuze mee! netjes met de lepel in het potje en uitlepelen! en daarna nog een heerlijk roseetje gedronken.. heerlijk dus.. zo zeg wat een verhaal weer
Ele, je hebt een super weekend gehad volgens mij, helemaal in de relax modus!! Lekker gefietst, roseetje, gaia park, verjaardag, super lekker! Twee kids op het kdv zijn positief getest op dat virus en de ha had ook al gezegd dat er waarschijnlijk wel iets heerste (vrienden van ons zijn met hun kleine naar de ha geweest, die kleine had dezelfde klachten als Esmee). Dus we houden het er nu maar op. Maar al met al heeft Esmee en ruim een week last van gehad en die luiers.... net een rioollucht, bah bah... En daar had ik dus ook last van idd... Marleen, spannend weer zeg. Jouw cyclussen lijken steeds langer te worden (deze cyclus zelfs 9 maanden) en de mijne steeds korter. Denk dat ik nu weer op 30 uitkom. Buskruit heb je gehad, hihi Meiden, ga nu afsluiten. Dagje zon hakt er altijd wel in. En ik snel bruin.... dat denkt iedereen. Als er eenmaal een laagje zit, dan gaat het snel, maar voordat dat laagje zit, heb ik al heeeeeel veeeeel zonuurtjes gehad.... Ben nu verkleurd, maar dat zal morgen dan wel weer weg zijn, mannetje is ook echt verbrand (tja, en maar biertjes drinken in het zonnetje na het voetballen).
zo zeg alweer een week geleden dat hij jarig was. die week is snel gegaan! ik breng hem zo naar mijn moeder, kan ik nog een paar uurtjes aan de scriptie werken en daarna ga ik hem halen om smiddags iets leuks te doen. mijn man vroeg of ik toch de ka wilde bellen om een afspraak te maken ivm het voetje. Giseren wilde hij wel weer aan een hand lopen, maar hij zet dat voetje echt heel scheef, daardoor kan hij dus niet stappen. maar als hij zich optrekt, staat het voetje wel recht. weet het dus niet goed, zit iedere keer in zo'n ja nee modus.. dan ben ik wel al jaloers nijn dat als je een kleur hebt het dan goed gaat! ik ben namelijk een kleurtje heel snel kwijt.. na de vakantie is het binnen 2 weken ver gedaan ;( jullie nog leuke plannen voor vandaag?
meiden helaas ben toch ongi geworden vanacht. Dus gewoon een hele korte cyclus heb het nagekeken een cyclus van 27 dagen en de vorige was 36 dus een wereld van verschil!! naar ronde 10 alweer bah
Hey meiden, Stond ik net toch voor schut bij de autogarage. Sinds woensdag bleef de binneverlichting branden. Als ik de auto geparkeerd had, bleef hij nog 10-15 minuten branden. ARijd ik net over een drempel, gaat het lampje uit... Nou ja, wel goedkoop om het zo te laten maken, hihi Ele, Herbie is al 1 week 1, gaat idd echt heel erg snel... En mijn bruine kleurtje, als wij op vakantie gaan (maakt niet uit hoelan), de één na laatste dag vervel ik.... Dus ben ik het ook weer kwijt. Maar als we in NL blijven niks aan de hand, dus blijven we dit jaar maar in NL (thuis om precies te zijn) Om de KA te bellen lijkt me wel slim. Al is het maar voor de zekerheid en als het Herbie belemmert met lopen, gaat het op den duur frustreren en dat is iets wat je zeker niet wilt. Ben benieuwd hoe het met de andere meiden is. Hier verder een wasdagje en vanmiddag lekker in de tuin zitten met Esmee op een kleed of in bed. Morgen is het mooie weer tenslotte weer voorbij. Vanavond even tennissen, dus de maandag is weer zo voorbij... Esmee vandaga trouwens 47 weken, nog 5 weken....
