Lekker gegeten gister dus, haha Project afvallen gaat dus goed Hier gaat het trouwens wel echt goed. Ben al 2,5 kilo lichter als voor de zwschap! Dus meiden, er is echt hoop, als mij het lukt, lukt het jullie ook. Ik sprint nu trouwens even snel naar beneden, Esmee roept steeds 'mama mama' Schattig he? Toedellsssssss
Net lekker gefietst, Esmee vindt het super leuk (of is het vooral het speeltje dat aan het stuur vastzit?). Zet ik haar net op de bank om haar jasje uit te doen, trek ze zichzelf aan de rugleuning op tot staan, goed he?
Goedemorgen! Nijn wat goed dat het fietsen zo goed bevalt!! wat leuk dat ze er ook zo van kan genieten! Ben heel benieuwd naar de eerste foto's!! Hebben jullie allemaal een heerlijk zonnig weekend achter de rug? Doortje hoe gaat het met je groeiende buikje? ;D is die al goed te zien? Hoe is het met de misselijkheid en moeheid? ben je die zo goed als kwijt? ik ben trouwens bekaf.. al 2 nachten nauwelijks geslapen.. meneer huilt extreem veel.. ik denk nog steeds tandjes.. al weet ik dat natuurlijk niet zeker.. koorts heeft hij niet.. ben nu echt aan vakantie toe.. we hebben nog niet geboekt.. Ik snap mezelf ook niet helemaal, voorheen reisde ik over de hele wereld en nu denk ik allerlei doemscenario's na omdat we op een eiland zitten.. wat als hij oorontsteking krijgt, mag je niet vliegen.. wat als hij heel ziek wordt.. hoe is de verzorging op het eiland.. ik snap het, het slaat nergens op en zo wil ik ook helemala niet denken.. maar merk dat het wel "nieuw" voor me is.. Zal hier dus mijn weg in moeten vinden aangezien ik echt wel op vakantie wil gaan en dat niet "zomaar" wil opgeven omdat ik doemscenario's voor me zie.. zometeen het legitimatiebewijs van herbie laten maken.. wel een gek idee... Zou alleen een moord doen om nu te slapen.. alleen.. hij huilt nog steeds... ga er ook weer heen.. doeiii meiden!
Ik kom straks even kletsen Jens is wakker en heeft koorts van de prikken denk ik dan ben even met hem bezig
Hey meiden, Ele, wat kl#te dat Herbie zo veel huilt!! En op vakantie, lekker hoor. En die doemscenario's.... Ik ken het.... Maar anders boek je toch een vakantie dichtbij? Italië, Spanje, daar is de hulp iig goed. En mag je niet vliegen, kun je ook naar huis met de trein of zo. En anders lekker in NL blijven, het wordt heel mooi weer!! Succes met je keus, ben heeeeel erg benieuwd... Marleen, Jens koorts, bah bah... Maar je had het al ingecalculeerd, toch? Hoe is het verder? Doortje, ik sluit me aan bij de vragen van Ele.... Anouk, hoe is het met jou, nieuwe week, nieuw quotum om te halen, hihi All, net bij het cb geweest en Esmee deed het kei goed! Ben zo trots. Bij het 1e prikje huilde ze niet en bij de 2e wel, maar dat was meteen over. Ik vraag me af of het wel goed gegaan is, de andere keren was ze de hele dag verdrietig.... Verder 75cm en 9465gram, gemiddeld dus. Wel moeten we Esmee echt op haar buik leggen, want ze moet zelf kunnen gaan zitten. Dus we moeten een stapje terug, ben benieuwd of ze dat pikt, hihi
Net belde de wijkverpleegkundige. Ze had met de arts overlegd en wilde dat esmee naar de fysiotherapie gaat voor het zelf leren zitten. Ik heb dat afgewezen, ik wil eerst een maand met haar gaan oefenen. Als ze dat met haar verjaardag nog niet kan, wil ik alsnog de verwijzing. De vorige keer met die heupjes hebben ze me ook voor niks op pad gestuurd en straks gaf ze aan dat Esmee het al bijna kan. Ik vind fysio dus nog niet zo nodig. Maar nu voel ik me weer rot, omdat ik nu misschien wel overkom als zo'n eigenwijze moeder en ik tenslotte toch het beste wil voor Esmee... Van de andere kant vind ik het ook goed dat ik "nee" gezegd heb, want mijn gevoel vind het nog niet nodig....
