zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe lieve meisjes!

Sorry, mijn accu is een beetje leeg.... ben nu bij mijn ouders om even op te laden :) Die drukte in kombinatie met zwanger zijn is geen ideale situatie... gelukkig 2 dagen vrij!
    Ik kom vanavond even bijbeppen, heb ik nu tijd voor :)

xx

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, wat lekker een dagje voor jezelf!
    Lekker bijgeslapen net (of lig je nog lekker te pitten?) In de zon een dutje doen is nu ook erg lekker...
    En naar een bootje kijken, super leuk! Vrienden van ons hebben ook een bootje gehad en met dit weer, heerlijk!!

Doortje, goed van je dat je nu even bij je ouders bent om op te laden. Dus laat jezelf vandaag lekker verwennen!
    Maar dus nog erg last van de vermoeidheid... balen zeg. Is de missleijkheid wel verdwenen?
    Nog maar 2 weken en je bent al weer op de helft... wow

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat een weertje he dames?

Ele, wat heb jij toch altijd een positieve www op hyves, leuk hoor!
    Ben je er al uit met je vakantie? Of toch echt morgen even afwachten?

All, dadelijk op de klassenfoto en vanmiddag paascupcakes maken. Vanavond beetje poetsen en dan morgen en vrijdag weer werken... geen zin, maar ja... Dan weer lekker weekend, met veel leuke en drukke dingen op de planning...

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier even een hele trotse mama. We zijn nu dus elke dag een aantal keer aan het oefenen met Esmee met het op de buik spelen en rollen. En op de buik spelen kan ze al 10 minuten of zo(!) en ze kan nu ook al van buik naar rug rollen!! En ineens schuift (ik wil het nog geen kruipen noemen) ze op haar buik achteruit!!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Doortje, meid rustig aan doen he! en geen sorrys hier in dit topic! dat verbied ik nu per direct! :)
    lekker dat je nu even paar daagjes vrij hebt met dit weer! geniet ervan en laat maar wat van je horen als je tijd en zin hebt.. ik denk toch wel aan je! ;)

Nijn, positieve www, zo voel ik me niet hahaha.. mannetje begon gisteren met hoesten en druipneus.. hij sloeg zich ook heel vaak op zijn borst (??) en nog steeds trok hij aan zijn oren (doet hij altijd als hij moe is, maar gisteren leek het wat vaker vooral samen met het slaan op de borst).. vanmorgen leek hij dan ook echt verkouden.. maar nog steeds slaat hij zich op zijn borst en slaat hij zich op zijn hoofd.. dacht eers ook aan tandjes, omdat er een knobbel op zijn kies ziet en mijn moeder zei deze week dat ik vaker mijn oren doorgeprikt heb gekregen bij het krijgen van de tandjes... dus toch zo maar even naar de HA, vooral als we volgende week op vakantie willen, kunnen we een beeb met oor en longproblemen niet gebruiken.. zo zielig.. hij hoeste zo hard dat er melk omhoog kwam..

Nijn, wat goed, zie je wel!! :D:D:D als je er bewust mee bezig gaat zijn en niet het op zijn beloop laat, leren ze snel he! dat sturen in een bepaalde richting vind ik echt heel bijzonder! dat ze dat nu al na een dag kan!
    Ik dacht eraan om haar misschien in het gras te leggen, vindt ze misschien ook heel erg spannend en dan oefeningen doen? maar wat goed zeg, fijn om te lezen! *ga zo door esmee* ;)

wil ook nog even kwijt dat hij gisteren op de verjaardag heel veel gelopen heeft en het heel goed ging! wel aan 1 vinger ;P zodra ik hem loslaat doet hij nog een stap en plop zit hij op de grond.. maar hij wilde de hele middag stappen.. zijn voetje zet hij nog steeds scheef, maar voor het eerst dacht ik ook even dat het een stuk beter ging.. ik juich nog niet... maar... :):)

Heb de sack n seat gekocht, geweldig ding een aanrader voor iedereen die ervan houdt om eriot uit te gaan :p hij vindt het ook reuze spannend, alsof hij beseft dat hij ook op een grote mensen stoel mag zitten! ;)
    maar wat gaat het toch snel nu.. in de winkel als hij de pinpas ziet wil hij die vasthouden en als hij op mijn arm zit, dan hangt hij helemaal naar de pinautomaat gebogen met het pasje (??) mama koopt te veel? :D
    of als ik nu in de lift stap, of op de fiets en ik moet op een knopje drukken komt er vanuit het zitje of kinderwagen een gestrekt armpje met een vinger! hij wil dan drukken! nou ja zeg!
    dit vind ik dan ook echt hele mooie momenten om mee te maken.. dat ze dit soort dingen ontdekken.. de eerste keer dat ik hem dat zag doen, zag ikhem ook naar zijn vinger kijken van, mama's vinger mijn vinger..*smelt*
    ik vraag me dan wel eens af anouk, marleen en doortje, wat voor mooist staat ons nog te wachten als ik van zulke momentjes al smelt?
    ik had dat bij de foto van erin als ze de knuffel de fles geeft.. begrijpt ze al een beetje wat ze aan het doen is? geweldig he!

ben om 11:50 aan de beurt bij de ha, ben benieuwd..