Ah, Marleen.... dikke knuffel. Maar een korte cyclus is wel fijner, maar zo'n wisselende cyclus is niet echt handig.... Ronde 10 al weer zeg...
ah wat balen marleen... wel een korte cyclus, maar toch balen, heel stom ik had gelijk toen ik las dat je ongi was, het gevoel dat je deze ronde zwanger gaat worden.. puur een gevoel dat zo ineens binnekwam.. dus, we wedden erom! om wat weet ik niet, hihi, maar het zal zo zijn deze maand! nijn, bah vervellen is ook niet leuk! dat doe ik meestal net als ik thuis ben.. zo irri he! we hebben wel een zonnebank, maar sinds de zw daar pas 3 keer onder geweest.. misschien moet ik dat eens vaker gaan doen! nog 5 weken idd.. vorige week zag ik er toch zo als een berg tegenop.. de verjaardag en het geen baby zijn meer.. en nu... nu ben ik zooooo blij! hij gaat echt heel snel nu... hij kon al een indiaantje nadoen, maar gisteren deed ik zo met mijn vinger mijn onderlip en dan brrr.( zien jullie het voor je ) en hij kon het precies nadoen! en hij zegt nu ook geen papapapapapa meer.. maar phapha.. heel duidelijk.. en luca.. en bo( hond van souders) en hij zegt opeens baby (??) mama hoor ik niet meer zoveel het contact veranderd nu gigantisch snel, eerst verbaasde ik me over de fysieke dingen hoe snel ze die eigen maken.. nu over alles wat hij in zich opneemt... nog zoiets, hij speelde met de afstandsbediening en wist wel dat knopjes knopjes zijn.. maar waarvoor? dus ik zeg, hier die rode en kijk daarachter gaat de tv aan het uit.. en ja hoor.. nu weet hij dat knopje en kijkt naar de tv!!!! ( ha dik hem dta maar niet geleerd ) dat zijn toch grote sprongen vind ik, want vorige week begreep hij nog niet dat als ik op het knopje van de afstandbediening van zijn babyo op afstandbedienbare brandweerwagen ( heerlijk woord) drukte dat die vooruit ging, die link legde hij niet.. en nu ineens wel.. hij is nu bij mijn moeder en ook als we daar uitstappen kijkt hij naar het hius en is helemaal blij! zit ik weer te zwijmelen hihihi.. dus nijn, ik trek je die 5 weken wel door mocht je emo momenten hebben en er af en toe ook tegenop zien oh ja net zh gebeld, ik word teruggebeld, ze zei dat zoals ik het uitlegde het niet heel goed klonk.. dat als ze willen gaan lopen moeten ze niet over hun voet vallen omdat ze die scheef zetten.. ze zou vandaag overleggen met de ka, die hij normaal ook heeft, en belt dan terug.. morgen wegen en meten bij het cb.. ik ben echt zooooow benieuwd hoe groot hij nu is.... stel hij is nu ineens 79.. is ie wel snel gegroeid in die 3 weken en overmorgen weer naar de bekkenfysio.. aangezien ik nog steeds last heb.. en morgen weer gezellig naar de yogakindjes het jongetje loopt nu al een maand! die is ook snel zeg! en die wordt pas over 2 weken 1! en zo'n heerlijk kereltje.. het meisje is echt een meisje, dat verschil zie je nu wel al wat meer.. had ik verteld over te tuin, ik denk het wel, maar over 2 weken hebben we 2 weken vrij en willen we dus eindelijk de tuin fixen! nepgras en betegelen.. geen perkjes of andere poespas.. dat fixen we wel met verplaatsbare potten en dingetjes aan de muur ik heb typezin en voel me wel een beetje alsof ik tegen mezelf praat hihihi oh nee ik zie een gast meelezen
He Ele, jij moest aan je scriptie werken!! Maar wel gezellig hoor! Tegen jezelf kletsen. Maar wat gaat Herbie hard zeg! Ik zie dat acht nog niet gebeuren hier. Al heeft Esmee volgens mij het knopje van de ambilight ontdekt. Of wil ze gewoon graag ambilight... Ze zet die nl altijd aan. Verder is ze wel echt op ontdekkingsreis. Alles moet ze pakken, kastjes open, lades open, stekkertjes, dvd's, noem maar op. Ze legt zelfs al spullen op de slaontafel, haha Maar het knapste vind ik dat ze van fisherprice een stapeltoren met ringen weer stapelt, incl bovenste stukje. Verder is ze sowieso aan het bouwen en in elkaar stoppen (of ziet ze mama veel opruimen...hihi, dan heeft ze het iig goed geleerd). Krijg zo visite, lekker in het zonnetje zitten!