Nijn, ik wilde alleen ff zeggen dat ik het goed van je vindt, jouw kind jouw plan, ik heb me in het begin ook van hot naar her laten sturen, zelfs naar een logopediste met een baby van 2 weken nou dat zal me niet nog een x gebeuren, dus niet twijfelen aan jezelf en die maand zal echt niet het verschil maken tussen goed of slecht, lijkt me alleen maar goed als jullie samen gaan oefenen. Nu weer verder aan het werk, druk hier
Thnx, anouk voor je bevestiging!! En dat is al één van je quotum, hihi Ga ik nu snel mn tennisrackets ophalen en vaanvond weer tennissen!
nijn: ik ben het helemaal met anouk eens!! Gewoon je eigen gevoel nagaan. Mocht het over een maand nog niet goed zitten kun je altijd nog gaan toch!! Uitje: moeten we even een nieuwe datum prikken omdat ele er dan niet is de 26e?? Misschien kunnen we een datum prikken dat iedereen kan ook doortje? Ik kan bijna altijd op ma-di en donderdag! Hier gisteren naar het pannekoekenhuis geweest in Beuningen. Jens heeft zo zitten genieten van zijn 1e pannekoek. Hij vond het heerlijk was zo gezellig. Hij heeft 3/4 op! Knap he!! Zaterdag heeft Jens nog gezwommen voor zijn guppie2 diploma! Was erg Leuk. Zal proberen straks nog even een foto te plaatsen van zijn 'afzwemmen'
Uitje, helemaal mee eens om een nieuwe datum te prikken. Ik kan eigenlijk ook altijd op maandag, dinsdag en woensdag. Marleen, wat goed dat Jens zijn Guppie2 diploma al heeft! Knapperd hoor! Ben benieuwd naar de foto. En lekker naar het pannenkoekenhuis. Jens 3/4 pannekoek op?! Dat is super veel!! Thnx, ook voor je reactie. Voelde me straks echt even een slechte, eigenwijze moeder, maar mijn gevoel zei/zegt dat het wel goed komt. Straks geoefend en Esmee heeft best lang op haar buik gespeeld. Dus ik denk wel dat het komt en anders toch wel voor haar 18e? *vind dat altijd zo'n goede opmerking, hihi*
Nijn: ik gebruik ook altijd die opmerking hihi Alleen dan met lopen van jens. Als ik de vraag krijg waarom hij nog niet los loopt. Zeg ik ook altijd ach dat komt wel zeker voor zijn 18e haha Het was wel een kinderpannekoek he maar toch stond er van te kijken dat hij het wegkreeg haha. En daarvoor nog een paar happen soep.
ik op dinsdag en vrijdag altijd vrij zo quotum voor deze week gehaald tot volgende week hahaha, nee hoor tot later.....