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn heb jij volgende week ook vakantie?

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dus hij heeft toch een beetje last van zijn oortjes.. hgrbgrbrhh..
    hij zag dat zijn trommelvliezen zijn ingetrokken ( ??) dat zou komen door het neusslijmvlies.. nou ja.. allemaal abracadabra.. maar al met al, niet ontstoken, gelukkig.. wel zo dat we nu aan de neusspray moeten :) en we in de gaten moeten houden of het niet erger wordt. als we het neit vertrouwen volgende week nog eens langsgaan.. en anders een paracetamol voor we gaan vliegen en een aparte neusspray met medicijnen halen.. die zorgt ervoor dat het neusslijmvlies goed slinkt, (mag je maar 5 dagen achter elkaar gebruiken) en de paracetamol verzacht de eventuele pijn en maakt hem misschien ietsje suffer..

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, fijn dat het niet onstoken is, amar wat balen dat het toch niet helemaal lekker is... Hopelijk helpt de neusspray snel, al hielp dat hier helemaal niets in december....
    Ik zal ook eens kijken wat zo'n sacknseat is...
    En wat goed dat Herbie al aan 1 vinger loopt!! En dat voetje, Esmee heeft ook één clownsvoetje helemaal naar buiten staan. De andere staat gewoon recht naar voren...
    En wat een lieve smelt momentjes....
    Esmee vindt op het moment alles grappig/leuk en springt dan bijna uit mn armen. Vanmorgen op school ook, dan heeft ze praatjes genoeg. En net bij een vriendin met die kleine van bijna 4, o o o, wat een lol hebben ze dan samen...

Vakantie, nee, volgende week nog naar school. Wij hebben dan t/m 15 mei vakantie, ook erg lekker. En dan 2 weekjes werken en dan weer een week vakantie... en met zulk weer, heeeerlijk!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    die sack n seat, ziet er wel super handig uit hoor....
    Eens even overleggen met mannetje...

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jaa deze nacht was eindelijk weer eens wat langer! joehoe! ik ben geen dweil meer maar een vaatdoek!

wat zei je mannetje ervan nijn? we hebben hem gisteren al gebruikt, ect ideaal, hij bleef ook nog eens stilzitten! was misschien toeval ;) maar toch, het werkt echt goed :)

vandaag dus de keuring, waarom zie ik er zo tegenop he.. best stom.. nou ja we zullen zien.. en zometeen naar de psych.. en vanmiddag komt eindelijk de vaatwasserman, die nog steeds stuk is! :)

dus weinig tijd waarschijnlijk! Meiden geniet van het mooie weertje!

en anouk, hoe is het met de boot gegaan? wonen jullie zo dicht bij het water of vinden jullie het gewoon leuk? mijn ouders hadden vroeger ook een boot, als kind vond ik dat echt geweldig!! vooral op vakantie gaan ermee, dan kon k echt zwemmen vanuit de boot!

11. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi meiden,

Ele, hoe is de keuring gegaan? vanavond de boot bekijken dus spannend.

Reageer later ff op iedereen, ff snel tussen werk door, wilde ff laten weten dat ik bij CB was vanochtend, Erin is 77 cm en 9020 gram, ondergemiddeld maar ze vonden haar er erg goed uitzien en de arts vond haar heel wijs en heel schattig ondeugend. Ik natuurlijk bere trots. Prikjes was heel zielig, ze heeft de hele middag geslapen hoorde ik van Jo.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, hoe is de keuring gegaan???
    Ben erg benieuwd... En de vakantie geboekt?
    Bijna (op) vakantie!!

Anouk, super dat Erin er toch gewoon super uit ziet! Ik zou ook echt niet twijfelen als ik die foto's allemaal zie.
    En zielig he die prikjes...
    Hoe was het bootje?

Marleen en Doortje hoe is het met jullie??

All, uitje de 26e gaat denk ik niet door of wel?
    Verder hier een super snotterende Esmee, alweer, ja alweer, word er niet goed van. Vannacht een aantal keer huilend wakker geworden van het hoesten.
    Morgen nog een half dagje werken, maar vanavond eerst nog even tennissen. Ben wel bekaf, maar ja, mischien een beetje ontspanning....
    Toedelssss

13. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Marleen, aangezien jij eerder ook meekletste bij "de nieuwelingen zijn nu zwanger" wou ik het volgende met je delen:
    Syboena is opgenomen in het zh omdat haar vliezen gebroken zijn en ze dus vruchtwater verliest. Ze mag nu niet uit bed en heeft al spruitjes voor longrijping gehad, mocht ze weeen krijgen, word ze over geplaatst naar ander zh. Ze is nu precies 26 weken.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    huh.. ik dacht hier gisteren een bericht geplaatst te hebben.. nou ja dacht, ik weet zeker dat ik er een getypt heb.. zal deze misschien niet verzonden zijn ofzo.. beetje slome actie dan..