Sorry moet even iets kwijt.... WAT HEB IK EEN HEKEL AAN PAASEITJES, NOU JA, NIET ECHT, MAAR WAT ZIJN ZE TOCH ELK JAAR LEKKER.... Goedemorgen meiden, Hoe is het met iedereen, Iedereen lekker genoten van het zonnetje de afgelopen dagen? Het weer is nu wel echt omgeslagen, regen, hagel, wind, kortom koud.... Vanmorgen voor de eerste keer ge(vinger)verfd met Esmee. Die verf ziet er wel lekker uit, want ze wilde het steeds opeten. Uiteindelijk alles onder de verf, maar ook haar eerste schilderij. Verder is ze echt een vuilnisbakkenrasje... prullenbakken gaan om en leeg... haha Hoezo op ontdekkingstocht? Marleen, ik zou graag een lint of een spiegel of sate willen krijgen vandaag als je dat hebt. Van jouw wensenlijstje heb ik niks, sorry.... Dus daarom maar Kebab gegegeven, ook lekker toch?
Waar is iedereen?? Gaan jullie morgen en vrijdag zeker veel kletsen Net de fiets gekocht, met voorzitje (achterzitje komt nog), windscherm en buggydrager. Helemaal compleet dus. Kunnen we zaterdag gaan fietsen!!
leul leuk nijn!!! de bugge mee heb je? ik wilde geen voorzitje, aangezien ze er te snel uitgroeien en het gevaarlijker is dan achterop.. maar het lijkt me veeeel leuker voorop! ik ben net gras gaan kijken en vanmiddag ga ik het nepgras bestellen dan is dat er in de vakantie en kunnen we het gras leggen de tuin is 2,20 breed maar de matten zouden 4,5 lang moeten.. maar die maat hebben ze nergens.. of 2 of 4 meter... dus dan wordt het 2 meter breed.. en 4,5 lang, moeten we iets van planten aan de zijdoen ofzo? we zien het wel
het achterzitje komt over een week of 3-4. Dan hebben we dat van hetzelfde. En dat voorzitje is idd wel gezelliger en daarom wilde ik dat ook, hihi Maar leuk, gras kopen.En nepgras, ideaal, weinig/geen onderhoud. Wel jammer dat je niet precies de goede maten kunt krijgen, maar een klein randje planten is toch ook wel leuk? En het wordt echt maar een klein randje (20cm), dus dan 1 jarige plantjes er in en klaar en kleurig is jullie tuin. Heb na die zonnige dagen echt zo'n zin in de zomer/zon/buitenzitten/bbqen en natuurlijk fietsen!! Hier is het in het zonnetje wel best wel warm, maar als het zonentje weg is, is het meteen een stuk frisser. Nu even wachten totdat Esmee slaapt en dan ga ik post in de brievenbus doen. Vind het wel spannend, want Esmee is dan alleen thuis. Maar of ik buiten in de tuin zit of even naar de brievenbus ben...
ff snel een berichtje om te laten weten dat ik jullie niet vergeten ben Mijn quota van 2x per week nog niet gehaald ook hihi. Nijn, Rota virus blijkt heel heftig te zijn, blij dat Erin het nog niet heeft gehad, alles wel weer oke met Esmee? Leuk fietsen, Erin vindt het fantastisch, ik heb ook een voorzitje, waarom zou dat minder veilig zijn (Ele?) voelt veiliger, en ze kunnen er tot 14 kilo in volgens mij dus Erin waarschijnlijk wel tot haar 3e ofzo, nee grapje, maar ze is wel licht gemiddeld, heeft ze niet van haar moeder. Vooral mijn heupen en kont hebben een hekel aan eitjes. PS: niet je sleutel vergeten als je naar de brievenbus gaat Marleen, ook hier een dikke knuffel, ronde 10 alweer, chaggie hoor, maar ja Jens is het mooie bewijs dat er wel een mogelijkheid is, dus sterkte en motivatie toegewenst Ele, heerlijke leuke verjaardag gehad dus! Super! Ben benieuwd wat de KA zegt, hopelijk is er niks aan de hand Waarom kan je niet juiste maten krijgen? Je kan dat toch helemaal op maat maken bij oa Intratuin ? Maar idd rijtje bloemetjes is wel zo fleurig, voor meer dan een paar kan ik ook niet zorgen haha paar plantjes is uitdaging genoeg voor mij. Alles goed met Doortje??