Hallo meiden, ik kom even een flitsbezoekje brengen vanmorgen op de gemeente id voor herbie aangevraagd daarna geshopt.. voor mezelf!! eindelijk.. nu moet ik... ivm de vakantie en zomer.. wil niet langer in zwbroeken en rokken rondlopen! was wel een dure dag, maar oh zo leuk hihihihi herbie huilt.. nog steeds... heb hem letterlijk volgepropt in de stad.. had geen zin om ook maar aan thuis te denken.. ben zo moe dat ik thuis alleen maar wil slapen en hij niet! dan huilt hij maar in de stad en hij is gelukkig wel zoet te houden met vreten esmee grote meid al zeg! toch wel raar, ze wordt zo snel alweer 1 en vorig jaar leken de 6 weken tussen mijn en jouw bevalling echt lang.. en wat zijn nu die 6 weken nog! fijn dat ze op gewicht is! wat betreft het oefenen, zou ik zeker zelf eerst proberen! ik heb zoveel geoefend dit jaar als je vanalles improviseert en je krijgt met iets haar aandacht komt het vanzelf goed.. weet je nog dat herbie zijn hoofd niet kon optillen? dat heeft heel lang geduurd.. tot ik zijn laptop voor zijn neus legde met nijntje.. en toen ging het heel snel.. een fysio doet niks anders dan dat.. behalve dat hij misschien nog ideetjes heeft om haar te triggeren.. maar die kun je alsnog nog na die maand proberen.. ik zie ook niet in waarom er opeens zo'n haast achter moet zitten.. en dan roept iedereen maar, ze hoeven het niet te kunnen het is een richtlijn.. maar als er eentje een beetje luier is, he esmee! ( sara ook nog? ) dan laten ze alarmbellen afgaan.. die onzin allemaal.. nee hoor nijn, goed gedaan.. ik vond het achteraf ook wel interessant en heel apart om met hem oefeningen te doen.. hij vond het neit altijd leuk, maar het schept toch een bepaalde band.. vooral als het jullie straks lukt.. ik had het gevoel dat ik neit alleen aan het spelen met hem was in zijn verhaal.. maar dat ik me helemaal in hem moest verplaatsen om hem zover te krijgen dat hij meewerkte klinkt allemaal zweverig volgens mij Waar we op vakantie gaan.. het zullen toch wrs de canarische eilanden worden.. spanje en italie is nog net te koud volgende week.. we vinden het dan toch wel fijn als hij kan kruipen/lere lopen op het strand.. en in het water etc kan spelen.. dat is een beetje wat ons heel leuk lijkt.. het in het zand spelen etc.. marleen, wat leuk naar een pannenkoekenhuis! en zijn eerste pannenkoek! dat klinkt leuk! ben ook wel weer eens benieuwd naar nieuwe foto's van jens hihi.. sinds zijn verjaardag niet meer gezien, zal wel weer flink gegroeid zijn schat ik zo
whahha anouk! hebben jullie truowens op vakantie ook een sack n seat gebruikt? die dingen lijken me giga handig, maar omdat ik er zo weinig over hoor heb ik ook wel een beetje zo mijn twijfels of het echt werkt.. vraag me trouwens af, als je de hele dag naar het strand gaat, ( nou ja hele, zolang als het gaat etc etc etc) zouden jullie dan een zwemluier aandoen of een gewone? hij gaat nml maar heel even het water in.. en een zwemluier doet het neit buiten het water toch? :S
Ele, jeeeejjj lekker geshopt!! En nar de can eilanden, het is toch wel heeeeeel erg lekker hoor... Ik zou denk ik toch echt voor een zwemluier gaan de hele stranddag. Waarom zouden die het buiten het water niet doen?? Die snap ik niet, maar ik ben dan ook nog niet ervaren.... Wat wat balen dat Herbie alleen maar huilt, huilt en huilt... Tandjes kon je niet ontdekken, toch? Misschien een sprongetje?? Ik noem maar iets... Meiden, jullie hebben me gesterkt in mn beslissing straks aan de telefoon met de wijkverpleegkundige. Thnx!! Anouk en Ele, is Forest Story trouwens niks voor jullie op Hyves? Super leuk (en verslavend) spel. Meiden, ik ga koken en dan vanavond even tennissen. Tot morgen!!