maar, de keuring is goed gegaan.. over 3 maanden begin ik ongeveer met werken, dat vind ik ook een goed termijn.. dan kan ik daar nu langzaam naartoe werken.. hij vond ook dat we wel veel hadden meegemaakt en sowieso de last van mijn bekken.. hij stuurde me naar een ceasar therapeut.. hij was zelf een neurochirurg.. maar nu nog even rust..
    tenminste als herbie weer een beetje in orde is.. zijn kiesje lijkt door te komen, voelde gisteren een minipuntje! :) dus ben benieuwd hoelang het nog duurt.. gisteren had hij echt koorts en zat zijn neus helemaal dicht.. ook hoest hij super viel en best vies.. durf de vakantie dus nog niet te boeken..
    en daarnaast, is het heel vies op weer op de canarische eilanden.. zaten dus voor turkije te kijken maar dan zit je weer met een inenting.. mocht hij zieker worden gaan we niet natuurlijk en die grens ligt toch al hoog vind ik, als hij nog erg verkouden is vind ik het niet handig om te vliegen.. als hij weer opknapt, krijgt hij dinsdag een inenting.. :S:S:S:S

maar die vakanties zien er ook niet verkeerd uit, al was ik voorheen niet voor turkije.. ik ben er een keer geweest.. maar nu gaan we 5 sterren en all in.. dus alleen voor de rust :p
    of je dan in spanje of turkije bent, volgens mij maakt dat dan niet meer veel uit..

zenuw zenuw..

hoe is het met esmee nijn?

en en en anouk, ben ook wel benieuwd naar het bootverhaal! ;)

marleen, jij bent druk druk denk ik met werken.. ben wel heel benieuwd naar nieuwe foto's van jens hint hint hint ;)

doortje, aan het genieten van je rust bij je ouders?

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat fijn dat de keuring goed gegaan is!! En over 3 maanden, das idd een mooie termijn om naar toe te leven. wat ga je dan precies doen of wat wil je dan gaan doen?
    Ah, Levi nog steeds niet lekker, maar het kiesje is er bijna door, dus bijna van de ellende af, hopelijk...
    En lekker op vakantie, hier is het toch heerlijk nu? ;)
    Maar zo lekker luxe op vakantie, ook niet verkeerd.
    Volgende week moet ik nog 2x werken en dan heb ik ook 'eindelijk' vakantie...
    Nu eerst lekker genieten van het mooie weer.

Dus misschien tot vanavond en anders tot morgen!!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat een heerlijk weertje!!
    Net naar een verjaardag geweest en Esmee heeft de hele middag zittend gespeeld. Ze heeft het zo goed gedaan, totdat ze voorover kukelde, omdat ze beide voetjes plat op de grond zette. Moest er een keer van komen, want dat deed ze al regelmatig...
    Hopelijk over 3 weekjes weer zulk weer, want dan vieren we Esmee haar feestje...

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hele fijne paasdagen allemaal!!

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jullie ook allemaal fijne paasdagen!

erg druk hier! hoop morgen even een update te maken! :)

voor de rest geniet van het mooie weer en de vrije dag! ;)

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!

Iedereen alle paaseieren gevonden? En opgegeten?
    Iedereen lekker druk en natuurlijk aan het genieten van et mooie weer.

Anouk, ik zag leuke foto's voorbij komen op hyves, ga snel even spieken...

Ele, lekker vakantie aan het vieren. Hoe is het met Herbie? Vakantie inmiddels geboekt?

Marleen, druk met forest story?

All, dadelijk, als Esmee tenminste op tijd wakker wordt, voetbal kijken en dan vanmiddag bbqen bij mijn ouders. Gaan we lekker weer een stuk fietsen, dat is zo leuk! Esmee is dan net de koningin, zwaaien naar iedereen en klappen, haha
    Maar nu ze nog slaapt, lekker even in het zonnetje zitten!

Doeiiii

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Iedereen leuke paasdagen gehad?
    Lekker genoten van het weer?

Vanavond kwam schoonzus even langs en zij vertelde dat ze gaat trouwen! Esmee wordt dus bruidsmeisje volgend jaar zomer!
    Verder net met mannetje over een brusje gehad en waarschijnlijk gaan we in juni weer aan de klus. Wil het zo graag, maar ja, de bouw van het huis... Volgens de 1e planning wordt het jan/feb opgeleverd en mocht het in juni meteen raak zijn dan is het een maart kindje... Maar ja, de 1e ronde raak... daar gaan we maar niet van uit...En misschien verloopt de bouw wel voorspoediger....

Tot morgen!

Deel Deze Pagina