Leuk, Anouk weer iets van je te horen! Hoe is het bij jullie? Esmee is weer helemaal opgeknapt en ik was de sleutel niet vergeten, ervaring? Ja, Ele, helemaal vergeten, nog gebeld door de ka? Ben wel erg benieuwd...
hey anouk, inderdaad leuk om weer even van je te horen! ff denken wat werd me gevraagd, oh ja waaorm het veiligers is.. ik heb het gezen op de site van de rivd, nee grapje.. pff welke site was het ook weer.. het is iig veiliger omdat het kind niet vooral zit, (logisch ) Er is een site die onderzoek doen naar fietsstoeltjes etc etc.. en veiligheid... daar staat dat beschreven, toen ik het vroeg bij ons in de fiestenzaak zei hij dat dat zeker veiliger is achterop.. moet je juist mij hebben, kan ik weer niet zeggen doe maar voorop... ik vind het sowieso al een beetje eng hoor fietsen met net geen beeb meer op de fiets.. hebben jullie dat niet? randje bloemen, opeens zag ik hethelemaal voor me! zo'n geweldig gekleurde bloemenrand! Herbie heeft een kruiwagen met allemala tuinwerkspulletjes gekregen voor zijn verjaardag.. bombardeer ik dat stukje tuin gelijk tot: moestuin! hij heeft al een kruidenrek (nou ja mama en ik heb in een potje aarbeien en tomaten staan... misschien moet ik die gewoon daar planten.. is wel zo leuk voor een klein kind toch? ik bedoel.. ik heb zo weinig met bloemen.. nepgras zegtgenoeg toch? en nepgras op maat krijgen zou kunnen, als ik niet 2 keer maar 3 keer of meer ervoor wil betalen.. en we willen wel echt gras waarbij je niet ziet dat het nep is.. maar om daar nu zo heel veel voor uit te geven.. vind 250 euro voor zo'n klein stukje al veel.. wetende dat je we willen verhuizen) paaseitjes, ik heb er helemaal niks mee.. nooit gehad ook, ook niet met paaseieren.. het is gelukkig niet mijn tijd om dik te worden... die heb ik al gehad even wat anders kreeg eindelijk een brief van het uwv dat ik op keuring moet.. wel heel eng hoor.. ik zou echt nog geen hele dagen kunnen werken.. al mis ik het wel heel erg... wist ook nooit dat ik zolang thuis had kunnen blijven.. ik bedoel.. ik was altijd bezig met "carriere" maken.. en nu denk ik.. boejuh.. al zal het wel weer even wennen zijn.. gelukkig weet de gyno, de fysio ( waar ik vanmorgen weer was) en de pscyh wel hoe ik en waar ik in het stuk sta.. hopelijk helpt dat wel een beetje.. ( ik voel me overigens meteen een hele luie profiterende thiusblijfmoeder als ik dit type.. typisch zegt de spycho, dat ik niet kan omschakelen naar, ik mag ook even bijkomen en aan mezelf denken periode) Ow de ka, ik heb het helemaal vergeten te vertellen.. hij wist iig wel wie ik was.. en zei dat er echt heel veel kindjes zo met hun voet trekken, maar dat we het 2 weken moeten aanzien.... het moet namelijk wel verminderen.. naar mijn mening is het verslechterd afgelopen maand.. maar goed.. voelde me niet echt serieus genomen, helemaal niet nadat die vrouw had gezegd dat ze dat ook verontrustend zou vinden.. maar 2 weken geduld heb ik nog wel, ga ik veel oefenen met hem net dus gedaan en meneer staat gewoon keistabiel.. maar als hij ziet dat hij alleen staat zakt hij meteen door zijn knieen.. dat terwijl hij in bad (??) gewoon losloopt met de handen aan een speeltje.. mijn man en ik stonden echt versteld.. alsof hij al jaren loopt.. en zodra hij op de normale vloer komt en niks kan vasthouden, gelijk die kont op de grond.. zou het dan toch komen omdat hij een paar keer hard gevallen is met lopen en staan?