Ele en anouk: forest story! Is inderdaad erg leuk en verslavend haha Zwemluier: ik zou herbie dan gewoon een zwemluier aangeven hoor! Gaat prima! En buiten het water werkt het ook hoor hier tenminste wel haha Nijn: vind het knap dat je zo voor je eigen gevoel bent opgekomen bij het cb!!!!
ele: sack n seat heb er zelf geen ervaring mee maar we verkopen ze in de winkel zeer regelmatig en krijgen nooit klachten dus het zal wel echt werken!!
ik ga hem zo ophalen bij de babydump. ik zal me eens laten verassen wat het precies is! wilde eigenlijk een blauwe. maar nu valt me in, als we een 2de beeb krijgen.. en het zou een meisje zijn, zit ik met best veel aquablauwe spullen! ' gisteren nogmaals gaan fietsen en het wordt toch echt een voorzitje! dan maar van die tassen voor de boodschappen achterop en geen krat voorop! zometeen verjaardag van het yogajongetje! dan zijn alle kindjes 1! als ik niet zo brak was, zou ik nu zeggen dat ik er zin in heb, maar ben zo moe... redbull is momenteel favoriet terwijl ik het jaren niet gedronken heb! ik heb denk ik veel te weinig tijd voor forest story en daarnaast, stoort het jullie niet dat iedere melding voorbij komt in het berichtenmeldingen gedeelte van hyves? zien mijn souders etc etc dat ook en weet niet, vind dat niet zo'n fijn gevoel.. maar zal wel iets raars van mij zijn! nog steeds niet geboekt.. misschien wil ik donderdag wel even afwachten, bij het uwv.. dat zijn nog 2 dagen... weet ook niet wat me tegenhoudt.. het shoppen iig niet! hoe is tennis gegaan nijn? en sta je nog achter je beslissing dat je niet gebeld hebt? iig niet te druk maken he! dus zwemluiers kunnen gewoon ook buiten het water? aha! dat wist ik niet! ik moet maar weer eens opstaan.. herbie is alweer wakker... zo zielig..
Goedemorgen, Ele, nog even wachten en dan boeken, vond ik wel altijd leuk op het laatste moment boeken. Je gaat dan nl meteen op vakantie! En wat balen dat je maar niet bijgeslapen raakt met een huilende Herbie.... Hopelijk is het snel duidelijk waar het aan ligt en is het snel over. Straks lekker een feestje, wordt vast hartstikke gezellig en anders blijf je tussen die kids vast wel wakker Die meldingen van Forest Story maken mij niet zo veel uit. Spoort misschien anderen aan om het ook te gaan spelen en zo krijg ik meer vriendjes (en cadeautjes). Tennissen ging gister best goed. Heb mn rackets opnieuw bespannen en dat is even wennen. Maar het komt goed (hoop ik)! En ik sta trouwens helemaal achter mn beslissing van gister. Jullie hebben me er alleen maa rin gesterkt. We gaan nu 3x per dag even oefenen en Esmee ligt nu ook weer te spelen. Het is wel een stapje terug voor mijn gevoel, maar ja.... Iedereen nog leuke plannen vandaag? Iig van het zonnetje genieten!
hey meiden, wij gaan donderdag naar een bootje kijken, eigenlijk is het niet verstandig, sparen is verstandiger, maar wel heel leuk en kijken kan geen kwaad toch Ele, sackeseat ken ik niet, maar net ff gekeken en ik heb ook het idee dat het super handig is, misschien idd nog maar ff aanschaffen voor de vakantie, werd er enthousiast van alhoewel ze overal wel kinderstoelen hebben bijna, maar toch, iets om over na te denken. Nijn, ik heb mijn racket ook opnieuw laten bespannen, wat een verschil zeg, ik had het al 4 jaar niet gedaan nou was wel nodig, sla een stuk harder en zuiverder en mn dropshot lukt in eens . Marleen, hoe is ie met Jens, nog last van de prikjes of was het ff paar uurtjes? Alles goed met Doortje? Johan is met Erin naar vriend toe, dus ik heb dagje voor mezelf, het is heerlijk weer maar ga nu toch ff mn bedje in want madame was al om 6.00 wakker en ik dus ook